Mitä tarkoittaa sana cudlaa?

Niin, mitä se cudlaa oikein tarkoitta ? En ymmärrä sitä samaa, onko se kenties tullut englanninkielisestä sanasta, cuddle vai miten, oon 16v poika, ja en tiedä mitä se sana tarkoittaa.
2140901
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 21

Vanhimmat

Mitä tarkoittaa cudlaaminen

3Äänestä
  • Vanhaa stadin slangia yrjöö,oksentaa

Äänestä

Mitä tarkoittaa cudlaaminen

Äänestä

Eli oikeestaan se on sitä et on vaik sängys poika- tai tyttöystävän kanssa ja halailee tai esim jos nukkuu lusikas nii voi siin samal cudlaa en osaa paremmin selittää näin 15 vuotiaana et joo

Äänestä

Mitä lusikassa nukkuminentarkoittaa

Äänestä
  • Googlaa

Äänestä

• Sitä, että otetaan astiakaapista vaikka ruokalusikka, se asetetaan johonkin sopivaan paikkaan ja mennään siihen nukkumaan.

Äänestä

Sellasta sängyssä halailua, en osaa paremmin selittää

Äänestä

Se tarkottaa esim tyttö/poika ystävän kaa sängys halailuu tai pussailuu miks 16v ei tiiä ku 12v ki tietää😂😂

Äänestä
  • Kaikki ei tiiä

Äänestä

se on niiku sängyssä halailua

Äänestä

kysy itteltäs?

Äänestä

Mitä tarkoittaa cudlaaminen tarkoittaako se jotain sexiä tai sitä ahh... Ääntä

Äänestä

ne on aikuisten juttuja ennenkuin lapsi saa alkuunsa

Äänestä

moi! Mietin että miten seksiä oikein harratetaan ja voiko sitä tehdä jotenkin itse? ja sattuuko itsetyydytys ja miten itse teette sitä??

Äänestä

No se tarkottaa et on sängyssä tyttö tai poikaystävän kanssa halailee tai pussailee

Äänestä

Cudlaaminen on tullut englannin kielisestä sanasta cuddle eli tarkottaa samaa asiaa

Äänestä

Hei olen 10v olen harrastanut seksiä ainakin 15 kertaa ei sattunut yhtään

Äänestä
  • Etpä oo tainu harrastaa

Äänestä

Cuddailu on niinku haleja pusuja ja ylipäätään poika/tyttöystävän kaa läheisyyttä. Eli ei seksiä mutta niinku muuten läheisyyttä

Äänestä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Niin, mitä se cudlaa oikein tarkoitta ? En ymmärrä sitä samaa, onko se kenties tullut englanninkielisestä sanasta, cuddle vai miten, oon 16v poika, ja en tiedä mitä se sana tarkoittaa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu