auto nykkii ajaessa ja kun se käy paikallaan niin se melkein sammuu??tänään oli katsastus ja ne sanoi vaan että liikaa päästöjä korjaa se.
Mikä voi olla autossa volvo 460 vikana?
8
2201
Vastaukset
- jöördis
Saisko tarkempia tietoja mallista? Miten pielessä päästöarvot?
Jos katalysaattorimalli, syynä voisi olla lambda-anturi. Moottorinohjausyksikkö myös yksi vaihtoehto.
Vaikeaa sanoa vikaa näkemättä autoa.- volvo
katsastus lappua ja siinä luki, että CO,HC ja lambda arvot liian korkeat.Olen vaihtanut tulpat autosta, mutta mitä teen seuraavaksi öljyt?
- volvo
volvo kirjoitti:
katsastus lappua ja siinä luki, että CO,HC ja lambda arvot liian korkeat.Olen vaihtanut tulpat autosta, mutta mitä teen seuraavaksi öljyt?
vuosimalli 1990
- italo
Säädätä volvon huolto liikkeessä seos kohdalleen.
- italo
italo kirjoitti:
itsellä oli samoja ongelmia kun seos oli päin mäntyä.
- mikä?
italo kirjoitti:
mikä seos?
- Ei nyi
No kun Volvon ongelman tälle sivulle toit, niin ratkaisu on selvä: osta Hyundai. Se toimii.
- Eikka
Siinä menee vituiksi jos ruiskulla ja katilla olevan seoksia säädätät. Parempi ois korjata vika niin taas toimii varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741