Ainakin Gislavedin kesärenkaat ulisee ikävästi.
Mitä renkaita käytätte Lexuksissa?
17
83
Vastaukset
- Anonyymi
Laita crossclimatet, niin loppuu ulina ja jyrinä. Pätee myös muihin merkkein myös.
- Anonyymi
Premiumiin ei kannata mitään paskarenkaita laittaa. Laita misukat alle niin ei ulise ;)
- Anonyymi
Kunnon autoissa ei rengasmelu ole ongelma millään rengasmerkillä.
- Anonyymi
Jaa, minä kun luulin 3 vuotiaassa A4ssäni rengasmelun aiheutta Hankookit. No onneksi on uusi auto tilauksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, minä kun luulin 3 vuotiaassa A4ssäni rengasmelun aiheutta Hankookit. No onneksi on uusi auto tilauksessa.
Kesäkumi on aika paska, vanha kitkakumi taitaa olla parhain koleaan Suomeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävele vaan siinne lähi bubiin oluelle ja uneksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävele vaan siinne lähi bubiin oluelle ja uneksi.
Linglongit kelpaa ruosteiseen vettävuotavaan luxus lexukseen.
- Anonyymi
Itellä on es lekassa michelin primacy 3 ja kulkee hissukseen.
- Anonyymi
Mulla on dacia duster ja hankin michelin primacy neloset!
- Anonyymi
Mulla on mustat ja pyöreät.
- Anonyymi
Älähänpoika valehtele. Mustat ne Linglongisiovat mutta ovat soikea. -Osss
- Anonyymi
Itsellä GS:ssä Continental Sport Contant 6:set.
- Anonyymi
Ei ulise ja on 225/40/18 merkkiä en muista joku 540 eura maksoi ja itse laittettu päälle. Onkohan nuo michelin climaksit hyviäkin renkaita? Testivoitto renkaat ei ole aina parhaat leppoisaan ajeluun.
- Anonyymi
Eipä oikein ole eroa merkeillä havaittu.
- Anonyymi
Ei merkillä väliä
Kun tilaat ja valitset renkaat katsot että melu on 68 desipelii. Tai alle
Itse osti toolaist ja saa nitä 67 db renkaitakin vielä bvähnkalliimmat.
Monet renkaat jitain 72db ja sen kyllä kuulee
Ihan hyvä merkki on myös miselinin halpamerkki kleeber- Anonyymi
Mitä sinä mistään ymmärrät kun et osaa edes kirjoittaa?
- Anonyymi
Omassa Lexus ES350 on ollut alusta alkaen Michelin. Hyvin menee, hiljainen on paitsi Freeway rosopintainen sementtitie, joka humisee aika aaanekkaasti.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389