Koska Gambiaan?

Anonyymi

Kellään mitään tietoa,uskoa milloin sinne pääsis?

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllähän mammojen pitää saaa vastinetta kovaan tarpeeseensa ja tietysti pian. Onneksi olen sitä toista sukupuolta.

      • Anonyymi

        Pääkaupunkiseudulla on ainakin kymmeniä tuhansia afrikkalaismiehiä, joten pahimpaan puutteeseen niitä riittää.


    • Anonyymi

      Mä oon mies ja käyn siellä sikäläisten naisten vuoksi.

    • Anonyymi

      Ei ole lentokenttä vielä siellä päästä auki turisteille.

    • Anonyymi

      Mututietoa, että voisi lentokenttä aueta ramandan jälkeen.

      • Anonyymi

        Olen kuullut sisäpiirin tietoa, ettei sunclass lentoyhtiö ehkä selviä tästä koronasta. Toivotaan että näin ei käy. Pääseehän Gambiaan muillakin lentoyhtiöillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuullut sisäpiirin tietoa, ettei sunclass lentoyhtiö ehkä selviä tästä koronasta. Toivotaan että näin ei käy. Pääseehän Gambiaan muillakin lentoyhtiöillä.

        Huhuja liikkeellä, tiedä sitten pitävätkö paikkansa.


    • Anonyymi

      Varattiin Tjäreborgin lennot 2.11. neljän viikon reissu, majoitusta ei ole vielä tsekkailtu. Ihania neitokaisia Gambiasta löytyy, kokemusta on.

    • Anonyymi

      Onko varmaa että korona-juttu on jo silloin ohi?Ite olin siellä viime marraskuun ja tarkotus oli olla siellä nyt kesä-heinäkuun aikana 4 tai 8 vkoa.

    • Anonyymi

      Koska sinne pääsee?

    • Anonyymi

      Sinä 2.11 lähtevä,missä paikoissa olet viettäny aikaa,majoittunu?Mulle tuttuja paikkoja Kotu,Kololi ja Bakoteh.

      • Anonyymi

        Brufut, Brusubi, Bijilo, yleensä vuokrattu huvila 2mh, 2kph, keittiö tietenkin, ja joissain ollut uima-allas. Viime marraskuussa meillä oli Brufutin alueella tosi mukava villa, siinä kaikki nuo edellä mainitut jutut. Hinta 4vk oli vähän päälle 600euroa, eli kun sen jakoi kahtia, niin ei paha hinta. Airbnb kautta vuokraukset, hyvin on aina toiminut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Brufut, Brusubi, Bijilo, yleensä vuokrattu huvila 2mh, 2kph, keittiö tietenkin, ja joissain ollut uima-allas. Viime marraskuussa meillä oli Brufutin alueella tosi mukava villa, siinä kaikki nuo edellä mainitut jutut. Hinta 4vk oli vähän päälle 600euroa, eli kun sen jakoi kahtia, niin ei paha hinta. Airbnb kautta vuokraukset, hyvin on aina toiminut.

        Tämä siis 2.11. lähtevän kirjoitus.


    • Anonyymi

      Kun katsoo videoita Khaddi Sagniasta, on aina hinku lentoja varaamaan.

    • Anonyymi

      Sanos muuta!

    • Anonyymi

      Kiitos tiedoista,mainitsemasi paikat ,oon varmaan menny läpi tai käyny niissä mutta outoja paikkoja mulle.

      • Anonyymi

        Ole hyvä. Ovathan ne hiukan sivussa hulabaloo paikoista, mutta hyvin siellä taksiliikenne toimii.


    • Anonyymi

      Onko tietoa onko paikkoja sun lähtevällä lennolla Gambiaan 2.11 vapaana? Mun tosiaan piti olla siellä kesällä nyt ku se on täällä 1-2 kk mut ei taida olla saumaa ton korona-jutun takii sinne.

      • Anonyymi

        Ei ole ainakaan neljän vk lentoja enää 2.11. vain kahden viikon lennot oli jäljellä. 16.11. oli muistaakseni 4vk. Eipä sitä vielä tiedä, josko sinne pääsee just tuon koronan takia. Päästävätkö maahan, sekin on tietty vielä epävarmaa.


    • Anonyymi

      Kiitos tiedoista.Unohdin mainita että viime marraskuun olin koko ajan melkein koko ajan Bakotehissa,upea sijainti,kaikki mitä tarvitsin oli nenän edessä.

      • Anonyymi

        Bakoteh ihan jees, jonkin verran aikaa sielläkin tullut vietettyä, ei tosin olla yövytty siellä.


    • Anonyymi

      Millanen Brufut on olla ja lomailla?Oon ymmärtäny et se on ykkösalue Gambiassa.Pitääkö paikkansa?

      • Anonyymi

        Brufut on muihin turistipaikkoihin verrattuna rauhallisempi. Toki jos asustelee jossain niistä isoista hotelleista, mitä sielläkin on, niin hälinää riittää. Aika paljon hienoja taloja on brittien ja muiden Euroopan maiden kansalaisten omistuksessa. Joitain gambialaisia ministereitä asuu myös siellä ja korkeita lakimiehiä. Ollaan tykätty asua lomien ajan Brufutissa, vaikka enimmäkseen ollaan liikenteessä milloin missäkin. Suositaan kuitenkin rauhallista "pesäpaikkaa", ja siellähän on valinnanvaraa, edullisesta jopa sikäläisittäin luksukseen asti.


    • Anonyymi

      Kiitos tiedosta.

    • Anonyymi

      Fakta on olet tai asut missä vaan Gambiassa olet ainaa turvassa.

    • Anonyymi

      Oletko harkinnut Vittulaa?

    • Anonyymi

      Tjäre on perunut kaikki lennot Gambiaan. Syyksi ilmoittaa liian vähäisen kysynnän! Mitä kettua, Me olemme käyneet perheen kanssa siellä joka talvi, mutta aina matka on varattu korkeintaan heinäkuussa. Tuskin moni muukaan ja vallankin nykytilanteen aikana vielä kovasti varailee ensi talven matkoja. No, pääseehän sinne muillakin keinoilla kun Tjärellä. Nyt Tjäre pissii omaan kenkäänsä, kun ihmiset oppivat lentämään sinne halpisvaihtoehdoilla.

      • Anonyymi

        Mennään sitten muuta reittiä, ei ole Tjäreborg ainoa vaihtoehto. Toki suorat lennot aina kivempia, mutta ei voi mitään.


    • Anonyymi

      Mä oon lentäny Gambiaan 5 krt muilla lentoyhtiöillä,muutamia vaihtoja mut perillä ehtii levätä ja hinta mp noin 400-500e.

      • Anonyymi

        Mitä lentoyhtiöitä olet käyttänyt ja mitä kautta


    • Anonyymi

      Kaveri joka ollu lomilla usein mukana tulee kohta käymään,hän muistaa yhtiöt ja reitit tarkkaan,kirjotan heti ku hän tulee kohtapuoliin max 1h.

    • Anonyymi

      Lentoyhtiöt:Lufthansa,Tab Air Portugal,Vueling Reitti viimeksi:.Hki-Frankfurt-Barcelona-Lissabon-Banjul.Kesto 20 h.Hinta silloin 350e.Lokakuun lopussa lähettiin ja oltiin 4 vkoa paratiisissa.

      • Anonyymi

        Kiitos


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe