Siis kertokaa mulle mitä tää on

Anonyymi

En asu kovin vanhassa kerrostalossa, ja mulle on käynyt ennenkin outoja juttuja.
Nyt kuitenkin monen kuukauden jälkeen tapahtunut eräs outo asia.
Meillä on vessa, pieni oma sauna ja suihku samassa tilassa jäniin kuin jokaisella asukilla täällä kerrostalossa.
Mun kodissa siellä kylppärissä on sillee ainakin, että ensin kun sen oven avaa nii tulee vessa, sitte se paikka mis suihku jne ja sit sauna. Nii mä olin eilen ja tänään suihkussa, kun vessan vieressä olevalla pienellä hyllyllä mis on mulla harjoille ja hoitoaineille, rasvoille yms sellasille pieni korin tapainen. Nii yhtäkkiä mun harja taas ns. "kaatus" siellä. Ja tää tapahtuu vain siis silloin kun olen siellä käymässä, ja suihkussa siis. Ei ole mitään mahdollisuutta, että se tosta vaan menis. Koska muuten se menis muulloinkin ns. Kaatumaan eikä vain kun olen vessassa. En oo ees hipaussukkaan samalla sitä ku heti mennyt. Mitä hemmettiä? Oon aaveille kerran jo sanonut, että ei v*tussa huvikseen säikäyttelis.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
        Ikävä
        74
        7694
      2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
        Ikävä
        58
        3203
      3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
        Ikävä
        37
        2496
      4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
        Ateismi
        15
        2126
      5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
        Kuhmo
        35
        2064
      6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
        Ikävä
        22
        1998
      7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
        Ikävä
        13
        1897
      8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
        Tunteet
        15
        1673
      9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
        Perussuomalaiset
        61
        1621
      10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
        Ikävä
        18