Miksi psykopatia on tabu

Anonyymi

Miksi ihmiset menee lähes järjestäen vaivautuneiksi jos alkaa keskustella psykopaateista ?
Pidän sitä tosi huonona juttuna. Professori Sam Vaknin tekee tärkeää työtä.
Noin 4% väestöstä on psykopaatteja ja maailmassa on miljoonia psykopaatteja. Ärsyttää että ihmiset on niin estyneitä, ettei edes voi puhua psykopaateista.


"poiuytfghj"

33

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä saa luontevaa ja rentoa välitöntä keskustelua psykopatiasta ? Ja että vpi puhua ihan tavallisesti ?

      "poiuytfghj"

      • Anonyymi

        Minä jäin taas psykopaatin koukkuun ja kauhukohtaukset taas eletty.
        Ei oikeen huvittaisi enää toistaa tuota. Mutta en mä halua mitään jos sen auttajan pitää olla niin vaikeena aiheesta. Psykopaatteja ON olemassa 4% suunnlilleen ja suuron osa ikäänkuin tavallisia ihmisiä.

        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä jäin taas psykopaatin koukkuun ja kauhukohtaukset taas eletty.
        Ei oikeen huvittaisi enää toistaa tuota. Mutta en mä halua mitään jos sen auttajan pitää olla niin vaikeena aiheesta. Psykopaatteja ON olemassa 4% suunnlilleen ja suuron osa ikäänkuin tavallisia ihmisiä.

        "poiuytrdfgh"

        Mun äiti on itse sanonut että hänkin olettaa mun kohdanneen keskivertoa enemmän psykopaatteja.

        "poiuytfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun äiti on itse sanonut että hänkin olettaa mun kohdanneen keskivertoa enemmän psykopaatteja.

        "poiuytfdfghj"

        Jotenkin minä en kummeksu psykopaatteja, niinkuin professori Sam Vaknin, vaikuttaa videolla siltä, että hänelle ois helppo mun jutella vaikka psykopaateista,

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin minä en kummeksu psykopaatteja, niinkuin professori Sam Vaknin, vaikuttaa videolla siltä, että hänelle ois helppo mun jutella vaikka psykopaateista,

        "poiuytrfghj"

        Kerran kun soitin anonyymina vastaaja ensin kertoi arvioineensa minut 19-30 vuotiaaksi, kun keskustelu eteni hän kuulema akoi asioista päätellä että täytyykin olla jo nelikymppinen ja sitten puhelun lopussa ilmeni että 50 :)

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran kun soitin anonyymina vastaaja ensin kertoi arvioineensa minut 19-30 vuotiaaksi, kun keskustelu eteni hän kuulema akoi asioista päätellä että täytyykin olla jo nelikymppinen ja sitten puhelun lopussa ilmeni että 50 :)

        "poiuytfghj"

        Yksi etukin näissä suurta tuskaa tuottaneissa vanhemmissa: menen vielä viiskymppisenä nuoresta naisesta,

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi etukin näissä suurta tuskaa tuottaneissa vanhemmissa: menen vielä viiskymppisenä nuoresta naisesta,

        "poiuytrdfghj"

        Ai miten ajattelet nuorekkuutesi olevan vanhempiesi ansiota?


    • Anonyymi

      Olen itse useasti törmännyt emotionaalisesti raakoihin ihmisiin, ihan vitsaukseen asti. Luulen se olevan erään lapsena kohtaamani psykopaatin perintö minulle. Tiedä sitten mikä on emotionaalisesti epäkypsän henkilön ja psykopaatin ero noin käytännön kohtaamisissa.

      • Anonyymi

        Äiti sanoi mulle että kuviollahan on taipumus toistua. Mutta jotenkin ihmiset ei halua kuulla tästä. Tai sitten ehdottavat jotain terapiassa työstämistä. Mitä niinkuin siellä pitäisi työstää ?
        Ja miks työstää? Miks asioita ei ratkota samantien ? Kyllä mä yleensä tajuan asiat yhdellä sanomalla, jos ne on jotain älyllistä


        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiti sanoi mulle että kuviollahan on taipumus toistua. Mutta jotenkin ihmiset ei halua kuulla tästä. Tai sitten ehdottavat jotain terapiassa työstämistä. Mitä niinkuin siellä pitäisi työstää ?
        Ja miks työstää? Miks asioita ei ratkota samantien ? Kyllä mä yleensä tajuan asiat yhdellä sanomalla, jos ne on jotain älyllistä


        "poiuytfghj"

        Vaikka kuinka kävis terapiassa ihmiset ei edelleenkään halua kuulla psykopaateista


        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka kuinka kävis terapiassa ihmiset ei edelleenkään halua kuulla psykopaateista


        "poiuytfghj"

        He ei tajua että psykopaatti on ihmistyyppi, Ei asia terapialla miksikään muutu.

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He ei tajua että psykopaatti on ihmistyyppi, Ei asia terapialla miksikään muutu.

        "poiuytfghj"

        Se pitää vain tajuta.

        "poiuytrfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se pitää vain tajuta.

        "poiuytrfgh"

        Ja väitän tajunneeni sen jo paremmin kuin 99% auttajista . Mitä heillä ois antaa ?
        Oon jo opiskellut tutkimukset ja youtubit ja parhaitten professorien puheet. jne.
        "poiuygfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja väitän tajunneeni sen jo paremmin kuin 99% auttajista . Mitä heillä ois antaa ?
        Oon jo opiskellut tutkimukset ja youtubit ja parhaitten professorien puheet. jne.
        "poiuygfghj"

        ja olen hyvä luetun ymmärtämisessä ja asioiden sisästämisessä jjne jne. Mutta psykopaatti on edelleen psykopaatti.


        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiti sanoi mulle että kuviollahan on taipumus toistua. Mutta jotenkin ihmiset ei halua kuulla tästä. Tai sitten ehdottavat jotain terapiassa työstämistä. Mitä niinkuin siellä pitäisi työstää ?
        Ja miks työstää? Miks asioita ei ratkota samantien ? Kyllä mä yleensä tajuan asiat yhdellä sanomalla, jos ne on jotain älyllistä


        "poiuytfghj"

        Kuvio toistuu. Sellainen tytär niinkuin on äiti. Sama elämän kaava, jotain lieventäviä elämänhaaroja voi olla, mutta sieltä se kuitenkin löytyy taustalta sama polku. Sitä on turha kieltää ja yrittää naamioida vastakkaisella toiminnalla, tulee vain pettäneeksi itseänsä, jos ei muuhun kykene. Ennen äidit oli reilusti juoppoja tai miestennielijöitä tai muita kalkkarokäärmeitä, mutta nyt se pitää salata johonkin. Harmi vaan, että ei useinkaan onnistu, vaan sieltä se pilkahtelee näkyviin, jos osaa katsoa. Sitä voi koettaa salata pukeutumisella tai ulkonäkömuutoksilla tai liiallisella lepertelyllä tai jopa muuttamalla nimensä, keinoja on kekseliäällä, mutta pienellä pintaraapaisulla totuus putkahtaa esiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvio toistuu. Sellainen tytär niinkuin on äiti. Sama elämän kaava, jotain lieventäviä elämänhaaroja voi olla, mutta sieltä se kuitenkin löytyy taustalta sama polku. Sitä on turha kieltää ja yrittää naamioida vastakkaisella toiminnalla, tulee vain pettäneeksi itseänsä, jos ei muuhun kykene. Ennen äidit oli reilusti juoppoja tai miestennielijöitä tai muita kalkkarokäärmeitä, mutta nyt se pitää salata johonkin. Harmi vaan, että ei useinkaan onnistu, vaan sieltä se pilkahtelee näkyviin, jos osaa katsoa. Sitä voi koettaa salata pukeutumisella tai ulkonäkömuutoksilla tai liiallisella lepertelyllä tai jopa muuttamalla nimensä, keinoja on kekseliäällä, mutta pienellä pintaraapaisulla totuus putkahtaa esiin.

        Kuule mulla ja mun äidillä on aivan eri polut. Ja tän väittämän allekirjoittaisi äitinikin. Olen lapsesta asti ollut niin äidostäni erlainen henkiö, että ihmiset ovat kyselleet että onko varmaa etten ole adoptoitu. Yksi ystävättäreni sanoi nähtyään äitini: "Jotenkin tosi vaikeaa ajatella että hän on äitisi".

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule mulla ja mun äidillä on aivan eri polut. Ja tän väittämän allekirjoittaisi äitinikin. Olen lapsesta asti ollut niin äidostäni erlainen henkiö, että ihmiset ovat kyselleet että onko varmaa etten ole adoptoitu. Yksi ystävättäreni sanoi nähtyään äitini: "Jotenkin tosi vaikeaa ajatella että hän on äitisi".

        "poiuytrfghj"

        Koko lapsuuteni ja nuoruuteni isäni kyseli oonko lintu vai kala kun olin vanhemmilleni erikoinen. Olen aivam eri maailmasta. Nuoruuteni aina sanoin , että tulen Jumalan luota vaikka vanhempani kasvattivat ateismiin.
        Vanhempani kummastelivat Jumala puheitani vaivautuneina.

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko lapsuuteni ja nuoruuteni isäni kyseli oonko lintu vai kala kun olin vanhemmilleni erikoinen. Olen aivam eri maailmasta. Nuoruuteni aina sanoin , että tulen Jumalan luota vaikka vanhempani kasvattivat ateismiin.
        Vanhempani kummastelivat Jumala puheitani vaivautuneina.

        "poiuytfghj"

        Ja siis nuo Jumaa puheet tuli omasta päästä. Mulla ei ollut uskovaisia kavereita.
        Kahlil Gibranin kirjoista tosin sain 16 vuotiaana vaikutteita ajatteluun

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvio toistuu. Sellainen tytär niinkuin on äiti. Sama elämän kaava, jotain lieventäviä elämänhaaroja voi olla, mutta sieltä se kuitenkin löytyy taustalta sama polku. Sitä on turha kieltää ja yrittää naamioida vastakkaisella toiminnalla, tulee vain pettäneeksi itseänsä, jos ei muuhun kykene. Ennen äidit oli reilusti juoppoja tai miestennielijöitä tai muita kalkkarokäärmeitä, mutta nyt se pitää salata johonkin. Harmi vaan, että ei useinkaan onnistu, vaan sieltä se pilkahtelee näkyviin, jos osaa katsoa. Sitä voi koettaa salata pukeutumisella tai ulkonäkömuutoksilla tai liiallisella lepertelyllä tai jopa muuttamalla nimensä, keinoja on kekseliäällä, mutta pienellä pintaraapaisulla totuus putkahtaa esiin.

        Ja mä olen elänyt viimeiset 23 vuotta selibaatissa että en ole miestennielijä alkuunkaan, mulla on siinä asiassa hengennaisen asenne

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mä olen elänyt viimeiset 23 vuotta selibaatissa että en ole miestennielijä alkuunkaan, mulla on siinä asiassa hengennaisen asenne

        "poiuytfghj"

        Eikä johdu siitä etten löytäisi miehiä toi selibaatti. vaan siitä etten oo löytäny riittävän henkevää keskusteua.

        "poiuytfghj"


    • Anonyymi

      Haluan polttaa ihmisiä elävältä.

      A. Sipilä

    • Anonyymi

      Ihminen on niin "viisas" että päättelee kaiken oleellisen hetkessä toisesta ihmisestä siitä miten hän on pukeutunut, tai jos hän ajaa vaikka huonolla polkupyörällä, huomio kiinnittyy siiheen. Siksi ajattelinkin että pitäisiköhän ostaa uusi takki, jotta pääsisi ihan "uudelle tasolle".

      • Anonyymi

        No ei kaikki oo noin "viisaita"

        "poiuytfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kaikki oo noin "viisaita"

        "poiuytfghjk"

        mutta joo kyllä varmaan takilla voi kohentaa sosiaalista asemaa

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta joo kyllä varmaan takilla voi kohentaa sosiaalista asemaa

        "poiuytfghj"

        siis kun kirjotin nettiin että mun on vaikee kävellä niin pikkaa riitti, mutta kun ilmoitin käveleväni jo hienosti korkokengillä asemani selvästi parani


        "poiuytfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis kun kirjotin nettiin että mun on vaikee kävellä niin pikkaa riitti, mutta kun ilmoitin käveleväni jo hienosti korkokengillä asemani selvästi parani


        "poiuytfdfghj"

        Ja koko kävelylyvyn menetys ei johtunu itsestäni
        vaan muiden kuuntelemattomuudesta
        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja koko kävelylyvyn menetys ei johtunu itsestäni
        vaan muiden kuuntelemattomuudesta
        "poiuytfghj"

        Mä tarvisin henkevää keskusteluseuraa.

        "poiuytfghj2"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tarvisin henkevää keskusteluseuraa.

        "poiuytfghj2"

        Oon siis miäs.

        "poiuytfghj2"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon siis miäs.

        "poiuytfghj2"

        Nyt joku on näytellyt minua,
        En ole kirjoittanut edellistä viestiä. En ole mies, Jotkut kokevt kirjoitustapani miehisekso, ehkä ku olen niin "filosofinen"


        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt joku on näytellyt minua,
        En ole kirjoittanut edellistä viestiä. En ole mies, Jotkut kokevt kirjoitustapani miehisekso, ehkä ku olen niin "filosofinen"


        "poiuytrdfgh"

        Kyllä me voidaan rakastaa ihmisiä jotka tekee pahaa ja kiusaa, mutta se rakastaminen pitää tehdä niin, että heitä samalla estetään tekemästä pahaa.
        Yksi fiksu nuori mies auttavassa puhelimessa ymmärsi tämän.

        "poiuytfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä me voidaan rakastaa ihmisiä jotka tekee pahaa ja kiusaa, mutta se rakastaminen pitää tehdä niin, että heitä samalla estetään tekemästä pahaa.
        Yksi fiksu nuori mies auttavassa puhelimessa ymmärsi tämän.

        "poiuytfdfghj"

        Pääosin en ole saanut auttajatahoilta tukea ja ymmärrystä tähän ideaan joka on mielestäni todella järkevä:
        Ihmisistä välitetään, heitä ei vahingoiteta olivat mitä tahansa, mutta heitä pitää estää tekemästä pahaa esim. tarvittavin rajoituksin tai selittämällä että se on vahingollista mitä he tekee jos he ei tiedä.

        "poiuyghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääosin en ole saanut auttajatahoilta tukea ja ymmärrystä tähän ideaan joka on mielestäni todella järkevä:
        Ihmisistä välitetään, heitä ei vahingoiteta olivat mitä tahansa, mutta heitä pitää estää tekemästä pahaa esim. tarvittavin rajoituksin tai selittämällä että se on vahingollista mitä he tekee jos he ei tiedä.

        "poiuyghjk"

        ja hyvä olisi vielkä selkeästi perustella millätavoin jokin on vahingollista, miyä siitä voi seurata jne. ei pelkästöään kieltää.

        "poiuygfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja hyvä olisi vielkä selkeästi perustella millätavoin jokin on vahingollista, miyä siitä voi seurata jne. ei pelkästöään kieltää.

        "poiuygfghj"

        mun mielestä esim hammasääkärin puhe uutisissa oli hyvä että miksi pitäisi käydä hammaslääkärissä ja hyvin perusteltu

        "poiuygfghjk"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe