Keskenmeno

Anonyymi

Hei, en huomannut täällä yleistä keskenmeno-aihetta, joten aloitin uuden keskustelun.

Tein viime marraskuun alussa positiivisen raskaustestin, kuukautiset olivat noin viikon verran myöhässä. Olin seurustellut miesystävän kanssa siinä vaiheessa vajaat 2 kk. Tykkäsin (ja tykkään vieläkin) hänestä kyllä hirveästi. Halusin ilman muuta pitää lapsen.

Keskenmeno tapahtui joulukuun puolivälissä. 10 5-11 1. Perjantaina huomasin, että pikkupöksyissä oli pientä ruskeaa tuhrua. Lauantaina tuli vähän vuotoa lisää, ei paljoa. Sunnuntai-iltana alkoi sattumaan kunnolla alaselkää myöten ja tulemaan paljon tavaraa ulos, sekä verta että muuta. Oli viikonloppu ja soitin päivystykseen, mutta totesivat (varmaan realistisesti sinällään) ettei keskenmenoja tässä vaiheessa yritetä estää. Seuraavana päivänä keskenmeno todettiin naisten poliklinikalla. Senkin päivän iltana sattui vielä paljon ja tuli jotain ulos, en nähnyt mitä.

On turhaa kertoa kenellekään keskenmenon kokeneelle miltä se tuntuu. Siinä on kuitenkin peruutettu se elämä, minkä jo kuviteltiin syntyvän. Itse mietin nimeä lapselle syntymäajankohdan mukaan ja sitä, millaiset suojavarusteet hän tarvitsee. Minulla on hänelle vieläkin nimi, osin syntymäajan, osin äitini mukaan, ei muuten mutta muistoissa.

Todennäköisin selitys keskenmenolle on se, että sikiö vain oli niin pahasti kehityshäiriöinen ettei olisi selvinnys, tai se ettei sitä ollutkaan vaan kyseessä oli ns. tuulimunaraskaus. Uskotaan! Se tuntuu silti pahalta, todella pahalta.

1

1507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8505
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3692
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2103
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe