Wau tähän aamuun!

Juha Tapio -Eläköön

Joe Beving & Tom Trago -Sleeping lotus

Koska elämä ja jännite.

111

579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mukavatunnelmainen aloitus päivään, Lootus vielä uinailee.
      Vastaan Sibben Kuusella 🌲😊

      • Voi kiitos😌, kyllä näillä kelpaa päivänsä aloittaa, sen seitsemän sinfoniaa.

        Mitäs pidät Lootuksen kukasta? 🌸


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Voi kiitos😌, kyllä näillä kelpaa päivänsä aloittaa, sen seitsemän sinfoniaa.

        Mitäs pidät Lootuksen kukasta? 🌸

        Sinulle sopiva nimi 😊
        Yksi luonnon suurista ihmeistä ja vanha symboli monine merkityksineen.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Sinulle sopiva nimi 😊
        Yksi luonnon suurista ihmeistä ja vanha symboli monine merkityksineen.

        Ootkos Käytöskukka koskaan kokkeillu (muiden asentojen lisäks😅) lootusasentoa? 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ootkos Käytöskukka koskaan kokkeillu (muiden asentojen lisäks😅) lootusasentoa? 😉

        Siitä on jo aikaa... Ei tahdo nivelet enää taipua, mutta reenammalla voisi päästä lähelle.
        Huomenta vaan 🔥😁
        Onko muita asentoja mielessä? 🦩


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ootkos Käytöskukka koskaan kokkeillu (muiden asentojen lisäks😅) lootusasentoa? 😉

        En mää noista asennoista tiedä, mutta liejussa on sen juuret. Pitäneekin katsella noita asentoja paremmalla ajalla 😅nyt tarv mennä..


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        En mää noista asennoista tiedä, mutta liejussa on sen juuret. Pitäneekin katsella noita asentoja paremmalla ajalla 😅nyt tarv mennä..

        Vau, Tiuhti vauhissa! 🤸‍♀️💃😄 Olisin sanonu Wau, mutta olis ollu plagiointia. Asennot saattavat tulla tutuksi myöhemmin, Lootuksenkukkani. Sitä ennen otappa (tarvittava) lepo 😄😉


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Siitä on jo aikaa... Ei tahdo nivelet enää taipua, mutta reenammalla voisi päästä lähelle.
        Huomenta vaan 🔥😁
        Onko muita asentoja mielessä? 🦩

        Onhan niitä mielessä. Joku sanos varmasti, jotta liikaakin 😄
        Mä kävin yhessä vaiheessa joogassa. Siellä tehtiin asanoita ja tuo lootus on yks semmonen (muustahan tässä ei puhuttu 😁). Tuohon lootukseen on hyvä lopettaa treenit, kun sillon on jo "paikat auki" ja nivelet asettunu.
        Koskaan ei kannata missään asiassa liikaa revitellä, eli pikkuhiljaa ja kehoa kuunnellen, näin sanos fyssarikin. Hosumisella ei saa kuin paikat rikki, josta myös jonkin verran kokemusta on 😅
        Ps. Mulla tuli tuosta sun viestisi viimesestä kuvasta mieleen Karate Kidin kurkipotku 😄 Näin sen leffan joskus teininä. No tuo tais kyllä olla flamingo, ja siitä päästäänkin sitte Miami Viceen. Katoitko koskaan?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Vau, Tiuhti vauhissa! 🤸‍♀️💃😄 Olisin sanonu Wau, mutta olis ollu plagiointia. Asennot saattavat tulla tutuksi myöhemmin, Lootuksenkukkani. Sitä ennen otappa (tarvittava) lepo 😄😉

        Lepoa ja rauhaa


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Vau, Tiuhti vauhissa! 🤸‍♀️💃😄 Olisin sanonu Wau, mutta olis ollu plagiointia. Asennot saattavat tulla tutuksi myöhemmin, Lootuksenkukkani. Sitä ennen otappa (tarvittava) lepo 😄😉

        Tähän ketjuun saat luvan laittaa, muis on sen verra häikkää, et tarvis räikkää.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Onhan niitä mielessä. Joku sanos varmasti, jotta liikaakin 😄
        Mä kävin yhessä vaiheessa joogassa. Siellä tehtiin asanoita ja tuo lootus on yks semmonen (muustahan tässä ei puhuttu 😁). Tuohon lootukseen on hyvä lopettaa treenit, kun sillon on jo "paikat auki" ja nivelet asettunu.
        Koskaan ei kannata missään asiassa liikaa revitellä, eli pikkuhiljaa ja kehoa kuunnellen, näin sanos fyssarikin. Hosumisella ei saa kuin paikat rikki, josta myös jonkin verran kokemusta on 😅
        Ps. Mulla tuli tuosta sun viestisi viimesestä kuvasta mieleen Karate Kidin kurkipotku 😄 Näin sen leffan joskus teininä. No tuo tais kyllä olla flamingo, ja siitä päästäänkin sitte Miami Viceen. Katoitko koskaan?

        Ooh.. se oli kova! Ne autot, ja veneet 😆 Ja kuteet.. Donin valkoinen takki olkatoppauksilla, sliipattu fleda ja aurinkolasit😍. On piirtynyt ikuisesti mieleen.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Ooh.. se oli kova! Ne autot, ja veneet 😆 Ja kuteet.. Donin valkoinen takki olkatoppauksilla, sliipattu fleda ja aurinkolasit😍. On piirtynyt ikuisesti mieleen.

        Ja sait houkuteltua katsomaan... olihan siinä alussa 🦩🦩🦩🦩🦩🦩🦩😁


      • Kiitos kuusesta!

        En tunne sinua, en tiedä unelmiasi...minä kerran kiipesin joulukuusen ja putosin, se sattui ihan hirveästi, siitä kivusta sain paljon, eritoten pysyvän rohkeuden!

        Tässä sulle vastaus Sibben🎄

        https://youtu.be/-IA0pRg7iks


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Kiitos kuusesta!

        En tunne sinua, en tiedä unelmiasi...minä kerran kiipesin joulukuusen ja putosin, se sattui ihan hirveästi, siitä kivusta sain paljon, eritoten pysyvän rohkeuden!

        Tässä sulle vastaus Sibben🎄

        https://youtu.be/-IA0pRg7iks

        Joo... Tämän biisin lyriikka kyllä puhuttelee, kiitos 😊👍


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Joo... Tämän biisin lyriikka kyllä puhuttelee, kiitos 😊👍

        😌💝kaikki on lahjaa, kaikki on armoo.


    • Mulla ei tullu nyt biisiä mieleen, jännitys tuli 🔥 ja purasin kieleen.
      Sanonta kuuluu "Niin metsä vastaa, kuin sinne huuvetaan". Vaikka ei kai yksi kuusi vielä metsää tee, liekö tekkee kuusikaan.
      (Kansan)perinteisenä ongelmana on pietty sitä, jotta ei näe metsää puilta. Sillon ei kuulemma nää kokonaiskuvvaa, kun kahtelee ainoastaan tiettyjä kohtia. Mä myönnän joskus kattelevani 😅 "Silmä, silmä, nenä, suu.." kaikki muu nyt unohtuu.
      Pitää alottaa arkinen aherrus ja myöhemmin sitte polun tekkoon 😉 Mukavaa päivää!

      • Joo, arki kutsuu... Yksi palaveri jo tähän aamuun pidetty 🙄

        Tiedä vaikka polkumme joskus kohtaisivat 😏 👍 🔥


      • 😅😅😅😅👍päätä on hakattava, jos ei ole halkoja😂


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Joo, arki kutsuu... Yksi palaveri jo tähän aamuun pidetty 🙄

        Tiedä vaikka polkumme joskus kohtaisivat 😏 👍 🔥

        Mullekin on tuttua rutiinia nuo palsut. Nyt tälleen etäaikana on menty piuhoja pitkin pelkällä äänellä. Ihan hyvä ettei kuvan kera, kun muuten saattas palaverikamuille näkyä nämä jonkin aikaa jo helottaneet posket 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mullekin on tuttua rutiinia nuo palsut. Nyt tälleen etäaikana on menty piuhoja pitkin pelkällä äänellä. Ihan hyvä ettei kuvan kera, kun muuten saattas palaverikamuille näkyä nämä jonkin aikaa jo helottaneet posket 😅

        Jep, sen näkkee naamasta... 🙃 🔥 🎶



      • Käytöskukka kirjoitti:

        Kansanperinteestä vielä... Lounastauon päätteeksi tällänen pala, vähän yllättävältä artistilta.
        https://www.youtube.com/watch?v=U6gEs58nDBk

        No olihan tuo myös vähän yllättävä biisi 😄


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Kansanperinteestä vielä... Lounastauon päätteeksi tällänen pala, vähän yllättävältä artistilta.
        https://www.youtube.com/watch?v=U6gEs58nDBk

        Liikenneruuhkassa ehtii kuunnella


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Liikenneruuhkassa ehtii kuunnella

        Ajelithan kuiten varovasti eikä tullut törmäilyjä?


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Liikenneruuhkassa ehtii kuunnella

        Ihan vaan autonkin kanssa seisahduin ja katsoin, siinä oli vähän työmaaremppaa. Aika homma!


    • Jaaha, se olis sitte kuteet niskaan 👟🧢ja polkuhommiin 🌲🌿

      • Saiko Tulisielu työpöydän tyhjäksi ennen huomista vapaata?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Saiko Tulisielu työpöydän tyhjäksi ennen huomista vapaata?

        Kyllä kyllä, kaikki muu on putsplank paitsi lenkkarit👟😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kyllä kyllä, kaikki muu on putsplank paitsi lenkkarit👟😅

        No niin, jatkoit sitten polkuasi taas vähän eteenpäin 👍 Tossut on tallomista varten 😊
        Se oli muuten kiinnostava hanke jossa kartoitetettiin vanhoja polkuja ympäri Suomen. Mitähän sillekin projektille kuuluu 🤔


    • Musapäivän päätteeksi piti vielä etsiä saunailtaan sopiva kipale vaan ei löytynyt... Saa ehdottaa 😊
      Mut nyt saunaan ja pirtelölle 🥤

      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        https://youtu.be/MKpeP4C8YCc
        😅

        No huuuhhuh apuva... 😅 Meinasi mennä pirtelöt väärään kurkkuun! Että tällaista tunnelmaa 🔥-sielu huokuu. Not bad... 😏


      • Käytöskukka kirjoitti:

        No huuuhhuh apuva... 😅 Meinasi mennä pirtelöt väärään kurkkuun! Että tällaista tunnelmaa 🔥-sielu huokuu. Not bad... 😏

        Tuliko kuuma🔥, saunassa nääs? 😄Mä vaihdoin nyt tuon profiilinfoton, ainakin seuraavaks neljäks päiväks, jottei niin kuumottelis.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuliko kuuma🔥, saunassa nääs? 😄Mä vaihdoin nyt tuon profiilinfoton, ainakin seuraavaks neljäks päiväks, jottei niin kuumottelis.

        Ei huono idea 👍, taitaa olla tarpeen jäähdytellä. Jos huomenna pulahtais niin voisi lämmöt pysyä normilukemilla just seuraavat neljä päivää 😉



      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Nyt ei tipu enään mikään, olisko vähän loppu ja alkukin tietenkin.

        Hyvähän se vaan on jos pysyy käsissä 😉


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Ei huono idea 👍, taitaa olla tarpeen jäähdytellä. Jos huomenna pulahtais niin voisi lämmöt pysyä normilukemilla just seuraavat neljä päivää 😉

        Pittää vaan pulahtaa tarpeeks viileään ja viettää siellä viileessä tovi jos toinen ja kolomaskin😁


      • Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

        Nyt ei tipu enään mikään, olisko vähän loppu ja alkukin tietenkin.

        Mikäs kokous täällä on :/


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Pittää vaan pulahtaa tarpeeks viileään ja viettää siellä viileessä tovi jos toinen ja kolomaskin😁

        Sinäpä se tiedät oleellisen siitäkin 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs kokous täällä on :/

        Vaikket multa kysynykkään, niin sanosin, jotta jonkin sortin kriisikokkous/herättäjäjuhla.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Sinäpä se tiedät oleellisen siitäkin 😊

        No tuopa oli just se ensimmäinen sekä myös viimenen, minkä tiiän 😄


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Vaikket multa kysynykkään, niin sanosin, jotta jonkin sortin kriisikokkous/herättäjäjuhla.

        Mie olen ilmottautunut Särkyneiden Sydänten Kriisiryhmään.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Mie olen ilmottautunut Särkyneiden Sydänten Kriisiryhmään.

        Mikä se siun sydämes on särkeny? 🙄


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mikä se siun sydämes on särkeny? 🙄

        Noh. Tuli vain aika luopua toivottomasta ihastuksesta. Se on surullista, mutta maailma on täynnä ihastuttavia ihmisiä. Kun vain osaisi katsoa ympärilleen 😊


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Noh. Tuli vain aika luopua toivottomasta ihastuksesta. Se on surullista, mutta maailma on täynnä ihastuttavia ihmisiä. Kun vain osaisi katsoa ympärilleen 😊

        🙄 Ootko varma, että se on toivoton juttu?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        🙄 Ootko varma, että se on toivoton juttu?

        On se. Enkä halua jäädä löysään hirteen miettimään ja epätietoisena odottamaan.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        On se. Enkä halua jäädä löysään hirteen miettimään ja epätietoisena odottamaan.

