Suonionkadulla uusi Thaihieronta paikka

Anonyymi

Nyt on Suoninkadullakin uusi taikkuhieronta seksinmyynti piste. Taikku löytyy seksitreffit.fi Etelä-Karjala ilmoittaa että on 36v mutta todelisuudessa 58v

15

6842

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näitä lisääntyy Etelä-Karjalaan, kuin sieniä sateella. Hieronta seksipalvelut. Hinnat 80-150€ hieronta seksi. Lappeenrannassa 8kpl ja Imatralla 4kpl muut seksiä myyvät huorat, niitäkin kiertää täällä säännölisesti joka viikko, ne löytää helposti seksitreffit.fi sivustolta. Sit täällä on myös paikallisia, täällä asuvia seksinmyyjiä 2-3kpl.Taikut ilmoittaa ikänsä yleensä 20v nuorempina, mitä todellisuudessa ovat. Ovat viikon aina yhdessä paikassa, kaupunki ja sit toiseen kaupunkiin. On kumma, että poliisi ei ole kiinostunut asiasta, vaikka siellä taustalla on sutenööri. Jos taikku saa vaikka 120€ hieronta seksi, vie sutenööri siintä yleensä 70% -80% Miksi polisii ei sulje seksitreffit.fi sivustoa.

• Anonyymi

Taidat olla asiakas kun noin hyvin asiat tiedät? Toiseksi, miksi keskustelet yksin täällä, siis eka ja tila viesti?

• Anonyymi

Heti aletaan yrittäjiä solvaamaan ! 😂

• Anonyymi

Ja tälle yritykselle myös koronatuki paketti.

• Anonyymi

Kai se nyt luulis jonkun ELY tuen saavan?

• Anonyymi

Jossain pitää poliisinkin käydä kassit tyhjennyttämässä kun omaa rouvaa ei enää virkapukukaan saa kosteaksi. Sitten jos jää kiinni tällaisesta niin voi sanoa että tämä kuuluu paritus rikostutkintaan..

• Anonyymi

kuka vittu noissa thai hieronta paikoissa käy?

• Anonyymi

ei vttu vaan mlkku

• Anonyymi

Suomeen pitäisi perustaa julkisia bordelleja, niin lähes kaikki paritustoiminta karsiutuisi pois. Paritus on rikos. Valtion bordelli on hyvinvointilaitos. Tarpeet ei kieltämisellä katoa.

• Anonyymi

Onkohan tämä jo kirjattu Hallitusohjelmaan. Mies vetoiset Hallitukset ei siihen pystyneet mutta ehkä nämä naiset ei ole niin konservatiivisia.

• Anonyymi

Hienoa, pitääpi käydä tutustumassa.

• Anonyymi

Sama juttu, jos tänne takahikijälle joku viitsii tulla, niin totta kai pitää käydä tutustumassa.

• Anonyymi

saako vetää paljaalla?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe