Kiimatipat ja niiden tuotanto

Anonyymi

Moro.

Piti täällä kysymäkseni että mistä se johtuu että toiset miehet erittävät touhutippaa enemmän ja toiset ei?
Olin taannoin yhdessä hotellissa yötä työn puolesta ja päätin mennä asiakas saunaan. Eipä aikaakaan kun sain saunaan seuraa vastapäätäni tuli istumaan komean näköinen keski-ikäinen mies.
Työmatkalla hänkin ja perhe kotona oottelemassa siinä juteltiin niitä näitä ja hetken päästä silmäillessäni käveriä huomasin että hän eritti kiimatippaa todella runsaasti.

Kalu ei ollut seisokissa muutta terskan päästä tuli jatkuvasti lima jojoja. Tämä miekkonen ei ollut moksiskaan tästä ja välillä siinä jutellessa pyyhkäisi jalallaan laudetta.
Jotenkin jäin lumoutuneena katsomaan tätä toimitusta.
Eli kertokaa miten tuollainen on mahdollista? itselläni tulee kiimatippaa niukasti ja yleensä pidemmässä kiihotus tilassa...

16

883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä minuakin kiinnostaa mistä se johtuu

    • Anonyymi

      En tiedä mut maistuu hyvälle.

    • Anonyymi

      Muakin kiinnostaa
      Joillakin miehillä kiimalimaa tuntuu sykkivän esim saunomassa ja vain vähän puolikovana ollaan. Itse tarvin todella kovan seisokin ja silloinkin tulee korkeintaan "helmi" No tollasta kun nään niin alkaa siinä kyllä itelläkin jo olemaan melko juhlavassa kunnossa vehje,

      • Anonyymi

        Mukavasti kostuu kun katselee kiihoittavia videoita... M50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavasti kostuu kun katselee kiihoittavia videoita... M50

        Hyi saatana


    • Anonyymi

      No ei niitä kyllä itsestään tule ellei saunassa vaikka runkkaa, mutta naidessa tai runkatessa touhutipoista tulee eka kerralla sellanen valkoinen vaahto terskan päähän esinahkaa vedellessä tai pillusta valuu naidessa. Pillunnesteiden kanssa oikein hyvä luisto ja lopuksi spermat vielä sekaan.

    • Anonyymi

      Itsellä tulee ihan löysäänkin kaluun, kun ajattelen vaan kiihoittavia asioita tai näen jotain kiihoittavaa. Limaa alkaa tulla muutamissa minuuteissa ja reilusti. Ei tarvitse liukkareita käytellä...

      Joskus ikävää, kun tulee vaikka kaupassa ja tuntee alushousujen kastuvan ja ei ole kivaa, kun kalsarit mähnässä tästä kirkkaasta venyvästä nesteestä, naiset rakastaa tätä ominaisuutta...

      • Anonyymi

        Mulla kans ihan löysäänkin kyrpään ilmestyy kiimatippoja,naisia kiihottaa kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kans ihan löysäänkin kyrpään ilmestyy kiimatippoja,naisia kiihottaa kyllä.

        Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee

        Sullappa eunukilla ei järkikään seiso sitä sulla ei ole heheheheeeeeee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullappa eunukilla ei järkikään seiso sitä sulla ei ole heheheheeeeeee

        Öööö...kehari


    • Anonyymi

      Minulla myös kiimatippaa valuu runsaastikin vaikka ei seisoiskaan mutta tapahtuu tai koen jonkin olevan kiihottavaa.
      Usein on tullut mieleen, onko tuo kirkaan kiimanesteen valuminen sama hormoni reaktio ja tuotos mitä naisiltakin kiimassa heruu. Jos näin on, niin kiimanesteen suhteen olen kyllä sitten melkoinen narttu!
      T. Märkäkulli

    • Anonyymi

      No juu kyllä tuota aika helposti tulee jos vähäkin kiihottuu, miehet tykkää ottaa sitä kielelle ja myhisevät tyytyväisinä .

      • Anonyymi

        Hyi saatana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi saatana

        Tuliko aamukakka housuihis.


    • Anonyymi

      Tervehdys, kiimatippoja kaipaaville. Tässä olis mies jonka kulli tiputtaa aina vähänkin kiihoittuessaan. Kirkasta, hyvältä maistuvaa nestettä, väittävät maistelemaan päässeet kaverit. Olen seittemänkymppinen ja tuntuu että tiputus on lisääntynyt iän myötä lisääntynyt vai onko sitten kiihoittuminen lisääntynyt. Kulli on 16cm , paksuhko ja terska aikaiso, esrailla on kokoa. Pallit roikkuvat ja kivekset pienemmän kananmunan kokoluokkaa. Lääkärin kommentti oli että "ole onnellinen luonnon liukasteesta. Tämä ei ole niin yleinen ominaisuus". Kalsareissa pidän nenäliinaa varmuuden vuoksi, kun ei koskaan tiedä...Aleksi 08 alueelta.

    Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe