Kyllä siellä taas metsänomistajia viedään kuin ... suviseuroissa.
Haetaan joku paikallinen suosiollinen lippalakkipalkalla propakandaa julistamaan.
Nyt ei kyllä metsää kannata myydä, parin vuoden päästä tukista saa lähes 100Eur, nyt meinaavat viedä mummoilta ja papoilta puutkin.
Näköjään joukkovoimalla torpetoidaan jatkuvankasvatuksen periaatetta.
Voi hyvä jyssäys näitä juttuja, alimman tason vedätystä. Vielä nimessäkin Metsänhoito esiintyy, aikansa elänyt. Aletaanpa uutta yhdistystä miettimään uudelta pohjalta..
Taas tuli tilaamatta Metsäsanoma, metsänhoitoyhdistysten propakandalehti
2
171
Vastaukset
- Anonyymi
Luonto yrittää itse hoitaa hiilidioksin poiston ilmasta lisäämällä puunkasvua.
Joo nyt lehden voimalla lähes pakotetaan tilojen vanhukset metsänsä hakkaamaan nurin herrojen herkkupöytään. - Anonyymi
Kieltämättä nuo mhy-yhdistysten lähettämät lehtiset ovat melkoista kidutusta. Itselleni tulee 2 eri mhy:n toisiaan toistavat jorinat ja tuntuu, että onko pakko? Samaa jargonia "hyvästä tapion mukaisesta metsänhoidosta" ja niiden päälle vuotuinen moottorisahan arvonta. Nykyisin tungetaan niiden väliin mukaan joku ilmastoaiheinen viherpesumöläytys.
Olin muutaman vuoden mhy:n palveluiden ulkopuolella, mutta liityin takaisin syystä, että näyttää tuleva työtilanne sille notta joudun kyselemään jossain vaiheessa taimenistutushommia ao. laitokselta. Muutoin olisin pysynyt kaukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818