Niin, mitä se cudlaa oikein tarkoitta ? En ymmärrä sitä samaa, onko se kenties tullut englanninkielisestä sanasta, cuddle vai miten, oon 16v poika, ja en tiedä mitä se sana tarkoittaa.
Mitä tarkoittaa sana cudlaa?
21
39910
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa cudlaaminen
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa cudlaaminen
- Anonyymi
Läheisyyttä, halailuu...
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/big-brother-suomi/2149112-niko-jakoi-hellyytta-vaestonsuojassa---ala-pelkaa-taa-on-luonnollista - Anonyymi
Eli oikeestaan se on sitä et on vaik sängys poika- tai tyttöystävän kanssa ja halailee tai esim jos nukkuu lusikas nii voi siin samal cudlaa en osaa paremmin selittää näin 15 vuotiaana et joo
- Anonyymi
Mitä lusikassa nukkuminentarkoittaa
- Anonyymi
Googlaa
- Anonyymi
Sitä, että otetaan astiakaapista vaikka ruokalusikka, se asetetaan johonkin sopivaan paikkaan ja mennään siihen nukkumaan.
- Anonyymi
Sellasta sängyssä halailua, en osaa paremmin selittää
- Anonyymi
Se tarkottaa esim tyttö/poika ystävän kaa sängys halailuu tai pussailuu miks 16v ei tiiä ku 12v ki tietää😂😂
- Anonyymi
Kaikki ei tiiä
- Anonyymi
se on niiku sängyssä halailua
- Anonyymi
kysy itteltäs?
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa cudlaaminen tarkoittaako se jotain sexiä tai sitä ahh... Ääntä
- Anonyymi
ne on aikuisten juttuja ennenkuin lapsi saa alkuunsa
- Anonyymi
moi! Mietin että miten seksiä oikein harratetaan ja voiko sitä tehdä jotenkin itse? ja sattuuko itsetyydytys ja miten itse teette sitä??
- Anonyymi
No se tarkottaa et on sängyssä tyttö tai poikaystävän kanssa halailee tai pussailee
- Anonyymi
Cudlaaminen on tullut englannin kielisestä sanasta cuddle eli tarkottaa samaa asiaa
- Anonyymi
Hei olen 10v olen harrastanut seksiä ainakin 15 kertaa ei sattunut yhtään
- Anonyymi
Etpä oo tainu harrastaa
- Anonyymi
Cuddailu on niinku haleja pusuja ja ylipäätään poika/tyttöystävän kaa läheisyyttä. Eli ei seksiä mutta niinku muuten läheisyyttä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932168Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452122Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men571043- 68959
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910