Päiwee Heinä eteläiset!! Ajattelin kysyä että kun olisi kesäkuussa loma ja olisin tulossa mökilleni täältä Uudeltamaalta niin katotteko te kieroon kun mökkiläiset tulee? Jos ette tykkää niin vien nekin rahani jonnekin muualle.
Kysymys kuluu
9
116
Vastaukset
- Anonyymi
Vie rahat muualle,kieroon katotaan varmasti.
- Anonyymi
Selevä homma.
- Anonyymi
Tulevana vuonna taas suvi suloinen - eli Heinävedelle mieleni minun tekevi.
- Anonyymi
Tarviiko sitä lupia kysellä muilta jos omalle mökille haluaa mennä??
- Anonyymi
Tervetuloa!
Kylämme kaipaa turisteja ja lomalaisia!
Ostovoimaa tarvitaan ja mökkiläisiltä uusiatuulia.
Kaunista, nautinnollista kesää, uusmaalainen! - Anonyymi
Rehti mökkiläinen on rehti aina, mut mites oli tämä kepu kulumunista, kun meinasi maksattaa toisilla 50.000 € poseerauskurssista?
Miksihän kepulaiset ovat "toistenkukkaroilla"?
Jumala rankaisee Kepulaisia ahneita ryöstäjiä, Varokaa, ennenkuin keput ehditään saamaan ristikon taakse.
Otetaanko käsittelyyn vaikka ensin kolme, vai? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervetuloa!
Kaunista, nautinnollista kesää, uusmaalainen!Kiitos kauniisti kirjoitettu. Tulen maanantaina mökilleni ja aion olla koko kuukauden Heinävedellä, ja käyttää kylän palveluita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervetuloa!
Kaunista, nautinnollista kesää, uusmaalainen!Lisää mökkiläisiä saapuu taas tulevana kesänä. Korona ei taida vielä talttua, että pienet mökkikunnat vetävät puoleensa.
- Anonyymi
Enpähän tuota ole kuunaan kysellyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473262
- 1003220
- 1992453
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312240- 1332019
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171653Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51599- 1781590
- 201566