Hyasintti tulee taas !

Anonyymi

Hienostelija , ylvästelijä , kerskuja ja muitten lyttääjä Hyacinth Bucket (ämpäri) , lausutaan bucee, tulee taas uusintana telkkariin.
Tässä muutama lausahdus rouvalta :

”En siedä ihmisiä, jotka teeskentelevät parempaa kuin ovat. Se tekee hallaa meille, jotka todella olemme muita parempia”?

Asusteet ovat tärkeitä hänelle: ”Tunnen itseni alastomaksi sosiaalisissa tilanteissa ilman riviä helmiä kaulallani.”

Samoin omaisuus: ”Puhutte talon rouvalle valkeassa, sulavalinjaisessa puhelimessa, jossa on takaisinsoittotoiminto.”


Onko lähipiirissänne Hyasintteja ? Hyvä nimi muuten, koska kukkanakin se haisee niin että paremmat tuoksut peittyy.
Aiotteko katsoa vielä uusintoja ?

232

1296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tottakai !!

    • Ilman muuta katson kun tulee...
      Sarja ja sen henkilöhahmot
      paljastavat ihmisen perusolemuksesta niin oivaltavasti.

    • Anonyymi

      Katson taas, on niin osuvaa huumoria jota suomalainenkin ymmärtää. Sinnikäs tyyppi se Hyasintti, aina vaan jaksaa päsmäröidä vaikka saa nokilleen. Eikä millään halua myöntää itselleen että aina rahaa kinuava poikansa on luuseri ja homo. Sheridan vai mikä kumma se nimi.

      • Anonyymi

        Juuri tuollaiset dominoivat äidit kasvattavat pojistaan homoja. Sehän on fakta ja siihen tuossakin sarjassa viitataan. Setalaiset ja femakot ovat takuulla protestoineet Ylelle sarjan toistuvaa uusimista, mutta onneksi ei ole mennyt perille. Itse asiassa monella on tuttavissa ja sukulaisissa Hyasintin kaltaisia naisia.


    • Anonyymi

      Jos on huono muisti eikä osaa vuorosanoja jo ulkoa, voi halutessaan katsoa kymmenennen kun kerran.

    • Anonyymi

      Hienoa kun aloitit tämän ketjun! Vaikka sarjan on nähnyt kymmenen kertaa, juuri tänä aikana kaipaa tuota. Ikuisia murhasarjoja en jaksa ainakaan minä.

    • Hyacinth Bouquet on paljon monipohjaisempi roolihahmo kuin aloituksessa annetaan ymmärtää. Totta, hän edustaa englantilaisen keskiluokan nousukasta aivan erinomaisen monivivahteisesti ja traagikoomisen teennäisesti. Kaikki mahdolliset stereotyypit ovat ikään kuin keskittyneet tähän sarjaan. Jokainen löytää siitä suosikkinsa: sosiaalinen kiipeilijä, mutta hyväsydäminen ja perhettään ja sisaruksiaan auttava Hyacinth, jolle muoto on tärkeämpi kuin sisältö, pitkään kärsinyt tohvelin alla pysyvästi asuva aviomies, lumppumainen pikkusisko Rose minihameineen ja keskimmäinen sisar työläisluokan aviomiehineen, joka ei pidä paitaa villaliivinsä alla, Kolmas sisar on jäänyt hieman etäisemmäksi (se jolla on rikas aviomies joka on transvestiitti).
      Sarja on niin täyteen ympätty englantilaisen keskiluokan naurettavuuksia että se on todellakin kaikkien makuun: kaikki roolihahmot ovat täysin parodioita ja jopa seksihullu eversti joka juoksee Hyacinthin perässä on kuin Benny Hill-showsta.

      • Anonyymi

        Tuntuu olevan tämän palstan esikuva.


      • Anonyymi

        Ei aloituksessa annettu mitään sen kummempaa ymmärtää ! Kerroimpa vain että sarja tulee taas uusimtana ja nuo puolet Hyacinthin käytöksessä on päällimmäisinä. Kyllä sen muutkin tajuaa, että ihmistyypistä ja yhteiskunnasta kyse. Mutta eihän kyldyyri- ihmiset tietenkään katso telkkarisarjoja, korkeintaan Ferrantea .


      • Anonyymi

        Kuka täällä ei muka tietäisi noita asioita, joita taas piti tulla luennoimaan ja pilaamaan kivasti alkanut ketju.


    • Olen täysin eri mieltä. On todella yksinkertaisuuden huippu olettaa että korppis muistuttaisi jollain tapaa Hyacinthia. He ovat täysin toistensa vastakohdat. Jos aloituksen tarkoitus on verrata kainuulaista eläkeläistä englantilaiseen nousukasrouvaan niin ei voisi olla kauempaa haettua. Aloittaja ei ole ymmärtänyt englantilaista komediasarjaa ja englantilaista huumoria tai tapakulttuuria mihin se perustuu, toisaalta hän ei tiedä mitään Kainuun kirjoittajasta muuta kuin mitä omassa päässä kiehuu vääristyneitä kuvitelmia myrkkyliemessä.
      EI JATKOON!!!

      • Anonyymi

        Mikä sinä olet arvostelemaan aloittajan ymmärrystä? En myöskään nähnyt aloituksessa mitään mainintaa Kainuusta.


      • Anonyymi

        Molemmat Eturivin-Eetlat kuvittelevat olevansa yhtä nokkelia, sanavalmiita ja suosittuja kuin sarjan päähenkilö.
        Näytille on päästävä, vaikka kuinka nokilleen tulisi.
        Jotenkin säälittävää.


    • En epäillyt hetkeäkään ettenkö itse joutuisi myrskyn silmään ja ankaran tulituksen kohteeksi, kun tulin puolustamaan hyökkäyksen uhria. Näinhän se täällä menee ja koska ylläpito on hyvin, hyvin hidas työssään niin loukkaukset, lyttäykset ja mollaukset rehottavat kuin nokkospusikko.
      Oikeudentuntoni ei kuitenkaan salli tällaista, varsinkin kun tunnen hyökkäyksen kohteen paremmin kuin te jotka olette luoneet jonkinlaisen negatiivisen mielikuvan omissa aivoissanne, kuvan joka ei vastaa pätkääkään todellisuutta ja antaa vaikutelman jonkinlaisesta pakkomielteenomaisesta häiriöstä.
      Hyacinth ja korppis eivät muistuta todellakaan laisinkaan toisiaan muussa kuin teidän mielikuvituksessanne. He eivät voisi olla enempää erilaisia.

      • Anonyymi

        Pois joutaa nämä mollaus ketjut , tässä enää mitään tolkkuakaan.
        Pirre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pois joutaa nämä mollaus ketjut , tässä enää mitään tolkkuakaan.
        Pirre

        EIKÖ TÄÄLLÄ SAA ENÄÄ KESKUSTELLA TELEVISIO OHJELMISTA SEN VUOKSI, ETTÄ NE MUISTUTTAVAT LIIAN PALJON ERÄSTÄ PALSTALAISTA?


      • Anonyymi

        Mikäs hätistellä sinä luulet olevasi, ihme porukkaa kun ottavat oikeuden omiin käsiin, rikollista väkeä.
        Pirre


      • Anonyymi

        Ainakaan aloituksessa ei mainittu sanallakaan korppista. Törkeää jos poistatat aloituksen. Olisikohan niin, ettei k ole antanut palstoille todenmukaista kuvaa elämästään ? Onko todella vain yksi , jolle on tullut negatiivinen kuva . Itse ainakin eturivin eevaksi itsensä nosti ja muut lahopäiksi lyttäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs hätistellä sinä luulet olevasi, ihme porukkaa kun ottavat oikeuden omiin käsiin, rikollista väkeä.
        Pirre

        Vähän sama juttu kuin teilläpäin ne sähkölaitokset miehet...


      • Puhdistin tänään mökin paskahuusin alustan vein jätökset metsään lannoitteeksi. Pesin ulkohuusin ja sitten siirryin multaamaan kasvimaita.

        Olisikohan Hyväsintistä paskahommiin. Posliikukupista sormi sojolla, ei taida onnistua meikäläiseltä. Oma muki siihen hommaan pitää olla.

        Laitoin saunan päälle, että hajusintti häviäisi se kun tahtoo jäädä nenään. Pitää vaihtaa vaatteet ja saunan jälkeen pistän silkkisen kimonon päälleni, josko sitten hiukka englantilaista hienostorouvaa alkaisin muistuttamaan.

        Luin tämän aloituksen jo aijemmin ja ajattelin näitä TV- juttuja joista en tiedä mitään kun en telkkua tuijota. Täällähän suurin osa elää TV. n kautta, en sen vuoksi aloitusta kummemmin noteerannut.

        Pitäähän joutilailla käsillä jotain tekemistä TV.n katsomisen lisäksi olla.

        Nyt saunaan jatkakaa 🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Puhdistin tänään mökin paskahuusin alustan vein jätökset metsään lannoitteeksi. Pesin ulkohuusin ja sitten siirryin multaamaan kasvimaita.

        Olisikohan Hyväsintistä paskahommiin. Posliikukupista sormi sojolla, ei taida onnistua meikäläiseltä. Oma muki siihen hommaan pitää olla.

        Laitoin saunan päälle, että hajusintti häviäisi se kun tahtoo jäädä nenään. Pitää vaihtaa vaatteet ja saunan jälkeen pistän silkkisen kimonon päälleni, josko sitten hiukka englantilaista hienostorouvaa alkaisin muistuttamaan.

        Luin tämän aloituksen jo aijemmin ja ajattelin näitä TV- juttuja joista en tiedä mitään kun en telkkua tuijota. Täällähän suurin osa elää TV. n kautta, en sen vuoksi aloitusta kummemmin noteerannut.

        Pitäähän joutilailla käsillä jotain tekemistä TV.n katsomisen lisäksi olla.

        Nyt saunaan jatkakaa 🤣🤣🤣🤣

        Voi sinun kanssais hyvä ihminen. Ei niitä jätöksiä saa metsään viedä :(

        "Käymäläjätteen käsittelyä säätelee jätelaki, jonka mukaan huussista ei saa päätyä jätöksiä tai nesteitä maaperään. Siksi perinteinen huussi, jossa on vain istuinreikä ja jätöksille avoin tila, on kielletty. Myöskään pohjasta rei’itetty saavi ei täytä nykynormeja."


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Puhdistin tänään mökin paskahuusin alustan vein jätökset metsään lannoitteeksi. Pesin ulkohuusin ja sitten siirryin multaamaan kasvimaita.

        Olisikohan Hyväsintistä paskahommiin. Posliikukupista sormi sojolla, ei taida onnistua meikäläiseltä. Oma muki siihen hommaan pitää olla.

        Laitoin saunan päälle, että hajusintti häviäisi se kun tahtoo jäädä nenään. Pitää vaihtaa vaatteet ja saunan jälkeen pistän silkkisen kimonon päälleni, josko sitten hiukka englantilaista hienostorouvaa alkaisin muistuttamaan.

