Amalia Pattayalla.

Hei kaikki Amalian rakkaat.
Laitoin tuohon sivun oikean yläkulman hakukenttään Amalia ja tuloksena 310 sivullista a 20 juttusarjaa Amaliaa, eli yli 6.000 bablasarjaa.
Sanoisinko ..... en viitsi.

10

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lerppa jäi kakkoseksi Amalialle.

      • Ajatteleppa sitä näkökulmasta että kuka nämä amalialerpat on vuosien varrella kirjoittanut ja montako sanaa mahtanee sisältyä amalialerpatuksiin kun aloituksia yli 10.000 kpl.


    • Anonyymi

      siis pattayarakas on ollut kauan hiukan heikossa kondiksessa, nimittäin ns. amalia ei ole koskaan kirjoittanut yhtään kirjoitusta palstalle, onkohan muilla palstoilla näitä "haamuja", epäilen. Pattaya ja mielenterveys ei oikein näytä kulkevan käsikädessä, lieneekö syy vai seuraus.

      • Anonyymi

        ei poju, pattaya rakas on vain synonyymi kaltaisellesi idiootille toinen kuvaava sana on resuperse, kiitos kaheli kerrot että olet viihtynyt palstalla ainakin vuodesta 2005, etsien amaliaa, ethän sinä reppana missään pattayalla ole koskaan edes käynyt, ei sinua huolita edes lentokoneeseen, terveisiä kuopioon resupeppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei poju, pattaya rakas on vain synonyymi kaltaisellesi idiootille toinen kuvaava sana on resuperse, kiitos kaheli kerrot että olet viihtynyt palstalla ainakin vuodesta 2005, etsien amaliaa, ethän sinä reppana missään pattayalla ole koskaan edes käynyt, ei sinua huolita edes lentokoneeseen, terveisiä kuopioon resupeppu.

        Höperö suoraan hoivakodista taas siellä kiukkuaa lauantain huvikseen.
        Siitä samaista suurennuslasia klikkaamalla sivun ylälaidasta näkee nimimerkkejä hakemalla tämän palastahulluutesi vuosien takaa saakka hetkessä, vaikka olisi ensimmäistä kertaa suomikaksnelosella. Ei siihen tietoon tarvitse "olla viihtynyt" palstalla päivääkään aiemmin.
        Sieltä näkee tämän sairaskertomuksesi ja huomaa pian mitkä ovat olleet nimimerkkejäsi ja että tämä palsta on todellakin ollut sinun ainut harrastuksesi ja koko elämäsi.
        Tällä palstalla kaikki muut ovat Pattayan vakikävijöitä paitsi sinä. Täällä ei ole ketään toista nettimatkailijaa kuin sinä. Kaikki muut ovat kaiken lisäksi jokseenkin järjissään olevia heteromiehiä, mutta sinä et ole.

        Mitä siis oikein teet täällä, googlematkaaja sensukka? Kiehtooko Pattaya sinua vaiko pelkkä suunsoitto, satutarinat, harhaiset horinat ja riidanhaastaminen?

        44


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höperö suoraan hoivakodista taas siellä kiukkuaa lauantain huvikseen.
        Siitä samaista suurennuslasia klikkaamalla sivun ylälaidasta näkee nimimerkkejä hakemalla tämän palastahulluutesi vuosien takaa saakka hetkessä, vaikka olisi ensimmäistä kertaa suomikaksnelosella. Ei siihen tietoon tarvitse "olla viihtynyt" palstalla päivääkään aiemmin.
        Sieltä näkee tämän sairaskertomuksesi ja huomaa pian mitkä ovat olleet nimimerkkejäsi ja että tämä palsta on todellakin ollut sinun ainut harrastuksesi ja koko elämäsi.
        Tällä palstalla kaikki muut ovat Pattayan vakikävijöitä paitsi sinä. Täällä ei ole ketään toista nettimatkailijaa kuin sinä. Kaikki muut ovat kaiken lisäksi jokseenkin järjissään olevia heteromiehiä, mutta sinä et ole.

