Koneen kyljessä tarra, seossuhde 1/100, Voiko tuohon luottaa kun netistä hakee seossuhteita, niin aina ilmoitetaan 2%???
Mercury 15 HV 2004 2-T öljy%
4
107
Vastaukset
- Anonyymi
Yamaha on ilmoittanut pre-mix öljy/bensa suhteeksi 1% jostain -80 luvun alusta.. Eikö tuon kokoluokan ja ikäluokan moottorissa ole tosiaan tuoreöljyvoitelujärjestelmää?
- Anonyymi
Ei ole noin pienissä, mercuryssa taitaa alkaa vasta 30 heppasista tuoreöljyvoitelu. Katsoin nyt tarkemmin, oli siinä tarrassa mainittu myös öljy:" Quicksilver TC-w3 1/100
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole noin pienissä, mercuryssa taitaa alkaa vasta 30 heppasista tuoreöljyvoitelu. Katsoin nyt tarkemmin, oli siinä tarrassa mainittu myös öljy:" Quicksilver TC-w3 1/100
Löysin nyt vanhan valvoline 2 tahtiöljykanisterin, vihertävää öljyä, sopii ruiskuihin ja pre-mixiin ja ilmoituksena max 1/100 seos. On kai tuo uskottava, minulla on nyt bensassa 2% motonetin motoxia ja savuttaa aikalailla, vaihdan tuohon valvolineen ja 1% seokseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löysin nyt vanhan valvoline 2 tahtiöljykanisterin, vihertävää öljyä, sopii ruiskuihin ja pre-mixiin ja ilmoituksena max 1/100 seos. On kai tuo uskottava, minulla on nyt bensassa 2% motonetin motoxia ja savuttaa aikalailla, vaihdan tuohon valvolineen ja 1% seokseen.
Se TC-W3 olisi kuitenkin hyvä löytyä purkin kyljestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun533826Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1182867Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko6432475KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar882144Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei202117Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo441821- 221733
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1431685Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?971526- 281496