Paljon aloittava rakennuspeltiseppä saa palkkaa, työkokemus 0v. Ellei sitten lasketa sitä työharjoittelua mikä oli sen työvoimakoulutuksen ohessa
(kävin rakennuspeltisepän koulutuksen te toimiston järjestämä)
Rakennuspeltiseppä
11
1182
Vastaukset
- Anonyymi
Palkka on aloittajille 0v työkokemuksella semmoset 14-15€/h joka tekee 2240-2400€ brutto.
Tiedän sen kun itse kun aloitin noissa hommissa niin sain 14,50€/h. Nykyisin tienaan enemmän kun olen ollut alalla jo 4,5vuotta- Anonyymi
Paremmin tienaa heti kun koneistustöissä. Itse aloitin koneistustöissä 1700€ brutto kuukausipalkalla. Vaihdoin sitten muihin kuin koneistustöihin aika nopeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paremmin tienaa heti kun koneistustöissä. Itse aloitin koneistustöissä 1700€ brutto kuukausipalkalla. Vaihdoin sitten muihin kuin koneistustöihin aika nopeasti.
Missä tahansa muussa työssä tienaa paremmin kuin koneen ääressä..
- Anonyymi
Enemmin näköjään tienaa kuin yli 20 vuotta alalla ollut paksulevyseppä.
- Anonyymi
No ei kaikkea kannata uskoa mitä netissä kirjoitetaan. Mikä tahansa saattaa olla puppua ja johtua esim. mt-ongelmista, mutta kyllä tuo varmaan mahdollistakin on. Mutta valitettavastihan on niin että aivan kaikki ei ole aivan kaikille mahdollista, eikä tarvi ollakaan.
- Anonyymi
Ammattilaiset ketkä ollu jo useita vuosia saattaa tienata jopa 16-20euroa tunti. Mutta se työkokemus alkaa olla jo sitten 6-10vuotta
- Anonyymi
Edes ammattilaiset ei tienaa 20€/h vaikka olisi kuinka paljon sitä työkokemusta.
- Anonyymi
Höpöhöpö
- Anonyymi
Aloittelijat saa tessin mukaista palkkaa eli 12€/h
- Anonyymi
Alle 20€ ei tarvii peltitöitä tehä.
- Anonyymi
Ammatti taitonen katto peltiseppä
Konesaumakatolla tienaa
30€ tunti. Aina on ollu töitä
Ei tarvii kotona olla.
Yli 30 vuoden työ kokemus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1484714SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763915Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.712589SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2262022Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1201868Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2461187Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49825- 62766
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall21757Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6725