Millon tämä tulee postissa? Onko käryä?
Palvelukseenastumismääräys
7
521
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä mutta jos et halua kantamaan laukkuja niin hanki C-paperit. Oikea ALFAN valinta :)
- Anonyymi
Suomen posti hukkaa nykyään niin paljon lähetyksiä, että saattaa olla, ettei tule ikinä.
- Anonyymi
Mulle tuli tommonen, poltin takassa....kivan värisellä liekillä paloi.
- Anonyymi
Tuohan on se paras keino. Tulee ihan kaksi poliisia kuljettamaan aikanaan varuskuntaan. Ei tarvitse pohtia millä matkustelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan on se paras keino. Tulee ihan kaksi poliisia kuljettamaan aikanaan varuskuntaan. Ei tarvitse pohtia millä matkustelee.
Siksi kannattaa hankkia C-paperit jotka ovat ALFAN valinta. Ei tarvitse alistua piccolo orjaksi :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi kannattaa hankkia C-paperit jotka ovat ALFAN valinta. Ei tarvitse alistua piccolo orjaksi :D
C-miehet ja ALFA ovat kaksi eri asiaa. C-mies on se baarin nurkassa hiljaa suupielet alaspäin kyyhöttävä surkimus, joka katselee miten varusmiehet vievät naiset. Piccoloperussuomalaisen piccolopuolustusministerin aika on ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
C-miehet ja ALFA ovat kaksi eri asiaa. C-mies on se baarin nurkassa hiljaa suupielet alaspäin kyyhöttävä surkimus, joka katselee miten varusmiehet vievät naiset. Piccoloperussuomalaisen piccolopuolustusministerin aika on ohi.
C-mies painaa varusmiesten naisia silläaikaa kun varusmiehet ovat kasarmilla :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212227- 671086
- 107980
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70923- 46915
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54895KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.10858Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55858Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30848Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46789