Rakennuspeltiseppä

Anonyymi

Paljon aloittava rakennuspeltiseppä saa palkkaa, työkokemus 0v. Ellei sitten lasketa sitä työharjoittelua mikä oli sen työvoimakoulutuksen ohessa

(kävin rakennuspeltisepän koulutuksen te toimiston järjestämä)

9

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Palkka on aloittajille 0v työkokemuksella semmoset 14-15€/h joka tekee 2240-2400€ brutto.

      Tiedän sen kun itse kun aloitin noissa hommissa niin sain 14,50€/h. Nykyisin tienaan enemmän kun olen ollut alalla jo 4,5vuotta

      • Anonyymi

        Paremmin tienaa heti kun koneistustöissä. Itse aloitin koneistustöissä 1700€ brutto kuukausipalkalla. Vaihdoin sitten muihin kuin koneistustöihin aika nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paremmin tienaa heti kun koneistustöissä. Itse aloitin koneistustöissä 1700€ brutto kuukausipalkalla. Vaihdoin sitten muihin kuin koneistustöihin aika nopeasti.

        Missä tahansa muussa työssä tienaa paremmin kuin koneen ääressä..


    • Anonyymi

      Enemmin näköjään tienaa kuin yli 20 vuotta alalla ollut paksulevyseppä.

      • Anonyymi

        No ei kaikkea kannata uskoa mitä netissä kirjoitetaan. Mikä tahansa saattaa olla puppua ja johtua esim. mt-ongelmista, mutta kyllä tuo varmaan mahdollistakin on. Mutta valitettavastihan on niin että aivan kaikki ei ole aivan kaikille mahdollista, eikä tarvi ollakaan.


    • Anonyymi

      Ammattilaiset ketkä ollu jo useita vuosia saattaa tienata jopa 16-20euroa tunti. Mutta se työkokemus alkaa olla jo sitten 6-10vuotta

    • Anonyymi

      Edes ammattilaiset ei tienaa 20€/h vaikka olisi kuinka paljon sitä työkokemusta.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö


    • Anonyymi

      Aloittelijat saa tessin mukaista palkkaa eli 12€/h

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe