Välisoitto

Czardas, koska lopussa nopea tempo 😉 eikä sanoja 😳😊

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moikka Tiuhti!
      Tulin käväsemään täällä sun poksissa 😊
      Mäkin tykkään siitä, kun alotetaan rauhakseen ja sitte kiihytetään lopussa 😅 Joskus voi kyllä kiihtyä jo alussa, niinku Mustangi sillon kun vihreä vaihtuu ja mennä kiihyksissä koko matkan 😄
      Piti googlata tuo Czardas 😉 Päädyin Juutuubiin ja olipa hienoa soittoa 👍 Viulu ja piano, siinä on kaks soitinta, joiden soinnista tykkään. Varsinkin kun niitä soittaa joku joka ossaa. Pianisteista oon tykästynyt mm. William Josephiin ja viulisteista kolahtaa Lindsey Stirling, joka on sen lisäks että on taitava, myös aika kivan näkönen 😉
      No tykkään mä kyllä kitarastakin.
      Muutama päivä sitten kun katoin Euroviisujen uusintaa ja sen päätyttyä vaihoin kanavaa (kun ei vielä nukuttanu) oli telkussa Jeff Beck. Kuulosti niin hyvältä, jotta oli pakko jäähä kuuntelemaan.
      Siinä kohtaa kun Beck coveroi kitarallaan intialaista laulajaa Nitin Sawhneyta, niin olin ihan myyty. Olisin ite asiassa lähteny siinä vaiheessa ilmatteekski😄
      Tässä se Sawhneyn laulu
      https://youtu.be/ZBjxLv9Dfhk
      Ja tässä coveri 👍
      https://youtu.be/drAv2FoYji8

      Nyt pitää jatkaa oikeita hommia....

      Ps. Sulla oli kivat metsäpulut (jotka sitte päätit kuitenkin vaihtaa olusiin 😅) tuolla kiukkuketjussa.

      • Hups hups, piti vielä kipasta kommentoimaan, jotta ei sitä aina (mun mielestä ainakaan) sanoja tartte😉, mutta tällä tavalla palstoilla on ehkä vaikia kommunikoida muuten. Tai voihan sitä laittaa emojia peräkkäin, vaikkapa tällä tavalla 😄😉🔥


      • Moi!
        Mä olen sellainen joka kiihtyy nollasta sataan heti, ei ole varmaan jäänyt huomaamatta😅,joten tässä kohtaa otan pitkään siimaa, sen verran jo omat jalat on lötynyt😉, että vaikka huimaa ja vetäis, koittaa seisahtua ja katsoa ensin hetken. Soittimet parhaita, jos livenä pääsee kuuntelemaan.
        On tämä enkelipatsaasta ihmisestä muuttuminen omanlaisensa prosessi, helposti lähtis heilurina huitelemaan, haen omaa tasapainoa ennenkö sanon juuta tai jaata, parempi etten vielä ainakaan tänään sano mitään😄, muuten lentelisin lännestä itään ja lähtisin vaikka jo aamutuimaan uimaan! 😅 Tai puluja oluisiin vaihtamaan.

        Pakko myös jäähdytellä päätä (en tiedä riittääkö päivä) ja yrittää tehdä kasaantuneita kotiaskareita pois!

        Katson heti kun aikaa noi sun linkit ja palaan ku maa kantaa. 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Hups hups, piti vielä kipasta kommentoimaan, jotta ei sitä aina (mun mielestä ainakaan) sanoja tartte😉, mutta tällä tavalla palstoilla on ehkä vaikia kommunikoida muuten. Tai voihan sitä laittaa emojia peräkkäin, vaikkapa tällä tavalla 😄😉🔥

        Eipä tässä enään sanoja löydykään 😄


      • Sitä näkee mitä tahtoo, Oluet huomasin vasta ku sanoit.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Sitä näkee mitä tahtoo, Oluet huomasin vasta ku sanoit.

        Tarkotitko sie, että mulla tais tehhä keskellä päivää mieli una birraa ja rivi huurteisia 🍺🍺 vilisi silmissä😄
        No eipä mittään, kyllä mulle nyt aurinkoinen terassi ja tuopillinen Velkopopovickýa kelpais 😉 Mielummin sitä tummempaa versiota. Polulle tekis kans mieli, mutta eipä tästä vielä kerkiä.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Eipä tässä enään sanoja löydykään 😄

        😁 🚶‍♀️🔜. 🌳 🌳🐻😳


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tarkotitko sie, että mulla tais tehhä keskellä päivää mieli una birraa ja rivi huurteisia 🍺🍺 vilisi silmissä😄
        No eipä mittään, kyllä mulle nyt aurinkoinen terassi ja tuopillinen Velkopopovickýa kelpais 😉 Mielummin sitä tummempaa versiota. Polulle tekis kans mieli, mutta eipä tästä vielä kerkiä.

        En tarkoittanut mitään, hauska juttu sinänsä ja kyllähän sitä hyvässä seurassa teen voi yhteen oluseen vaihtaa.


      • Kirjoitin tähän pitkän pätkän ja koko teksti hävis kun painoin lähetä, vaati kirjaitumaan. Luovutan, ehkä siinä olisi ollut liikaa henkilökohtaisuuksia, että ehkäpä hyvä että kävi näin.


        https://youtu.be/lgzA4aJpbdY


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Kirjoitin tähän pitkän pätkän ja koko teksti hävis kun painoin lähetä, vaati kirjaitumaan. Luovutan, ehkä siinä olisi ollut liikaa henkilökohtaisuuksia, että ehkäpä hyvä että kävi näin.


        https://youtu.be/lgzA4aJpbdY

        Niin, liekö sattumaa vai oliko tuollakin joku tarkotus 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Niin, liekö sattumaa vai oliko tuollakin joku tarkotus 😉

        yhdelle yhtä ja toiselle toista


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        yhdelle yhtä ja toiselle toista

        Kolmannesta puhumattakaan.


    • Jestas...

      • Kiitos ja ole hyvä!


      • Ja taas pamahti biisiä mieleen 🎶🎵😅😄


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ja taas pamahti biisiä mieleen 🎶🎵😅😄

        Anna sen soida


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Anna sen soida

        Annan, annan. Vaikka eipä tuo oo kyselly.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Annan, annan. Vaikka eipä tuo oo kyselly.

        Kivat Ladyt olette 👯‍♂️, tämän tyttösen aika on mennä untenmaille, tältä päivää. 😘


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Kivat Ladyt olette 👯‍♂️, tämän tyttösen aika on mennä untenmaille, tältä päivää. 😘

        Öitä, öitä 🌜⭐


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Kivat Ladyt olette 👯‍♂️, tämän tyttösen aika on mennä untenmaille, tältä päivää. 😘

        Nuku hyvin Tiuhti, näe unia vaikka siittä Viuhtistasi 💚


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ja taas pamahti biisiä mieleen 🎶🎵😅😄

        Kerro lisää... ?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Kerro lisää... ?

        No tämä ei ehkä ole julkasukelponen, mutta Markku Aroksi meni ja biisissä päivitellään, jotta "jestas sentään" 😄


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Nuku hyvin Tiuhti, näe unia vaikka siittä Viuhtistasi 💚

        Käytöskukka kuule🤔,minulla on identiteettikriisi tuon nimeni kanssa...muitakin kriisejä on. Ei kiva ollenkaan, eikä sopiva. Mietin nyt kuumeisesti tilalle uutta, en kuitenkaan halua menettää yhden yhtäkään kirjoitusta, sillä ovathan ne minua. Palataan asiaan vielä...

        Ps. Kaunis se Keko Salatan Lumilinna❄️Eikö ollutkin?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No tämä ei ehkä ole julkasukelponen, mutta Markku Aroksi meni ja biisissä päivitellään, jotta "jestas sentään" 😄

        Haahaa... 😍👍 Varo juu ettei ystäväsi tekoälli tee tepposia.
        Hänellekö lauleskelet johon kaveri kertoi sinun olevan lääpällään?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Haahaa... 😍👍 Varo juu ettei ystäväsi tekoälli tee tepposia.
        Hänellekö lauleskelet johon kaveri kertoi sinun olevan lääpällään?

        Tuostapa hypättiin - > Rautavaaran Tapioon 🎶🎵"... En minä laula kallioille
        Enkä metsän puille..." 😉


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Käytöskukka kuule🤔,minulla on identiteettikriisi tuon nimeni kanssa...muitakin kriisejä on. Ei kiva ollenkaan, eikä sopiva. Mietin nyt kuumeisesti tilalle uutta, en kuitenkaan halua menettää yhden yhtäkään kirjoitusta, sillä ovathan ne minua. Palataan asiaan vielä...

        Ps. Kaunis se Keko Salatan Lumilinna❄️Eikö ollutkin?

        No jees, sulla on hyviä biisejä varastossa!
        Sori, olen aina itse rakastanut Tiuhtin ja Viuhtin hahmoja. Kuten muitakin pareja kuten Kieku ja Kaiku, Rieku ja Raiku, ja tietysti Hinku ja Vinku 😊
        Elä pliis sen nimimerkin kanssa enempää kriisiydy. Ei minun nimmarikaan minusta ihan koko totuutta kerro 😆


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuostapa hypättiin - > Rautavaaran Tapioon 🎶🎵"... En minä laula kallioille
        Enkä metsän puille..." 😉

        ... koska nyt pitää muistella miten tuo kipale jatkuu 😊
        Olet aika hyvä vetelemään naruista, Tulisielu 🔥


      • Käytöskukka kirjoitti:

        ... koska nyt pitää muistella miten tuo kipale jatkuu 😊
        Olet aika hyvä vetelemään naruista, Tulisielu 🔥

        Sepä se on vasta haastavinta, kun muistelee jonkun nimmee, eikä millään muista. Näissä hommissa auttaa joskus aakkoset, tai ainaki itellä ne toimii 😉 A, B, C.. kissa kävelee...


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sepä se on vasta haastavinta, kun muistelee jonkun nimmee, eikä millään muista. Näissä hommissa auttaa joskus aakkoset, tai ainaki itellä ne toimii 😉 A, B, C.. kissa kävelee...

        Nyt ei avaudu sinun koodit 😊 Enigma rikki 🙄


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Nyt ei avaudu sinun koodit 😊 Enigma rikki 🙄

        Ostatko vokaalin vai tahotko konsonantteja? 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ostatko vokaalin vai tahotko konsonantteja? 😅

        Ei epäilystäkään, konsonantteja koska ilmaisia ja saa nähtävästi useita kerralla 👍


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Nyt ei avaudu sinun koodit 😊 Enigma rikki 🙄

        Tiesitkö muuten, että se tyyppi, joka onnistuneesti purki tuon Enigman koodin, ei ollu hetero. Mä oon nähny sen leffan ja oli aika hyvä 👌


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Ei epäilystäkään, konsonantteja koska ilmaisia ja saa nähtävästi useita kerralla 👍

        Saat kokonaisen rivistön konsonantteja ja vokaaleja 😉
        https://youtu.be/MLvTWLrc6Q0


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tiesitkö muuten, että se tyyppi, joka onnistuneesti purki tuon Enigman koodin, ei ollu hetero. Mä oon nähny sen leffan ja oli aika hyvä 👌

        Joo, tiesin. Mutta leffaa en ole nähnyt. Todella kiehtova aihe minusta.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Joo, tiesin. Mutta leffaa en ole nähnyt. Todella kiehtova aihe minusta.

        Kannattaa ehdottomasti kattoa jos siihen jossakin törmäät 😉 Sen leffan nimi on "The Imitation Game".
        Nyt pitää alkaa valmistautua vähitellen petiin menoon. Kauniita ja lennokkaita unia 😅Käytöskukka 💐


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Saat kokonaisen rivistön konsonantteja ja vokaaleja 😉
        https://youtu.be/MLvTWLrc6Q0

        Ja ilmaisiako kaikki 👍
        Kyllähän tuo kopsahtaa suoraan sydämeen,🔥sielu
        😊


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Ja ilmaisiako kaikki 👍
        Kyllähän tuo kopsahtaa suoraan sydämeen,🔥sielu
        😊

        En ota maksua 😄


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kannattaa ehdottomasti kattoa jos siihen jossakin törmäät 😉 Sen leffan nimi on "The Imitation Game".
        Nyt pitää alkaa valmistautua vähitellen petiin menoon. Kauniita ja lennokkaita unia 😅Käytöskukka 💐

        Lennellään kepeästi unissamme 😊
        Nuku hyvin Tulisielu.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Käytöskukka kuule🤔,minulla on identiteettikriisi tuon nimeni kanssa...muitakin kriisejä on. Ei kiva ollenkaan, eikä sopiva. Mietin nyt kuumeisesti tilalle uutta, en kuitenkaan halua menettää yhden yhtäkään kirjoitusta, sillä ovathan ne minua. Palataan asiaan vielä...

        Ps. Kaunis se Keko Salatan Lumilinna❄️Eikö ollutkin?

        Kun kerran musisoimaan lähdettiin, siivittäköön tämä vielä pahoitteluani ’nimittelystä’ 😊
        https://youtu.be/qvFkjM3_YYE


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Kun kerran musisoimaan lähdettiin, siivittäköön tämä vielä pahoitteluani ’nimittelystä’ 😊
        https://youtu.be/qvFkjM3_YYE

        Olet aina niin kohtelias Kiitoskukka, kyllä tähän pyyntöön saat vastauksen ilman pienintä sanaakaan!

        Ihan yht äkkiä rupes ihan tanssittamaan😂, tuli vähän samat fipat ku siitä karhusta...luulin etten meinaa edes pystyssä pysyä, mut lähtiki jalat viemään tangoa, päätäki meinasin lattiaan löydä, mut siitä kalautuksesta olenkin tosi kiitollinen, silkkaa armoa. Tangossa tosin on niin pal tulta, et luojan kiitos on mulla näitä kaapuja vielä päällä, Tiuhtia sun muuta😅,etten ihan lähe ilmaan. Kyllä näistä eläis, eikä syödäkään tarvis, tais ne oikees olla, ku sanoisi, et hengest vois elää.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Olet aina niin kohtelias Kiitoskukka, kyllä tähän pyyntöön saat vastauksen ilman pienintä sanaakaan!

        Ihan yht äkkiä rupes ihan tanssittamaan😂, tuli vähän samat fipat ku siitä karhusta...luulin etten meinaa edes pystyssä pysyä, mut lähtiki jalat viemään tangoa, päätäki meinasin lattiaan löydä, mut siitä kalautuksesta olenkin tosi kiitollinen, silkkaa armoa. Tangossa tosin on niin pal tulta, et luojan kiitos on mulla näitä kaapuja vielä päällä, Tiuhtia sun muuta😅,etten ihan lähe ilmaan. Kyllä näistä eläis, eikä syödäkään tarvis, tais ne oikees olla, ku sanoisi, et hengest vois elää.

        Nyt kannattaa pitää turpa tukos tai on tyttö lukos, oli se sellainen kolina😂


    • 😳😳😳

      • 😂😂


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😂😂

        Mitä täälä tapahtuu? 😯


      • Petkuhuiputusta kirjoitti:

        Mitä täälä tapahtuu? 😯

        Jaa-a, eipä ihmeempiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      320
      3273
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      203
      2657
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      141
      2463
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      1985
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      14
      1967
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1632
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      19
      1481
    8. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1396
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      121
      1238
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1201
    Aihe