        Ootko sä kertonu sun tunteista tälle ihmiselle?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Vaikket multa kysynykkään, niin sanosin, jotta jonkin sortin kriisikokkous/herättäjäjuhla.

        Olisko kuitenkin huomisen helluntain juhlaa, kyl o komiat valkiat saatu aikaan, tulet ja hengetki oikeassa ajassa, olisko kuitenkin aurinko(kello), joka meitä ohjaa😉

        Syytä juhlaan kun näin,
        Luoja armoaan luotuihin tuhlaa!


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ootko sä kertonu sun tunteista tälle ihmiselle?

        Tavallaan... Kysyin onko hänellä joku ihminen elämässään, vastasi että on. Eiköhän asiat tulleet siinä molemmin puolin selväksi.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Olisko kuitenkin huomisen helluntain juhlaa, kyl o komiat valkiat saatu aikaan, tulet ja hengetki oikeassa ajassa, olisko kuitenkin aurinko(kello), joka meitä ohjaa😉

        Syytä juhlaan kun näin,
        Luoja armoaan luotuihin tuhlaa!

        Mun tuli 🔥 on sammunu


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Tavallaan... Kysyin onko hänellä joku ihminen elämässään, vastasi että on. Eiköhän asiat tulleet siinä molemmin puolin selväksi.

        Okei 🙄


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Okei 🙄

        Sydänsuruista huolimatta mulla on ollut ratkiriemukas viikko Sinun kanssa, Tulisielu 🔥
        Viilentelet tai et 💦
        Tykkään ja fanitan 😁


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Sydänsuruista huolimatta mulla on ollut ratkiriemukas viikko Sinun kanssa, Tulisielu 🔥
        Viilentelet tai et 💦
        Tykkään ja fanitan 😁

        Kiitos samoin Käytöskukka 😊
        Mä lähen nyt valmistautumaan petiin menoon. Tässä sulle tämmönen unilaulu.
        https://youtu.be/Ts60RrT0vKo

        Kauniita unia ja nuku hyvin 💕


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kiitos samoin Käytöskukka 😊
        Mä lähen nyt valmistautumaan petiin menoon. Tässä sulle tämmönen unilaulu.
        https://youtu.be/Ts60RrT0vKo

        Kauniita unia ja nuku hyvin 💕

        Tosihyvä, kiitos 😊.
        Samoin, nuku hyvin. Jotain on alkanut hiipiä tällä viikolla ihon alle...


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mun tuli 🔥 on sammunu

        Tuo tulesi sammuttanut vesi on jännä kuva. Oma ottamasi?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Tuo tulesi sammuttanut vesi on jännä kuva. Oma ottamasi?

        Ei ole mun ottama. Tykkään tästä fotosta, kun on semmonen rauhallinen sininen. Ehkä vaihan joskus taas🔥fotoon, jos siltä tuntuu.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei ole mun ottama. Tykkään tästä fotosta, kun on semmonen rauhallinen sininen. Ehkä vaihan joskus taas🔥fotoon, jos siltä tuntuu.

        Minä myös tykkään. Vesi on hieno, alati muuttuva elementti.
        Aika hyvä idis vaihtaa kuvaa fiiliksen mukaan -> harkintaan 😊


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Minä myös tykkään. Vesi on hieno, alati muuttuva elementti.
        Aika hyvä idis vaihtaa kuvaa fiiliksen mukaan -> harkintaan 😊

        Mä arvoin vesikuvan ja metsäkuvan välillä, kun tykkään molemmista. Aattelin sitte, että en ala sytyttämmään mitään metsäpaloja 😅😄 Tuo vesi myös viilentää kivasti.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä arvoin vesikuvan ja metsäkuvan välillä, kun tykkään molemmista. Aattelin sitte, että en ala sytyttämmään mitään metsäpaloja 😅😄 Tuo vesi myös viilentää kivasti.

        😅 🔥 💦
        Mutta totta se on, jo ajatus vedestä, siis luonnonvedestä, rauhoittaa.
        Onko sulla läheinen suhde vesielementtiin, harrastus, koti, elämäntapa tms?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        😅 🔥 💦
        Mutta totta se on, jo ajatus vedestä, siis luonnonvedestä, rauhoittaa.
        Onko sulla läheinen suhde vesielementtiin, harrastus, koti, elämäntapa tms?

        On mulla sillä tavalla, jotta suihkussa käyn aika usseesti ja välillä muistan myös juuva 😅 Järvessä tykkään myös uida, meressä en uinu moneen vuoteen. Uimahallit ei sytytä.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        On mulla sillä tavalla, jotta suihkussa käyn aika usseesti ja välillä muistan myös juuva 😅 Järvessä tykkään myös uida, meressä en uinu moneen vuoteen. Uimahallit ei sytytä.

        Entäpä siulla?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Entäpä siulla?

        Voisi olla läheisempikin. Meri vähän pelottaa, uimahallit myös kun liikaa outoja ihmisiä ympärillä ja lillumassa samassa liemessä.

        Parasta on kun seisoo kesällä keskellä jokea vyötäröä myöden (kahluuhousuissa tietty 😏), Tuntee vartalolla veden voiman ja pehmeän liikkeen, näkee kesäisen luonnon ja veden elämän aivan läheltä.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Voisi olla läheisempikin. Meri vähän pelottaa, uimahallit myös kun liikaa outoja ihmisiä ympärillä ja lillumassa samassa liemessä.

        Parasta on kun seisoo kesällä keskellä jokea vyötäröä myöden (kahluuhousuissa tietty 😏), Tuntee vartalolla veden voiman ja pehmeän liikkeen, näkee kesäisen luonnon ja veden elämän aivan läheltä.

        Kiva mielikuva 😉 Joki on hyvä 👍Meri on pelottavampi ku järvi, ainaki siks, että siellä on isommat kalat 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kiva mielikuva 😉 Joki on hyvä 👍Meri on pelottavampi ku järvi, ainaki siks, että siellä on isommat kalat 😅

        Kalat kyllä pysyttelevät yleensä loitolla, jopa enemmän kuin toivoisi 😠

        Totta puhuen kalojen kiusaaminen on jäänyt viime vuosina vähemmälle. Mutta voisihan sitä mennä muka-vispaamaan vapaa ja vain nauttia 😅


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Kalat kyllä pysyttelevät yleensä loitolla, jopa enemmän kuin toivoisi 😠

        Totta puhuen kalojen kiusaaminen on jäänyt viime vuosina vähemmälle. Mutta voisihan sitä mennä muka-vispaamaan vapaa ja vain nauttia 😅

        Jos meinaat kovasti vispata, niin kannattaa jättää siima tai ainaki koukku pois, irtoo sitte helpommin puusta 🌿


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jos meinaat kovasti vispata, niin kannattaa jättää siima tai ainaki koukku pois, irtoo sitte helpommin puusta 🌿

        Jep jep, tai silmäkulmasta (lippis on kerran lähtenyt...) 😃


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Jep jep, tai silmäkulmasta (lippis on kerran lähtenyt...) 😃

        😳 Ou nou, tuolle ekalle, ois näet karseeta. No pääspä lippa vauhtiin 😁 Mulla on lentäny lippa, kun tarpeeks iso kaara ajo ohi pikkutiellä missä kävelin tienreunaa (oikeaoppisesti). Nennään jäi kerran kissan kynsi, kun on kivasti käyrä, se kynsi ei niinkään nenä. Saatiin se lopulta irti, kyynelten jälkeen ja kissallekin jäi vielä kyns tallelle 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😳 Ou nou, tuolle ekalle, ois näet karseeta. No pääspä lippa vauhtiin 😁 Mulla on lentäny lippa, kun tarpeeks iso kaara ajo ohi pikkutiellä missä kävelin tienreunaa (oikeaoppisesti). Nennään jäi kerran kissan kynsi, kun on kivasti käyrä, se kynsi ei niinkään nenä. Saatiin se lopulta irti, kyynelten jälkeen ja kissallekin jäi vielä kyns tallelle 😅

        Karseeta... 😅 Kissa parka!

        P.S. Ollaan aika kaukana ap. aiheesta ja ketjukin on venynyt aika pitkäksi. Mitähän Anonyymi tästä tykkää?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Karseeta... 😅 Kissa parka!

        P.S. Ollaan aika kaukana ap. aiheesta ja ketjukin on venynyt aika pitkäksi. Mitähän Anonyymi tästä tykkää?

        Ai mun nokalla ei ollu mittään väliä 😄


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Karseeta... 😅 Kissa parka!

        P.S. Ollaan aika kaukana ap. aiheesta ja ketjukin on venynyt aika pitkäksi. Mitähän Anonyymi tästä tykkää?

        Totta, tämä ei ollu semmonen Wau-juttu ollenkaan vaan Au 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ai mun nokalla ei ollu mittään väliä 😄

        No sori.., Sulla varmaan säilyi nokka Täydellisenä haverista huolimatta. Kisulille saattoi jäädä trauma 🤔

        Mutta, sulla huomenna vapaata, mulla töitä. Täytyy toivottaa hyviä öitä. Kiitos, nämä naurut olivat tarpeen, juu know 💚 Lennokkaita unia 😌


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Totta, tämä ei ollu semmonen Wau-juttu ollenkaan vaan Au 😅

        Au Au... 😁


      • Käytöskukka kirjoitti:

        No sori.., Sulla varmaan säilyi nokka Täydellisenä haverista huolimatta. Kisulille saattoi jäädä trauma 🤔

        Mutta, sulla huomenna vapaata, mulla töitä. Täytyy toivottaa hyviä öitä. Kiitos, nämä naurut olivat tarpeen, juu know 💚 Lennokkaita unia 😌

        Saat anteeks 😁
        Ei sille mittään raumaa jääny, ihan samanlainen tahvo oli siitäkin etiäpäin😁 Ja joo, nokka säily. Otsikko-asiasta tuli vielä semmonen mieleen, jotta muistelen, että koulussa ainekirjotuksessa otsikko oli viimenen homma, jos ei ollu siis etukäteen annettu. Täällä ei anneta ja lopuks on vaikia kirjottaa.
        Kiitos itsellesi 😉 Kauniita unia ⭐🎶


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Totta, tämä ei ollu semmonen Wau-juttu ollenkaan vaan Au 😅

        Mua sattuu, mitä tapahtuu?!


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Mua sattuu, mitä tapahtuu?!

        Olenko väsynyt vai onko tämä jotain pilaa? Auttakaa bliis?😭


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Olenko väsynyt vai onko tämä jotain pilaa? Auttakaa bliis?😭

        Miten voin auttaa neitoa (hädässä)? 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Miten voin auttaa neitoa (hädässä)? 😁

        Oletko tosissasi? 😭


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Oletko tosissasi? 😭

        Olette niin ihania ja upeita ihmisiä, että en meinas uskoa mitä luen😭. Olen todella häpeissäni jos tämänpäiväinen pilaa. Olen pahoillani jos olen itse ollut kusipää, nyt sattuu niin pahasti, ettei koskaan aijemmin.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Oletko tosissasi? 😭

        Missä? 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Missä? 😁

        Että ei mikään Wau juttu ollenkaan?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Missä? 😁

        Anteeksi tämä sekoaminen, aivot ylikierroksilla ja tunteet.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Että ei mikään Wau juttu ollenkaan?

        Käytöskukka kirjotti, jotta ollaan aika kaukana alkuperäisestä aiheesta eli kaiketi otsikosta. Mä sitte viskasin takas, että tosiaan ei mahdu wau otsikon alle vaan oli "au" -juttua (koska siis sattu) kun kissa raapi nennää 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Käytöskukka kirjotti, jotta ollaan aika kaukana alkuperäisestä aiheesta eli kaiketi otsikosta. Mä sitte viskasin takas, että tosiaan ei mahdu wau otsikon alle vaan oli "au" -juttua (koska siis sattu) kun kissa raapi nennää 😉

        Mä olen niin seonnut mun tunteista ja pelottaskin, jos vaan kuvittelen kaiken ja olen laittanut likoon koko sydämeni.


      • Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

        Mä olen niin seonnut mun tunteista ja pelottaskin, jos vaan kuvittelen kaiken ja olen laittanut likoon koko sydämeni.

        *pelottaa


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Käytöskukka kirjotti, jotta ollaan aika kaukana alkuperäisestä aiheesta eli kaiketi otsikosta. Mä sitte viskasin takas, että tosiaan ei mahdu wau otsikon alle vaan oli "au" -juttua (koska siis sattu) kun kissa raapi nennää 😉

        Sit ku luen vaan eri ketjuja, en pysy kärryillä ja ihan loppu. Jos olenkin erityyppi..


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Käytöskukka kirjotti, jotta ollaan aika kaukana alkuperäisestä aiheesta eli kaiketi otsikosta. Mä sitte viskasin takas, että tosiaan ei mahdu wau otsikon alle vaan oli "au" -juttua (koska siis sattu) kun kissa raapi nennää 😉

        Ja mun pää yhdistelee asioita, vanhojakin toi kissajuttuja 2v takaa, Mä olen niin ylikierroksilla!


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Mä olen niin seonnut mun tunteista ja pelottaskin, jos vaan kuvittelen kaiken ja olen laittanut likoon koko sydämeni.

        No tunteista voi kyllä seota, nimim. kokemusta on 😉 mutta meijän ihastukset ei liity millään tavalla toisiinsa. Nyt mä lähen sänkyyn, kun alakaa jo silmäluomet menemään kiinni. Kauniita ja rauhallisia unia Tiuhti


    • Anonyymi

      Ei oikein irronnut noilla avainsanoilla, Nimi kirjoitetaan Joep Bewing.

      • Anonyymi

        Siis Joep Beving.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis Joep Beving.

        🐑7min


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🐑7min

        Olen ajassa, mutta en paikassa, olisko karttaa?


    • Huomenta-päivää!
      Nyt mie oon tämän näkönen 😳
      Lukasin tuonne Mitä kertoisit hänelle -ketjuun tulleet viestit ja olihan siinä jos mimmosta tarinaa 😁 En edelleenkään tajua tuota "huutoa" siitä jos täällä kirjotellaan vähänkään pitemmin. Enkä niitä, missä toitotetaan kuinka on taso laskenu ja palsta täynnä trolleja, häirintää jne 🤔
      Eikös se justiinsa tuommonen huutelu ja toisten arvostelu ole sitä huonoa käytöstä. Mulle aukes eilen ihan uusia juttuja, liittyen tuohon kuinka tyypit eka livenä pellaa ja sitte tulevat tänne. En vaan tajua, kuinka muista syistä kirjottelu sitten häiritsee sitä "toimintaa" 🙄
      Lupaan ite olla tänään hyvin hiljakseen 😉 kun nyt pukkaa muuta ohjelmaa livessä.
      Toivottavasti saahaan aurinkoa ☀
      Mukavaa päivää! 😊

      • EoEt en ymmärrä miten löydät aina niin hyvät biisit! Kiitos ja *virtuaalinen halaus* En ole vielä lukenut muita ketjuja. Toivon että voin jutella teidän kanssa, vaikka aika välillä kortilla. Olette huikeita tyyppejä! 😊👍

        Olen tosi väsynyt, mutta ei haittaa, on se tämän arvoista.


      • Olikos sulla hyvä päivä?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Olikos sulla hyvä päivä?

        Eilen oli hyvä päivä🙂. Millainen päivä sulla oli?


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Eilen oli hyvä päivä🙂. Millainen päivä sulla oli?

        Oli hyvä päivä ja tämäkin on alkanu ihan ok 😊 Miten sun eilinen päivä meni? Vetäsitkö pitkän lenkin? Täällä on näemmä käyny kova kuhina tuossa yhessä ketjun kakkososassa jonka kyhäsin 😁 En tajunnu, jotta ei kannatas laittaa profiililla. Nyt tullee kaikki ilmoitukset viesteistä siitä mulle. No eipä tuo ole ainut asia, mitä en ole tajunnu 😅


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Olikos sulla hyvä päivä?

        Tuo mun äskeinen viesti oli sulle Käytöskukka, mutta nakkasin väärään kohtaan 😁


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Eilen oli hyvä päivä🙂. Millainen päivä sulla oli?

        Tiuhti, tuo edellinen viesti meni väärään kohtaan eli edelleen mulla samaa ongelmaa kohdistuksessa😅Mutta sama kysymys sulle eli miten meni eilinen?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tiuhti, tuo edellinen viesti meni väärään kohtaan eli edelleen mulla samaa ongelmaa kohdistuksessa😅Mutta sama kysymys sulle eli miten meni eilinen?

        Oli hyvä päivä😊kiitos kysymästä.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuo mun äskeinen viesti oli sulle Käytöskukka, mutta nakkasin väärään kohtaan 😁

        Kiva nähdä taas EnOoET 😊

        On täällä aikamoinen härdelli ollut... Mukava, puuhantäyteinen viikonloppu itsellä, metässäkin toki käynyt. Olen aina välillä seurannut tapahtumien kulkua mieli hämmästyksestä mykkänä 🤭
        Jännitteet purkautuneet, jospa ilmapiiri tästä puhdistuisi💦
        Sulle täytyy sanoa että 🎶 Hei älä koskaan ikinä muutu... 👍


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Kiva nähdä taas EnOoET 😊

        On täällä aikamoinen härdelli ollut... Mukava, puuhantäyteinen viikonloppu itsellä, metässäkin toki käynyt. Olen aina välillä seurannut tapahtumien kulkua mieli hämmästyksestä mykkänä 🤭
        Jännitteet purkautuneet, jospa ilmapiiri tästä puhdistuisi💦
        Sulle täytyy sanoa että 🎶 Hei älä koskaan ikinä muutu... 👍

