Onko muilla kokemusta keskustassa sijaitsevasta sisustusliikkeestä? Noin viikko sitten kävi ja oli ensimmäinen ja viimeinen kerta. Todella hyökkäävää asiakaspalvelua. Halusin vain katsella niin jos katsoin jotain tuotetta sekuntin niin heti sitä oltiin tyrkyttämässä. Ei jatkoon!
Vastaukset 11
- Anonyymi
En ole käynyt enkä käy.
- Anonyymi
Miksi näin?
- Anonyymi
Oletan että puhutaan sisustus trendosta... olen itse asioinut vuosien varrella useasti kun pitänyt jotain lahjoja ostaa. Muuten en kyllä asioisi. Asiakaspalvelu on todella hyökkäävää, niin kuin mainitsitkin jo.
Myös ystäväni ovat kyseisestä syystä lopettaneet siellä käymisen. Ja selkeästi suositaan toisia asiakkaita enemmän. Ilmeisesti kaikkien naamat eivät kelpaa asiakkaiksi.- Anonyymi
Trendo on hyvä kauppa. Suosittelen!
- Anonyymi
Hyvä kauppa! Suosittelen, asiakaspalvelukin on kohdillaan. Harvassa liikkeessä palvellaan näin hyvin!
- Anonyymi
Ketä tietää?
- Anonyymi
Mutta kun vuokra on suuri ja tulosta pitäisi tulla. Jokainen asiakas joka ovesta käy on saatava ostamaan. kauppa se on joka kannattaa.
- Anonyymi
Itse ainakin välttelen kauppoja jossa ei saa rauhassa katsella ilman että joku hönkii niskaan. Tietääpähän ettei uutena ylivieskalaisena tarvitse tuolla asioida vai onko tyyli muuttunut?
- Anonyymi
Trendo on laadukas liike, jossa palvellaan hyvin. Olen käynyt liikkeessä usein. Joskus olen ostanut, joskus vain katsellut. Ei ole koskaan tullut oloa, että olisi pakko ostaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty461448Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3391231Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto311033Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s3251008Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine136874- 54844
Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33811Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte194708- 61615
- 40556