Mikä palstan tarkoitus on?

Anonyymi

Eikö täällä ole muita kuin ajanviete keskustelijoita?

23

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama kuin elämän.

    • Anonyymi

      Ei koskaan ikinä vain.. 😁 Vähän sama asia kuin koko suomi24 tai just koko elämä tai saati tän kaiken tarkoitus ylipäätänsä. Noh kyllä sitä tulee seurattua paljon muutakin päivän aikana kuin tätä palstaa.. Keskustelun avauksia ja mahdollinen puute kaikesta täällä kyllä on läsnä useinkin.. 😜En silti vaihtaisi tätä pientä rutiinia päivästä pois 😊joten hyvää tiistaakia.. Ajanviete on mitä tärkeintä ja se että osaa ottaa oman ajan. Tehdä asioita joista tykkää. Eipä siinä vois tätä jatkaa ajanviete keskusteluna. Pitääkö kaikessa olla järkeä? Kestätkö tuntematonta? Ahdistutko helposti? Tuletko ulos omalta epämukavuusalueelta? Omiin kysymyksiin omat vastaukset itsellä. 1 ei. 2 kestän 3 en 4 kyllä.. Tiedän kyllä että toisille ei varmaan ole näin helppoa? Vai mitä mieltä olette..

      • Tykkään tosta 6) kohdasta, valitsen sen!

        En kyl enään mitään muuta seurais 😊tai tekisikään!


      • 1) Ei
        2) Kyllä
        3) Ei
        4) On kieltämättä joskus haastavaa

        Tämähän on mainiota ajanvietettä. Nyt juuri sataa kaatamalla, ukkonen jyrähti, töistä pieni tauko eikä ulos viitsi mennä. Tarjoan virtuaaliset 🎂-kahvit kaikille 😉


    • Anonyymi

      Muut taisi jo saada yhteyden haluamaansa naiseen, siihenhän täällä on ennenkin keskustelut lopahtaneet.

      • Anonyymi

        Toi oli hyvä😁nasevaa☺️🙃


    • Anonyymi

      Täälä hetkellä tuntuu että täällä keskustelee nämä tietyt 4 ihmistä keskenään...

      • Tuuhhan viijenneks 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuuhhan viijenneks 😉

        Kyllä kakusta riittää😉


    • Anonyymi

      Miesten kanssa olevat perheelliset bi-naiset kirjoittelee pikkutuhmia, ihan viihdyttävää :D

      • Anonyymi

        Ei kyl 👎


      • En kyllä ole kuvauksesi kaltainen.

        Mitä muut tahtoisivat lukea?

        (Pikku tuhmiksi jää, kun kaikki rajummat tekstit poistetaan)


      • Anonyymi
        Naakkatar kirjoitti:

        En kyllä ole kuvauksesi kaltainen.

        Mitä muut tahtoisivat lukea?

        (Pikku tuhmiksi jää, kun kaikki rajummat tekstit poistetaan)

        Niitä sun ihania runoja naakkatar. Niitä lisää kiitos.🙂


    • Anonyymi

      Iha tavallisia aiheita. Mitä ruokaa joku teki ja sellasia? Sellasia mitä muutenki juttelee.

    • Anonyymi

      Kyllä täällä on ollut pornotekstien kirjoittajia tunnemaailmassaan.

      • Anonyymi

        Mieluummin niitä kuin ruokaohjeita😁


      • Kuullu oon et voi pelkästä hengestä elää, mut kyl mä oon sitä mielt, et syödäkkin pitää.


    • Anonyymi

      En tiedä mutta lapsellisia juttuja, luultavasti teini-ikäistä porukkaa.

      • Anonyymi

        Pitäisikö kaikkien olla vanhojen sinkkunaisten valitusta vain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö kaikkien olla vanhojen sinkkunaisten valitusta vain?

        Ilmeisesti yli 10-vuotiaat on "vanhoja".


      • Juu, mie oon ainaki vasta tämmönen esiteini, vaikka peili näyttää muuta 😅


      • Oottakaahan vaan kun pääsette itse tähän ikään 😆


    • Anonyymi

      Liittykää Facebookin ryhmiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe