Miksi ne koronaan sairastuneet vanhukset pidetään ihan väkisin hengissä? Kun minun äitini sairastui keuhkokuumeeseen 84v.minulle sanottiin että normaali keuhkokuume. Ja annettiin kuolla. Ei ehdotettu hengityskonetta. Sanottiin että on ihan normaalia että ihmiset ikänsä puolesta kuolee tähän tautiin. Miksi tässä koronan keuhkokuumeen hoitoon panostetaan? Mikä sen tekee erikoisemmaksi?
Miksi koronassa toimitaan toisin?
Anonyymi
1
116
Vastaukset
- Anonyymi
Ja miksi hallitus linjaa: koronan osa estämistä. Pitäisi linjata : estäminen kokonaan. Siinä on asiaero.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114339
- 793533
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843385Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223361Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273276- 742946
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim652827"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452790- 812620
Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852579