Kellään mitään tietoa,uskoa milloin sinne pääsis?
Koska Gambiaan?
33
82
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän mammojen pitää saaa vastinetta kovaan tarpeeseensa ja tietysti pian. Onneksi olen sitä toista sukupuolta.
- Anonyymi
Pääkaupunkiseudulla on ainakin kymmeniä tuhansia afrikkalaismiehiä, joten pahimpaan puutteeseen niitä riittää.
- Anonyymi
Mä oon mies ja käyn siellä sikäläisten naisten vuoksi.
- Anonyymi
Ei ole lentokenttä vielä siellä päästä auki turisteille.
- Anonyymi
Mututietoa, että voisi lentokenttä aueta ramandan jälkeen.
- Anonyymi
Olen kuullut sisäpiirin tietoa, ettei sunclass lentoyhtiö ehkä selviä tästä koronasta. Toivotaan että näin ei käy. Pääseehän Gambiaan muillakin lentoyhtiöillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kuullut sisäpiirin tietoa, ettei sunclass lentoyhtiö ehkä selviä tästä koronasta. Toivotaan että näin ei käy. Pääseehän Gambiaan muillakin lentoyhtiöillä.
Huhuja liikkeellä, tiedä sitten pitävätkö paikkansa.
- Anonyymi
Varattiin Tjäreborgin lennot 2.11. neljän viikon reissu, majoitusta ei ole vielä tsekkailtu. Ihania neitokaisia Gambiasta löytyy, kokemusta on.
- Anonyymi
Onko varmaa että korona-juttu on jo silloin ohi?Ite olin siellä viime marraskuun ja tarkotus oli olla siellä nyt kesä-heinäkuun aikana 4 tai 8 vkoa.
- Anonyymi
Koska sinne pääsee?
- Anonyymi
Sinä 2.11 lähtevä,missä paikoissa olet viettäny aikaa,majoittunu?Mulle tuttuja paikkoja Kotu,Kololi ja Bakoteh.
- Anonyymi
Brufut, Brusubi, Bijilo, yleensä vuokrattu huvila 2mh, 2kph, keittiö tietenkin, ja joissain ollut uima-allas. Viime marraskuussa meillä oli Brufutin alueella tosi mukava villa, siinä kaikki nuo edellä mainitut jutut. Hinta 4vk oli vähän päälle 600euroa, eli kun sen jakoi kahtia, niin ei paha hinta. Airbnb kautta vuokraukset, hyvin on aina toiminut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Brufut, Brusubi, Bijilo, yleensä vuokrattu huvila 2mh, 2kph, keittiö tietenkin, ja joissain ollut uima-allas. Viime marraskuussa meillä oli Brufutin alueella tosi mukava villa, siinä kaikki nuo edellä mainitut jutut. Hinta 4vk oli vähän päälle 600euroa, eli kun sen jakoi kahtia, niin ei paha hinta. Airbnb kautta vuokraukset, hyvin on aina toiminut.
Tämä siis 2.11. lähtevän kirjoitus.
- Anonyymi
Kun katsoo videoita Khaddi Sagniasta, on aina hinku lentoja varaamaan.
- Anonyymi
Sanos muuta!
- Anonyymi
Kiitos tiedoista,mainitsemasi paikat ,oon varmaan menny läpi tai käyny niissä mutta outoja paikkoja mulle.
- Anonyymi
Ole hyvä. Ovathan ne hiukan sivussa hulabaloo paikoista, mutta hyvin siellä taksiliikenne toimii.
- Anonyymi
Onko tietoa onko paikkoja sun lähtevällä lennolla Gambiaan 2.11 vapaana? Mun tosiaan piti olla siellä kesällä nyt ku se on täällä 1-2 kk mut ei taida olla saumaa ton korona-jutun takii sinne.
- Anonyymi
Ei ole ainakaan neljän vk lentoja enää 2.11. vain kahden viikon lennot oli jäljellä. 16.11. oli muistaakseni 4vk. Eipä sitä vielä tiedä, josko sinne pääsee just tuon koronan takia. Päästävätkö maahan, sekin on tietty vielä epävarmaa.
- Anonyymi
Kiitos tiedoista.Unohdin mainita että viime marraskuun olin koko ajan melkein koko ajan Bakotehissa,upea sijainti,kaikki mitä tarvitsin oli nenän edessä.
- Anonyymi
Bakoteh ihan jees, jonkin verran aikaa sielläkin tullut vietettyä, ei tosin olla yövytty siellä.
- Anonyymi
Millanen Brufut on olla ja lomailla?Oon ymmärtäny et se on ykkösalue Gambiassa.Pitääkö paikkansa?
- Anonyymi
Brufut on muihin turistipaikkoihin verrattuna rauhallisempi. Toki jos asustelee jossain niistä isoista hotelleista, mitä sielläkin on, niin hälinää riittää. Aika paljon hienoja taloja on brittien ja muiden Euroopan maiden kansalaisten omistuksessa. Joitain gambialaisia ministereitä asuu myös siellä ja korkeita lakimiehiä. Ollaan tykätty asua lomien ajan Brufutissa, vaikka enimmäkseen ollaan liikenteessä milloin missäkin. Suositaan kuitenkin rauhallista "pesäpaikkaa", ja siellähän on valinnanvaraa, edullisesta jopa sikäläisittäin luksukseen asti.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta.
- Anonyymi
Fakta on olet tai asut missä vaan Gambiassa olet ainaa turvassa.
- Anonyymi
Oletko harkinnut Vittulaa?
- Anonyymi
Tjäre on perunut kaikki lennot Gambiaan. Syyksi ilmoittaa liian vähäisen kysynnän! Mitä kettua, Me olemme käyneet perheen kanssa siellä joka talvi, mutta aina matka on varattu korkeintaan heinäkuussa. Tuskin moni muukaan ja vallankin nykytilanteen aikana vielä kovasti varailee ensi talven matkoja. No, pääseehän sinne muillakin keinoilla kun Tjärellä. Nyt Tjäre pissii omaan kenkäänsä, kun ihmiset oppivat lentämään sinne halpisvaihtoehdoilla.
- Anonyymi
Mennään sitten muuta reittiä, ei ole Tjäreborg ainoa vaihtoehto. Toki suorat lennot aina kivempia, mutta ei voi mitään.
- Anonyymi
Mä oon lentäny Gambiaan 5 krt muilla lentoyhtiöillä,muutamia vaihtoja mut perillä ehtii levätä ja hinta mp noin 400-500e.
- Anonyymi
Mitä lentoyhtiöitä olet käyttänyt ja mitä kautta
- Anonyymi
Kaveri joka ollu lomilla usein mukana tulee kohta käymään,hän muistaa yhtiöt ja reitit tarkkaan,kirjotan heti ku hän tulee kohtapuoliin max 1h.
- Anonyymi
Lentoyhtiöt:Lufthansa,Tab Air Portugal,Vueling Reitti viimeksi:.Hki-Frankfurt-Barcelona-Lissabon-Banjul.Kesto 20 h.Hinta silloin 350e.Lokakuun lopussa lähettiin ja oltiin 4 vkoa paratiisissa.
- Anonyymi
Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070