Mökillä tapahtunutta

Anonyymi

Olin neljätoistavuotiaana kesää viettämässä isovanhempieni kesämökillä. Täksi viikoksi olimme saaneet seuraksi parikymppisen serkkuni ja hänen tyttöystävänsä. Oli tosi mukavaa touhuilla heidän kanssaan ja päästä kylille ja lähikaupoille heidän kanssaan serkkuni autolla. Isovanhemmat kun eivät juuri mökiltä poistuneet.

Autoimme toki mummua ja pappaa joissakin pienissä askareissa ja tänään olimme serkkuni kanssa maalanneet piha-aitan. Pappa oli lämmittänyt meille saunan ja saunan jälkeen oli tarkoitus grillailla vielä porukalla. Lähdimme serkkuni kanssa vielä juoksulenkille ennen saunomista. Serkun tyttökaverin piti tällä välin saunoa ja mennä sitten auttamaan grilliruokien valmisteluissa.

Tulimme serkkuni kanssa lenkiltä ja haimme saunajuomat ja kävelimme saunamökkiä kohti. Pukkari oli tyhjä, joten riisuimme vaatteet ja minä astuin saunan ovesta sisään. Hämmästyksekseni kuitenkin serkkuni tyttöystävä oli juuri huuhtelemassa itseään siis täysin alastomana. Hän oli tullut saunatuvan puolelta vain pyyhe yllään ja oli ottanut pyyhkeensä pesutilan puolelle eikä pukkarissa siksi ollut mitään hänen kamojaan näkyvillä. Serkkuni astui myös saunan puolelle ja naurahti äänekkäästi, kun huomasi tyttöystävänsä alastomana ja todella yllättyneenä. Seisoimme siinä vierekkäin serkkuni kanssa ja tuijotimme hänen upeavartaloista tyttöystäväänsä. Serkkuni kulli näytti heinäseipäältä omaan kikkeliini verrattuna. Olihan hän jo aikuinen mies ja minä vielä murrosiässä odottelin tiettyjä muutoksia tapahtuviksi.

Tyttöystävä rääkäisi ääneen ja huusi serkulleni, että antaisi tyttöystävän pyyhkeen nopeastikin. Serkkuni heitti pyyhkeen tyttöystävälleen, mutta tönäisi minua vain eteenpäin ja tokaisi, että me tullaan nyt myös saunomaan ja samaa nahkaahan tässä kaikilla on, mutta vain erinäköisesti näkyvillä. Serkkuni nousi ylälauteelle ja läpsäisi kiusoittelevasti tyttöystäväänsä pakaralle ja sanoi, että eihän tässä nyt mitään vakavaa sattunut. Minä seisoa tönötin vielä keskellä pesutupaa ja vehkeeni oli noussut puoliksi seisomaan tuosta ihanasta näystä. Luimistellen nousin myös serkkuni viereen ylälauteelle. Serkkuni nyökkäsi tyttöystävänsä suuntaan ja naurahti vielä kerran sanoen. Kaikkihan me nyt nähtiin toisemme ja näköjään oli vaikuttavat maisemat viitaten puolikovaan kikkeliini.

Tyttöystäväkin astui naureskellen pukkarin puolelle ja sanoi odottavansa meitä siellä. Saunoimme ja peseydyimme melko nopeasti, koska grillipuuhat odottivat. Kateellisena vilkaisin muutaman kerran serkkuni muhkeaa kullia, joka oli siis lepotilassakin paksumpi ja pidempi kuin minulla seisokissa. Kun astimme pukkarin puolelle niin serkkuni tyttöystävä vielä laitteli hiuksiaan ja levitteli iholleen jotain ihanalle tuoksuvia voiteita. Serkkuni käveli hänen taakseen ja tokaisi minulle silmää vinkaten, että menisin auttamaan grillihommissa ja että he tulisivat pian perässä.

Sopersin joo ja poistuin pukkarista, mutta kiersin salamannopeasti pukkarin toisen puolen ikkunan taakse. Virnistin itsekseni sillä olin tulkinnut serkkuni oikein. Hän oli heittänyt pyyhkeensä pois ja veti tyttöystävänsä mekkoa nilkkoihin. Serkkuni paksu kulli heilui puolelta toiselle jo täydessä seisokissa. Hän taivutti tyttöystävänsä nojaamaan penkkiä vasten ja uppoutui häneen takaapäin. Näkymä oli täydellinen minulle ja koska saunamökki oli vanhaa tekoa niin kuulin heidän äänensä aivan selvästi. Serkkuni nussi niin, että lätinä kuului ja tyttöystävänsä voihki tosi äänekkäästi. Näin hyvinkin tarkasti, kun paksu kulli upposi pilluun eikä kulunut kauaakaan, kun tyttöystävä päästi muutaman parkaisun ja sai vavahtelevan orgasmin. Serkkuni veti kullinsa ulos moiskahtaen ja käänsi tyttöystävänsä eteensä niin, että työnsi jättikyrpänsä tämän suuhun ja alkoi nussia tyttöystäväänsä säälimättä. Kyrpä ei uponnut edes puoliväliin, mutta näky oli minulle järjettömän kiihottava. Hetken naituaan tyttöystäväänsä suuhun serkkuni veti kullinsa ulos ja ampui lastinsa tyttiksensä naamalle. Vasta tässä vaiheessa minä tajusin vetää oman kullini ulos housuistani ja aloin runkkaamaan itseäni.

En kuitenkaan ehtinyt laukeamaan, kun he liukkaasti jo poistuivat pukkarista ja kiirehtiessään grillihommiin he kääntyivätkin puuceelle menevälle polulle ja näkivät minut onnettoman housut nilkoissa ja vehkeeni kädessä pukkarin ikkunan takana kuin mikäkin tirkistelijä. Nyt oli heidän vuoronsa naurahtaa ja minä olisin halunnut vaipua maan alle. Suljin silmäni ja hetken runkattuani laskin mällini ruohikolle. Sinä iltana oli hymy herkässä meillä kaikilla!

0

2224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        23
        1575
      2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        15
        1414
      3. Minun oma kaivattuni

        Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
        Ikävä
        61
        1331
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        31
        1305
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        33
        1258
      6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

        Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
        Suomi24 Blogi ★
        14
        1186
      7. Tervehdys!

        Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
        Turku
        64
        1116
      8. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        8
        1116
      9. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        35
        1094
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        6
        1082
      Aihe