Millonkahan elämä on ohitse

Anonyymi

Näin kun olen 40 lapset aikuisia ja eronnut ihan mukavasta miehestä, kuvittellen uuden elämän olevan edessä, mutta niin ei sitten ollutkaan.
pitäsikö mennä uudelleen naimisiin?

26

828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      pistä kuva ja jatketaan siitten.

    • Anonyymi

      Aloittajalle, aloita urheilu harrastus, ihan mikä tahansa itsellesi sopiva laji käy, helpoiten pääset alkuun, kun lähet kävely lenkille, jota nopeutat ja pidennät määrä tietoisesti kunnon kohetessa, näin mielikin rauhoituu ja uudessa harrastuksessa koet uusi ihmisiä heihin tutustuen, tiedä mitä hyvää siitä koituu.

    • Anonyymi

      Minulle särähti korvaan tuo eroaminen "ihan kivasta miehestä", eli miksi on sitten täytynyt erota?
      Jos nykyään onnistuu saamaan sen kivan miehen, ei kannata sen jälkeen enää mistään prinssistä unelmoida! Elämä on...

      • Anonyymi

        Siis "mukavasta" miehestä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis "mukavasta" miehestä...

        Vetele sidukaa kämpillä...se oli siinä.


    • Anonyymi

      Harrasta irto sihteita, kyl se siittä.

    • Anonyymi

      Oleks hyväs ammatis ja vakaavarainen?

    • Anonyymi

      Nythän ainakin naisena alat olla vasta elämäsi parhaassa iässä joka suhteessa, nauti ja elä sen mukaan ,toimi tunteittesi mukaan ja uskalla elää, se on kaikki itselle. Se naimisiin meno ei ole pakollista ollenkaan. Kantsiiko itseään sitoa välttämättä.

    • Anonyymi

      Mukavan yksinäinen vanhuus aikanaan odottaa jos et avioidu, ellet sitten ole sitoutumiskammoinen laiska nahjus?
      ei kato kukaan mies lähde laiskan nirppanokan kelkkaan kynnysmatoksi.
      millainen vartalos muuten on ?

    • Anonyymi

      Elämä on ohitse siinä vaiheessa kun itse kukin sitä ajatelemaan ryhtyy.. 40v ikä on jo yli puolen välin ja aktiivi iästä jo reipaasti yli 60 rosenttia.

      • Anonyymi

        Juu pahasti jo ehtoo puolel elämää, ei tuos iäs enää kannattas aikaansa tuhlata jonnin joutaviin haihatteluihin, sen rupiat jollekin kokiks ja siivoomahan nöyrin mielin, niin on paree sulle.


    • Anonyymi

      Nauti sinkkuidesta. Nauti lapsistasi ja lapsen lapsista.? Älä sitoudu. Kaikista parasta on kun voi "yöllisen partnerin"työntää ovesta ulos. Ja sanoa älä soita.:D Ja eikun uutta matoa koukkuun. :)

      • Anonyymi

        Onhan toikin niin totta, mutta tuolla neuvoin saa hutsun arvonimen ja ei niit uusi matoi koukkuun käy, ainasakaan jos joskus alkaa järkiintyä ja suhdetta hakeen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan toikin niin totta, mutta tuolla neuvoin saa hutsun arvonimen ja ei niit uusi matoi koukkuun käy, ainasakaan jos joskus alkaa järkiintyä ja suhdetta hakeen..

        Joo, Jämsän kokoisella paikkakunnalla tuolla on kovin lyhytaikainen lysti, ellei hutsun nimitys kuulosta kivalta.


    • Anonyymi

      En tunnu kelpaavan sitten alkuunsakaan. Tunnustan, en ole mitenkään kaunis tai seksikäs, ihan tavallisen ihmisen näköinen. Pidän eläimistä, laittautumisesta (se ei kyllä tee minusta yhtään kauniinpaa, mutta se on hauskaa), leipomisesta, neulomisesta, matkailusta sekä museoista. On asioita, joista en pidä, kuten moottoriurheilu, mutta ymmärrän, miksi jotkut pitävät siitä eikä se ole minulta pois.

      • Anonyymi

        Elä luovuta..Kaipolan pojille kelpaat milloin vaan.
        Hyräilet vaan ..olen lähelläsi vaik et mua nää..
        10v vanha biisi.🤗


    • Anonyymi

      Aloittaja vois kertoa nyt ne oleelliset asiat. eli millainen taloustilanne ja oletko viriili ja lojaali?

    • Anonyymi

      Jahka 10 v kuluu lisää aikaa ja alat 50 v jälkeen tavoittaan 60 v ikää niin huomaat, ett joo tää elo oli tässä, sen jälkeen on aivan turhaa esittää minkäänlaisia vaatimuksia.

    • Anonyymi

      Se on 17-30 naisen paras haluttavuus, ei ole läski, eikä vielä katkeroitunut kuten myöhemis ikä vaiheis tuppaa käymään.

      • Anonyymi

        Kyl nelikymppinen euko on jo out tyyppi, siittä se alkaa se äkyröinti lähes poikkeuksetta.


    • Anonyymi

      Muuta ainakin heti helvettiin Jämsästä. Itse muutin yli 10 vuotta sitten samanlaisessa tilanteessa kuin sä nyt. Kyllä kannatti!

      • Anonyymi

        Jämsästä muutit helvettiin? eikös jämsä sitten olekkaan helvetti?


    • Anonyymi

      Elämäsi kunnossa jos olet niin on se ihme jonsei miestä ala löytyyn, ,,

    • Anonyymi

      Jaa sitä on taaskin joku etsimässä itseensä onnensa hukattuaan kun katumapääle tullut, olisiko syytä ensin ajatella ja kattoo peiliin ennenkö tekee, moni ottaa avioeron kun jalkaa vipattaa ja koht sillään kaduttaa kun se vapaus ei ollukkaan hienuu ja ilmastakaan...eikä näkyny prinssiä valkosella ratsullaan.. oli vain umpi pöljijä juoppoja ratsumiehiä lahnan päällä...

    • Anonyymi

      Minulla on mukava mies. Tavallinen. En aio erota hänestä koskaan. Aikuinen nainen, miksi käyttäydyit kuin haaveileva hupakko?

    • Anonyymi

      Moni nainen hupakoi ja sen myötä eroaa ja usein naukuu takaisin kun ositus rahat on huvenneet " itsenäiseen elämiseen.." vaa ovi pysyykin lujasti kiinni.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1485
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1275
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      12
      1097
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1073
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe