Huhtasieni

Korvasieniä löytyy jo, mutta onko jollain omaa huhtasieniapajaa? En pyri paikoille, ihan mielenkiinnosta vain kysyn kun itse niitä suht harvoin tapaan.

8

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Kyllä ne minusta siltä näyttää 👍😊


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Kyllä ne minusta siltä näyttää 👍😊

        Kamala tämä sienihimo kun on pakko syödä vaikka on vain 95% varma lajikkeesta 😁 oli vielä niin harvinainen löytö


      • jokox4 kirjoitti:

        Kamala tämä sienihimo kun on pakko syödä vaikka on vain 95% varma lajikkeesta 😁 oli vielä niin harvinainen löytö

        ”Syö vain sieniä jotka tunnistat”
        vanha ohje. Kantarelli, valkoinen kärpässieni... 😆

        Maistuiko hyvälle?

        Mulla ei ihan nuin paha sienihimo ole, mutta etsimisen vimma ja löytämisen riemu on joka vuosi yhtä suuri.


      • Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

        ”Syö vain sieniä jotka tunnistat”
        vanha ohje. Kantarelli, valkoinen kärpässieni... 😆

        Maistuiko hyvälle?

        Mulla ei ihan nuin paha sienihimo ole, mutta etsimisen vimma ja löytämisen riemu on joka vuosi yhtä suuri.

        Kotipihalla kerään omat huhtasienet. Kasvavat omenapuun alla. Kerran keväässä.

        Korvasieniä löytyy useammankin kerran, mutta eri paikasta.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        ”Syö vain sieniä jotka tunnistat”
        vanha ohje. Kantarelli, valkoinen kärpässieni... 😆

        Maistuiko hyvälle?

        Mulla ei ihan nuin paha sienihimo ole, mutta etsimisen vimma ja löytämisen riemu on joka vuosi yhtä suuri.

        Oli todella hyvä pieni keitto


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kotipihalla kerään omat huhtasienet. Kasvavat omenapuun alla. Kerran keväässä.

        Korvasieniä löytyy useammankin kerran, mutta eri paikasta.

        Hienoa, onneksi olkoon 😊
        Meilläkin tuli kesämökin pihasta ihan kiva korvasienisaalis.


      • jokox4 kirjoitti:

        Oli todella hyvä pieni keitto

        Toivottavasti löydän niitä joskus ja saan maistaa, vaikka sopassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      631
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe