Kokeneemman käsissä

Anonyymi

90-luvun alussa eräs kesäviikonloppu isolla kaveriporukalla. Olin tanssinut illan mittaan hitaita pari vuotta vanhemman Annukan kanssa ja ajautunut nukkumaan hänen kanssaan kerrossängyn alapedille yhteen mökin makuuhuoneista. Illalla ei oltu kuitenkaan päästy pussailua ja pientä käsipeliä pidemmälle. Tanssiessamme kullini oli kuitenkin seissyt kivikovana Annukkaa vasten eikä tämä ollut jäänyt häneltä varmasti huomaamatta.

Varhain aamulla heräilin huoneen yläsängystä kuuluviin ääniin. Ensin äänet olivat vaimeampia, mutta melko pian kuuluvista litinöistä ei jäänyt kyllä epäselvyyttä. Yläsängyssä nussittiin ja koko sänky kyllä liikahteli välillä panemisen tahdissa. Annukkakin raotti silmiään vieressäni ja tajusi nopesti myös yläsängyn äänet. Me virnuilimme keskenämme, mutta emme kehdanneet kurkistella sen enempää yläsängyn suuntaan. Äänet olivat kyllä sen verran kiihottavia, että huomasin kullini kovettuvan boksereissani. Annukka tuli aivan viereeni ja alkoi suudella minua ahnaasti. Hänellä oli yllään t-paita ja pikkarit ja tullessaan kylkeeni kiinni hän ei voinut olla huomaamatta kivikovana sykkivää kulliani.

Tai no kulliani ja kulliani. 16-vuotiaana se oli ehkä 13-14 senttinen ja näyttikin melko ohuelta , mutta seisokki oli raudanluja. Annukka otti paitansa pois ja hänen terhakat tissinsä tuntuivat kuumottavilta osuessaan paljaaseen ihooni. Annukka nuoli kaulaani ja toisella kädellään veti bokserini nilkkoihin. MInä olin näissä touhuissa aivan kokemattomana ja täysin matkustajan osassa. Yritin vain kosketella hänen täydellisiä rintojaan. Annukka kosketteli kulliani hyvin varovasti ja kiusoittelevasti. Yäkerran sängyssä nussittiin täydellä teholla ja minusta tuntui, että mikään ei voisi olla kiihottavampaa.

Annukka työnsi peiton pois päältäni ja kipusi päälleni kuusysiasentoon. Hän kiusoitteli kulliani kielellään ja raotti pikkuhousujaan niin, että liukas pillu näkyi suoraan naamani päällä. Tartuin Annukan pyllyyn ja hän auttoi minua vetämään pikkarinsa pois jaloistaan. Naamani päällä muutaman sentin päässä oli paljas ja kostea pillu ja kulliani Annukka nuoli niin ihanasti, että ajattelin etten voi kestää kauaa laukeamatta. Silloin Annukka laskeutui niin, että nenäni ja suuni peittyi hänen liukkaana kiiltelevän pillunsa kosketukseen. En osannut tehdä juuri mitään, joten Annukka alkoi liikutella itseään ja hinkata pilluaan naamaani vasten.

Edeellenkään hän ei ollut koskenut kädellään kulliini vaan ainoastaan kielellään kiertänyt kivikovaa vehjettäni ympäriinsä. Nyt Annukka antoi kullini liukua hänen lämpimään suunhunsa ja hän imi sitä melko maltillisesti. Annukka nuoletti minua ja kiihottui selvästi. Minä kiersin käteni hänen pakaroilleen ja puristin niitä voimakkaasti estääkseni omaa laukeamistani. Annukka villiintyi tuosta ja liikutti lantiotaan yhä voimakkaammin ja imi terskaani jo paljon kovemmalla imulla. Hänen huulensa keskittyivät vain terskani imemiseen ja työnsi kieltään terskan päässä olevaan vakoon. Kuiskasin Annukalle, että mällini lähtee aivan juuri ja haluaisin päästä jo rakastelemaan hänen kanssaan. Annukka veti kullini ulos suustaan, mutta jatkoi pillunsa hinkkaamistaan naamaani vasten. Annukka tarttui toisella kädellään kulliini, mutta ei tehnyt elettäkään runkatakseen minua vaan puristi ainoastaan kulliani voimakkaasti.

Yläsängyssä paneminen jatkui äänekkäänä ja minun nenäni päällä pyöri läpimärkä pillu ja yritin kielelläni tehdä kaikkea mitä osasin ja pystyin. Nyt Annukka laskeutui koko painollaan naamalleni ja hinkkasi klitoristaan sitä vasten. Kullini oli hänen kovassa otteessaan ja tunsin terskani pullistuvan äärimmilleen. Yritin kaikin keinoin pidättää tulemistani, mutta tunsin ensimmäisten tippojen valuvan kullini päästä ja vaikka Annukka puristi kulliani todella kovaa niin mällini sinkoutui muutamalla sykäyksellä lakanoille. Annukalta pääsi pieni hymähdys huuliltaan ja hän kuiskasi, että sepäs oli kiihottavan näköistä. Muutaman hetken päästä hänkin sai oman orgasminsa naamani päällä ja minä olin todella ylpeä itsestäni, vaikken oikeastaan vielä ollut päässyt edes oikeasti panemaan..:)

11

11736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on kyllä huomattu, että toisilla miehillä tuleminen tapahtuu varsin nopeasti ja sitten toisille saa tehdä temput jos toisetkin ennen kuin päästään maaliin saakka. Sama tietysti varmaan meillä naisillakin, mutta siitä minulla ei kokemuksia kuin omasta takaa ja toisten kanssa sitä orgasmia ei ainakaan naimalla saa koskaan.

• Anonyymi

Olen törmännyt myös nuoruudessa sellaiseen miespuoleiseen, joka tuli ehkä kahden työnnön jälkeen kovasti pahoitellen. Silloin oli vähän epävarma olo, että tulikohan oltua jotenkin liian innokas tai tehtyä väärin jotakin.

• Anonyymi

Ennenaikaisesta tulemisesta taitaa kärsiä jokunen prosentti ihan aikuisiässäkin

• Anonyymi

Ja lopuksi heräsit äipän viekusta jelly jortikka anaalissa

• Anonyymi

Vaimo suuttui kun sain ennenaikaisen siemensyöksyn. No onhan se ymmärrettävää, kun sain sen kaksi tuntia ennen kun hän tulee töistä kotiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Vaimo suuttui kun sain ennenaikaisen siemensyöksyn. No onhan se ymmärrettävää, kun sain sen kaksi tuntia ennen kun hän tulee töistä kotiin.

Minä saan kotona koulun jälkeen. Mutta ennen vanhempien töistä tuloa. Ollaan kavereiden kanssa meillä tekemässä "läksyjä".

• Anonyymi

Jatkoa tälle niin, että Annukka antaa poikaraukankin päästä mukaan hommiin...

• Anonyymi

Joo ehdottomasti jatkoa tälle ja Annukalle täydet pisteet :)

• Anonyymi

Mökkibileiden jälkeisenä aamuna heräilimme myöhään ja söimme kevyen aamiaisen. Muita ei vielä näkynyt, joten menimme Annukan kanssa rantaan makoilemaan. Paljun vesi tuntui vielä ihanan lämpimältä. Emme kuitenkaan jaksaneet hakea uikkareista ylhäältä mökiltä, joten kastauduimme ihan nakkeina paljuun. Aika nopeasti aloimme suutelemaan ja hyväilemään toisiamme. Kullini ponnahti lämpimässä vedessä välittömästi pystyyn ja Annukkahan tarrasi siihen.

Suutelimme ja minä tunnustelin Annukan pulleita rintoja mutta Annukka runkkasi minua ihan toden teolla. Lämpö ja kauniin naisen hyväily saivat minut todella kiimaiseksi ja kullini kivikovaksi. Yritin saada sormiani Annukan häpyhuulille mutta hän istui niin, että tunsin vain hänen ohutta karvoitustaan. Rytmikäs runkkaus ja märät suudelmat veivät minua nopeasti kohti laukeamista ja yritin saada Annukkaa hieman hiljentämään tahtiaan. Hän kuitenkin kääntyi istumaan syliini ja työnsi rintansa aivan naamaani kiinni ja veteli kulliani edestakaisin vaativankin oloisena. Hän suuteli märkiä suudelmia ja kuiskaili korvaani seksikkäästi ja olin jo aivan hätää kärsimässä.

Yhtäkkiä tajusin, että olimme saaneet seuraa. Muutamat ystävät katselivat touhuamme ja naureskellen huomasivat vaatemyttymme. Ei kestänyt kauaa tajuta, että olemme paljussa alasti. Osa kavereista poltteli tupakkaa, mutta pari kundia suorastaan hyppäsi paljuun ihan vaatteet päällä ja Annukka kierähti päältäni istumaan viereeni. Kullini sykki lämpimässä vedessä viittä vailla räjähtämäisillään. Annukka sai pyyhkeen tyttökaveriltaan ja nousi myös polttelemaan tupakkaa. Kundit saivat mitä halusivat eli keskeyttivät touhumme ja nousivat myös märkine vaatteineen paljusta ja lähtivät ylös vaihtamaan vaatteita.

Annukan seurana tupakkaringissä oli kaksi muuta tyttöä ja yläsängyssä toista äänekkäästi pannut poika. He kaikki alkoivat maanitella minua myös pois altaasta. Pyyhkeestä ei ollut tietoakaan ja kulliani pakotti aivan toden teolla. Naureskellen nuo tytöt toivat vaatteeni ja työnsivät ne paljun veteen kastellen ne läpimäriksi. Annukkaakin nauratti ja hän seisoi seksikkäänä pyyhe ylävartalonsa peittona niin, että hieman peppua näkyi pyyhkeen alta.

Juuri kun ajattelin, että nyt minun on noustava huomasin eilisen yläsänkyparin tytön vetävän pojan shortseja niin, että hänen kullinsa heilahti näkyviin. Tyttö alkoi runkkaamaan vehjettä hiljalleen ja pieni seisokkihan siellä nosti päätään. Toinen tyttö ja Annukka katselivat iloisina tuota rentoa runkkausta ja hihittelivät ääneen. Poika riisui tytön yläosan ja paljasti pienet ja terhakkaat rinnat ja vei kätensä niille puristellen niitä varoen. Nyt vehkeeni sai lisää painetta tuosta näystä ja lähdin nousemaan paljusta sojottavaa kulliani hieman peitellen. Kävelin kavereitani kohti ja tuijotin tytön runkkaavan pojan kullia häpeilemättä. Annukka ojensi kättään suuntaani ja otti toisella kädellä kyljestäni otteen ja vei toisen kätensä kivikova lle kullilleni. Aurinko lämmitti ja minä ajattelin, etten voi ihan heti lennättää mällejäni vaikka Annukan käsi tuntui niin hyvältä vatkatessaan kulliani eestaas. Purin huuliani ja suljin silmäni ja jännitin koko kroppaani, kun yhtäkkiä Annukka irrotti otteensa mulkustani.

Avasin nopeasti silmäni ja näin tytön runkkaavan edelleen poikaa ja toisen tytön suutelevan Annukkaa pudottaen pyyhkeen hänen päältään. Annukan seksijäs vartalo kiilsi auringonpaisteessa ja pian tytön sormet näyttivät uppoavan Annukan pilluun ja kuulin miten Annukka huokaisi äänekkäästi. Vieressä runkattiin toista poikaa rytmikkäästi ja nyt Annukka suuteli häntä koskettelevaa tyttöä. Annukka voihki äänekkäästi ja katsoi minua ja viittoi minua luokseen. Annukka kiehnäsi lanteitaan tytön sormet sisällään. Vieressä poika käänsi runkkaavan tytön eteensä ja työnsi mulkkunsa tytön sisään niin, että tyttö päästi pienen parkaisun mutta näytti nauttivan. Poika alkoi naoda tyttöä rytmikkäästi ja taas tuo sama litinä kuului vaikkakin nyt naiminen tapahtui silmiemme edessä. Otin askeleen Annukan suuntaan ja hän käänsi peppunsa minulle ja vaati minua jo työntymään sisäänsä. Hänen pillunsa kiilteli kosteana ja kun sovitin mulkkuani hänen häpyhuulilleen, tunsin etten pysty enää pidättämään siemensyöksyäni hetkeäkään. Nytkähdin ja mulkustani lensi valtava sykäys spermaa Annukan ihanalle pepulle. Ja toinen ja kolmaskin sykäys. Annukka katsoi hymyillen minua kohti ja veteli esinahkaani niin, että loputkin spermat valuivat värähtelevästä mulkustani hiljalleen ulos. Annukka otti minua kaulaltani kiinni ja ohjasi minut nuolemaan hänen liukkaana kiiltelevää herkkupilluaan.....

• Anonyymi

Äääh.. teinipojat xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äääh.. teinipojat xD

Ja painavat terhakat tissit. Huh..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3195
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2253
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1839
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      26
      1688
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1391
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1361
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1256
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1230
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1157
    Aihe