Huono johtaminen

Anonyymi

Kaarinan kaupunkia on vuosia johdettu huonosti. Terveyspalveluiden johtaminen on ala-arvoista.

11

744

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaarinangradin johto on asiaansa pätevöitynyt. Vanhat komukat pitävät huolen että Neukkulan henki elää Kaarinangradin väestössä ja arkkitehtuurissa. Toveri Kaarinangradin johto, ansaitsee Lenin mitalin.

• Anonyymi

Turun Kokoomusjohto säästää , lomauttavat itsensä , mitä tekee Kaarinan johto , nostaa varmaan palkkaansa.

• Anonyymi

Kaupungin suojatyöpaikoissa työskentelevät eivät viitsi tehdä mitään palaneiden katuvalojen korjaamiseksi, samaten suojatyöskentelijät hilluvat työajallaan ostoskeskuksissa haahuillen ja ruokailun jälkeen vetävät toimistolla päikkäreitä. Tästä hyvästä makselette sitten veroja.

Talous on niin kuralla että voisivat suosiolla potkia puolet kaupungin työntekijöistä pihalle, kun eivät muutenkaan tee mitään järkevää saatika tuottavaa, siitä saisitte säästöjäkin.

• Anonyymi

Oon samaa mieltä! Kaupungin työntekijöissä on varmaan paljon tehottomuutta, kun olen sitä itsekin todistanut. Se on myös valtavan epäreilua, että toiset ovat aivan ylityöllistettyjä suuren työkuorman alla. Sitten on niitä, jotka eivät tunnu tekevän mitään. Jos työntekijä ehdottaa keinoja tehostamiseen, johto ei reagoi mitenkään - tai haluaa keksiä itse jonkin idioottimaisen ratkaisun. Minä lähdin yksityissektorille, koska kyllästyin johdon älyttömyyksiin, korjattavissa olevaan tehottomuuteen, heikkoon budjettiin ja liian suureen työkuormaan. Yksityisellä sektorilla on huomattavasti rennompaa, vähemmän byrokratiaa ja järkevää tehokkuutta, kun työntekijät saavat keskittyä omaan ydintyöhönsä. Nautin paremmasta palkasta ja hyvästä johtamisesta! Harmittaa maksaa veroja, joilla kustannetaan noin nolojen johtajien palkat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon samaa mieltä! Kaupungin työntekijöissä on varmaan paljon tehottomuutta, kun olen sitä itsekin todistanut. Se on myös valtavan epäreilua, että toiset ovat aivan ylityöllistettyjä suuren työkuorman alla. Sitten on niitä, jotka eivät tunnu tekevän mitään. Jos työntekijä ehdottaa keinoja tehostamiseen, johto ei reagoi mitenkään - tai haluaa keksiä itse jonkin idioottimaisen ratkaisun. Minä lähdin yksityissektorille, koska kyllästyin johdon älyttömyyksiin, korjattavissa olevaan tehottomuuteen, heikkoon budjettiin ja liian suureen työkuormaan. Yksityisellä sektorilla on huomattavasti rennompaa, vähemmän byrokratiaa ja järkevää tehokkuutta, kun työntekijät saavat keskittyä omaan ydintyöhönsä. Nautin paremmasta palkasta ja hyvästä johtamisesta! Harmittaa maksaa veroja, joilla kustannetaan noin nolojen johtajien palkat.

Varastavat jatkuvasti ja teettävät omia töitään kaupungin laskuun. Taloja ja mökkejä tehdään kaupungin työntekijöillä. Vankilaan suurin osa kuuluisi.

• Anonyymi

Voi, voi etkö oo päässy pallille.

• Anonyymi

Tämä maailma on tullut hulluksi ja kahta tiensä päässä.
      Rähinöitä ja vastakkainasettelua joka puolella.
      Minä, minä ,minä tyyppejä joilla huono itsetunto ja tarvis isotella.
      Kamalaa kuulla ja nähdä.
      Mä olen jo ottanut etäisyyttä tähän menoon

• Anonyymi

Hyvin on johdettu palkankorotuksia , kallista hallintoa huonolla tuloksella.

• Anonyymi

Juuri tämä on oleellisesti pielessä! Esimerkiksi terveysplvelut sujuisivat paremmin ilman täysin turhia osastonhoitajia, ylihoitajia, johtavia ylihoitajia, ylilääkäreitä tai johtavia ylilääkäreitä. Nuo ovat työnimikkeitä niille, jotka eivät kykene tekemään oikeaa potilastyötä. Nykyään on jo hyviä digitaalisia ohjelmia hallintoon. Työntekijät pystyvät itse parhaiten johtamaan itseään ja toimintaansa. Ei pidä päästää epäonnistuneita lääkäreitä tai hoitajia johtamaan hyviä ahkeria työntekijöitä!Täysi farssi, jonka tyhmempikin ymmärtäisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri tämä on oleellisesti pielessä! Esimerkiksi terveysplvelut sujuisivat paremmin ilman täysin turhia osastonhoitajia, ylihoitajia, johtavia ylihoitajia, ylilääkäreitä tai johtavia ylilääkäreitä. Nuo ovat työnimikkeitä niille, jotka eivät kykene tekemään oikeaa potilastyötä. Nykyään on jo hyviä digitaalisia ohjelmia hallintoon. Työntekijät pystyvät itse parhaiten johtamaan itseään ja toimintaansa. Ei pidä päästää epäonnistuneita lääkäreitä tai hoitajia johtamaan hyviä ahkeria työntekijöitä!Täysi farssi, jonka tyhmempikin ymmärtäisi

Yleensä nämä ylilääkärit ja johtavat sellaiset ovat vankilassa tai menossa sinne.

• Anonyymi

Perustelut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      154
      13424
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      89
      3736
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      136
      3037
    4. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      272
      1483
    5. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      47
      1438
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      157
      1395
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1304
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1264
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1091
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      207
      1022
    Aihe