Korvasieniä löytyy jo, mutta onko jollain omaa huhtasieniapajaa? En pyri paikoille, ihan mielenkiinnosta vain kysyn kun itse niitä suht harvoin tapaan.
Huhtasieni
8
349
Vastaukset
Löysin nuorelta hakkuuaukealta nämä.
Voisko joku vielä varmistaa että varmasti ovat huhtasieniä?
https://imgur.com/a/WUqhtr8Käytöskukka kirjoitti:
Kyllä ne minusta siltä näyttää 👍😊
Kamala tämä sienihimo kun on pakko syödä vaikka on vain 95% varma lajikkeesta 😁 oli vielä niin harvinainen löytö
jokox4 kirjoitti:
Kamala tämä sienihimo kun on pakko syödä vaikka on vain 95% varma lajikkeesta 😁 oli vielä niin harvinainen löytö
”Syö vain sieniä jotka tunnistat”
vanha ohje. Kantarelli, valkoinen kärpässieni... 😆
Maistuiko hyvälle?
Mulla ei ihan nuin paha sienihimo ole, mutta etsimisen vimma ja löytämisen riemu on joka vuosi yhtä suuri.- Anonyymi
Käytöskukka kirjoitti:
”Syö vain sieniä jotka tunnistat”
vanha ohje. Kantarelli, valkoinen kärpässieni... 😆
Maistuiko hyvälle?
Mulla ei ihan nuin paha sienihimo ole, mutta etsimisen vimma ja löytämisen riemu on joka vuosi yhtä suuri.Kotipihalla kerään omat huhtasienet. Kasvavat omenapuun alla. Kerran keväässä.
Korvasieniä löytyy useammankin kerran, mutta eri paikasta. Käytöskukka kirjoitti:
”Syö vain sieniä jotka tunnistat”
vanha ohje. Kantarelli, valkoinen kärpässieni... 😆
Maistuiko hyvälle?
Mulla ei ihan nuin paha sienihimo ole, mutta etsimisen vimma ja löytämisen riemu on joka vuosi yhtä suuri.Oli todella hyvä pieni keitto
Anonyymi kirjoitti:
Kotipihalla kerään omat huhtasienet. Kasvavat omenapuun alla. Kerran keväässä.
Korvasieniä löytyy useammankin kerran, mutta eri paikasta.Hienoa, onneksi olkoon 😊
Meilläkin tuli kesämökin pihasta ihan kiva korvasienisaalis.jokox4 kirjoitti:
Oli todella hyvä pieni keitto
Toivottavasti löydän niitä joskus ja saan maistaa, vaikka sopassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39636
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 38482
- 41481
- 71457
