Hei kaikki Amalian rakkaat.
Laitoin tuohon sivun oikean yläkulman hakukenttään Amalia ja tuloksena 310 sivullista a 20 juttusarjaa Amaliaa, eli yli 6.000 bablasarjaa.
Sanoisinko ..... en viitsi.
Amalia Pattayalla.
10
83
Vastaukset
Lerppa jäi kakkoseksi Amalialle.
Ajatteleppa sitä näkökulmasta että kuka nämä amalialerpat on vuosien varrella kirjoittanut ja montako sanaa mahtanee sisältyä amalialerpatuksiin kun aloituksia yli 10.000 kpl.
- Anonyymi
siis pattayarakas on ollut kauan hiukan heikossa kondiksessa, nimittäin ns. amalia ei ole koskaan kirjoittanut yhtään kirjoitusta palstalle, onkohan muilla palstoilla näitä "haamuja", epäilen. Pattaya ja mielenterveys ei oikein näytä kulkevan käsikädessä, lieneekö syy vai seuraus.
- Anonyymi
ei poju, pattaya rakas on vain synonyymi kaltaisellesi idiootille toinen kuvaava sana on resuperse, kiitos kaheli kerrot että olet viihtynyt palstalla ainakin vuodesta 2005, etsien amaliaa, ethän sinä reppana missään pattayalla ole koskaan edes käynyt, ei sinua huolita edes lentokoneeseen, terveisiä kuopioon resupeppu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei poju, pattaya rakas on vain synonyymi kaltaisellesi idiootille toinen kuvaava sana on resuperse, kiitos kaheli kerrot että olet viihtynyt palstalla ainakin vuodesta 2005, etsien amaliaa, ethän sinä reppana missään pattayalla ole koskaan edes käynyt, ei sinua huolita edes lentokoneeseen, terveisiä kuopioon resupeppu.
Höperö suoraan hoivakodista taas siellä kiukkuaa lauantain huvikseen.
Siitä samaista suurennuslasia klikkaamalla sivun ylälaidasta näkee nimimerkkejä hakemalla tämän palastahulluutesi vuosien takaa saakka hetkessä, vaikka olisi ensimmäistä kertaa suomikaksnelosella. Ei siihen tietoon tarvitse "olla viihtynyt" palstalla päivääkään aiemmin.
Sieltä näkee tämän sairaskertomuksesi ja huomaa pian mitkä ovat olleet nimimerkkejäsi ja että tämä palsta on todellakin ollut sinun ainut harrastuksesi ja koko elämäsi.
Tällä palstalla kaikki muut ovat Pattayan vakikävijöitä paitsi sinä. Täällä ei ole ketään toista nettimatkailijaa kuin sinä. Kaikki muut ovat kaiken lisäksi jokseenkin järjissään olevia heteromiehiä, mutta sinä et ole.
Mitä siis oikein teet täällä, googlematkaaja sensukka? Kiehtooko Pattaya sinua vaiko pelkkä suunsoitto, satutarinat, harhaiset horinat ja riidanhaastaminen?
44 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höperö suoraan hoivakodista taas siellä kiukkuaa lauantain huvikseen.
Siitä samaista suurennuslasia klikkaamalla sivun ylälaidasta näkee nimimerkkejä hakemalla tämän palastahulluutesi vuosien takaa saakka hetkessä, vaikka olisi ensimmäistä kertaa suomikaksnelosella. Ei siihen tietoon tarvitse "olla viihtynyt" palstalla päivääkään aiemmin.
Sieltä näkee tämän sairaskertomuksesi ja huomaa pian mitkä ovat olleet nimimerkkejäsi ja että tämä palsta on todellakin ollut sinun ainut harrastuksesi ja koko elämäsi.
Tällä palstalla kaikki muut ovat Pattayan vakikävijöitä paitsi sinä. Täällä ei ole ketään toista nettimatkailijaa kuin sinä. Kaikki muut ovat kaiken lisäksi jokseenkin järjissään olevia heteromiehiä, mutta sinä et ole.
Mitä siis oikein teet täällä, googlematkaaja sensukka? Kiehtooko Pattaya sinua vaiko pelkkä suunsoitto, satutarinat, harhaiset horinat ja riidanhaastaminen?
44Neidin 2010 asiamies ja vedonlyöntiryhmään kuuluva saisi vastauksen oheiseen kysymykseensä lopettaen pa-lyöntinsä-luikkimisen, mutta sitä ennen antaen lopputilin Pep-pu-selleen.
Mitä siis oikein teet täällä, googlematkaaja sensukka? Kiehtooko Pattaya sinua vaiko pelkkä suunsoitto, satutarinat, harhaiset horinat ja riidanhaastaminen?
S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höperö suoraan hoivakodista taas siellä kiukkuaa lauantain huvikseen.
Siitä samaista suurennuslasia klikkaamalla sivun ylälaidasta näkee nimimerkkejä hakemalla tämän palastahulluutesi vuosien takaa saakka hetkessä, vaikka olisi ensimmäistä kertaa suomikaksnelosella. Ei siihen tietoon tarvitse "olla viihtynyt" palstalla päivääkään aiemmin.
Sieltä näkee tämän sairaskertomuksesi ja huomaa pian mitkä ovat olleet nimimerkkejäsi ja että tämä palsta on todellakin ollut sinun ainut harrastuksesi ja koko elämäsi.
Tällä palstalla kaikki muut ovat Pattayan vakikävijöitä paitsi sinä. Täällä ei ole ketään toista nettimatkailijaa kuin sinä. Kaikki muut ovat kaiken lisäksi jokseenkin järjissään olevia heteromiehiä, mutta sinä et ole.
Mitä siis oikein teet täällä, googlematkaaja sensukka? Kiehtooko Pattaya sinua vaiko pelkkä suunsoitto, satutarinat, harhaiset horinat ja riidanhaastaminen?
44Poju vai tapaamme ihka oikean pattayankävijän tänään täällä palstalla jo vuodesta 2005, minä oli tuohon aikaan jo vuosia aviossa thaikun kanssa, voi vittu mikä älykääpiö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poju vai tapaamme ihka oikean pattayankävijän tänään täällä palstalla jo vuodesta 2005, minä oli tuohon aikaan jo vuosia aviossa thaikun kanssa, voi vittu mikä älykääpiö.
Onko palstapäivystäjällä taas tänäänkin erityisen huono pälvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poju vai tapaamme ihka oikean pattayankävijän tänään täällä palstalla jo vuodesta 2005, minä oli tuohon aikaan jo vuosia aviossa thaikun kanssa, voi vittu mikä älykääpiö.
Kiinnostiko Hua Hinin suurta romantikkoa vielä silloin se thaivaimon kusinen muutaman sentin putkenpätkä, sanojasi lainaten? Silloin asuitte saman katon alla vielä.
Kyllästyikö se tuohon nettiharrastukseesi vai köyhyyteesi enemmän vai molempiin? Ainakaan sänkykammarin puuhista hänen ei ole tarvinnut haaveilla vuosikymmeneen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostiko Hua Hinin suurta romantikkoa vielä silloin se thaivaimon kusinen muutaman sentin putkenpätkä, sanojasi lainaten? Silloin asuitte saman katon alla vielä.
Kyllästyikö se tuohon nettiharrastukseesi vai köyhyyteesi enemmän vai molempiin? Ainakaan sänkykammarin puuhista hänen ei ole tarvinnut haaveilla vuosikymmeneen.Eikös tämä Huan Romeo ole sama mies joka kertoo Suomessa vetävänsä himassa terveellistä makkarakeittoa ja ruokabudjetti on 160 euroa thaimuijan kanssa kuukaudessa? Säästöä tulee kun muija juo vettä. Näin hän kertoi. Käy yksin kelapäivänä syömässä abc:llä oikein herroiksi ja se on silkkaa säästöä kun muija jää kotiin. Kaikkien aikojen paras thain aviomies ja oikea liikemies.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483