        Iltaa Käytöskukka 💐
        No niinpä on härdelliä riittäny 😁 kuin myös tuota iänikuista huutelua, jotta stoppi höpöttelylle ja taso on matala. Ei pitäs reagoida niihin luultavasti ollenkaan, mutta miepä en oo ihan lehmän hermonen, niin aika moneesti lipsahtaa (kuten tänäänkin). Kiitos biisiin liittyvistä sanoistasi 😊 Ite täytyy sanoa, jotta on monta kohtaa, joihin tahtosin muutosta.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Iltaa Käytöskukka 💐
        No niinpä on härdelliä riittäny 😁 kuin myös tuota iänikuista huutelua, jotta stoppi höpöttelylle ja taso on matala. Ei pitäs reagoida niihin luultavasti ollenkaan, mutta miepä en oo ihan lehmän hermonen, niin aika moneesti lipsahtaa (kuten tänäänkin). Kiitos biisiin liittyvistä sanoistasi 😊 Ite täytyy sanoa, jotta on monta kohtaa, joihin tahtosin muutosta.

        Siis omassa itessäni 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Iltaa Käytöskukka 💐
        No niinpä on härdelliä riittäny 😁 kuin myös tuota iänikuista huutelua, jotta stoppi höpöttelylle ja taso on matala. Ei pitäs reagoida niihin luultavasti ollenkaan, mutta miepä en oo ihan lehmän hermonen, niin aika moneesti lipsahtaa (kuten tänäänkin). Kiitos biisiin liittyvistä sanoistasi 😊 Ite täytyy sanoa, jotta on monta kohtaa, joihin tahtosin muutosta.

        Näyttäppä mulle sellainen kohta niin kerron miten väärässä olet 😊

        En tajua reviiri-ajattelua tällaisessa kontekstissa. Tykkään että reagoit, siitä tuo biisi mieleen tulikin.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Näyttäppä mulle sellainen kohta niin kerron miten väärässä olet 😊

        En tajua reviiri-ajattelua tällaisessa kontekstissa. Tykkään että reagoit, siitä tuo biisi mieleen tulikin.

        Olin aikessa laittaa tähän ihan toisenlaisen vastauksen, mutta jätän väliin, koska siinä olis ylitetty taas se hyvän maun raja, mistä täälläkin on huuveltu😁😉 Vastaan siis, jotta niitä kohtia on monia ja tuo päreiden pittuus on yks. Kohta pitää lähtee koisaamaan. Mulla jäi viime yön unet vähän lyhyeks, mutta päivä oli kiva, siis eilinen, eikä tässäkään päivässä mitään vikaa ollu. Onko sussa kohtia mitä tahtosit muuttaa?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Olin aikessa laittaa tähän ihan toisenlaisen vastauksen, mutta jätän väliin, koska siinä olis ylitetty taas se hyvän maun raja, mistä täälläkin on huuveltu😁😉 Vastaan siis, jotta niitä kohtia on monia ja tuo päreiden pittuus on yks. Kohta pitää lähtee koisaamaan. Mulla jäi viime yön unet vähän lyhyeks, mutta päivä oli kiva, siis eilinen, eikä tässäkään päivässä mitään vikaa ollu. Onko sussa kohtia mitä tahtosit muuttaa?

        On tietysti 😊 Enimmäkseen niiden kanssa tulee jo toimeen. Mutta rehellisyys itseä kohtaan ja sitä myöden avautuminen muille on vielä ns. prosessissa. Liian tuttu stoori...


      • Käytöskukka kirjoitti:

        On tietysti 😊 Enimmäkseen niiden kanssa tulee jo toimeen. Mutta rehellisyys itseä kohtaan ja sitä myöden avautuminen muille on vielä ns. prosessissa. Liian tuttu stoori...

        Jos ei voi muuttaa, niin tarttee tulla toimeen, ainaki jonkun verran. Töllössä on just Erin. Sillon kun oli siinä Vain elämää -ohjelmassa niin tajusin, että tyypillä on muuten aika hyviä biisejä. En ollu jotenkin aiemmin huomannu.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jos ei voi muuttaa, niin tarttee tulla toimeen, ainaki jonkun verran. Töllössä on just Erin. Sillon kun oli siinä Vain elämää -ohjelmassa niin tajusin, että tyypillä on muuten aika hyviä biisejä. En ollu jotenkin aiemmin huomannu.

        Itselle pitää olla armollinen 😊
        Tuleeko mieleen joku tietty biisi?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Itselle pitää olla armollinen 😊
        Tuleeko mieleen joku tietty biisi?

        Vanha sydän ♥


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Vanha sydän ♥

        ❤️ on se 😊


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      320
      3283
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      203
      2667
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      141
      2473
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      1985
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      15
      1972
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1632
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      19
      1481
    8. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1406
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      121
      1248
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1201
    Aihe