Eräs YouTube video julistaa pienimuotoisen kilpailun johon voi osallistua omalla videolla.
Minulla on oma kanava (ja pari videota) mutten ymmärrä mitä nuo palkinnot tarkoittaa. Tässä ne ovat kirjaimellisesta.
The third place gets: 3subs place in featured channels list.
The second place gets 4subs place in featured channels list.
First place gets 5 subs shoutout place in featured channels list.
Mitä tarkoittaa youtubessa "3 subs place in featu..."?
1
198
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo "First place gets 5 subs shoutout place in featured channels list" näyttäisi antavan vähän lisää tietoa.
Subs = Tilaukset (lyhyesti sanasta subscriptions), samantyyppinen toiminto kuin jonkun seuraaminen somessa.
Shoutout = "Uloshuuto", ilmaisu jota käytetään tiedotukseen, julkiseen viestiin tai mainokseen.
Featured = Jokin sisältö joka on asetettu näkyvyydessä etusijalle, tässä tapauksessa YouTubella on tarkoitukseen lista.
Eli toisin sanoen voittaja saa viisi melko tehokasta mainosta kanavalleen. YouTube olisi tosin voinut sanoa sen paljon ymmärrettävämmin englanniksikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344502Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752924- 472433
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451737- 781409
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831212- 201137
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69908
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86874