Kokemuksia? Pitkälle edennyt retinopatia, laseroitu ilmeisesti täyteen, pistoshoitoja ollut myös. Nyt toinen silmä alkanut vuotaa vähän lähes viikottain, välillä ihan sumea, välillä kirkastuu enemmän tai vähemmän. Mikä avuksi? Millä perusteella tehdään vitrektomia, mitkä riskit? Kohtalotovereita, kokemuksia?
Vitrektomia
3
222
Vastaukset
- Anonyymi
Ja vielä: uskaltaako näin korona-aikana mennä silmälääkäriin ja toimenpiteisiin?
- Anonyymi
Silmä yhä sumea, kuin paksun pullonpohjan läpi katsoisi, häikäistynyt ja veriviiruja lilluu sumujen seassa. Kuinka silmän saisi rauhoittumaan? Olisiko kenelläkään mitään vinkkejä, pitäisikö välttää nostelua, kurottelua tms? Kannattaisiko koko silmä peittää, kun häiritsee liikkumista ja on koko ajan kiusana, asentohoito? Miten jaksaa silmän kanssa päivästä toiseen?
- Anonyymi
Vitrektomiasta, toipumisesta, komplikaatioista kokemuksia onko kenelläkään? Kuinka pitkä sairasloma, lääkitys, rajoitukset...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904