Välillä kuviakin, ei pelkkiä laitteita

Anonyymi

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joka omaa, tai kenen tiimi osaa, parhaat kuvankäsittelytaidot on paras. Toinen tärkeä seikka on itsensä brändäys. Äärimillään aina naurettavuuksiin saakka. Niin kuin Meeri Koutaniemi. En kuitenkaan moiti, vetoaa sekin moniin.

      • Anonyymi

        Jos kuvat on huonoja niin ei siinä auta jaloviinat eikä brandyt, puhumattakaan konjakista. Omat kuvat kyllä saattaa näyttää paremmilta jos on vähän ottanut.

        Kilpailuissa kuvat arvostellaan yleensä anonyymisti eli se brändi ei ole kilpailujen ongelma. Päinvastoin, kilpailu voi olla se ponnahduslauta jolla saat itsesi muiden tietoisuuteen. Ei tarvitse voittaa sillä kaikki tietää että joku muukin kuva olisi voinut voittaa kun kyse on arvostelulajista ja osittain makuasioista. Moni on sitä mieltä aina että väärä kuva voitti. Onko sillä väliä jos ei ole itse edes osallistunut koko kisaan. Tehkää, olkaa aktiivisia, osallistukaa, ihan mitä tahansa muuta mutta älkää valittako kokoajan.

        Joku valitti että kuvaajia on liikaa. Voi olla mutta menestyminen vaatii nykyään sitä brändäystä ja itsensä ja osaamisensa esilletuontia. Vuosia on hoettu ettei kukaan hae kotoa töihin. Pitää olla aktiivinen. Kehittää itseään ja tekemistään ja samalla seurata mitä ympärillä tapahtuu. Dokumentaarinen hääkuvaus on ollut hetken muodissa mutta itse en laskisi sen varaan. On tietysti hyvä jos on jokin kiinnostuksen kohde johon haluaa panostaa enemmän mutta samalla se myös karsii muita työmahdollisuuksia. Ja kun saa asiakkaan niin pitää ottaa sellaisia kuvia mitä asiakas haluaa eikä tyrkyttää liikaa omaa näkemystään. Vapaalla voi sitten kuvata mitä lystää. Digitaalisuuden ja kuvan maailmassa koko maailma on avoin pelikenttä. Monen suomalaisen kuvaajan sivut ovat myös englanniksi ja osalla pelkästään.


    • Anonyymi

      On se niin väärin, että joku kahmii 50 erilaista palkintoa ja kunniamainintaa luontokuvillaan, ja tämän palstan ärhäkimmät inttäjät jäävät vallan ilman.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe