Corolla Hybrid Flex 1.8 Etanol

Anonyymi

Toyota Corolla Hybrid Flex käyttää bensan sijasta etanolia.

https://youtu.be/xLkmk2NAKnA

Hybrid Flexin CO2 arvot ovat murto-osa bensiinikäyttöisiin hybrideihin verraten.

85

3156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niitä myydään Brasiliassa, koska siellä on pakko. Eurooppaan niitä ei tuoda, joten aivan turhaa palstan täytettä.

      • Anonyymi

        Kai sää ny osaat netistä tilata. Corolla flexii myydään kaikkialla Etelä-Amerikassa sekä 1.8 että 2.0 koneilla. On se etevä, Toyota meinaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sää ny osaat netistä tilata. Corolla flexii myydään kaikkialla Etelä-Amerikassa sekä 1.8 että 2.0 koneilla. On se etevä, Toyota meinaan.

        Brasiliassa kaikki autot käy viinalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sää ny osaat netistä tilata. Corolla flexii myydään kaikkialla Etelä-Amerikassa sekä 1.8 että 2.0 koneilla. On se etevä, Toyota meinaan.

        En ole niin hölmö, että tilaisin auton Brasiliasta. Ei nimittäin pysty rekisteröimään tänne ilman tyyppikatsastusta.
        Mutta tilaa sinä vaan jos välttämättä haluat yrittää tojolla viinalla ajelua.
        Kolmen tonnin Corolla on helpompi muuttaa R85:llä käyväksi kuin saada Brasiliasta tuotu auto rekisteriin täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole niin hölmö, että tilaisin auton Brasiliasta. Ei nimittäin pysty rekisteröimään tänne ilman tyyppikatsastusta.
        Mutta tilaa sinä vaan jos välttämättä haluat yrittää tojolla viinalla ajelua.
        Kolmen tonnin Corolla on helpompi muuttaa R85:llä käyväksi kuin saada Brasiliasta tuotu auto rekisteriin täällä.

        Ei tarvii tyyppikatsastaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvii tyyppikatsastaa !

        Aivan varmasti tarvitsee tyyppikatsastaa.
        Euroopan versiot ovat aivan eri autoja kuin Brasiliassa myytävät. Viinaversioita ei ole tänne tyyppikatsastettu. Muitakin eroja on pilvin pimein alkaen ajovaloista.
        Siinähän haet autollesi eurooppalaiset päästöluokitukset ja vaihdat ajovalot E-hyväksyttyihin alkaen 1900€ kappale.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan varmasti tarvitsee tyyppikatsastaa.
        Euroopan versiot ovat aivan eri autoja kuin Brasiliassa myytävät. Viinaversioita ei ole tänne tyyppikatsastettu. Muitakin eroja on pilvin pimein alkaen ajovaloista.
        Siinähän haet autollesi eurooppalaiset päästöluokitukset ja vaihdat ajovalot E-hyväksyttyihin alkaen 1900€ kappale.

        Ei tarvii tyyppikatsastaa. Maahantuojan mukaan Corolla on Corolla joka puolella maapalloa. Toyota on maailman auto !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvii tyyppikatsastaa. Maahantuojan mukaan Corolla on Corolla joka puolella maapalloa. Toyota on maailman auto !

        Älä vänkää vastaan selvää asiaa! Corolla ei todellakaan ole sama tuote kaikilla markkina-alueilla.


      • Anonyymi

        Ei ole mitään pakkoa, mutta etanoliautot ovat suosittuja Brasiliassa. Toyota arvioi että noin 5% tuotannosta olisi etanolihybrideitä, mutta arvio on ylittynyt viisinkertaisesti eli 25 % on ollut etanolikoneilla. Suosion kasvaessa on Sao Paulon tehtaalle avattu oma tuotantolinja etanoliversioille. Pariin muuhun Toyotan tehtaaseen ollaan myös avaamassa uusia etanolikoneversioiden tuotantolinjoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vänkää vastaan selvää asiaa! Corolla ei todellakaan ole sama tuote kaikilla markkina-alueilla.

        Erilaiset renkaat voi olla mutta muuten sama auto joka puolella maailmaa TNGA runkorakenteella.


    • Anonyymi

      Aikas monen automerkin bensa-autoihin saa eFlexFuel E85 muutossarjoja, onko toi nyt niin ihmeellistä?, tojotero yrittää yllättää, mutta jäi kiinni housut kintuissa.

      • Anonyymi

        Menikö väärään kurkkuun kun Toyota jyrää kaikilla rintamilla: sähköautot, ladattavat, hybridit, biopolttoaineautot, vetyautot jne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö väärään kurkkuun kun Toyota jyrää kaikilla rintamilla: sähköautot, ladattavat, hybridit, biopolttoaineautot, vetyautot jne...

        Missä näkis tuon "tojon sähköauton" ?


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Ei näissä muunnossarjoissa ole muuta kuin softaboksi joka muuttaa hiukan sytytystä. Ei ole vaihdettu polttoaineen suuttimia eikä pumppuja, ei tiivisteitä eikä softassa ole Atkinson Flex Super ohjausalgoritmiä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä varmaan ne uudet akut, jolla yhdellä latauksella pääsee yli 800 km

        Joudut valitettavasti tyytymään muihin merkkeihin jos haluat 800km ajomatkan ilman latausta. Ehdit muutaman auton omistaa kunnes Toyota sellaisen markkinoille saa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tässä hiukan moottoritekniikkaa asiaan vihkiytymättömille. Kyseessä siis Toyotan uudet "New Dynamic Force Engines". Pankaa merkille hyötysuhde 40 % ja iskun pituus ... yli 100 mm ... alan ihmiset taputtaa karvaisia käsiään.

      https://www.youtube.com/watch?v=wwLxxZm_LRQ

      • Anonyymi

        Iskun pituus 103,4 mm, onko missään saman kokoisessa moottorissa yhtä pitkää iskua ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iskun pituus 103,4 mm, onko missään saman kokoisessa moottorissa yhtä pitkää iskua ?

        Pikkuturboissa on puolet lyhyempi iskun pituus ja kaksi kertaa suurempi kulutus, väännöstä puhumattakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkuturboissa on puolet lyhyempi iskun pituus ja kaksi kertaa suurempi kulutus, väännöstä puhumattakaan.

        No ei nyt sentään, 1.0 TSI moottorin iskunpituus on 76 mm. On se lyhyt eli kierroskone, vaikea päästä liikkeelle kun on olematon vääntö.


    • Anonyymi

      "Menikö väärään kurkkuun kun Toyota jyrää kaikilla rintamilla: sähköautot, ladattavat, hybridit, biopolttoaineautot, vetyautot jne..."

      Tojon jyrääminen on hyvin vaatimatonta Volsuun verrattuna.
      Sähköautoista on vain lupauksia, Volsu on tehnyt sähköautoja jo monta vuotta. Ladattavia hybridejä Volsulla on pitkä lista, Tojolta voi ostaa tasan yhtä mallia. Tojon hybridit ovat täysin mennyttä maailmaa, ei kelpaa edes ilmaiseksi muille.
      Biopolttoaineet? Ei ole ensimmäistäkään tojon mallistossa Suomessa. Vetyautojakaan ei ole ensimmäistäkään edes tulossa Suomeen tai Eurooppaan.
      Taas kerran tyhjiä puheita kun sen sijaan VW:llä on oikeasti laaja mallisto ladattavia autoja. Ei pelkkää tyhjää puhetta niinkuin Tojolla.

      • Anonyymi

        Vikawagen on keskittynyt dieselin softahuijauksiin ja saavuttanut siinä erinomaisia tuloksia. Kaasuautojen kehittely lopetettiin, samoin sähkögolfin tekeminen lopetettiin.

        Yhtään kunnolla toimivaa sähkö-tai sähköbridiä ei VW ole vielä saanut aikaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vikawagen on keskittynyt dieselin softahuijauksiin ja saavuttanut siinä erinomaisia tuloksia. Kaasuautojen kehittely lopetettiin, samoin sähkögolfin tekeminen lopetettiin.

        Yhtään kunnolla toimivaa sähkö-tai sähköbridiä ei VW ole vielä saanut aikaiseksi.

        Onnettomia trollausyrityksiä. Rehellisesti sanottuna säälittävää räpellystä. VW on tuonut markkinoille jo toisen sukupolven sähköautot. MEB Platform on jotain mihin tojotalla on vielä vuosien työ edessään.
        Samoin ladattavia hybridejä VW:llä on laaja mallisto kun tojolla on tarjolla vain yksi surkea ylihintainen kajakki.

        VW on lopettanut kaasuautojen kehittämistyön mutta tekee nykyistä mallistoa niin pitkään kun kysyntää riittää. Tojollahan ei kaasuautoja ole eikä tule, Taas yksi tyhjä kohta mallistossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnettomia trollausyrityksiä. Rehellisesti sanottuna säälittävää räpellystä. VW on tuonut markkinoille jo toisen sukupolven sähköautot. MEB Platform on jotain mihin tojotalla on vielä vuosien työ edessään.
        Samoin ladattavia hybridejä VW:llä on laaja mallisto kun tojolla on tarjolla vain yksi surkea ylihintainen kajakki.

        VW on lopettanut kaasuautojen kehittämistyön mutta tekee nykyistä mallistoa niin pitkään kun kysyntää riittää. Tojollahan ei kaasuautoja ole eikä tule, Taas yksi tyhjä kohta mallistossa.

        Missä viipyy VW vetyauto, puhtain kaikista !? Euroopassa myydään jo Toyotan ja BMW vetyautoja yhä kiihtyvällä tahdilla !


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä viipyy VW vetyauto, puhtain kaikista !? Euroopassa myydään jo Toyotan ja BMW vetyautoja yhä kiihtyvällä tahdilla !

        Osta sinä Tojon vetyauto, Agalta saat vetyä !


    • Anonyymi

      Corolla flex hybrid kulutus 4 litraa sadalla ... Etanolia , St1 e85 ... 0,9€ per litra >> 3,6 € / 100 km.

      Sähköautot jää kakkoseksi !

      • Anonyymi

        Sähkökulkineet on kalliita hankkia ja kalliita käyttää, eivätkä säästä luontoa niin hyvin kuin vety- ja bioetanoli autot.


      • Anonyymi

        Onko todella näin ? Toyota Hybrid etanoli versiona olisi suorastaan houkutteleva vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko todella näin ? Toyota Hybrid etanoli versiona olisi suorastaan houkutteleva vaihtoehto.

        Toyota voisi olla houkutteleva vaihtoehto jos pyhällä hengellä kulkisi. Sama vaikka joku muu vie litran enemmän niin ajomukavuus muissa niin paljon edellä. Lisäksi halvemmalla saa parempaakin.


      • Anonyymi

        Riippuu siitä mistä sähköauton lataa. Mutta kieltämättä 3,6 eur/100 km kuulostaa houkuttelevalta kun tankkaukset voi tehdä normaaleilla huoltoasemilta 1000 km välein. Pitemmille matkoille sähköauto ei muutenkaan sovellu kun ei ole varmuutta latausmahdollisuuksista, eikä varsinkaan nopeista latauksista.


    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen uutuus, koska saadaan Suomeen ?

    • Anonyymi

      Miten joku jaksaa jauhaa jostakin Corollan etanolimallista mitä ei koskaan tuoda suomeen?
      Jauhkaa seuraavaksi kaasumallista mitä myös ei koskaan tuoda suomeen.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vw flexifuel esiteltiin jo 10 vuotta sitten. Taas on tojo rankasti takamatkalla.

        https://tekniikanmaailma.fi/uudesta-vw-passatista-etanoliversio/

        Kuinkahan suuren osan elämästään nämä Volkkarit viettivät pajalla, kun bensamallitkin siellä edelleen viihtyvät? Koskahan tuollaiseen uskaltaisi tankata E-kymppiä vai vieläkö pitää odottaa !


    • Anonyymi

      Bioetanol Hybrid sähköauto on uusinta uutta ilman vaivalloisia ja epävarmoja akkulatauksia. Toyota toimii kuin ajatus ja luotettavuus on huippuluokkaa. Toivottavasti saamme Suomeen mahdollisimman pian näitä etanoli täyshybridejä.

    • Anonyymi

      "ilman aivalloisia ja epävarmoja akkulatauksia. "

      Ihmisillä on pilvin pimein kaikenlaisia ladattavia tuotteita, Kännykät, läppärit, tabletit, taskulamput, bt-kaiuttimet, pölyimurit, pleikkarin ohjain, näppikset, pora, käsisirkkeli, nurmikon trimmeri jne. Ja sitten auto olisi jotenkin vaikeaa tai epävarmaa ladata? Piuha seinään niin auto latautuu. Joka kerta vaivattomasti ja varmasti.

      Näkyy niin läpi kuinka yritetään puristaa väkisin ongelmaa asiasta jossa ei oikeasti ole ongelmaa.

      • Anonyymi

        Kyllä kaikilla on nykyään langaton lataus. Ja kaikki muutkin vehkeet on nykyään langattomia.
        Kuka enää viitsii piuhojen pelata. Ei kukaan !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kaikilla on nykyään langaton lataus. Ja kaikki muutkin vehkeet on nykyään langattomia.
        Kuka enää viitsii piuhojen pelata. Ei kukaan !

        Kaikkein surkein viritys on Tojon hybridi jota ei voi ladata mitenkään. Ei piuhalla tai ilman piuhaa. tekee sähkönsä kalliista bensasta jota joutuu tankkaamaan letkusta. Ei kovinkaan kätevää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkein surkein viritys on Tojon hybridi jota ei voi ladata mitenkään. Ei piuhalla tai ilman piuhaa. tekee sähkönsä kalliista bensasta jota joutuu tankkaamaan letkusta. Ei kovinkaan kätevää.

        Eikä tarvita johdon johtoa kun se on täyshybridi ja lataa automaattisesti akkujaan tarpeen mukaan. Ei huolta kaapeleista, latureista, ylikuumenemisesta, latausten keskeytymisestä, akkujen vanhenemisesta, kännykkä yhteyksistä, matkan keskeytymisestä jne jne ....

        Jos minkä tahansa vehkeen akkujen lataus olisi yhtä hankalaa kuin sähköautojen niin hulluksihan sitä tulisi.

        https://www.youtube.com/watch?v=OleSo1ZDAok


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä tarvita johdon johtoa kun se on täyshybridi ja lataa automaattisesti akkujaan tarpeen mukaan. Ei huolta kaapeleista, latureista, ylikuumenemisesta, latausten keskeytymisestä, akkujen vanhenemisesta, kännykkä yhteyksistä, matkan keskeytymisestä jne jne ....

        Jos minkä tahansa vehkeen akkujen lataus olisi yhtä hankalaa kuin sähköautojen niin hulluksihan sitä tulisi.

        https://www.youtube.com/watch?v=OleSo1ZDAok

        Tojon hybridi tekee sähköä kalliista bensasta kun muut lataavat sähkön monta kertaa halvemmalla verkosta. Töpseli illalla seinään ja akku on aamulla täynnä. Siitä saa todella hyvän tuntipalkan 15 sekunnin työstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojon hybridi tekee sähköä kalliista bensasta kun muut lataavat sähkön monta kertaa halvemmalla verkosta. Töpseli illalla seinään ja akku on aamulla täynnä. Siitä saa todella hyvän tuntipalkan 15 sekunnin työstä.

        Paitsi että latausvehkeet ovat niin monimutkaisia ja ilman niitä ei pärjää jos pitää ajaa yli 30 km. Pitemmillä matkoilla ei latauksesta ole mitään hyötyä.

        https://www.youtube.com/watch?v=syOtT-ehmBU


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että latausvehkeet ovat niin monimutkaisia ja ilman niitä ei pärjää jos pitää ajaa yli 30 km. Pitemmillä matkoilla ei latauksesta ole mitään hyötyä.

        https://www.youtube.com/watch?v=syOtT-ehmBU

        ID.3lla pääsee 550km yhdellä latauksella ja 30min riittää lataamaan 280km lisää.
        Tojolla ei ole mitään vastaavaa. VW on ylivoimainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että latausvehkeet ovat niin monimutkaisia ja ilman niitä ei pärjää jos pitää ajaa yli 30 km. Pitemmillä matkoilla ei latauksesta ole mitään hyötyä.

        https://www.youtube.com/watch?v=syOtT-ehmBU

        Lataus on vaikeaa vain tyhmille. Töpseli seinään niinkuin pölyimurin kanssa. Jos osaa käyttää pöyimuria, osaa ladata sähköauton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lataus on vaikeaa vain tyhmille. Töpseli seinään niinkuin pölyimurin kanssa. Jos osaa käyttää pöyimuria, osaa ladata sähköauton.

        Olet siis sitä mieltä että Kaara-TV ja TM testaavat ovat tyhmiä. Ok. Mikä olisi sopiva auto meille tyhmille ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis sitä mieltä että Kaara-TV ja TM testaavat ovat tyhmiä. Ok. Mikä olisi sopiva auto meille tyhmille ?

        Toyotan kanssa pärjää kaikki, tyhmätkin, joten pysyn siinä kun tuosta järjen määrästä ei ole mitään tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lataus on vaikeaa vain tyhmille. Töpseli seinään niinkuin pölyimurin kanssa. Jos osaa käyttää pöyimuria, osaa ladata sähköauton.

        Lataus on erittäin helppoa jos siihen on mahdollisuus.
        Kaikilla ei ole nyt, eikä tulevaisuudessa mahdollisuutta ladata autoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lataus on erittäin helppoa jos siihen on mahdollisuus.
        Kaikilla ei ole nyt, eikä tulevaisuudessa mahdollisuutta ladata autoa.

        "Kaikilla ei ole nyt, eikä tulevaisuudessa mahdollisuutta ladata autoa."

        Onko nekin tyhmiä vai miksei ne pysty ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lataus on erittäin helppoa jos siihen on mahdollisuus.
        Kaikilla ei ole nyt, eikä tulevaisuudessa mahdollisuutta ladata autoa.

        Ladattavaan auton käyttäminen perustuu helpolle kotilataukselle. Jos tätä mahdollisuutta ei ole niin sitten ei kannata hankkia sähköautoa.
        Mutta jos latausmahdollisuus on niin sähköauto on loistava peli ja lataaminen on helpompaa kuin tankkaaminen bensa-asemalla .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että latausvehkeet ovat niin monimutkaisia ja ilman niitä ei pärjää jos pitää ajaa yli 30 km. Pitemmillä matkoilla ei latauksesta ole mitään hyötyä.

        https://www.youtube.com/watch?v=syOtT-ehmBU

        Muista ajaa aina yli 30 km, muutoin häviät ladattavalle kuluissa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lataus on vaikeaa vain tyhmille. Töpseli seinään niinkuin pölyimurin kanssa. Jos osaa käyttää pöyimuria, osaa ladata sähköauton.

        Tässä yksi tyhmä taas yrittää ladata100 tonnin sähköautoa. Taitaa tää tyhmyys olla kansantauti .... sähköautojen kanssa viisaskin tulee äkkiä tyhmäksi.

        https://youtu.be/Ib8iwWre7hQ

        Sähköautojen lataud on täyttä pelleilyä !

        https://youtu.be/Ib8iwWre7hQ


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        "Viljelmien valjastaminen etanolituotantoon vähentää joidenkin elintarvikkeiden tarjontaa maailmanmarkkinoilla ja nostaa samalla hintoja."

        Tässä taas yllä tarinaa ja paskanjauhantaa 20 vuoden takaa, tyypillistä vigawagen trollaamista vakavasta asiasta.

        Suomessa RE85 etanoli tehdään mm leipomojätteistä eli
        1 kerätään jätteet pois jaloista kuleksimasta ympäri kaatopaikkoja
        2 puhdistetaan ja valmistetaan kotimaista polttoainetta
        3 käytetään autoissa ja pienennetään päästöjä
        4 auton moottorit pysyy puhtaampana ja kestää pitempään

        Toyota Electric Hybrid FLEX FWD on hyvä keksintö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Viljelmien valjastaminen etanolituotantoon vähentää joidenkin elintarvikkeiden tarjontaa maailmanmarkkinoilla ja nostaa samalla hintoja."

        Tässä taas yllä tarinaa ja paskanjauhantaa 20 vuoden takaa, tyypillistä vigawagen trollaamista vakavasta asiasta.

        Suomessa RE85 etanoli tehdään mm leipomojätteistä eli
        1 kerätään jätteet pois jaloista kuleksimasta ympäri kaatopaikkoja
        2 puhdistetaan ja valmistetaan kotimaista polttoainetta
        3 käytetään autoissa ja pienennetään päästöjä
        4 auton moottorit pysyy puhtaampana ja kestää pitempään

        Toyota Electric Hybrid FLEX FWD on hyvä keksintö.

        Paskan ja yhdyskuntajätteen tuotanto täytyy lisätä moninkertaiseksi, että etanolia riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskan ja yhdyskuntajätteen tuotanto täytyy lisätä moninkertaiseksi, että etanolia riittää.

        No mikäs siinä, lisätään. Työtä kotimaahan, mikäs sen parempaa.


    • Anonyymi

      Tämä on tervetullut uutuus myös Suomen markkinoille. Meillä on hyvä verkosto Etanoli asemia, ST1 / Shell ja ABC ainakin jakelee 85% etanolia.

      • Anonyymi

        Tämä menee taas tähän Tojon sarjaan että sitten joskus tulee.
        Niinkuin sähköauto
        Niinkuin vetyauto

        Muut ovat tehneen ja tuoneet Suomeen flexifluel-autoja ja sähköautoja jo monta vuotta. Tojon meinausvaihe on todella pitkä.
        Vetyautot ovat pelkkä mainostemppu koska tuotanto- tai jakeluinfraa ei olla edes suunnittelemassa.


    • Anonyymi

      Muut esittelee uusia sähköautoja ja tojo etanoliauton. Muut merkit esitteli etanoliautoja yli kymmenen vuotta sitten.

      • Anonyymi

        Toyota ei vaan esittele vaan myy niin maa pärkkeleesti että on nyt maailman ykkönen.

        Klonkswagenilla sensijaan on koko ajan ollut ongelmia valtavasti, koko 2000 luku mennyt todella pahasti pieleen suunnittelu ja valmistusvikojen takia ja Vikawagen omistuksessa maailman suurin takaisinkutsukampanja : 11 miljoonaa autoa kerralla.


    • Anonyymi

      Kyl jätteistä tehty RE85 on parempi polttoaine ko benssiini !

    • Anonyymi

      Joko saa laittaa tilauksen menee ?

    • Anonyymi

      Tarkennetaan vielä mallia

      Toyota Corolla Hybrid Altis Ethanol Flex 1.8 Plug-in FWD Limousine !

    • Anonyymi

      Toyota näyttää taas olevan kehityksen kärjessä, maailman ensimmäiset hybridit ja vetyautot. Maailma saa kiittää paljolti Toyotaa teknisen kehityksen voittokulusta.

      • Anonyymi

        Ja nyt vielä maailman ensinmäinen etanoli auto mahtavaa, muilla ei ole vastaavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt vielä maailman ensinmäinen etanoli auto mahtavaa, muilla ei ole vastaavaa.

        Ladattava etanoli-sähköhybridi PHEV , kuka on tehnyt ennen Toyotaa, häh ? Hihiii .. löinkö luun kurkkuun ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ladattava etanoli-sähköhybridi PHEV , kuka on tehnyt ennen Toyotaa, häh ? Hihiii .. löinkö luun kurkkuun ?

        Tyhjänhöpöttäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ladattava etanoli-sähköhybridi PHEV , kuka on tehnyt ennen Toyotaa, häh ? Hihiii .. löinkö luun kurkkuun ?

        Kyllä vain Toyota osaa hybridit. Tulevaisuuden polttoaineet ovat puhtaat etanoli ja vety. muut poistuvat kuvioista tulevien vuosien aikana 2035 mennessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ladattava etanoli-sähköhybridi PHEV , kuka on tehnyt ennen Toyotaa, häh ? Hihiii .. löinkö luun kurkkuun ?

        Toyota on kehittänyt uusia ratkaisuja: bioetanoli ladattava hybridi. Ei taida keneltäkään muulta löytyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on kehittänyt uusia ratkaisuja: bioetanoli ladattava hybridi. Ei taida keneltäkään muulta löytyä.

        Eipä löydy tojon hinnastosta tuollaista.


    • Anonyymi

      Suomessakin bensaan sekoitetaan 5 tai 10 prosenttia etanolia ja pikkuhiljaa nostetaan etanolin osuutta ko. sekoituksessa. Näin tehdään myös Ranskassa ja Saksassa.

    • Anonyymi

      Taas edistyksellistä tekniikkaa Toyotalta !

    • Anonyymi

      Alle 5 EUR / 100 km, aika pienellä menee ja puhtaasti !

      • Anonyymi

        Toyota kehittää jatkuvasti uusia puhtaita hybridikoneistoja


    • Anonyymi

      No niin nyt on Prius Hybrid Flex PHEV alla, mainio peli. Käy ja kukkuu kuin sveitsiläinen käkikello. Kulutus hiukan kasvoi, nyt 1,88 litraa sadalla. Päästöt on niin pienet että katsatusmieskin ihmetteli. Toyota osaa nää hybridit.

      • Anonyymi

        Ja yhdellä latauksella pääsee .... 100 km ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja yhdellä latauksella pääsee .... 100 km ?

        Yhdellä tankkauksella pääsee 1200 km !


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

      Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      172
      5558
    2. Jos olisit täällä

      Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      44
      2633
    3. Tämän hetken

      Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2222
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

      Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1759
    5. Vieläkö sä toivot

      Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1384
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

      Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1327
    7. Voi Rakas siellä

      Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1301
    8. Jos yhdistät nimikirjaimet

      Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      24
      1262
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

      Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1233
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

      Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      108
      988
    Aihe