        Mitä siis oikein teet täällä, googlematkaaja sensukka? Kiehtooko Pattaya sinua vaiko pelkkä suunsoitto, satutarinat, harhaiset horinat ja riidanhaastaminen?

        44

        Neidin 2010 asiamies ja vedonlyöntiryhmään kuuluva saisi vastauksen oheiseen kysymykseensä lopettaen pa-lyöntinsä-luikkimisen, mutta sitä ennen antaen lopputilin Pep-pu-selleen.

        Mitä siis oikein teet täällä, googlematkaaja sensukka? Kiehtooko Pattaya sinua vaiko pelkkä suunsoitto, satutarinat, harhaiset horinat ja riidanhaastaminen?

        S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höperö suoraan hoivakodista taas siellä kiukkuaa lauantain huvikseen.
        Siitä samaista suurennuslasia klikkaamalla sivun ylälaidasta näkee nimimerkkejä hakemalla tämän palastahulluutesi vuosien takaa saakka hetkessä, vaikka olisi ensimmäistä kertaa suomikaksnelosella. Ei siihen tietoon tarvitse "olla viihtynyt" palstalla päivääkään aiemmin.
        Sieltä näkee tämän sairaskertomuksesi ja huomaa pian mitkä ovat olleet nimimerkkejäsi ja että tämä palsta on todellakin ollut sinun ainut harrastuksesi ja koko elämäsi.
        Tällä palstalla kaikki muut ovat Pattayan vakikävijöitä paitsi sinä. Täällä ei ole ketään toista nettimatkailijaa kuin sinä. Kaikki muut ovat kaiken lisäksi jokseenkin järjissään olevia heteromiehiä, mutta sinä et ole.

        Mitä siis oikein teet täällä, googlematkaaja sensukka? Kiehtooko Pattaya sinua vaiko pelkkä suunsoitto, satutarinat, harhaiset horinat ja riidanhaastaminen?

        44

        Poju vai tapaamme ihka oikean pattayankävijän tänään täällä palstalla jo vuodesta 2005, minä oli tuohon aikaan jo vuosia aviossa thaikun kanssa, voi vittu mikä älykääpiö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poju vai tapaamme ihka oikean pattayankävijän tänään täällä palstalla jo vuodesta 2005, minä oli tuohon aikaan jo vuosia aviossa thaikun kanssa, voi vittu mikä älykääpiö.

        Onko palstapäivystäjällä taas tänäänkin erityisen huono pälvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poju vai tapaamme ihka oikean pattayankävijän tänään täällä palstalla jo vuodesta 2005, minä oli tuohon aikaan jo vuosia aviossa thaikun kanssa, voi vittu mikä älykääpiö.

        Kiinnostiko Hua Hinin suurta romantikkoa vielä silloin se thaivaimon kusinen muutaman sentin putkenpätkä, sanojasi lainaten? Silloin asuitte saman katon alla vielä.
        Kyllästyikö se tuohon nettiharrastukseesi vai köyhyyteesi enemmän vai molempiin? Ainakaan sänkykammarin puuhista hänen ei ole tarvinnut haaveilla vuosikymmeneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostiko Hua Hinin suurta romantikkoa vielä silloin se thaivaimon kusinen muutaman sentin putkenpätkä, sanojasi lainaten? Silloin asuitte saman katon alla vielä.
        Kyllästyikö se tuohon nettiharrastukseesi vai köyhyyteesi enemmän vai molempiin? Ainakaan sänkykammarin puuhista hänen ei ole tarvinnut haaveilla vuosikymmeneen.

        Eikös tämä Huan Romeo ole sama mies joka kertoo Suomessa vetävänsä himassa terveellistä makkarakeittoa ja ruokabudjetti on 160 euroa thaimuijan kanssa kuukaudessa? Säästöä tulee kun muija juo vettä. Näin hän kertoi. Käy yksin kelapäivänä syömässä abc:llä oikein herroiksi ja se on silkkaa säästöä kun muija jää kotiin. Kaikkien aikojen paras thain aviomies ja oikea liikemies.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe