Eikö täällä ole muita kuin ajanviete keskustelijoita?
Mikä palstan tarkoitus on?
23
67
Vastaukset
- Anonyymi
Sama kuin elämän.
- Anonyymi
Ei koskaan ikinä vain.. 😁 Vähän sama asia kuin koko suomi24 tai just koko elämä tai saati tän kaiken tarkoitus ylipäätänsä. Noh kyllä sitä tulee seurattua paljon muutakin päivän aikana kuin tätä palstaa.. Keskustelun avauksia ja mahdollinen puute kaikesta täällä kyllä on läsnä useinkin.. 😜En silti vaihtaisi tätä pientä rutiinia päivästä pois 😊joten hyvää tiistaakia.. Ajanviete on mitä tärkeintä ja se että osaa ottaa oman ajan. Tehdä asioita joista tykkää. Eipä siinä vois tätä jatkaa ajanviete keskusteluna. Pitääkö kaikessa olla järkeä? Kestätkö tuntematonta? Ahdistutko helposti? Tuletko ulos omalta epämukavuusalueelta? Omiin kysymyksiin omat vastaukset itsellä. 1 ei. 2 kestän 3 en 4 kyllä.. Tiedän kyllä että toisille ei varmaan ole näin helppoa? Vai mitä mieltä olette..
Tykkään tosta 6) kohdasta, valitsen sen!
En kyl enään mitään muuta seurais 😊tai tekisikään!1) Ei
2) Kyllä
3) Ei
4) On kieltämättä joskus haastavaa
Tämähän on mainiota ajanvietettä. Nyt juuri sataa kaatamalla, ukkonen jyrähti, töistä pieni tauko eikä ulos viitsi mennä. Tarjoan virtuaaliset 🎂-kahvit kaikille 😉
- Anonyymi
Muut taisi jo saada yhteyden haluamaansa naiseen, siihenhän täällä on ennenkin keskustelut lopahtaneet.
- Anonyymi
Toi oli hyvä😁nasevaa☺️🙃
- Anonyymi
Täälä hetkellä tuntuu että täällä keskustelee nämä tietyt 4 ihmistä keskenään...
- Anonyymi
Miesten kanssa olevat perheelliset bi-naiset kirjoittelee pikkutuhmia, ihan viihdyttävää :D
- Anonyymi
Ei kyl 👎
En kyllä ole kuvauksesi kaltainen.
Mitä muut tahtoisivat lukea?
(Pikku tuhmiksi jää, kun kaikki rajummat tekstit poistetaan)- Anonyymi
Naakkatar kirjoitti:
En kyllä ole kuvauksesi kaltainen.
Mitä muut tahtoisivat lukea?
(Pikku tuhmiksi jää, kun kaikki rajummat tekstit poistetaan)Niitä sun ihania runoja naakkatar. Niitä lisää kiitos.🙂
- Anonyymi
Iha tavallisia aiheita. Mitä ruokaa joku teki ja sellasia? Sellasia mitä muutenki juttelee.
- Anonyymi
Kyllä täällä on ollut pornotekstien kirjoittajia tunnemaailmassaan.
- Anonyymi
Mieluummin niitä kuin ruokaohjeita😁
- Anonyymi
En tiedä mutta lapsellisia juttuja, luultavasti teini-ikäistä porukkaa.
- Anonyymi
Pitäisikö kaikkien olla vanhojen sinkkunaisten valitusta vain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö kaikkien olla vanhojen sinkkunaisten valitusta vain?
Ilmeisesti yli 10-vuotiaat on "vanhoja".
- Anonyymi
Liittykää Facebookin ryhmiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18619Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 49510
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437