Mistä Kuopiossa löytää helpoiten naisen?
Kuopion naiset
13
1065
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro mullekin jos saat selville.
- Anonyymi
Kunhan baarit avataan niin anturasta ja karhunpesästä saa pesää.
- Anonyymi
Kaikista vastaantulijoista suunnilleen puolet on naisia. Tämä perustuu omiin havaintoihin. Naisen löytämisen pitäisi olla helppoa, monta kertaa naiset liikkuvat ryhmissä, jolloin heitä on mahdollista löytää useampi samalla kertaa. Jos sukupuolen määritys aiheuttaa hankaluuksia, niin kannattaa kysyä henkilöltä itseltään.
oletusarvoisesti kaikki naiset ovat varattuja ellei toisin todisteta.
- Anonyymi
Uskoisin, että naisten vessa on melko varma paikka löytää niitä ns. naisia. Ennemmin tai myöhemmin joku nainen käy vessassa ja harvemmin sinne muita kuin naisia tuleekaan.
- Anonyymi
Myös synnytyssairaalan ovella voi päivystää.
- Anonyymi
Ihan kotoa
- Anonyymi
Sinkkuna on helpompi elää. 🙏♥️
- Anonyymi
Kuka osaisi kertoa kyseisestä, Petosella sijaitsevasta, ravintolasta? Onko siellä hyvät pitsat? Entä onko naistentansseja (olen siis mies).
- Anonyymi
Entäs mistäs löytyisi mies työssä käyvälle sinkkunaiselle? Vaikeeta on löytää kun ei baareissa viihdy..
- Anonyymi
Ei kaikki naiset halua tulla löydetyksi.
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663392Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1252771- 442553
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391240