        Luin tämän aloituksen jo aijemmin ja ajattelin näitä TV- juttuja joista en tiedä mitään kun en telkkua tuijota. Täällähän suurin osa elää TV. n kautta, en sen vuoksi aloitusta kummemmin noteerannut.

        Pitäähän joutilailla käsillä jotain tekemistä TV.n katsomisen lisäksi olla.

        Nyt saunaan jatkakaa 🤣🤣🤣🤣

        Itse elät suoli 24 kautta, se vasta surkeaa on. Törkeää levittää paskat metsään, ympäristörikos. Mitä ne naapurit mahtaa tykätä kun lemu ja bakteerit leviää järveenkin. Mutta se järvihän on muutenkin saastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse elät suoli 24 kautta, se vasta surkeaa on. Törkeää levittää paskat metsään, ympäristörikos. Mitä ne naapurit mahtaa tykätä kun lemu ja bakteerit leviää järveenkin. Mutta se järvihän on muutenkin saastunut.

        Kompostointi pasta ei ole multaa kummempaa.
        Pirre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän sama juttu kuin teilläpäin ne sähkölaitokset miehet...

        Joko ajo reitti muuttui...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kompostointi pasta ei ole multaa kummempaa.
        Pirre

        Pasta ei olekaan.
        Mutta paska on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kompostointi pasta ei ole multaa kummempaa.
        Pirre

        Kompostointi vaatii vuoden jopa eturivin eetlalla .


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Puhdistin tänään mökin paskahuusin alustan vein jätökset metsään lannoitteeksi. Pesin ulkohuusin ja sitten siirryin multaamaan kasvimaita.

        Olisikohan Hyväsintistä paskahommiin. Posliikukupista sormi sojolla, ei taida onnistua meikäläiseltä. Oma muki siihen hommaan pitää olla.

        Laitoin saunan päälle, että hajusintti häviäisi se kun tahtoo jäädä nenään. Pitää vaihtaa vaatteet ja saunan jälkeen pistän silkkisen kimonon päälleni, josko sitten hiukka englantilaista hienostorouvaa alkaisin muistuttamaan.

        Luin tämän aloituksen jo aijemmin ja ajattelin näitä TV- juttuja joista en tiedä mitään kun en telkkua tuijota. Täällähän suurin osa elää TV. n kautta, en sen vuoksi aloitusta kummemmin noteerannut.

        Pitäähän joutilailla käsillä jotain tekemistä TV.n katsomisen lisäksi olla.

        Nyt saunaan jatkakaa 🤣🤣🤣🤣

        Kirjoitithan sinä tähän ketjuun jo eilen ja minä vastasin siihen, mutta poistoon meni .

        Sinänsä outoa, ettei meidän kummankaan viestissä ollut mitään sääntöjenvastaista.

        Mukavaa Päivää Sinulle!


    • Olen samaa mieltä. Olen myös ehdottanut ylläpidolle että laittavat IP-osoitteet seurantaan ellei nämä mollausketjut lopu.

      • Anonyymi

        Pitääkö tämä aloitus poistaa sen vuoksi, että sinä ja Pirre olette sitä mieltä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö tämä aloitus poistaa sen vuoksi, että sinä ja Pirre olette sitä mieltä?

        Ei vaan siksi että aloitus on sääntöjen vastainen henkilöön kohdistuva hyökkäys. Siinä levitellään myös valheellista ja loukkaavaa "tietoa" palstan pitkäaikaisesta ja monien kunnioittamasta kirjoittajasta.
        Olen sanonut sanottavani ja vetäydyn tästä ketjusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö tämä aloitus poistaa sen vuoksi, että sinä ja Pirre olette sitä mieltä?

        Varmuuden vakuudeksi kannattaisi ehkä myös ilmoittaa Amerikan presidentille.


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Ei vaan siksi että aloitus on sääntöjen vastainen henkilöön kohdistuva hyökkäys. Siinä levitellään myös valheellista ja loukkaavaa "tietoa" palstan pitkäaikaisesta ja monien kunnioittamasta kirjoittajasta.
        Olen sanonut sanottavani ja vetäydyn tästä ketjusta.

        Monien ?


      • Anonyymi

        Mikä luonne vika sinulla on kun syöt koko ajan korpista ja palomaa, pakkomielteesi on sairasta ja jopa pelottavaa lajia.

        Pirre


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Ei vaan siksi että aloitus on sääntöjen vastainen henkilöön kohdistuva hyökkäys. Siinä levitellään myös valheellista ja loukkaavaa "tietoa" palstan pitkäaikaisesta ja monien kunnioittamasta kirjoittajasta.
        Olen sanonut sanottavani ja vetäydyn tästä ketjusta.

        Nyt paloma valehtelet ! Aloituksessa ei sanota mitään korppikseen viittaavaakaan ! Mutta sinä näköjään itse yhdistät aloituksen korppikseen ! Sen voi korppis katsoa todellakin loukkaukseksi. Jäit taas kiinni valheesta ja vetäydyt vastuusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä luonne vika sinulla on kun syöt koko ajan korpista ja palomaa, pakkomielteesi on sairasta ja jopa pelottavaa lajia.

        Pirre

        Minuakin pelottavat ne sinun sähköjohto virityksesi.


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Ei vaan siksi että aloitus on sääntöjen vastainen henkilöön kohdistuva hyökkäys. Siinä levitellään myös valheellista ja loukkaavaa "tietoa" palstan pitkäaikaisesta ja monien kunnioittamasta kirjoittajasta.
        Olen sanonut sanottavani ja vetäydyn tästä ketjusta.

        Kerro nyt mulle, mikä aloituksessa on sääntöjen vastaista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monien ?

        Rekattu saa kirjoittaa "monien" puolesta, anonyymi ei, se on Paloman motto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuakin pelottavat ne sinun sähköjohto virityksesi.

        Minä en viritä mitään, untako näet.

        Pirre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuakin pelottavat ne sinun sähköjohto virityksesi.

        Jaa, milliä sir miun sähkövirityksiä olet päässyt syynäänkään, kyl ne on ihan laillistettujen sähkömiesten tekemiä, mulla mitään halua liikuttaa sähköasennuksia.n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en viritä mitään, untako näet.

        Pirre

        viestin tänne ja kehuin erästä piti olla kymppi, tuli vahingossa kyppi, oli poistettu sääntöjen vastaisena vaikka pahoittelin ja korjasin toisessa viestissä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, milliä sir miun sähkövirityksiä olet päässyt syynäänkään, kyl ne on ihan laillistettujen sähkömiesten tekemiä, mulla mitään halua liikuttaa sähköasennuksia.n

        Siis milloin


      • Paloma.se01 kirjoitti:

        Ei vaan siksi että aloitus on sääntöjen vastainen henkilöön kohdistuva hyökkäys. Siinä levitellään myös valheellista ja loukkaavaa "tietoa" palstan pitkäaikaisesta ja monien kunnioittamasta kirjoittajasta.
        Olen sanonut sanottavani ja vetäydyn tästä ketjusta.

        Jos sinä näet aloituksessa henkilöön kohdistuvan hyökkäyksen, niin silloinhan, tohtiiko tuota sanoakaan, niin oma mielikuvituksesi samaistaa Hyacintin johonkin palstalla kirjoittavaan nimimerkkiin.
        Fy på dig!


      • Anonyymi

        Uhkailetko sinä meitä?

        Ottakaapa ylläpitäjät IP seurantaa,!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt paloma valehtelet ! Aloituksessa ei sanota mitään korppikseen viittaavaakaan ! Mutta sinä näköjään itse yhdistät aloituksen korppikseen ! Sen voi korppis katsoa todellakin loukkaukseksi. Jäit taas kiinni valheesta ja vetäydyt vastuusta.

        Aloitus, kuten näet jatko kommenteista, on tehty nimenomaan vertailu - ja halventamismielessä, turha yrittää kieroilla siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus, kuten näet jatko kommenteista, on tehty nimenomaan vertailu - ja halventamismielessä, turha yrittää kieroilla siellä.

        Entäs sitten - niin makaa kuin petaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhkailetko sinä meitä?

        Ottakaapa ylläpitäjät IP seurantaa,!

        Suurin täällä olevista kuvittelee IP-osoitteesta saatavan jotain selville ja että jollakin olisi aikaa selvittää niitä, hehee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs sitten - niin makaa kuin petaa.

        Mikäs sinä kuvittelet olevasi, joku koston musta enkelikö?
        Koitahan rauhoittua tuon ylemmyytesi kanssa..

        Pirre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monien ?

        Ehkä niiden jotka osaavat kirjoittaa lauseita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä luonne vika sinulla on kun syöt koko ajan korpista ja palomaa, pakkomielteesi on sairasta ja jopa pelottavaa lajia.

        Pirre

        No mikäs Pirreä nyt noin kismittää, että alat sairaaksi mieltää toisia, kun itseäsikin on epäilty hieman sairaaksi niiden kuvitelmisien kokemuksien kanssa seuraajista ja vioista kodissasi, siellä entisessä, jossa oli jos`jonkinlaista vikaa sähköissä ja tietsikassa.

        Onko sinun "harhat" parantuneet, muutettuasi uuteen asuntoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikäs Pirreä nyt noin kismittää, että alat sairaaksi mieltää toisia, kun itseäsikin on epäilty hieman sairaaksi niiden kuvitelmisien kokemuksien kanssa seuraajista ja vioista kodissasi, siellä entisessä, jossa oli jos`jonkinlaista vikaa sähköissä ja tietsikassa.

        Onko sinun "harhat" parantuneet, muutettuasi uuteen asuntoon?

        Oletpa sinä lähellä, mikä se sinun kotimaa onkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikäs Pirreä nyt noin kismittää, että alat sairaaksi mieltää toisia, kun itseäsikin on epäilty hieman sairaaksi niiden kuvitelmisien kokemuksien kanssa seuraajista ja vioista kodissasi, siellä entisessä, jossa oli jos`jonkinlaista vikaa sähköissä ja tietsikassa.

        Onko sinun "harhat" parantuneet, muutettuasi uuteen asuntoon?

        Mikäs ry kätyri se siellä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en viritä mitään, untako näet.

        Pirre

        Ai niin kävihän se paloauto muutaman kerran siinä naapurissa, liekö sulake palanu.."miun" sähköjen takia? Niinkö..


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Ei vaan siksi että aloitus on sääntöjen vastainen henkilöön kohdistuva hyökkäys. Siinä levitellään myös valheellista ja loukkaavaa "tietoa" palstan pitkäaikaisesta ja monien kunnioittamasta kirjoittajasta.
        Olen sanonut sanottavani ja vetäydyn tästä ketjusta.

        "Monien kunnioittamasta kirjoittajasta". Johan pomppas.


      • Anonyymi

        Ilmoita myös Supolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhkailetko sinä meitä?

        Ottakaapa ylläpitäjät IP seurantaa,!

        Eläkeläisikäisiltä on lapsellista uhkailua mennä ylläpitoon kantelemaan akkojen pikkusieluisen nokitteluja. Teette naurettaviksi itsenne.


    • Yleensä en valmiiksi nauretuista tykkää, koska haluan itse nähdä milloin on naurun paikka. Hyacinth on kuitenkin yksi niitä harvoja, joita voin katsoa uudestaan ja uudestaan ja aina nauraa niille.
      Hyvät näyttelijät ja Hyacinthin ilmeitten vaihdosta löytää joka kerran jotain uutta.

      Ei tarvitse minun mennä etsimään Hyacinthia niin kaukaa kuin Kainuusta tai Dalajoen suistosta. Yhden pariskunnan tunnen livessä, joka täsmää täysin Hyacinthiin ja Richardiin, jopa ulkonäöltäänkin. Saman yhtäläisyyden näkevät tyttärenikin ja oikeastaan he sen ensimmäisenä huomasivatkin.

    • Anonyymi

      Siis aivan ihanaa, kun Paloma toi esiin, että Hyasintti ja Korppis muistuttavat toisiaan. Tulee mielenkiintoista seurata Pokka pitää sarjaa ja etsiä jokaisesta jaksosta yhtäläisyyttä.

      Tulihan sitä koronakevääseen säpinää telkkarinkin puolelta :)))

      • Anonyymi

        Älä muuta virka!


      • Anonyymi

        Miten niin ovelamman ? Aloitus on ihan asiallinen , ei liity kehenkään muuhun kuin Hyasinttiin. Täällä alkaa olla yhä enemmän vainoharhaisia. Hyasintti on roolihenkilö !


      • Anonyymi

        Tämäkin kommentti osoittaa aivan selvästi missä mielessäkin aloitus/aloituksesi on tehty, elä yritä kiemurrella ulos vastuusta.

        Pirre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin kommentti osoittaa aivan selvästi missä mielessäkin aloitus/aloituksesi on tehty, elä yritä kiemurrella ulos vastuusta.

        Pirre

        Eikö pirre ja Paloma käsitä, että aloittaja ei ole se, joka alkoi korppiksesta puhua, vaan joku muu. Turha haukkua aloittajaa, oli tarkoitus jutella vain tvsarjasta !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö pirre ja Paloma käsitä, että aloittaja ei ole se, joka alkoi korppiksesta puhua, vaan joku muu. Turha haukkua aloittajaa, oli tarkoitus jutella vain tvsarjasta !

        Paloma yhdisti luonteenpiirteet heti sydänystäväänsä.
        Ja nyt se on palstalaisten syy.
        Ei käynyt kaikki niin kuin Ferrantessa...


    • Saatan katsoa satunnaisesti, riippuu muusta tekemisestä.
      Englantilainen huumori puree minuun.
      Heh, jollain taitaa olla korppissyndrooma, kun joka toinen ketju pitää liittää häneen.
      Olisitko niin ystävällinen ja lopettaisit nämä ketjujen pilaamiset.

      • Anonyymi

        Yhtäläisyyksiä on huomattavasti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yhtäläisyyksiä on huomattavasti?

        Aloituksessa ei ollut kysymys korppiksesta.
        Minä en näe aloituksessa muuta, kun keskustelunavauksen TV:sarjasta Hyacint.


      • Anonyymi

        Minäkin tykkäsin katsoa, jopa kahteen kertaan, mutten enää taida, osaa jo ulkoa..hyvää huumoria englantilaiset osaa tehdä.

        Pirre


      • Eliaana kirjoitti:

        Aloituksessa ei ollut kysymys korppiksesta.
        Minä en näe aloituksessa muuta, kun keskustelunavauksen TV:sarjasta Hyacint.

        Aivan viattomana minäkin sen näin.
        Tosin siinä kysyttiin, että "Onko lähipiirissänne Hyasintteja ?"
        No varmaan suuri osa ihmisiä tuntee joitakin Hyasinthin tapaisia nousukkaita.
        Jos joku näkee sellaisen ystävättäressään, niin minkäs sille voi.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Aivan viattomana minäkin sen näin.
        Tosin siinä kysyttiin, että "Onko lähipiirissänne Hyasintteja ?"
        No varmaan suuri osa ihmisiä tuntee joitakin Hyasinthin tapaisia nousukkaita.
        Jos joku näkee sellaisen ystävättäressään, niin minkäs sille voi.

        Lähipiiristä oli kyse, ei kenestäkään palstalaisesta ! Ei k ainakaan minun lähipiiriin kuulu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähipiiristä oli kyse, ei kenestäkään palstalaisesta ! Ei k ainakaan minun lähipiiriin kuulu.

        No jonkun lähipiiriin silti voi kuulua, kun eihän täällä kaikkia tunne.


      • Anonyymi
        Eliaana kirjoitti:

        Aloituksessa ei ollut kysymys korppiksesta.
        Minä en näe aloituksessa muuta, kun keskustelunavauksen TV:sarjasta Hyacint.

        Oli minullakin tarkoitus tehdä aloitus tästä Pablo Escobarista. siitä kuuluisasta huumeparonista.
        Mutta tämän kärhämän kestäessä en kuitenkaan viitsi, sillä joku voi vetää siitä herneet nenäänsä ja syyttää johonkin palstalaiseen kohdistuvasta ilkeilystä ja mustamaalaamisesta.

        Olisikohan vaikka Peppi Pitkätossu hyvä ja neutraali aihe?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli minullakin tarkoitus tehdä aloitus tästä Pablo Escobarista. siitä kuuluisasta huumeparonista.
        Mutta tämän kärhämän kestäessä en kuitenkaan viitsi, sillä joku voi vetää siitä herneet nenäänsä ja syyttää johonkin palstalaiseen kohdistuvasta ilkeilystä ja mustamaalaamisesta.

        Olisikohan vaikka Peppi Pitkätossu hyvä ja neutraali aihe?

        Tai Kasper Jesper ja Joonatan, kolme iloista rosvoa.


      • Anonyymi

        Totta kai!
        Pääasia on, että mainitaan.
        Pääsee paremmin pätemään ja saa paistatella taas huomion keskipisteenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai!
        Pääasia on, että mainitaan.
        Pääsee paremmin pätemään ja saa paistatella taas huomion keskipisteenä.

        Tapelkaa seniilit, saatte karkkia :)))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapelkaa seniilit, saatte karkkia :)))

        Ei ole kyse seniileistä, vaan koronakaranteenissa olevista vanhuksista, joilla alkaa pinna olemaan tiukalla vrt. Paloma/Pirre.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kyse seniileistä, vaan koronakaranteenissa olevista vanhuksista, joilla alkaa pinna olemaan tiukalla vrt. Paloma/Pirre.

        Kuinka teitä joku kestäisi elävässä elämässä jos tämmöinen palsta saa unohtamaan alkeellisimmatkin käytöstavat ?


    • Anonyymi

      Voih... älkää nyt tässäkin ketjussa vetäkö kommentteja toisistanne arvon kirjautuneet! Aika noloa etsiä Pokka pitää hahmoja toisistanne.
      Nautin sarjan upeista näyttelijöistä ja samaistumisia voi jokainen etsiä omasta elämästään, kuka mistäkin hahmosta.

      • Yhdenkään kirjautuneen en nähnyt tässä ketjussa ´´vetävän kommentteja toisistanne´´enkä ´´etsivän pokka pitää hahmoja toisistanne´´.
        Sen sijaan näin monen monta anonyymikommenttia hyökkäävän 2 kirjautuneen niskaan.
        Minulle henkilöjohtaisesti kommentit ovat samanarvoisia, ovatko ne kirjautuneen vai ei, sisältö ratkaisee.


    • Oli aikomus katsoa tänään "Pokka pitää" ohjelma.
      Unohduin parvekkeelle virkkaamaan isoäidin neliöitä joten pitää katsoa Areenasta jos muistan. Sormenpäät ovat hellinä kun olen innostunut virkkaamaan, samalla kuuntelen äänikrjoja. Nyt on Orjattaresta kertova meneillään, siitä oli myös vaikuttava sarja telkkarissa.
      Olen katsonut varmaan kaikki Pokka pitää jaksot ainakin kerran, mutta en ole kyllästynyt.
      On Hyasintteja tuttavapiirissäkin, en välitä kun olen tottunut.
      Mistä sen tietää vaikka joku pitäisi minuakin jonkinlaisena Hyasinttina.
      Käytiin kissan kans lenkillä, sitten pyöräilin kymmenen km. Huomenna uskaltaudun kampaajalle, sitten mökille.

    • Anonyymi

      Kiinnosti, kun tämä ketju oli jo näin pitkä ja tulin lukemaan. Pitihän tuo arvata, ketä täällä taas mollataan monen dementikon myötä.
      Minä tykkään katsoa "Pokka pitää" sarjaa, vaikka olen sen moneen kertaan nähnytkin. Oivaltavaa huumoria ja aina on kiva katsella sitä.

      • Anonyymi

        Kirppis kyllä antaa reilusti palautetta, odottakaa vain, ei hän lymytä anonyyminä..

        Pirre


      • Anonyymi

        Uskomatonta kuinka jotkut tietävät muiden asiat pelkän palstahöpinän perusteella.
        Onko tietämisen lahja kulkenut suvussa vuosikymmeniä, kenties vuosisatoja ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirppis kyllä antaa reilusti palautetta, odottakaa vain, ei hän lymytä anonyyminä..

        Pirre

        Kirppis???
        Kukahan sekin sitten on?
        Ja aina kun olen käynyt kirppiksellä, niin olen saanut sieltä hyvää palautetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirppis???
        Kukahan sekin sitten on?
        Ja aina kun olen käynyt kirppiksellä, niin olen saanut sieltä hyvää palautetta.

        Kukahan sinä sitten olet?


      • Miksi mollaat dementikkoja?
        Eihän kukaan sairaudelleen mitään voi.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Miksi mollaat dementikkoja?
        Eihän kukaan sairaudelleen mitään voi.

        Miksi sinä mollaat Palomaa, hänellä on myös oikeus mielipiteeseensä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä mollaat Palomaa, hänellä on myös oikeus mielipiteeseensä?

        Ei kai hänellä dementiaa, vai?
        Missäs minä olisin kieltänyt häntä ilmaisemasta mielipiteitään. Hänellä omansa ja minulla omani ja sinulla sitten vielä taas omasi minun mielipiteistäni.
        Noinhan se menee.


    • Anonyymi

      Hyvä TV sarja katson aina.

      • Anonyymi

        Tänään olikin hyvä jakso!
        Se Hajusintti oli tehnyt pihalle vanhoista kuormalavoista 5 metriä korkean hyppytornin.
        Sieltä se sitten ponkaisi pihalla olevaan vanhaan kylpyammeeseen eri asennoissa ja hymyili itsekseen, kun huomasi naapureitten seuraavan tätä sukeltelua omilta pihoiltaan.

        Ja seuraava jakso vasta onkin jännä:
        Silloin siihen ammeeseen saadaan vettä!


    • Anonyymi

      Onko täällä kysymys luonnevikaisista/luonnehäiriöisistä ?

      • Joo, on.
        Oletko eläköitynyt alan ammattilainen, vai miksi kiinnostaa?


    • Anonyymi

      Aion katsoa, ties kuinka mones kerta mutta siltikin.

      • Anonyymi

        Muista piittaamaton ja uskomattoman röyhkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista piittaamaton ja uskomattoman röyhkeä.

        Varmaan tosielämässä yksinäinen ihminen, kun läheiset katoavat ja pitävät etäisyyttä. Ei varmaan helpoin elämänkumppani, jolle tauko maailman matkoihin tulee hyvään aikaan. Ehkä huomaa, että kannattaa panostaa kesämökin likavesijärjestelmään, eikä mihinkään Karibian matkoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan tosielämässä yksinäinen ihminen, kun läheiset katoavat ja pitävät etäisyyttä. Ei varmaan helpoin elämänkumppani, jolle tauko maailman matkoihin tulee hyvään aikaan. Ehkä huomaa, että kannattaa panostaa kesämökin likavesijärjestelmään, eikä mihinkään Karibian matkoihin.

        aina löytyy typeryksiä jotka kuvittelevat lakien koskevan kaikkia muita paitsi heitä itseään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan tosielämässä yksinäinen ihminen, kun läheiset katoavat ja pitävät etäisyyttä. Ei varmaan helpoin elämänkumppani, jolle tauko maailman matkoihin tulee hyvään aikaan. Ehkä huomaa, että kannattaa panostaa kesämökin likavesijärjestelmään, eikä mihinkään Karibian matkoihin.

        Kannattaa aikanaan panostaa oman asunnon hankintaan, kun on vielä kunnon tulot ja saa asunnon säästetyiksi pienilläkin tuloilla, jos menotkin on pienet. Saa sitten vanhanakin paskantaa omaan pyttyyn lämpimissä sisätiloissa , ei tarvii tuntea sitä tuulenhuuhtomaa persettä ihan konkreettisesti eikä vain metaforan muodossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan tosielämässä yksinäinen ihminen, kun läheiset katoavat ja pitävät etäisyyttä. Ei varmaan helpoin elämänkumppani, jolle tauko maailman matkoihin tulee hyvään aikaan. Ehkä huomaa, että kannattaa panostaa kesämökin likavesijärjestelmään, eikä mihinkään Karibian matkoihin.

        Ei, ei varmaan, ei ehkä, eikä ja ei 🤣🤣🤣🤣🤣

        Huomenta@

        Jokainen sijoittaa siihen mihin on varaa.
        Käärinliinoissani ei ole taskuja eikä jälkipolveni tarvitse säästöjä. Pärjäävät hyvin omillaan.

        Oletko kuullut kompostoivasta käymälästä, huomaan et ole.

        Tänään sisähommia. Ehkäpä yrttien istutusta, valmiiksi esikasvatetuista.

        Muista pysyä linjoilla saadaan pitkä ketju sinulle rakkaasta ja tärkeästä aiheesta. Minä käyn taas jossain töitteni välissä heittämässä löylyö lissää.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Ei, ei varmaan, ei ehkä, eikä ja ei 🤣🤣🤣🤣🤣

        Huomenta@

        Jokainen sijoittaa siihen mihin on varaa.
        Käärinliinoissani ei ole taskuja eikä jälkipolveni tarvitse säästöjä. Pärjäävät hyvin omillaan.

        Oletko kuullut kompostoivasta käymälästä, huomaan et ole.

        Tänään sisähommia. Ehkäpä yrttien istutusta, valmiiksi esikasvatetuista.

        Muista pysyä linjoilla saadaan pitkä ketju sinulle rakkaasta ja tärkeästä aiheesta. Minä käyn taas jossain töitteni välissä heittämässä löylyö lissää.

        Mistä tiedät jälkipolvesi pärjäämisen, kun se toinen vielä opiskelee eikä ole edes töissä ? Tosin sossuhan hoitaa, ei vanhempien tarvii aikuisia lapsiaan elättää. Olet selostanut huussisi toiminnan ja rakeneteen tarkkaan, eikä se ole kompostoiva. Olet selostanut senkin että otit velkaa saadaksesi ehjät ikkunat mökkiin. Niin että varaa ja varaa, toisille velatkin muuttuu mielikuvituksessa saataviksi. Mieluummin elän vaurasta arkielämää kuin kituutan jotain massamatkaa varten.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Ei, ei varmaan, ei ehkä, eikä ja ei 🤣🤣🤣🤣🤣

        Huomenta@

        Jokainen sijoittaa siihen mihin on varaa.
        Käärinliinoissani ei ole taskuja eikä jälkipolveni tarvitse säästöjä. Pärjäävät hyvin omillaan.

        Oletko kuullut kompostoivasta käymälästä, huomaan et ole.

        Tänään sisähommia. Ehkäpä yrttien istutusta, valmiiksi esikasvatetuista.

        Muista pysyä linjoilla saadaan pitkä ketju sinulle rakkaasta ja tärkeästä aiheesta. Minä käyn taas jossain töitteni välissä heittämässä löylyö lissää.

        Höpö höpö kompostuituva käymäläsi. Viime kesänä kuskasit kakat jätesäkissä kaupungin sekajätteisiin. Niin kerroit silloin. Jos nyt olisit kompostoituvan käymäsi saanut, olisit siitä palstalla kyllä kertonut. Hassua olisi sekin, että kompostoituneen mullan (?) veisit metsään, kun suuressa puutarhassasi varmaankin olisi käyttöä.

        Voi sinua, niinhän se Hyacinttikin selittelee tekemisiään parhain päin ;)


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Ei, ei varmaan, ei ehkä, eikä ja ei 🤣🤣🤣🤣🤣

        Huomenta@

        Jokainen sijoittaa siihen mihin on varaa.
        Käärinliinoissani ei ole taskuja eikä jälkipolveni tarvitse säästöjä. Pärjäävät hyvin omillaan.

        Oletko kuullut kompostoivasta käymälästä, huomaan et ole.

        Tänään sisähommia. Ehkäpä yrttien istutusta, valmiiksi esikasvatetuista.

        Muista pysyä linjoilla saadaan pitkä ketju sinulle rakkaasta ja tärkeästä aiheesta. Minä käyn taas jossain töitteni välissä heittämässä löylyö lissää.

        Todella outoa, että Paloma käänsi tämän aloituksen sinuun liittyväksi.

        En muista koskaan nähneeni täällä, että sinä olisit antanut ohjeita, miten joku sana lausutaan. :)))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö kompostuituva käymäläsi. Viime kesänä kuskasit kakat jätesäkissä kaupungin sekajätteisiin. Niin kerroit silloin. Jos nyt olisit kompostoituvan käymäsi saanut, olisit siitä palstalla kyllä kertonut. Hassua olisi sekin, että kompostoituneen mullan (?) veisit metsään, kun suuressa puutarhassasi varmaankin olisi käyttöä.

        Voi sinua, niinhän se Hyacinttikin selittelee tekemisiään parhain päin ;)

        Kompostoitu biojätemulta haisee pitkään kun sen puutarhaan levittää. Sama pätee huusissa talven yli kompostoitavaa biopaskalla. 5 kpl 50 l puutarhamultaa saa 9, 50 e, eikä sillä ole omatekoisen mullan hajuhaittaa.


    • Anonyymi

      7 kahdelle riitaa-aiheuttavalle epämiellyttävää kommenttia on poistettu.
      Kaikki palaute on negatiivista, mutta riidanaiheuttaja ymmärtää
      että se on positiivista.

      • Anonyymi

        ''...voi minun puolestani kirjoitella.''

        Voi kiitos !! Sinä olet jalo ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ''...voi minun puolestani kirjoitella.''

        Voi kiitos !! Sinä olet jalo ihminen.

        Hyvät käytöstavat kunniaan. Myös keskustelupalstoilla.


    • Anonyymi

      bucket suomeksi ämpäri on kuin toisinto ammeesta

      • Anonyymi

        Sen koko elämä yrittää olla sellaista hienostelua huonolla menestyksellä. Vertaus Hyasinttiin on kyllä oivallinen.


      • Anonyymi

        laitumilla näkee vanhoja kylpyammeita lehmien juottokaukaloina ja lehmät tykkää hinkata hännänaluksiaam niihin.


      • Anonyymi

        olen pahoillani yleistyksestä oli tietenkin tarkoitus kohdistaa yhteen ja ainoaan


      • Anonyymi

        22 kpl poistettuja viestejä, eräs palstalainen saa nyt kylmää kyytiä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        22 kpl poistettuja viestejä, eräs palstalainen saa nyt kylmää kyytiä...

        Ajankulua koronakaranteenin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajankulua koronakaranteenin

        Ja jännittää pysyvätkö viestit keskustelussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jännittää pysyvätkö viestit keskustelussa.

        Kuulemma pelkästään mielenterveys ongelmaiset lähettävät näitä viestejä, mutta olen erimieltä esimerkiksi tämän casen kanssa. Jokin ärsyttämiskynnys on ilmeisesti ylittynyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulemma pelkästään mielenterveys ongelmaiset lähettävät näitä viestejä, mutta olen erimieltä esimerkiksi tämän casen kanssa. Jokin ärsyttämiskynnys on ilmeisesti ylittynyt?

        Eihän paloman ja pirren mielipiteet ole nyt mikään yleinen mielipide.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulemma pelkästään mielenterveys ongelmaiset lähettävät näitä viestejä, mutta olen erimieltä esimerkiksi tämän casen kanssa. Jokin ärsyttämiskynnys on ilmeisesti ylittynyt?

        "Nettikiusaajat kärsivät usein harhoista, mielenterveydellisistä ongelmista, pakkomielteistä ja heikosta itsetunnosta."

        Lainaan omaa tekstiäni.
        Ettei totuus unohtuisi.


      • Anonyymi

        Jaha, ettäkö muut eivät saa sanoa mielipidettään täällä..sehän on kikua kuule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaha, ettäkö muut eivät saa sanoa mielipidettään täällä..sehän on kikua kuule.

        kikua tuntematon sana, jos tarkoitat kiusaamista niin ymmärrän


      • Anonyymi

        ''Olen nähnyt Paloman tappelevan...''
        Köyhän ainoa huvitus, vilkas mielikuvitus.


      • Anonyymi

        Ei kaikki muut täytä nettikiusaajan tunnusmerkkejä.


      • Anonyymi

        Joka sanaan kannata takertua täälläkään, enkä halua olla koston enkeli.
        Laineet uupuu tuulen puuttuessa..

        Pirre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka sanaan kannata takertua täälläkään, enkä halua olla koston enkeli.
        Laineet uupuu tuulen puuttuessa..

        Pirre

        Taitaa olla pelko persiissä, jos ei tanssi raadonkaluajan pillin mukaan. Jos ei ole sen puolella ja hännystele, se tulkitsee että on sitä vastaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla pelko persiissä, jos ei tanssi raadonkaluajan pillin mukaan. Jos ei ole sen puolella ja hännystele, se tulkitsee että on sitä vastaan..

        Ei pelota kukaan.


    • Anonyymi

      Hyvä sarja ja ihmeen hyvin sopii myös suomalaisiin. Hyvin tehty, taattua britti laatua. Kieltämättä Hyasintti muistuttaa paljon erästä palstalaista.:)

    • Anonyymi

      Voi jumalan pyssy ja puukuulat !! Ensimmäin ketju miesmuistiin jossa ei mainita mamuja.

      • No voi pyssyt ja kuulat, minkä menit tekemään, kun tuon sanan sanoit.
        Mutta huomasitko, oliko persuja missään?


    • Anonyymi

      Onko tämä tosiaan 70 palsta ?? Juttuja lukiessa tulee mieleen riitelevät 10v kakarat. No, niinhän sitä sanotaan että vanhetessa ihminen muuttuu taas lapseksi.

      • Anonyymi

        Sellaiseksi myös Hyacint kuvataan: pöyhkeileväksi, muita hyväkseen käyttäväksi ja naiiviksi. Nämä tunnusmerkit täyttyvät erään palstalaisen kirjoitusten mukaan hänessä täydellisesti. On aina vaara, että alkaa muistuttaa jotain karrikatyyri henkilöä, jos tuo pelkästään itseeän esiin jokaisessa lähettämässään viestissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaiseksi myös Hyacint kuvataan: pöyhkeileväksi, muita hyväkseen käyttäväksi ja naiiviksi. Nämä tunnusmerkit täyttyvät erään palstalaisen kirjoitusten mukaan hänessä täydellisesti. On aina vaara, että alkaa muistuttaa jotain karrikatyyri henkilöä, jos tuo pelkästään itseeän esiin jokaisessa lähettämässään viestissä.

        Niin minustakin, juuri tämä joka koko ajan tuo itseään julki haukkumalla
        ikivanhoihin kirjoituksiin viittaillen muita palstalaisia.
        . Siinä meillä on ilmielävä hyasintti , itseään ja omaa näsäviisauttaan täynnä oleva lapsen tasolle taantunut kiusaaja, joka lapsen tavioin vielä yrittää puhua muiden palstalaisten nimissä hyökkäillessään tiettyjä palstalaisia vastaan. Ymmärtäisin jos hän tekisi sen nimimerkin nimissä vaikka hänellä sellainenkin lienee ja sekin on tuttu entuudestaan.
        Kun aloituksessa kirjoitettiin televisio-ohjelmasta joka palaa ohjelmistoon, niin tämä järjenköyhä taapertaja kirjoittaa ammeista ja huusseista ja muista ohjelmaan mitenkään kuulumista asioista.
        Palstan ilmapiirin totaalinen tuhooja moittii muita palstalaisia, hyi sinua ja YÖK .


    • Anonyymi

      Jos olisin Onslow sanoisin
      Oh, nice . Ranska yrittää ryöstää teidän budjettirahanne Merkelin avuttomana tukiessa yhteisvastuuta ja ottaessa Suomen budjettia haltuun ja siten verojanne ja terveydenhoitojanne Pariisin valvontaa ja te keskustelette kuka listalla muistutta pokka pitää

      • Anonyymi

        Muutama vastaus taas poistunut, mahtaa olla kova homma seurata montaa keskustelua ja ilmoittaa ylläpidolle mitä haluaa pois, hihii. Ihan kokopäivätyöstä käy vanhalle ihmiselle. Onneksi on aikaa, kun on yksin kesämökillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama vastaus taas poistunut, mahtaa olla kova homma seurata montaa keskustelua ja ilmoittaa ylläpidolle mitä haluaa pois, hihii. Ihan kokopäivätyöstä käy vanhalle ihmiselle. Onneksi on aikaa, kun on yksin kesämökillä.

        Syytät nyt väärä ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama vastaus taas poistunut, mahtaa olla kova homma seurata montaa keskustelua ja ilmoittaa ylläpidolle mitä haluaa pois, hihii. Ihan kokopäivätyöstä käy vanhalle ihmiselle. Onneksi on aikaa, kun on yksin kesämökillä.

        Ehkä tilanne on nyt vähän rauhottunut ja sallitaan myös kantaaottavuus? Ei sille mitään mahda, että mitä enemmän pokka pitää sarjaa, kun katsoo niin ajattelee tällä palstalla kirjoittavaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tilanne on nyt vähän rauhottunut ja sallitaan myös kantaaottavuus? Ei sille mitään mahda, että mitä enemmän pokka pitää sarjaa, kun katsoo niin ajattelee tällä palstalla kirjoittavaa...

        Oooo Mai Sheridan , hii is sou klevö änd tinks oolveis öbaut mami.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oooo Mai Sheridan , hii is sou klevö änd tinks oolveis öbaut mami.

        Ei enää mitään tylsää Tankero enkkua, vaan nyt tulee feistoface englantia by....


    • Anonyymi

      Tulin pitkästä aikaa seitsemänkymppisiin lukaisemaan mielipiteitänne. Ajattelin, että Haijjasintistä on kirjoitettu kiva ketju, mutta yllätyksekseni se kääntyikin keskustelemaan yhdestä palstalaisesta ja hänen toimistaan.
      Rivien välistä taas oli osattu lukea.
      Tulee mieleeni ne ketjut, joissa on viimeistään neljäntenä matuja koskeva mielipide, vaikka aihe olisi mikä tahansa.
      Soisin, että tänne muuttaisi joku tyyni ja turvallinen kirjoittaja, joka avaisi taas pirtin ovet ja perustaisi uuden ketjun, jonne ihan tavalliset palstalaiset voisivat kirjoittaa jokapäiväisestä elämästään ilman taka-ajatuksia..
      Mielensäpahoittajat voisivat keskustella keskenään samaan tapaan kuin nytkin.

      Mkr.

      • Anonyymi

        Eikös nämä kaksi ystävystä ole tyyniä ja turvallisia ??? Ainakin osaavat toisia ohjeistaa. Etkö makriina luota heihin ? Ai mutta se ei käy, kun ovat eturivin eetloja eikä takarivin tyyniä.


    • Anonyymi

      Luulin jo hetken palstahirmun saaneen tahtonsa lävitse ja onnistuneen poistamaan tämä aloituksen. Hieno ettei niin päässyt käymään eikä ihmisen tule ole liian nirppanokkainen.;)

      • Anonyymi

        Kuka on palstahirmu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on palstahirmu?

        Ei voi käyttää edes nimimerkkiä, vaan viestit poistuvat välittömästi, joten joudut ihan itse päättelemään.


    • Anonyymi

      Ihanaa että tämä keskustelu on taas framilla eikä ole lähtenyt bittiavaruuteen, vaikka ehkä joku niin toivoisikin...

      • Anonyymi

        Kävin lukemassa tuolta Suomi24 blogista ja poistoa haluava on ruotsalainen.


    • Joutaisi hyvin poistettavaksi, kuten kaikki muutkin aloitukset tai ketjut, joissa pääasiassa vain pilkataan tai kritikoidaan muita käyttäjiä, joko suoraan nimimerkillä tai kiertoilmaisuja käyttäen.

      • Anonyymi

        Sinähän sen tässäkin ketjussa aloitit.


      • Anonyymi

        Eikai se nyt "Pokka pitää" ohjelman syytä ole, että avaus pitää poistaa. Se että korppis muistuttaa tavattoman paljon Hyasinttia luulisi avaavan kyseisen ihmisen silmiä millaisena muut hänet näkevät. Vastenmielinen kirjoittaja!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikai se nyt "Pokka pitää" ohjelman syytä ole, että avaus pitää poistaa. Se että korppis muistuttaa tavattoman paljon Hyasinttia luulisi avaavan kyseisen ihmisen silmiä millaisena muut hänet näkevät. Vastenmielinen kirjoittaja!

        Tää on nyt (toivottavasti) viimeinen kerta kun puutun asiaan. Ketjusta on poistettu niin paljon viestejä että siitä ei saa enää mitään tolkkua kuka aloitti minkäkin.
        Oletetaan että aloitus koski vain sarjaa ja ei ollut tarkoituskaan vihjailevasti verrata palstakirjoittajaan nim. korppis/korpikirjailija); siinä tapauksessa aloitus oli tietenkin ok, vaikka epäily herää heti etteikö kysymys ollut kuitenkin verhotusta loukkauksesta, koska jos tämä olisi ollut ensimmäinen kerta kun jonkun kirjoittajan pääkopassa olisi syntynyt tällainen tuulesta temmattu vertailu, niin jo viimeistään toisessa tai kolmannessa kommentissa oli tähdennetty jo hyacinttimaisuus koskemaan häntä. Minun ensimmäiset kommenttini koskivat sarjan ja roolihahmon monipohjaisuutta ja nyanssirikkautta, josta päällimäinen ei ole mielestäni "lyttääminen" vaan tyypillisesti englantilainen "keeping up with the Joneses" elikkä mitähän naapuritkin minusta ajattelevat, siksi sarjan englanninkielinen nimikin on "Keeping up appearances", alemman keskiluokan kamppailu sosiaalisesta asemasta ja nousukaismainen turhautuminen josta on tehty parodia.
        Kyllä ne olivat aivan muut jotka käänsivät heti keskustelun korppisen ivaamiseksi ja arvosteluksi, en minä. Siinä vaiheessa pyysin ketjun poistoon, jota ylläpito ei ole tehnyt.

        Ketju, aloituksen jälkeen kääntyi kunnianloukkaukseksi toista palstakirjoittajaa kohtaan,

        Nyt sinä (te) jotka hahmotatte Hyacinthin muistuttamaan korppista...minulla ei ole oikein sanaa tähän joka sopisi. Valheellisella ja ikävällä agendalla muokattuja stereotypioita on vaikea muuttaa kunne ovat iskostuneet palstan käyttäjien aivoihin. Koska niistähän on nyt kysymys: tämä tulkinta Korppiksesta joka muistuttaisi jollain tapaa Hyacinthia on peräisin tulkitsijan aivoista, ei objektiivisesta tulkinnasta roolihahmosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikai se nyt "Pokka pitää" ohjelman syytä ole, että avaus pitää poistaa. Se että korppis muistuttaa tavattoman paljon Hyasinttia luulisi avaavan kyseisen ihmisen silmiä millaisena muut hänet näkevät. Vastenmielinen kirjoittaja!

        Korpis on palstaa elävöittävä ja hyvä kirjoittaja, ja urheasti hän pistää kaikenmaaliman anonyymeille sanansäilällä vastaan, ja yleensä pärjääkin hyvin... Peukku korpikselle.

        Pirre

        p.s. ano nyymis, ei tarvia kommentoida..


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Tää on nyt (toivottavasti) viimeinen kerta kun puutun asiaan. Ketjusta on poistettu niin paljon viestejä että siitä ei saa enää mitään tolkkua kuka aloitti minkäkin.
        Oletetaan että aloitus koski vain sarjaa ja ei ollut tarkoituskaan vihjailevasti verrata palstakirjoittajaan nim. korppis/korpikirjailija); siinä tapauksessa aloitus oli tietenkin ok, vaikka epäily herää heti etteikö kysymys ollut kuitenkin verhotusta loukkauksesta, koska jos tämä olisi ollut ensimmäinen kerta kun jonkun kirjoittajan pääkopassa olisi syntynyt tällainen tuulesta temmattu vertailu, niin jo viimeistään toisessa tai kolmannessa kommentissa oli tähdennetty jo hyacinttimaisuus koskemaan häntä. Minun ensimmäiset kommenttini koskivat sarjan ja roolihahmon monipohjaisuutta ja nyanssirikkautta, josta päällimäinen ei ole mielestäni "lyttääminen" vaan tyypillisesti englantilainen "keeping up with the Joneses" elikkä mitähän naapuritkin minusta ajattelevat, siksi sarjan englanninkielinen nimikin on "Keeping up appearances", alemman keskiluokan kamppailu sosiaalisesta asemasta ja nousukaismainen turhautuminen josta on tehty parodia.
        Kyllä ne olivat aivan muut jotka käänsivät heti keskustelun korppisen ivaamiseksi ja arvosteluksi, en minä. Siinä vaiheessa pyysin ketjun poistoon, jota ylläpito ei ole tehnyt.

        Ketju, aloituksen jälkeen kääntyi kunnianloukkaukseksi toista palstakirjoittajaa kohtaan,

        Nyt sinä (te) jotka hahmotatte Hyacinthin muistuttamaan korppista...minulla ei ole oikein sanaa tähän joka sopisi. Valheellisella ja ikävällä agendalla muokattuja stereotypioita on vaikea muuttaa kunne ovat iskostuneet palstan käyttäjien aivoihin. Koska niistähän on nyt kysymys: tämä tulkinta Korppiksesta joka muistuttaisi jollain tapaa Hyacinthia on peräisin tulkitsijan aivoista, ei objektiivisesta tulkinnasta roolihahmosta.

        Kenen aivoista oli peräisin palstalaisia eri kasteihin jakavat eturivin eeva ja takarivin tyyne ?


    • Anonyymi

      Katson mielelläni kyseistä sarjaa, pääosan esittäjä on erittäin ilmeikäs ja ammattitatoinen näyttelijä. Hyvä sarja, tykkään.

    • Anonyymi

      Sarjan päänäyttelijöistä eräs on oikeassa omassa elämässään syvästi uskonnollinen lähes kirkon avustaja, kuka?

      PLOMA luin eilen vahingossa kolumbialaisille tarkoitetun kirjoituksen Suomesta, hyvin muodollinen ei henk. koht.

      Saattaa olla Suomen maksama käännös tms.

      Mutta, kysymys
      Teksti oli ainakin osin argentiinaa esim.
      podes

      Onko se Kolumbiassa koulutettujen paikallisesti käyttämä jossain sos vos consciente de eso

      • Ei todellakaan.
        Kolumbian koulutettu keski. ja yläluokka tai siis yleensäkin koulutetut puhuvat neutraalia, "puhdasta" espanjaa ja murteellinen, täynnä kansanomaisia ilmaisuja (vernacular) ei ole virallisessa tekstissä suositeltavaa eikä hyväksyttyä.

        Jossain pabloescobarmaisemassa, Medellinin kukkuloilla ja nuorisojengeissä puhuttu kieli ei ole sopivaa julkaisuihin.

        Kolumbialaiset ovat ylpeitä hyvästä espanjankielestään ja tuo "podes" ja "vos" on katukieltä, nuorisokieltä.


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Ei todellakaan.
        Kolumbian koulutettu keski. ja yläluokka tai siis yleensäkin koulutetut puhuvat neutraalia, "puhdasta" espanjaa ja murteellinen, täynnä kansanomaisia ilmaisuja (vernacular) ei ole virallisessa tekstissä suositeltavaa eikä hyväksyttyä.

        Jossain pabloescobarmaisemassa, Medellinin kukkuloilla ja nuorisojengeissä puhuttu kieli ei ole sopivaa julkaisuihin.

        Kolumbialaiset ovat ylpeitä hyvästä espanjankielestään ja tuo "podes" ja "vos" on katukieltä, nuorisokieltä.

        onneksi korona kurittaa kolumbialaisia rankalla kädellä vähemmän vähäosaisia kärsimässä


    • Anonyymi

      Kuten eräässä nettiartikkelissa sanotaan: "Hyacinth is an alpha female. Get used to it." Eli totuttava siihen vaan on, että H.B. on alfanaaras.

    • Anonyymi

      Noita ihan alkupään jaksoja en ole koskaan nähnytkään. Tämä uusinta on hieno homma!

      Kiva, että tuo "Nuori Hyasint" näytetään aluksi. Mulle ihan tuntemattomia näyttelijöitä kylläkin, mutta kiinnostaa kyllä.

      • Anonyymi

        Hieno nähdä koko sarja alusta uudelleen. Samoin on Sydämen asialla -sarjan kanssa. Mielelläni katselen.


    • Anonyymi

      Tähän mennessä poistettu 39 mielipidettä. Miten ne poistot tehdään? Olen joskus yrittänyt, mutta ei minun toivomuksiani ole kuultu. Onko poistojen perusteluissa joku hyvä menetelmä?

      • Anonyymi

        Olet pelottavan sairas, pakkomielteesi kanssa.


    • Anonyymi

      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Kielipalvelun käännökset ovat näyttäneet minusta hioituilta( https://finland.fi/es/vida-y-sociedad/la-proteccion-ambiental-en-finlandia/?fbclid=IwAR1P1IQkPK1cne6VcYrVvIuFZuTeT7Ekr1195Raj8Dl787XYIptM62IStbw)
        Mahdollisesti joku harjoittelija asialla, tai teksti käännetty liian aikaisin maanantaiaamuna?

        Palataan asiaan,tämä näytteliä, Patricia roudledge valittiin muuten aikoinaan suomen suosituimmaksi ulkolaiseksi naisnäyttelijäksi... Hämmästyi kovin kun suomen silloinen Lontoon suurlähettiläs Pertti Salolainen toimitti hänelle ko, kunniakirjan ilmeisesti kukkasten kera... Kova mimmi... Että tiedoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palataan asiaan,tämä näytteliä, Patricia roudledge valittiin muuten aikoinaan suomen suosituimmaksi ulkolaiseksi naisnäyttelijäksi... Hämmästyi kovin kun suomen silloinen Lontoon suurlähettiläs Pertti Salolainen toimitti hänelle ko, kunniakirjan ilmeisesti kukkasten kera... Kova mimmi... Että tiedoksi.

        Palstalainen johon verrataan saisi olla ylpeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalainen johon verrataan saisi olla ylpeä.

        Palstalainen ei varmaan ole huomannut omaa hyvyyttään ylvästelijänä tai hienostelijana. Viestien poistamisessa hän on mestari. Onko siit' sitten kenellekään hyötyä, kun enemmistö tietää mitä hänestä tänne kirjoitetaan.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Rosen näyttelijä näytteli myös Ednaa Emmerdalessa. Tosi hyvä näyttelijä ! Rosenakin jotenkin symppis.


      • Anonyymi

        Täällä tiedetään kaikesta kaikki, ilman korppistakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä tiedetään kaikesta kaikki, ilman korppistakin.

        I love korppiskotka!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        I love korppiskotka!

        Kaksikon toinen antaa itsestään sivistyneen ja suvaitsevan ihmisen kuvan , tuntee vielä ikääntyneenä lapsenomaista viehtymystä vallankumouksen tarinoihin.
        Toinen taas. Raatelijan ja raivaajan olemusta ylläpitävä, ja epäonnisten miessuhteitten riivaamana , järkijärjestetyn hoivasuhteen alistamana , valvoo petolinnun tarkkuudella palstakirjoittelua, poistonapilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksikon toinen antaa itsestään sivistyneen ja suvaitsevan ihmisen kuvan , tuntee vielä ikääntyneenä lapsenomaista viehtymystä vallankumouksen tarinoihin.
        Toinen taas. Raatelijan ja raivaajan olemusta ylläpitävä, ja epäonnisten miessuhteitten riivaamana , järkijärjestetyn hoivasuhteen alistamana , valvoo petolinnun tarkkuudella palstakirjoittelua, poistonapilla.

        Tuollaiselle poistajalle palsta on elämää suurempi, siksi se pitää koettaa saada mieleisekseen. Outoa että niin eri tason ihminen on hänelle ystävätär ja jopa ylilojaali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksikon toinen antaa itsestään sivistyneen ja suvaitsevan ihmisen kuvan , tuntee vielä ikääntyneenä lapsenomaista viehtymystä vallankumouksen tarinoihin.
        Toinen taas. Raatelijan ja raivaajan olemusta ylläpitävä, ja epäonnisten miessuhteitten riivaamana , järkijärjestetyn hoivasuhteen alistamana , valvoo petolinnun tarkkuudella palstakirjoittelua, poistonapilla.

        Muistan jokunen vuosi sitten, kun tädit tappelivat tuolla kuuskymppisten palstalla keskenään. Siis, aiva hirveitä näkemyseroja ja syyttelyä. Jonkin ajan kuluttua tuli viesti, että he ovat soitelleet toisilleen ja sopineet asiat. Sen jälkeen jatkui taas tuo toisiaan syleilevä kirjoittelu aivan kuin olisivat maailman parhaat ystävykset. Nuo palstalle kirjoitetut viestit todistivat aivan muuta.

        Siis aivan kamala parivaljakko, niin teennäistä ja pöyristyttävää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan jokunen vuosi sitten, kun tädit tappelivat tuolla kuuskymppisten palstalla keskenään. Siis, aiva hirveitä näkemyseroja ja syyttelyä. Jonkin ajan kuluttua tuli viesti, että he ovat soitelleet toisilleen ja sopineet asiat. Sen jälkeen jatkui taas tuo toisiaan syleilevä kirjoittelu aivan kuin olisivat maailman parhaat ystävykset. Nuo palstalle kirjoitetut viestit todistivat aivan muuta.

        Siis aivan kamala parivaljakko, niin teennäistä ja pöyristyttävää!

        He osaavat pyytää ja antaa anteeksi. He osaavat sopia riidat keskenään, he eivät kanna vihaa menneistä. He elävät elämää eteenpäin eivät taaksepäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He osaavat pyytää ja antaa anteeksi. He osaavat sopia riidat keskenään, he eivät kanna vihaa menneistä. He elävät elämää eteenpäin eivät taaksepäin.

        Toisilleen eivät ehkä kanna kaunoja, kun kumpikaan ei päässyt voitolle, niin piti liittoutua. Mutta tosi ilkeitä välillä muille kirjoittajille, jos ei olla myötäilemässä eetlojen mielipiteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisilleen eivät ehkä kanna kaunoja, kun kumpikaan ei päässyt voitolle, niin piti liittoutua. Mutta tosi ilkeitä välillä muille kirjoittajille, jos ei olla myötäilemässä eetlojen mielipiteitä.

        Samaa mieltä, erittäin häiritsevää käyttäytymistä. Hyväksyvät ilkeilevän käyttäytymisen muita kohtaan, mutta kumpikaan ei kestä kritiikkiä tai muuta palautetta. Tässäkin keskustelussa kaikki poistetut viestit ovat osoitettu heille. Se kertoo paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He osaavat pyytää ja antaa anteeksi. He osaavat sopia riidat keskenään, he eivät kanna vihaa menneistä. He elävät elämää eteenpäin eivät taaksepäin.

        Vähän väliä ainakin k kertoo tonkineensa arkistoja ja sieltä löytää lyömäaseita. Auta armias jos on joskus sen nvarpaille astunut, sen se muistaa kostaa iänkaikkisesti. Tuntuu olevan liikaa aikaa suoli 24 arkistojen tonkimiseen siellä korven yksinäisyydessä, kun ei edes telkkaria koskaan katso. Telkkarin katsominen ei ole sen "juttu". Se juttu on loputon työleiri mökkirähjällä ja sillä kehuskelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän väliä ainakin k kertoo tonkineensa arkistoja ja sieltä löytää lyömäaseita. Auta armias jos on joskus sen nvarpaille astunut, sen se muistaa kostaa iänkaikkisesti. Tuntuu olevan liikaa aikaa suoli 24 arkistojen tonkimiseen siellä korven yksinäisyydessä, kun ei edes telkkaria koskaan katso. Telkkarin katsominen ei ole sen "juttu". Se juttu on loputon työleiri mökkirähjällä ja sillä kehuskelu.

        niin ja kivien pyörittely ja vedenkantaminen paskaseen ammeeseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän väliä ainakin k kertoo tonkineensa arkistoja ja sieltä löytää lyömäaseita. Auta armias jos on joskus sen nvarpaille astunut, sen se muistaa kostaa iänkaikkisesti. Tuntuu olevan liikaa aikaa suoli 24 arkistojen tonkimiseen siellä korven yksinäisyydessä, kun ei edes telkkaria koskaan katso. Telkkarin katsominen ei ole sen "juttu". Se juttu on loputon työleiri mökkirähjällä ja sillä kehuskelu.

        Hyvä, että hän kertoo. Onhan teillä sitten muisteltavaa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, että hän kertoo. Onhan teillä sitten muisteltavaa. :)

        Muilla on tarpeeksi omassa elämässään, ei tarvitse tonkia toisten kaunoja ja kateuksia. Itse se niitä muistelee ja niistä saa elämäänsä sisältöä, turha kääntää mustaa valkoiseksi.


      • Anonyymi

        Itse roikut ! Jos yhden viestin päivässä laittaa ja kerran osan lukasee, se ei ole roikkumista. Miksi niputat yhteen kaikki tuohon eturivieetlaan kyllästyneet ? Tämä on minulla toka kirjoitus tänään ja samalla vika, kaivelkaa te kaunaiset keskenänne arkistojanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse roikut ! Jos yhden viestin päivässä laittaa ja kerran osan lukasee, se ei ole roikkumista. Miksi niputat yhteen kaikki tuohon eturivieetlaan kyllästyneet ? Tämä on minulla toka kirjoitus tänään ja samalla vika, kaivelkaa te kaunaiset keskenänne arkistojanne.

        Mielestäni melko huolestuttavaa että tämä kaunaisuus kohdistuu lähinnä yhteen henkilöön -> palstan Hyasinttiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni melko huolestuttavaa että tämä kaunaisuus kohdistuu lähinnä yhteen henkilöön -> palstan Hyasinttiin.

        Tuosta hävisi mielenkiintoinen viesti nopeasti. Paljastikohan se jotain....,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta hävisi mielenkiintoinen viesti nopeasti. Paljastikohan se jotain....,,

        Koo kaipaa salassa oikeaa rajua Apinamiestä, jossa jyllää alkumiehen voimaa ; puserra ja ota !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koo kaipaa salassa oikeaa rajua Apinamiestä, jossa jyllää alkumiehen voimaa ; puserra ja ota !

        Milluiten ihka oikeata Kainuusta mutta eipä taidat ainakaan samalla paikakunnalla olla kaupungin tavoitelluin vanharouva?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni melko huolestuttavaa että tämä kaunaisuus kohdistuu lähinnä yhteen henkilöön -> palstan Hyasinttiin.

        Aivan, siitä tyhjänpäiväisestä järsimisestä ilmenee vain kateus ja alhainen luonteenpiirre jyrsijässä ✂️ 😄
        Vaikka ei se minua huolestuta, ihmetyttää enmmänkin roikkumisen sitkeys ja näköalattomuus 🐖


      • Anonyymi
        sini.s kirjoitti:

        Aivan, siitä tyhjänpäiväisestä järsimisestä ilmenee vain kateus ja alhainen luonteenpiirre jyrsijässä ✂️ 😄
        Vaikka ei se minua huolestuta, ihmetyttää enmmänkin roikkumisen sitkeys ja näköalattomuus 🐖

        Oletko tosiaan noin yksinkertainen ettet käsitä enemmistön palstalaisista olevan samaa mieltä suhtautumisessa kyseiseen pahanilmalintuun. Menehän sirkuttelemaan hymiöinesi muualla, todella naiivin ja kehittymättömän näköistä kirjoittamista. Ei tässä ole mitään hauskaa, että yhden kirjoittajan tyranisointi palstalla pilaa koko foorumin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tosiaan noin yksinkertainen ettet käsitä enemmistön palstalaisista olevan samaa mieltä suhtautumisessa kyseiseen pahanilmalintuun. Menehän sirkuttelemaan hymiöinesi muualla, todella naiivin ja kehittymättömän näköistä kirjoittamista. Ei tässä ole mitään hauskaa, että yhden kirjoittajan tyranisointi palstalla pilaa koko foorumin.

        Molemmissa on hyasinttia. Ss on vaan jo on oppinut panemaan rajaa kehumiselleen.Mutta paljon on sen viimeisen miehen sukua tuonut esiin, hienoja ruokiaan, siivoojiaan taxiaan yms. Puhumattakaan taiteestaan ja joka asian paremmin tietämisestä. Rumasti mimittely on yhteinen piirre myös, ollaan pikku paskiaisia milloin oli suksittava hevon persiiseen. Kovasti tappeli susmorsiin kanssa ja oli monen muunkin kanssa sotajalalla kun ei palaute ollut mielen mukaista. . Sitten uhkasi poliisilla ja kävikin asemalla. Että silleen. Ei kannattaisi esittää pulmusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmissa on hyasinttia. Ss on vaan jo on oppinut panemaan rajaa kehumiselleen.Mutta paljon on sen viimeisen miehen sukua tuonut esiin, hienoja ruokiaan, siivoojiaan taxiaan yms. Puhumattakaan taiteestaan ja joka asian paremmin tietämisestä. Rumasti mimittely on yhteinen piirre myös, ollaan pikku paskiaisia milloin oli suksittava hevon persiiseen. Kovasti tappeli susmorsiin kanssa ja oli monen muunkin kanssa sotajalalla kun ei palaute ollut mielen mukaista. . Sitten uhkasi poliisilla ja kävikin asemalla. Että silleen. Ei kannattaisi esittää pulmusta.

        Ehkä tuollainen samankaltaisuus yhdistää näitä palstan todellisia rääväsuita ja kiusankappaleita. Kun kuvittellaan itsestä enemmän mitä pitäisi, eikä todellisuudessa olla torpaneukkoja kummempia ihmisiä. Henkinen köyhyys alkaa nostamaan päätä nykyaikana, ennen oltiin rutiköyhiä rahallisisesti. Nyt jos saa vähän takataskuun omaisuutta yms. niin ei kun keskustelupalstoille kerskailemaan ja rehentelemään.


      • sini.s kirjoitti:

        Aivan, siitä tyhjänpäiväisestä järsimisestä ilmenee vain kateus ja alhainen luonteenpiirre jyrsijässä ✂️ 😄
        Vaikka ei se minua huolestuta, ihmetyttää enmmänkin roikkumisen sitkeys ja näköalattomuus 🐖

        Mielestäni tämä on koko plus 70-palstan hauskin aloitus 🤣 Käyn silloin tällöin palstaa lukemassa.

        Uskomatonta kuinka suosituksi, mielen syvyyksissä eläväksi näyttelijäksi olen ajan saatossa tullut "kymmenille palstakirjoittajille" He käyvät päivittäin muistelemassa mm. kun vuonna 2016 vaihdoin auton. Black Beauty lähti purkaamolle ja ostin Hopea Nuolen.

        Eilen illalla 18.51 hailijani unelmoi kontata päälleni rytkyttämään kunnon "jortikalla".

        Olen jättänyt jälkeeni laajan skaalan inhimillisiä tunteita, vihaa, rakkautta, kiimaa, kateutta, kaunaa ja suurta kaipuuta syleilyyni.🙄😘😮😖🤣🤓😁😛🥳

        No, jatkakaa💞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tuollainen samankaltaisuus yhdistää näitä palstan todellisia rääväsuita ja kiusankappaleita. Kun kuvittellaan itsestä enemmän mitä pitäisi, eikä todellisuudessa olla torpaneukkoja kummempia ihmisiä. Henkinen köyhyys alkaa nostamaan päätä nykyaikana, ennen oltiin rutiköyhiä rahallisisesti. Nyt jos saa vähän takataskuun omaisuutta yms. niin ei kun keskustelupalstoille kerskailemaan ja rehentelemään.

        No sen vielä ymmärtää, jos omalla työllä hankkimaa omaisuutta arvostaa. mutta kun toisen omaisuudella pitää leveillä, on jo aika säälittävää. Ollaan niin maailmannaista ja kaiken tietävää, kun ollaan käyty turistina ulkomailla ja ihan asuttu vähän aikaa.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Mielestäni tämä on koko plus 70-palstan hauskin aloitus 🤣 Käyn silloin tällöin palstaa lukemassa.

        Uskomatonta kuinka suosituksi, mielen syvyyksissä eläväksi näyttelijäksi olen ajan saatossa tullut "kymmenille palstakirjoittajille" He käyvät päivittäin muistelemassa mm. kun vuonna 2016 vaihdoin auton. Black Beauty lähti purkaamolle ja ostin Hopea Nuolen.

        Eilen illalla 18.51 hailijani unelmoi kontata päälleni rytkyttämään kunnon "jortikalla".

        Olen jättänyt jälkeeni laajan skaalan inhimillisiä tunteita, vihaa, rakkautta, kiimaa, kateutta, kaunaa ja suurta kaipuuta syleilyyni.🙄😘😮😖🤣🤓😁😛🥳

        No, jatkakaa💞

        Ison Jorman kaipuu, polttelee ilmiselvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tosiaan noin yksinkertainen ettet käsitä enemmistön palstalaisista olevan samaa mieltä suhtautumisessa kyseiseen pahanilmalintuun. Menehän sirkuttelemaan hymiöinesi muualla, todella naiivin ja kehittymättömän näköistä kirjoittamista. Ei tässä ole mitään hauskaa, että yhden kirjoittajan tyranisointi palstalla pilaa koko foorumin.

