Onko seurakunta valtuusto tietoinen, että ko pohjoisenpuolen alueen pohjalla on vettä ja on mahdollista, että vainajien lepopaikka on vedessä? Olisi syytä ko alueelle ajaa täytemaata jotta lakimäärä syvyys toteutuu kuivaan pohjaan.
Hautuumaa.
4
54
Vastaukset
- Anonyymi
s-vsltuuston edustaja ei alene ottamaan kantaa, siispä jatkan ottamalla kantaa; poikkitieteelisen tutkintani mukaan, mutta maalisena tulevana ehkä jopa potentiaalisena "Hautuumaan asiakkaana olen huolestunut(eläissäni) hukkumasta kuolleenani!
hautuuduujuu!- Anonyymi
edelleen, huomioni kiintyi hautuumaan pohjois-itä lohkoon josta pikaisella läpikululla ja einsteinin tervävällä havainnolla huomasi vainajien hautakivistä polittista syrjintää, lepopaikat on, kuten olen aiemmikin huomannut, alavalla pohja-kosteikolla, jossa vuodenaikojen vaihteleva sademäärä voi aiheuttaa vedessä "lepääjille vedenpaisumusta, kirjaimellisesti, sinä tuleva Kärsä asiakas et varmana itsellesi halua ikuista vesihoitoa K-hautuumaalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
edelleen, huomioni kiintyi hautuumaan pohjois-itä lohkoon josta pikaisella läpikululla ja einsteinin tervävällä havainnolla huomasi vainajien hautakivistä polittista syrjintää, lepopaikat on, kuten olen aiemmikin huomannut, alavalla pohja-kosteikolla, jossa vuodenaikojen vaihteleva sademäärä voi aiheuttaa vedessä "lepääjille vedenpaisumusta, kirjaimellisesti, sinä tuleva Kärsä asiakas et varmana itsellesi halua ikuista vesihoitoa K-hautuumaalla.
Vai että poliittista syrjintää?
Eiköhän nuo ole sen verran kartalla etteivät sijoita hautuumaata alueelle missä monttu olisi vettä täynnä ennen kuin sinne vainaja lasketaan?
- Anonyymi
ko oleva hautuumaahan on perustettu alunperinkin alavalle maale ja korotettu nykyiseen siirtämällä hevos-kärryillä-ja tai talvella liistereki kuormilla Korkatin peltomaata, mutta ei tapeeksi tai siis tarpeeksi laajasti, takaosassa ei korotus riitä, #porttia lähempänä korkeus hyvä, siinä missä arvo hklöt lepää, kuten myös "hae lähteeltä vettä vääpeli.
Kärsämäellä 3,sa hautaan laskussa mukana ollena, jolloin pohjaveden korkeus paljastui.
kuolleet hukkuvat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1561925Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o511507"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää1101472- 771378
Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.711369- 631188
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten2201022- 711019
Talousasiantuntija sanoo säästämisestä
" parin kuukauden tulo on sellainen, joka voi olla vaikka tilillä tai jossain korkorahastossa, eikä se ole tuottohakuine176835Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78832