Lexus levisi, artisti maksaa 11.000

Anonyymi

https://www.is.fi/autot/art-2000006504333.html

Ei kannata huoltaa itse. Kun tulee ongelmia niin virhevastuu ei kata mitään. Kallista säästämistä. Älkää koskaan ostako käytettyä jonka huoltohistoria on vajavainen tai omatoimimekaanikon tekemä. Niistä ei ole kuin murhetta.

98

1429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kestävää Tojota laatua.

      • Anonyymi

        Vajaa 149 tkm ajettu täysin moottori hajonnut syyttävät että öljyjä ei ole vaihdettu riittävän usein. Näkyy tojotan vehkeissä olevan tärkeä vaihtaa öljyt puolta useammin kuin muihin autoihin.. Volkkarilla kin toiset ajalee 100tkm parilla öljynvaihdolla eikä silti ole kiertokanget katkennut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vajaa 149 tkm ajettu täysin moottori hajonnut syyttävät että öljyjä ei ole vaihdettu riittävän usein. Näkyy tojotan vehkeissä olevan tärkeä vaihtaa öljyt puolta useammin kuin muihin autoihin.. Volkkarilla kin toiset ajalee 100tkm parilla öljynvaihdolla eikä silti ole kiertokanget katkennut.

        Laatu maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vajaa 149 tkm ajettu täysin moottori hajonnut syyttävät että öljyjä ei ole vaihdettu riittävän usein. Näkyy tojotan vehkeissä olevan tärkeä vaihtaa öljyt puolta useammin kuin muihin autoihin.. Volkkarilla kin toiset ajalee 100tkm parilla öljynvaihdolla eikä silti ole kiertokanget katkennut.

        Onko volkkareissa enemmän viallisia kuin ehjiä moottoreita ?

        https://yle.fi/uutiset/3-8002604


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vajaa 149 tkm ajettu täysin moottori hajonnut syyttävät että öljyjä ei ole vaihdettu riittävän usein. Näkyy tojotan vehkeissä olevan tärkeä vaihtaa öljyt puolta useammin kuin muihin autoihin.. Volkkarilla kin toiset ajalee 100tkm parilla öljynvaihdolla eikä silti ole kiertokanget katkennut.

        Mäkin oon ajanut VW:lläni jo 200 000km samoilla öljyillä, eikä mitään ongelmia ole koskaan ollut. Ei ole tosin ollut tarvettakaan vaihtaa öljyjä. Sen kun lisäilee uutta vaan 3000km:n välein...🤣😂😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko volkkareissa enemmän viallisia kuin ehjiä moottoreita ?

        https://yle.fi/uutiset/3-8002604

        Taas terot laittaneet 5 vuotta vanhan linkin ei koske tuo tuo juttu enää nykyvolkkareita...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin oon ajanut VW:lläni jo 200 000km samoilla öljyillä, eikä mitään ongelmia ole koskaan ollut. Ei ole tosin ollut tarvettakaan vaihtaa öljyjä. Sen kun lisäilee uutta vaan 3000km:n välein...🤣😂😅

        Tuokin tulee halvemmaksi kun 11 tonnin vaihtomoottori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin tulee halvemmaksi kun 11 tonnin vaihtomoottori.

        Eli sinä menet aina sieltä, mistä aita on matalin? Hyvä tietää....😁😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinä menet aina sieltä, mistä aita on matalin? Hyvä tietää....😁😆

        Miksi ihmeessä en tekisi autoilusta helppoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä en tekisi autoilusta helppoa?

        Huomaat sen "helppouden" sitten siinä vaiheessa, kun koslasi leviää tuhannen paskaksi. Tulipa sitten säästettyä väärässä paikassa! 😁😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vajaa 149 tkm ajettu täysin moottori hajonnut syyttävät että öljyjä ei ole vaihdettu riittävän usein. Näkyy tojotan vehkeissä olevan tärkeä vaihtaa öljyt puolta useammin kuin muihin autoihin.. Volkkarilla kin toiset ajalee 100tkm parilla öljynvaihdolla eikä silti ole kiertokanget katkennut.

        Toyotaan pitäisi varmaan vaihtaa neljä kertaa useammin kuin muihim, että huonosta öljystä johtuvia moottoririkkoja ei tulisi.


      • Anonyymi

        Toyota on kestävä auto. Yksittäiset tapaukset kenties täysin itse aiheutetut hajoamiset on joka merkin koneella selvä asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vajaa 149 tkm ajettu täysin moottori hajonnut syyttävät että öljyjä ei ole vaihdettu riittävän usein. Näkyy tojotan vehkeissä olevan tärkeä vaihtaa öljyt puolta useammin kuin muihin autoihin.. Volkkarilla kin toiset ajalee 100tkm parilla öljynvaihdolla eikä silti ole kiertokanget katkennut.

        Öljyä pitää olla ei saa ajaa valo palaen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas terot laittaneet 5 vuotta vanhan linkin ei koske tuo tuo juttu enää nykyvolkkareita...

        Ahaa! Onko siis tuon ikäiset wokkelot (2015) jo hajottamoilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laatu maksaa.

        Laadun puute maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotaan pitäisi varmaan vaihtaa neljä kertaa useammin kuin muihim, että huonosta öljystä johtuvia moottoririkkoja ei tulisi.

        Tojosta kun moottori leviää, niin se on öljyn vika.


    • Anonyymi

      Toyotalla on ilmeisesti ajateltu ettei koneenkaan tarvitse kestää tuon enempää kun korikin happanee muutamassa vuodessa. Melkoista kertakäyttökamaa Toyot ja Lekut nykyään.

      • Anonyymi

        Kyllä Toyota kestää ihan kuin muutkin kun jaksaa hitsailla ja tarpeeksi korjailla 200tkm jälkeen. Paikat kyllä tuon jälkeen aikaa natista ja muutenkin aika löysä tienpäällä mutta menee katsastuksesta läpi kun on tieliikennekelpoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Toyota kestää ihan kuin muutkin kun jaksaa hitsailla ja tarpeeksi korjailla 200tkm jälkeen. Paikat kyllä tuon jälkeen aikaa natista ja muutenkin aika löysä tienpäällä mutta menee katsastuksesta läpi kun on tieliikennekelpoinen.

        Paitsi että se hitsailu alkaa jo 100 tkm ja 7 vuoden jälkeen....


    • Anonyymi

      Mites ne hybridin öljyt voivat kulua nopeasti käyttökelvottomiksi, kun moottorikin käy väitteiden mukaan vain puolet matkasta.

      • Anonyymi

        Sinunkin kannattaa lukea tuo juttu ensiksi, ja tulla vasta sen jälkeen tänne kommentoimaan......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinunkin kannattaa lukea tuo juttu ensiksi, ja tulla vasta sen jälkeen tänne kommentoimaan......

        Eikö Toyotassa ole öljynmäärän ja -paineen merkkivaloja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Toyotassa ole öljynmäärän ja -paineen merkkivaloja?

        On. Kuinka niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Kuinka niin?

        Jos maahantuoja väitti mäntärikon syyksi öljynsuodattimen tai öljypropun vuotoa, niin olisihan merkkivalo syttynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Kuinka niin?

        Toyotassa ja Lexuksessa ei ole öljyn tason valvontajärjestelmää. Ainoastaan öljynpainetta valvotaan. Paineen hävitessä punainen merkkivalo syttyy, mutta silloin on öljy jo loppunut ja vahinko tapahtuu jos yhtään jatketaan ajoa.
        Kunnon autot tarkkailevat antureilla paitsi öljynpainetta, myös öljyn pinnan tasoa ja longlife huoltojärjestelmän piirissä olevat myös öljyn laatua lähinnä sähkönjohtavuutta seuraamalla.
        Toyotissa valvonnan puutteita kompensoidaan puolta tiheämmillä öljynvaihdoilla ja suurehkolla öljytilavuudella. Tästä jälkimarkkinointi tykkää kun rahaa kilisee kassaan. Hybridiautojen omistajien kun on käytettävä merkkihuoltoa pelkästään ajoakkutakuun säilymisen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos maahantuoja väitti mäntärikon syyksi öljynsuodattimen tai öljypropun vuotoa, niin olisihan merkkivalo syttynyt.

        Maahantuoja saa väittää ihan mitä lystää. Voinhan minäkin väittää sinua vaikka räkänokaksi, mutta oletko sellainen, niin en tiedä. Jutussahan kerrottiin sitäpaitsi niin, että kolmet huollot oli laiminlyöty, ja lopputuloshan ei voi olla kuin kuvatun kaltainen. Hajoaa se saksalainenkin, kun huollot jätetään tekemättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maahantuoja saa väittää ihan mitä lystää. Voinhan minäkin väittää sinua vaikka räkänokaksi, mutta oletko sellainen, niin en tiedä. Jutussahan kerrottiin sitäpaitsi niin, että kolmet huollot oli laiminlyöty, ja lopputuloshan ei voi olla kuin kuvatun kaltainen. Hajoaa se saksalainenkin, kun huollot jätetään tekemättä.

        "Auto oli otettu käyttöön 2012 ja kaupantekohetkellä sillä oli ajettu 123 000 kilometriä.
        Auto oli ollut uudella omistajallaan vuoden ja kolme kuukautta, kun kakkossylinterin mäntä halkesi ja kiertokanki tuli ulos. Hän oli ajanut autollaan noin 25 000 kilometriä"

        Autoa ostettaessa 120 tkm olisi pitänyt olla tehty vai oliko edellinen omistaja/myyjäliike jättänyt tekemättä?
        Hajotessa kilometrejä 148 tkm
        Huollot 130 tkm ja 145 km?
        Mistä saat 3 tekemätöntä huoltoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos maahantuoja väitti mäntärikon syyksi öljynsuodattimen tai öljypropun vuotoa, niin olisihan merkkivalo syttynyt.

        Syttyyhän se, mutta suomi24-tason ajattelija ei ymmärrä, että auto pitäisi silloin pysäyttää, eikä jatkaa ajamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotassa ja Lexuksessa ei ole öljyn tason valvontajärjestelmää. Ainoastaan öljynpainetta valvotaan. Paineen hävitessä punainen merkkivalo syttyy, mutta silloin on öljy jo loppunut ja vahinko tapahtuu jos yhtään jatketaan ajoa.
        Kunnon autot tarkkailevat antureilla paitsi öljynpainetta, myös öljyn pinnan tasoa ja longlife huoltojärjestelmän piirissä olevat myös öljyn laatua lähinnä sähkönjohtavuutta seuraamalla.
        Toyotissa valvonnan puutteita kompensoidaan puolta tiheämmillä öljynvaihdoilla ja suurehkolla öljytilavuudella. Tästä jälkimarkkinointi tykkää kun rahaa kilisee kassaan. Hybridiautojen omistajien kun on käytettävä merkkihuoltoa pelkästään ajoakkutakuun säilymisen takia.

        Sitä punaista valoa kutsutaankin moottorinvaihtovaloksi.

        Sinällään moottorinvaihto on ihan tuttua puuhaa tojokuskeille. Homma on huolella harjoiteltu D4D kertakäyttödieselien kanssa. Vaihtoväli 130-180 tkm.


    • Anonyymi

      Turha huudella hybridi- tai akkutakuunkaan perään, jos ei käy säännöllisesti merkkihuolloissa.

    • Anonyymi

      SYY SIIHEN, ETTEI Toyotakaan ole täydellisen viaton on tämä: Aina löytyy idiootti, joka saa vaikka rautakangen rikottua.

      • Anonyymi

        Ja tällä palstalla ei muita olekkaan, kuin sellaisia! 😂🤣


      • Anonyymi

        Onko kaikki VAG - tekeleillä ajavat kuskit idiootteja, kun niitten autot aina hajoo. En kaveripiiristäni tiedä sellaista VAG- kulkinetta joka ei olisi hajonnut moneen kertaan.


    • Anonyymi

      Aika outoa että lexuksen ostajalle öljynvaihto on liian kallista. Muutaman kympin öljyt ja suodatin?

      • Anonyymi

        Miten niin? Mistä tuon nyt vedit?


      • Anonyymi

        Etäkoulunkäynti ei selvästikään edistä tuota lukemisen ymmärtämistä kyllä yhtään.....


    • Anonyymi

      oliko tuossa että autoliike myi väärin huolletun auton?

      kuinka se on mahdollista?

      vastuuttomasti ottanut myyntiin?

    • Anonyymi

      Öljyt on syytä vaihtaa ajoissa tai ainakin tarkistaa lisätä uutta, setä on laiminlyönyt kaikki ja on varmaan Fortumin pomon vanha biili?

      • Anonyymi

        Eikö voisi entiseltä omistajalta kysyä miten on onko öljyt vaihdettu ja miten, ja voi olla vaihdettu kin mutta jos itse tehty, ei ole huoltokirjaan merkintää laitettu etes omasta huollosta.


    • Anonyymi

      Taitaa Lexus olla vähintäänkin yhtä surkea kuin n Toyota.
      Mosat laukeaa ja kattopellit irtoilee, ei hyvää päivää.

      • Anonyymi

        Lexus ct voitti muuten testissä Audin, Bemarin ja Mersun, oli muistaakseni Saksalainen taho kun nuo testasi. Nyt sakukuskit vetää herneen nenään, saatte nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lexus ct voitti muuten testissä Audin, Bemarin ja Mersun, oli muistaakseni Saksalainen taho kun nuo testasi. Nyt sakukuskit vetää herneen nenään, saatte nähdä.

        Missä testissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä testissä?

        Nyt Tero näkee taas unta, ei kaukoidän ihmeet koskaan kunnon eurooppalaisia autoja voita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lexus ct voitti muuten testissä Audin, Bemarin ja Mersun, oli muistaakseni Saksalainen taho kun nuo testasi. Nyt sakukuskit vetää herneen nenään, saatte nähdä.

        Lexus ct jäi siinä vertailussa viimeiseksi, MUISTAAKSENI! Ja riisikuppikuskia kiukuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lexus ct jäi siinä vertailussa viimeiseksi, MUISTAAKSENI! Ja riisikuppikuskia kiukuttaa.

        Nämä höpötykset voisi lopettaa yhdellä linkillä siihen vertailuun josta on kyse.
        On niin moukkamaista puhua jostain testistä ilman lähdetietoa.
        Ja sitten vielä se että kun kyseessä on useampi auto niin puhutaan vertailusta. Yhtä autoa testataan, useampaa vertaillaan. Kai tämä perusasia pitäisi olla selvä kaikille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä höpötykset voisi lopettaa yhdellä linkillä siihen vertailuun josta on kyse.
        On niin moukkamaista puhua jostain testistä ilman lähdetietoa.
        Ja sitten vielä se että kun kyseessä on useampi auto niin puhutaan vertailusta. Yhtä autoa testataan, useampaa vertaillaan. Kai tämä perusasia pitäisi olla selvä kaikille?

        JA NIIN NE HERNEET NENÄÄN MENI, HÄHÄÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JA NIIN NE HERNEET NENÄÄN MENI, HÄHÄÄ

        Kyllä se Corollan ylivoimainen TM:n talvitestin voitto pitäisi jo hyväksyä eikä palkokasvia vetää esiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se Corollan ylivoimainen TM:n talvitestin voitto pitäisi jo hyväksyä eikä palkokasvia vetää esiin.

        Onko 0.1 pistettä ylivoimainen voitto??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko 0.1 pistettä ylivoimainen voitto??

        On tietty vaikka TM ei kaikkea mitannutkaan, mm. kulutus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JA NIIN NE HERNEET NENÄÄN MENI, HÄHÄÄ

        Noin alkeellinen trollaus ei saa vetämään hernettä nenään kenelläkään jolla on on simpanssia korkeampi äo.
        Jos sinulla olisi simpanssia korkeampi äo niin ymmärtäisit että tässä vain sanottiin että vain simpanssi yrittäisi noin alkeellista trollausta. Vähänkin siitä älykkäämpi ymmärtäisi ettei tuollaista osta kukaan kahdella jalalla kulkeva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se Corollan ylivoimainen TM:n talvitestin voitto pitäisi jo hyväksyä eikä palkokasvia vetää esiin.

        Voitto ei ollut ylivoimainen, vaan lähinnä kyseenalainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitto ei ollut ylivoimainen, vaan lähinnä kyseenalainen.

        Kulutus kun olisi otettu mukaan niin vielä ylivoimaisempi voittaja, näin se vaan on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulutus kun olisi otettu mukaan niin vielä ylivoimaisempi voittaja, näin se vaan on.

        Pieni kulutus lämpimällä moottorilla ei ole koskaan tuonut hyviä pisteitä TM:n talvivertailussa. Pisteitä on tullut pienistä päästöista ja kylmänä pienestä kulutuksen lisääntymisestä lämpimään moottoriin verrattuna. Viime vuonna hybridi-Lexus oli kylmäpäästöissä keskiarvoa huonompi ja kulutuksen lisääntyminen kylmänä siinä oli ylivoimaisesti suurinta. Lisäys oli satoja prosentteja.
        Kylmäkulutus ja -päästöpisteissä useampi auto oli Lexusta parempi kuin huonompi.
        Tätä taustaa vasten olisi lähes varmaa, että Corolla ei olisi voittanut tämän vuoden talviautovertailua jos päästöjä ja kulutuksia olisi mitattu. Corollan voiton mahdollisti kulutusten ja päästöjen mittaamisen jättäminen pois ja painottamalla lämmityslaitteen pisteitä entistä enemmän.
        Talviauto 2019 löytyy lehdestä TM4b/2019


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitto ei ollut ylivoimainen, vaan lähinnä kyseenalainen.

        Tuo niukka voitto oli testin painotuksista kiinni. Toyotan meluisuutta, ankaraa ruostumista ja tiheän huoltovälin vaikutuksia ei huomioitu.


    • Anonyymi

      Miksi takuun pitäisi korvata yhtään mitään jos huoltoja ei tehdä?

    • Anonyymi

      Monenko kilometrin tarkkuudella Tojon öljyt pitää vaihtaa, ettei takuu raukea. Onko vaihtoväli 15100 km jo liikaa?

      • Anonyymi

        Ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei.

        KAIKKI HUOLLOT TEHTY OIKEEN OSAT ,ÖLJYT MUTTA TOJOTAN LAATU TÄYTTÄ KURAA OMISSA MOOTOREISSA SIKSI BMW PYYYYYDETTYYY APUUUUUN. HELP HELP.HAAAAAAAAAAAAAAAA


      • Anonyymi

        TUHANSISTA MOOTOREISTA JOKO APUKOULU KÄYTY VAIKO JÄÄTY POJAT KIUSAA TASOLLE.HAAAAAAAAAAAAAAAA


    • Anonyymi

      Hybridi-Toyota pitää käyttää 10 vuotta huollossa kerran vuodessa, vaikka ei ajaisi yhtään, että akkutakuu säilyy.

      • Anonyymi

        Minun 2016 TDI-DSG Octaviakin pitää käyttää kerran vuodessa huollossa, vaikka ei ajaisi senttiäkään. Vaikka huoltovälin pitäisi olla 30000 km, niin nyt 12700 km ja alle vuosi edellisestä huollosta, mittaristossa lukee käynnistettäessä kiintoavaimen kuvan alla taas " INSPECTION IN 28 DAYS"!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun 2016 TDI-DSG Octaviakin pitää käyttää kerran vuodessa huollossa, vaikka ei ajaisi senttiäkään. Vaikka huoltovälin pitäisi olla 30000 km, niin nyt 12700 km ja alle vuosi edellisestä huollosta, mittaristossa lukee käynnistettäessä kiintoavaimen kuvan alla taas " INSPECTION IN 28 DAYS"!

        Sinun Octaviaasi on joku tunari ohjelmoinut kiinteän huoltovälin, jolloin huollosta muistutetaan 15000 tai vuoden välein, kumpi tulee ensin. Se tunari saatat olla vaikka itse, jos olet vaihtanut öljyt ja kuitannut huoltomuistuttimen käyttöohjekirjan ohjeita noudattaen. Ilman testeriä ei voi kuitata longlife-huoltoväliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun Octaviaasi on joku tunari ohjelmoinut kiinteän huoltovälin, jolloin huollosta muistutetaan 15000 tai vuoden välein, kumpi tulee ensin. Se tunari saatat olla vaikka itse, jos olet vaihtanut öljyt ja kuitannut huoltomuistuttimen käyttöohjekirjan ohjeita noudattaen. Ilman testeriä ei voi kuitata longlife-huoltoväliä.

        Parempi viedä DSG pajalle kerran vuodessa. VAG suositta öljyn vaihtoa askiin vuosittain. Tämä lääkkeenä niille jumittaville ohajusventtiileille.
        AIka nurinkurista että huol-ohjelman mukaan autolla ajaisi 2v per huolto mutta jotta auto pysyisi ehjänä yli 5v pitääkin teettää 300e laatikon öljynvaihto vuosittain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi viedä DSG pajalle kerran vuodessa. VAG suositta öljyn vaihtoa askiin vuosittain. Tämä lääkkeenä niille jumittaville ohajusventtiileille.
        AIka nurinkurista että huol-ohjelman mukaan autolla ajaisi 2v per huolto mutta jotta auto pysyisi ehjänä yli 5v pitääkin teettää 300e laatikon öljynvaihto vuosittain.

        Sittenkin se nykii😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi viedä DSG pajalle kerran vuodessa. VAG suositta öljyn vaihtoa askiin vuosittain. Tämä lääkkeenä niille jumittaville ohajusventtiileille.
        AIka nurinkurista että huol-ohjelman mukaan autolla ajaisi 2v per huolto mutta jotta auto pysyisi ehjänä yli 5v pitääkin teettää 300e laatikon öljynvaihto vuosittain.

        Valheessa ei kannata liioitella kauheasti, silloin ei edes tyhmä sitä usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valheessa ei kannata liioitella kauheasti, silloin ei edes tyhmä sitä usko.

        Pravda = asiakaslehti skoodan omistajille.


    • Anonyymi

      Mitä hyvää tuollaisesta vertailujumbosta voi odottaa.
      TM 19/2013. Mukana Audi A3, BMW 116iA, Lexus CT200h, MB A 180 ja Volvo V40 T3.

      • Anonyymi

        Tuhnu, ahdas ja kalliit ylläpitokulut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuhnu, ahdas ja kalliit ylläpitokulut.

        Tuhnu, ahdas ja kalliit ylläpitokulut, niin ne saksalaiset ovat. Lexus hakkaa noi mennen tullen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuhnu, ahdas ja kalliit ylläpitokulut, niin ne saksalaiset ovat. Lexus hakkaa noi mennen tullen.

        Ilmankos noita Leluja näkee Suomessakin lähes vuosittain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuhnu, ahdas ja kalliit ylläpitokulut, niin ne saksalaiset ovat. Lexus hakkaa noi mennen tullen.

        Lekusta irtoaa katto ja kone porsii täysin vähillä kilsoilla, en menisi kovin kehumaan.


    • Anonyymi

      Näin se luotettavuus näkyy todellisuudessa. Muistetaan myös se malli josta irtoaa kattopelti hitsauksesta.

      • Anonyymi

        Entäs ne Saksalaiset sätökset, joissa ei ongelmatonta kohtaa löydy. Lexus sentään on paras automerkki ja vähävikaisin. Tätä faktaa ei saksalaisilla pajaseisojilla suhailevat pellet sulata, vaan yrittävät trollata parempiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs ne Saksalaiset sätökset, joissa ei ongelmatonta kohtaa löydy. Lexus sentään on paras automerkki ja vähävikaisin. Tätä faktaa ei saksalaisilla pajaseisojilla suhailevat pellet sulata, vaan yrittävät trollata parempiaan.

        Terojen maailma on pieni, Japani ja Saksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terojen maailma on pieni, Japani ja Saksa.

        VAG- vajakkien maailma se vasta pieni onkin: JAPANI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs ne Saksalaiset sätökset, joissa ei ongelmatonta kohtaa löydy. Lexus sentään on paras automerkki ja vähävikaisin. Tätä faktaa ei saksalaisilla pajaseisojilla suhailevat pellet sulata, vaan yrittävät trollata parempiaan.

        Hihii, nyt meni Teron ihon alle oikein huolella.
        Japanilainen vaan tekee kaikki niin heikosti ja halvalla kun keksii. Jos koneet hajoaa, hitsaukset pettää ja tukivarret halkeilee, niin kieltoonhan tuollainen valmista pitää laittaa ja heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, nyt meni Teron ihon alle oikein huolella.
        Japanilainen vaan tekee kaikki niin heikosti ja halvalla kun keksii. Jos koneet hajoaa, hitsaukset pettää ja tukivarret halkeilee, niin kieltoonhan tuollainen valmista pitää laittaa ja heti.

        Sittenhän Saksalaiset autot on tehty aivan mitättömillä varoilla ja resulsseilla, sillä nehän hajoo jo takuuaikana jokapaikasta. Moottorit, vaihteistot, alustat, sähköosat, kori ruostuu, sisusta halvinta mahdollista kiinan muovia, penkit lässähtää, maalipinta onnetonta laatua, jne, jne, jne, lista olisi loputon jos kaikki viat luettelisi.


    • Anonyymi

      Tuhnua vaparia joutuu huudattamaan joka lähdössä, ei ihme että leluja lentelee.

      • Anonyymi

        Lexuksen suurempia malleja ei joudu huudattamaan Käy katsomassa tarjontaa;
        https://www.lexus.com
        Suomen tarjonnassa on etupäässä Toyotan kaltaisia tuhnuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lexuksen suurempia malleja ei joudu huudattamaan Käy katsomassa tarjontaa;
        https://www.lexus.com
        Suomen tarjonnassa on etupäässä Toyotan kaltaisia tuhnuja.

        Jokainen auto huutaa kun pedaalin painaa pohjaan
        Toki saksalainen pajaseisoja ei huuda, kun moottori on rikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen auto huutaa kun pedaalin painaa pohjaan
        Toki saksalainen pajaseisoja ei huuda, kun moottori on rikki.

        Kaverin Audi A6 vm15 huutaa kuin pistetty sika, kun runttaa pedaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaverin Audi A6 vm15 huutaa kuin pistetty sika, kun runttaa pedaalia.

        Lexus ct 200h on hiljainen auto, moottorin ääntä ei kuule kun vasta täysillä kiihdyttäessä ja ei ole silloinkaan sen häiritsevämpää kuin muissakaan autoissa. Kaupunkipyörittelyssä ei taas kuulu oikeastaan mitään. Huippu luxus auto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lexus ct 200h on hiljainen auto, moottorin ääntä ei kuule kun vasta täysillä kiihdyttäessä ja ei ole silloinkaan sen häiritsevämpää kuin muissakaan autoissa. Kaupunkipyörittelyssä ei taas kuulu oikeastaan mitään. Huippu luxus auto.

        Lexus ei ole kovinkaan hiljainen auto ja kovin sitä pitää polkea jos haluaa sen liikahtavan.
        Toyotan vaparikoneet huutaa hoosiannaa jos vähänkin kiihdyttää niin ettei jää jalkoihin, onneksi niihin on ympätty halkaa hybrid tekniikkaa ettei tarvitse kuulla niin usein sitä vaarien koneen huudattamista kun luistattavat kytkintä kun lähtevät liikkeelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaverin Audi A6 vm15 huutaa kuin pistetty sika, kun runttaa pedaalia.

        Meillä eukko huutaa, painoi kaasua tai sitten ei. Toyotan korkea melutaso peittää alleen pahimman kiljumisen.


    • Anonyymi

      Meidän Rav4 kesti ilmeiseti ihan hyvin, kun päästiin moottorilla melkein 190 tkm ?
      Pidin itse hieman liian aikaisena moottorin vaihtoa, mutta taitaakin olla kyseisen konsernin tuotteissa ihan normaalia ?

      • Anonyymi

        Täysin normaalia. D-4D moottoreillakin normaali vaihtoväli muistaakseni 180 tkm/7 vuotta. Jos tätä ennen laukesi, tojota maksoi viulut.


      • Anonyymi

        Älä valehtele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele.

        Kyllä joillekin on moottori vaihdettu tehtaan/maahantuojan piikkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin normaalia. D-4D moottoreillakin normaali vaihtoväli muistaakseni 180 tkm/7 vuotta. Jos tätä ennen laukesi, tojota maksoi viulut.

        Tojon D4D leviää jo ennen 180 tkm, joten moottoreita on vaihdettu paljon.


    • Anonyymi

      Todella outo juttu. Ei epäilystäkään että omistaja on töpännyt pahemman kerran ”omissa huoltotoimenpiteissään”. Noita moottoreita on oikeasti vaikea hajottaa. Lahjakas kaveri kun on onnistunut tuon tekemään.

    • Anonyymi

      Avensiksii vaihtoivat uusia moottoreita satamas ennen maahan tuloo silti niitä
      on halkeillut jälkeenpäinkin

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        EGR - kilkkeiden puhdistus ja ei enää epätasaista tyhjäkäyntiä. Muistaakseni 14 vuosimallin jälkeen ei ole tuota ongelmaa esiintynyt.


    • Anonyymi

      Lelux Toyoo asennettu uudet lukot kun rosvot vie ne mennessään Abloy rost

    • Anonyymi

      Toyota ja Lexus kärjessä luotettavuustutkimuksissa. Se pistää kateelliset kuolaamaan.

      • Anonyymi

        Minun lukemissani listoissa Toyota on sijoilla 19 ja 20 kahtena vuonna perättäin ja tässä listassa on kerätty todelliset viat ja ongelmat.


    • Anonyymi

      Kyllä Toyota paree on ku Lexus. Lexus menee paskaks jos ei vaihda öljyjä, mutta Toyotaan tätä toimenpidettä ei tarvitse edes tehdä koska öljyä tarvii vain lisäillä moottorin syödessä sitä melkein yhtä paljon kuin bensiiniä

    • Anonyymi

      Silläkös niitä kannuja on kertynyt nii paljo kun öljynvaihtoon menee 4 4 litran
      törppöö kuluttaa nii palajo TOI TOYO ÖLJYKONE Kalisttelee kummasti.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      2177
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      2175
    4. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      2175
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      2174
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      2174
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      2173
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      2173
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      2173
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      2173
    Aihe