        Miten olet sen enemmistön mitannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olet sen enemmistön mitannut?

        Kyllä näkee negatiivisten kommenttien määrästä joita tämä parivaljakko saa osakseen. Varmaan jotain vertaistukea hakevat toinen toisistaan, päähän potkitut.

        Sanat hienostelija , ylvästelijä , kerskuja ja muitten lyttääjä sopivat yhtä hyvin sirkuttelijalle, ihminen joka kuvittelee paljon itsestään, mutta tosipaikan tullen nillittää yksinään yksinäisenä ihmispolona, samat terveiset korpi kuusen kannattelijalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näkee negatiivisten kommenttien määrästä joita tämä parivaljakko saa osakseen. Varmaan jotain vertaistukea hakevat toinen toisistaan, päähän potkitut.

        Sanat hienostelija , ylvästelijä , kerskuja ja muitten lyttääjä sopivat yhtä hyvin sirkuttelijalle, ihminen joka kuvittelee paljon itsestään, mutta tosipaikan tullen nillittää yksinään yksinäisenä ihmispolona, samat terveiset korpi kuusen kannattelijalle.

        Niinkö, mutta ethän yhdistä minua samaan joukkoon, vaikka samaa nimmierkkiä käytänkin, kuin sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö, mutta ethän yhdistä minua samaan joukkoon, vaikka samaa nimmierkkiä käytänkin, kuin sinäkin.

        Voit aivan vapaasti valita puolesi, en itse edes käyttänyt enemmistö sanaa, mutta olin samaa mieltä asiasta. Kerro toki oma kantasi rohkeasti, älä pidättele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit aivan vapaasti valita puolesi, en itse edes käyttänyt enemmistö sanaa, mutta olin samaa mieltä asiasta. Kerro toki oma kantasi rohkeasti, älä pidättele.

        45 viestiä poistettu. Kumma juttu kun korpikirjailija saapuu palstalle, niin heti katoaa viisi viestiä. Outo yhteen sattuma vai eikai hän pyörrä päätöstään ettei mukamas poistele viestejä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit aivan vapaasti valita puolesi, en itse edes käyttänyt enemmistö sanaa, mutta olin samaa mieltä asiasta. Kerro toki oma kantasi rohkeasti, älä pidättele.

        MITÄ?????? Saisinko todellakin valita jonkun puolen?

        En tunne teistä ketään, joten jätän valitsematta.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Mielestäni tämä on koko plus 70-palstan hauskin aloitus 🤣 Käyn silloin tällöin palstaa lukemassa.

        Uskomatonta kuinka suosituksi, mielen syvyyksissä eläväksi näyttelijäksi olen ajan saatossa tullut "kymmenille palstakirjoittajille" He käyvät päivittäin muistelemassa mm. kun vuonna 2016 vaihdoin auton. Black Beauty lähti purkaamolle ja ostin Hopea Nuolen.

        Eilen illalla 18.51 hailijani unelmoi kontata päälleni rytkyttämään kunnon "jortikalla".

        Olen jättänyt jälkeeni laajan skaalan inhimillisiä tunteita, vihaa, rakkautta, kiimaa, kateutta, kaunaa ja suurta kaipuuta syleilyyni.🙄😘😮😖🤣🤓😁😛🥳

        No, jatkakaa💞

        Mites jortikka hommat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites jortikka hommat?

        Parrun puute on ilmeinen.


    • Anonyymi

      Yksinäinen, ahdistunut, turhautunut vanha nainen löi vihassaan peilinsä rikki. Sitten hän katseli sirpaleita kylpyhuoneen lattiaalla ja jokaisesta sirpaleesta katsoi takaisin uusi henkilö. Riemuissaan hän kirjoitti keskustelupalstalle: "Olen enemmistö!"

      • Anonyymi

        "En siedä ihmisiä, jotka teeskentelevät parempaa kuin ovat. Se tekee hallaa meille, jotka todella olemme muita parempia" tässä kiteytyy hyvin hyacinth/korpikirjailijan motto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En siedä ihmisiä, jotka teeskentelevät parempaa kuin ovat. Se tekee hallaa meille, jotka todella olemme muita parempia" tässä kiteytyy hyvin hyacinth/korpikirjailijan motto.

        Itserakkaus ja kuvitelmat omasta ylivertaisuudesta ovat vaarallisia piirteitä ihmiselle, joka tosiasiassa on yksinäinen erakko tiettömien teiden takana...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itserakkaus ja kuvitelmat omasta ylivertaisuudesta ovat vaarallisia piirteitä ihmiselle, joka tosiasiassa on yksinäinen erakko tiettömien teiden takana...

        ei edes petze ole lohduttamassa


    • Anonyymi

      Kaikki tietävät narsistin eikä kukaan muu kuin toinen samalainen siedä häntä. Yhä useampi palstalle kirjoittava toivoisi tällainen yhden naisen show loppuisi ja pystyttäisiin keskustelemaan rauhassa toistemme kanssa.

      • Anonyymi

        Vanhenemisessa ei ole mitään hyvää, tällä palstalla sen hyvin näkee. Yksi hämähäkinseittiä pöksyissään kantava naaras, kuvittelee jättäneen jälkeensä KIIMAA?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhenemisessa ei ole mitään hyvää, tällä palstalla sen hyvin näkee. Yksi hämähäkinseittiä pöksyissään kantava naaras, kuvittelee jättäneen jälkeensä KIIMAA?

        TÄTI EI TAIDA OLLA TÄLTÄ PLANEETALTA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TÄTI EI TAIDA OLLA TÄLTÄ PLANEETALTA

        Ei ole, ei!


    • Anonyymi

      Mikäli näitä palstakeskusteluja voi kutsua lähipiiriksi, niin täällä ainakin on yksi selvästi tunnistettava HYASINTTI.

      • Anonyymi

        Itse en ainakaan ylpeilisi asialla.:)


      • Anonyymi

        Hyasintti haisee pahalle kuin mädäntynyt raato.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyasintti haisee pahalle kuin mädäntynyt raato.

        Ulkohuusi on kuulemma mökillä, peseytymispaikkana ruosteinen amme, jonne kannetaan järvestä vettä. Ei niin kovin hygieenistä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ulkohuusi on kuulemma mökillä, peseytymispaikkana ruosteinen amme, jonne kannetaan järvestä vettä. Ei niin kovin hygieenistä?

        Oletkohan sinä jotenkin ns. "jälkeenjäännyt", koska levität tuollaista muka tietoasi, sillä onhan heillä sauna, ja ihana rantaterassi verhoineen, josta voi pulahtaa puhtaaseen järveen.

        Aika omituinen viestisi oli, joka voi toisaalta todistaa, että olet ainut, joka aina kirjoittaa täällä tuosta ammesta, joka ei todellakaan ollu ruosteessa, vaan siellä loikoili rehti suomalainen nainen , varpaan kynnet hienosti lakattuina punaisiksi.


      • Anonyymi
        Kristiina23 kirjoitti:

        Oletkohan sinä jotenkin ns. "jälkeenjäännyt", koska levität tuollaista muka tietoasi, sillä onhan heillä sauna, ja ihana rantaterassi verhoineen, josta voi pulahtaa puhtaaseen järveen.

        Aika omituinen viestisi oli, joka voi toisaalta todistaa, että olet ainut, joka aina kirjoittaa täällä tuosta ammesta, joka ei todellakaan ollu ruosteessa, vaan siellä loikoili rehti suomalainen nainen , varpaan kynnet hienosti lakattuina punaisiksi.

        Kaikki korppista kyseenalaistavat ovat hänen mielestään jälkeenjääneitä, hulluja tai mielenvikaisia. Miksi hänelle on oikeus tällaiseen, vaikka kyseessä ovat vain mielipiteet.


      • Anonyymi
        Kristiina23 kirjoitti:

        Oletkohan sinä jotenkin ns. "jälkeenjäännyt", koska levität tuollaista muka tietoasi, sillä onhan heillä sauna, ja ihana rantaterassi verhoineen, josta voi pulahtaa puhtaaseen järveen.

        Aika omituinen viestisi oli, joka voi toisaalta todistaa, että olet ainut, joka aina kirjoittaa täällä tuosta ammesta, joka ei todellakaan ollu ruosteessa, vaan siellä loikoili rehti suomalainen nainen , varpaan kynnet hienosti lakattuina punaisiksi.

        Ei se järvi ole puhdas, se on Talvivaaran kaivoksen pilaama. Siellä mökeillä ei ole mitään arvoa. Järven kaloja ei kukaan ainakaan osta, joku hullu voimitse syödä.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Nämä muutamat haukkujat jotka pyörittävät tätä rullaa tää plus Kristiina ovat samalla sitä joukkoa jotka kiimattavat savomiestä ja sellaisia kiri kiri eli nauttivat kun täällä alkaisi kina kinasta

      • Anonyymi

        Tosiasiassa korppikotka on palstan pahin kriitikko ja muiden arvostelija. Ei vaan itse kestä mitään kommentointia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiasiassa korppikotka on palstan pahin kriitikko ja muiden arvostelija. Ei vaan itse kestä mitään kommentointia.

        samaa mieltä ja jo vuosia täälläkin kirjoitettu ettei pidä lähteä noihin raakkujaisiin missä korppis on aina ensimmäisenä ottamassa kantaa ja ikäänkuin oikein nauttii saamastaan negatiivisesta huomiosta


      • Ai luulit olevasi anonyymi, koska mainitsi Kristiinan sinun suurimmaksi vainojaksi, joka on mukamas kaiken takana sinuun kohdistuviin viesteihin?

        Unohditko nyt "lesken" " siilin" "naakan" ja monta muuta, mutta nyt kohdistat vihasi minuun, syyttäen minua sinuun kohdistuivista vihamieisistä viesteistä, joihin en todellakin tunne itseäni syyliseksi.


      • Anonyymi
        Kristiina23 kirjoitti:

        Ai luulit olevasi anonyymi, koska mainitsi Kristiinan sinun suurimmaksi vainojaksi, joka on mukamas kaiken takana sinuun kohdistuviin viesteihin?

        Unohditko nyt "lesken" " siilin" "naakan" ja monta muuta, mutta nyt kohdistat vihasi minuun, syyttäen minua sinuun kohdistuivista vihamieisistä viesteistä, joihin en todellakin tunne itseäni syyliseksi.

        Ja monet muut nikit...aina syy on jossain muualla kuin korppiksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        samaa mieltä ja jo vuosia täälläkin kirjoitettu ettei pidä lähteä noihin raakkujaisiin missä korppis on aina ensimmäisenä ottamassa kantaa ja ikäänkuin oikein nauttii saamastaan negatiivisesta huomiosta

        Korppis ja kesävieraansa ulkomailta aiheuttavat aina riidan ja syyttelyjä joten syytä vältellä heidän kulkureittejään.


    Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      217
      1825
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1679
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      67
      1480
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1152
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1070
    6. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1046
    7. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1045
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      2
      960
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      930
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe