Onko muilla kokemusta keskustassa sijaitsevasta sisustusliikkeestä? Noin viikko sitten kävi ja oli ensimmäinen ja viimeinen kerta. Todella hyökkäävää asiakaspalvelua. Halusin vain katsella niin jos katsoin jotain tuotetta sekuntin niin heti sitä oltiin tyrkyttämässä. Ei jatkoon!
Sisustusliike
11
1425
Vastaukset
- Anonyymi
En ole käynyt enkä käy.
- Anonyymi
Miksi näin?
- Anonyymi
Oletan että puhutaan sisustus trendosta... olen itse asioinut vuosien varrella useasti kun pitänyt jotain lahjoja ostaa. Muuten en kyllä asioisi. Asiakaspalvelu on todella hyökkäävää, niin kuin mainitsitkin jo.
Myös ystäväni ovat kyseisestä syystä lopettaneet siellä käymisen. Ja selkeästi suositaan toisia asiakkaita enemmän. Ilmeisesti kaikkien naamat eivät kelpaa asiakkaiksi.- Anonyymi
Trendo on hyvä kauppa. Suosittelen!
- Anonyymi
Hyvä kauppa! Suosittelen, asiakaspalvelukin on kohdillaan. Harvassa liikkeessä palvellaan näin hyvin!
- Anonyymi
Ketä tietää?
- Anonyymi
Mutta kun vuokra on suuri ja tulosta pitäisi tulla. Jokainen asiakas joka ovesta käy on saatava ostamaan. kauppa se on joka kannattaa.
- Anonyymi
Itse ainakin välttelen kauppoja jossa ei saa rauhassa katsella ilman että joku hönkii niskaan. Tietääpähän ettei uutena ylivieskalaisena tarvitse tuolla asioida vai onko tyyli muuttunut?
- Anonyymi
Trendo on laadukas liike, jossa palvellaan hyvin. Olen käynyt liikkeessä usein. Joskus olen ostanut, joskus vain katsellut. Ei ole koskaan tullut oloa, että olisi pakko ostaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p546167Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su3135105Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1604874Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1384676Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil203900Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema202416Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud32198Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill241845- 731792
- 2201552