Niin, mitä se cudlaa oikein tarkoitta ? En ymmärrä sitä samaa, onko se kenties tullut englanninkielisestä sanasta, cuddle vai miten, oon 16v poika, ja en tiedä mitä se sana tarkoittaa.
Mitä tarkoittaa sana cudlaa?
18
36128
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa cudlaaminen
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa cudlaaminen
- Anonyymi
Läheisyyttä, halailuu...
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/big-brother-suomi/2149112-niko-jakoi-hellyytta-vaestonsuojassa---ala-pelkaa-taa-on-luonnollista - Anonyymi
Eli oikeestaan se on sitä et on vaik sängys poika- tai tyttöystävän kanssa ja halailee tai esim jos nukkuu lusikas nii voi siin samal cudlaa en osaa paremmin selittää näin 15 vuotiaana et joo
- Anonyymi
Mitä lusikassa nukkuminentarkoittaa
- Anonyymi
Googlaa
- Anonyymi
Sitä, että otetaan astiakaapista vaikka ruokalusikka, se asetetaan johonkin sopivaan paikkaan ja mennään siihen nukkumaan.
- Anonyymi
Sellasta sängyssä halailua, en osaa paremmin selittää
- Anonyymi
Se tarkottaa esim tyttö/poika ystävän kaa sängys halailuu tai pussailuu miks 16v ei tiiä ku 12v ki tietää😂😂
- Anonyymi
Kaikki ei tiiä
- Anonyymi
se on niiku sängyssä halailua
- Anonyymi
kysy itteltäs?
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa cudlaaminen tarkoittaako se jotain sexiä tai sitä ahh... Ääntä
- Anonyymi
ne on aikuisten juttuja ennenkuin lapsi saa alkuunsa
- Anonyymi
moi! Mietin että miten seksiä oikein harratetaan ja voiko sitä tehdä jotenkin itse? ja sattuuko itsetyydytys ja miten itse teette sitä??
- Anonyymi
No se tarkottaa et on sängyssä tyttö tai poikaystävän kanssa halailee tai pussailee
- Anonyymi
Cudlaaminen on tullut englannin kielisestä sanasta cuddle eli tarkottaa samaa asiaa
- Anonyymi
Hei olen 10v olen harrastanut seksiä ainakin 15 kertaa ei sattunut yhtään
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132194
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2321326Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983