Testivoitto Skodalle - jälleen !

Anonyymi

Teknikan Maailma vertaili pieniä katumaastureita.
Voiton vei Škoda Kamiq 1,0 TSI 115 Style DSG.
Muut testattavat olivat Ford Puma, Peugeot 2008, Renault Captur ja Nissan Juke.

97

792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No tuossa ryhmässä se ei ole mikään ihme. Eikö TM löytänyt skodalle enää huonompia verrokkeja testiin? 😂🤣

      • Anonyymi

        Kerro, mitä pieniä katumaastureita sinä olisi halunnut testiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro, mitä pieniä katumaastureita sinä olisi halunnut testiin?

        Honda CR-V, SsangYong Korando, Citroën C3, Huyndai KONA, KIA Stonic, tai ceed, jne....


      • Anonyymi

        Länsiautoja nuo verrokit ovat, tai no joo Nissankin ehkä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länsiautoja nuo verrokit ovat, tai no joo Nissankin ehkä..

        Renault captur= Nissan Qashgain ranskalainen klooni....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Honda CR-V, SsangYong Korando, Citroën C3, Huyndai KONA, KIA Stonic, tai ceed, jne....

        No ehkä nekin saadaan vertailuun, niin voidaan todeta, että Kamiq päihittää nekin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro, mitä pieniä katumaastureita sinä olisi halunnut testiin?

        Lada 4x4 eli Lada Niva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Renault captur= Nissan Qashgain ranskalainen klooni....

        Eikös se ole Kadjar, jonka halpisversio on Qashqai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lada 4x4 eli Lada Niva.

        Joo testiin vaan verrokkien eli Lada Nivan ja Dacia Dusterin kanssa. Katotaan kuka on itäsakin kovin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se ole Kadjar, jonka halpisversio on Qashqai?

        Kumpihan oli markkinoilla jo vuosia, ennen kuin Captur tuli markkinoille? Qashgai, vai Captur? Otappa nolo poika selvää, ennen kuin tulet paljastelemaan tyhmyyttäsi palstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo testiin vaan verrokkien eli Lada Nivan ja Dacia Dusterin kanssa. Katotaan kuka on itäsakin kovin.

        Länsisakista ei tosiaan näytä olevan vastusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpihan oli markkinoilla jo vuosia, ennen kuin Captur tuli markkinoille? Qashgai, vai Captur? Otappa nolo poika selvää, ennen kuin tulet paljastelemaan tyhmyyttäsi palstalle.

        Qashqai on siis Renault Kadjarin halpismalli. Ei Capturin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä nekin saadaan vertailuun, niin voidaan todeta, että Kamiq päihittää nekin.

        Kyllä vain ... Hieno LÄNSIAUTO SKODA voittaa AINA!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vain ... Hieno LÄNSIAUTO SKODA voittaa AINA!!!!!

        Ai että Skoda oikein länsiauto 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Renault captur= Nissan Qashgain ranskalainen klooni....

        Eipä ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se ole Kadjar, jonka halpisversio on Qashqai?

        Kyllä. Mutta kallisversio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpihan oli markkinoilla jo vuosia, ennen kuin Captur tuli markkinoille? Qashgai, vai Captur? Otappa nolo poika selvää, ennen kuin tulet paljastelemaan tyhmyyttäsi palstalle.

        Ota ite. Kadjar on sama kun Qashqai.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai että Skoda oikein länsiauto 😄

        Sehän sua vituttaa!!!


    • Anonyymi

      Kuinkahan mones testivoitto Skodalle.. Tuohon voittojen määrään ei Toyota koskaan pääse.. Ainoa testivoitto tojotalla se viime talven talvitesti.. Kun kovimmat kilpailijat loisti poissaolollaan. Tähän uusimpaan testiin ei tojota ole uskaltanut sitä pokemon irvistystä häväistäväksi antaa ollenkaan. No parempi myynnin kannalta näin.

      • Anonyymi

        Onko Toyotalla edes mitään tarjottavaa tuohon luokkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Toyotalla edes mitään tarjottavaa tuohon luokkaan?

        Se Pokemon ois ollut mutta ei tojota tohtinut antaa Skodan häväistäväksi testiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se Pokemon ois ollut mutta ei tojota tohtinut antaa Skodan häväistäväksi testiin.

        Eikös Pokemon kuulu isompaan luokkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Toyotalla edes mitään tarjottavaa tuohon luokkaan?

        Ei ollut tuohon hätään mutta eivät uskaltaneet Yarista odottaa mukaan.


    • Anonyymi

      Ei ole skodan testivoitto minulta pois.

      • Anonyymi

        Mutta Terolle se menee pahasti ihon alle ja pettymys vie mielen sivuraiteille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Terolle se menee pahasti ihon alle ja pettymys vie mielen sivuraiteille.

        Siinähän menee. En ole tero.


    • Anonyymi

      Joo, mut Audii, Mersuu, Bemarii, Opelii, Volkkarii.

    • Anonyymi

      "Testivoitto Skodalle - jälleen !"

      Olisiko mitenkään mahdollista että tämän palstan väki oppisi että testissä on aina vain yksi auto ja kun vertaillaan autoja keskenään niin kyseessä on vertailu.
      Testi on testi ja vertailu on vertailu. Kaksi eri asiaa. Testiä ei voi voittaa kun siinä on aina vain yksi auto testissä. Vain vertailun voi voittaa jun kyseessä on on useampi auto.
      Olisiko mahdotonta käyttää oikeaa sanaa?

    • Anonyymi

      Tuosta puuttui Toyota C-HR. Mikäli se olisi ollut mukana se olisi voittanut suvereenisti. Toyota on ylivertainen katumaastureissa.

      • Anonyymi

        Oishan se siihen vertailuun passannut mutta eipä tojo uskaltanut antaa sitä Skodan häväistäväksi..


      • Anonyymi

        Pokemonritsoja ei vertailuun, kiitos!


      • Anonyymi

        Hihii, Toyota ei ole auto lainkaan. Eihän Toyota pärjää korkeintaan kuin jossain talvitestissä jossa lämmityslaite on ylipainotettu.


      • Anonyymi

        Pokemonia vois verrata Skoda Karoqiin. Lopputuloksen tosin kaikki tietää jo etukäteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pokemonia vois verrata Skoda Karoqiin. Lopputuloksen tosin kaikki tietää jo etukäteen.

        Karoq on selkeästi suurempaa kokoluokkaa kuin C-HR!


      • Anonyymi

        Hybridi-C-HR olisi pärjännyt ainoastaan polttoaineen kulutuksessa jos siinäkään. C-HR on sisätiloiltaan joka suuntaan selkeästi ahtaampi kuin Kamiq. 1,8-moottorilla olisi myös hävinnyt suorituskyvyssä.
        C-HR on ylihintainen ja ylipainoinen, jossa on ulkomittoihin nähden erittäin vähän sisätilaa.


    • Anonyymi

      Dusteri ois vieny voiton toiselta itäautolta, hihii.

      • Anonyymi

        Dacia Duster ei ole auto ensinkään,mutta sitä ei ole myöskään Skoda Kamiq. Toyota C-HR on parhaita katumaastureita mitä on saatavilla. Erityisesti ajo-ominaisuudet ovat vertaansa vailla.
        Kestävyys ja viattomuus kuuluu Toyotan ominaisuuksiin. Samalle ja Skodalle ne eivät kuulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dacia Duster ei ole auto ensinkään,mutta sitä ei ole myöskään Skoda Kamiq. Toyota C-HR on parhaita katumaastureita mitä on saatavilla. Erityisesti ajo-ominaisuudet ovat vertaansa vailla.
        Kestävyys ja viattomuus kuuluu Toyotan ominaisuuksiin. Samalle ja Skodalle ne eivät kuulu.

        Toyota on tehnyt C-HR:llä tempun johon mikään muu autonvalmistaja ei ole kyennyt. Toyota on tehnyt Qashqain mittaisen auton jonka takapenkille ei mahdu aikuinen ja tavaratilaan ei mahdu oikeastaan mitään. Todella alkeellista töpeksintää perusasioiden suhteen.
        Ei tuollainen menesty missään vertailuissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on tehnyt C-HR:llä tempun johon mikään muu autonvalmistaja ei ole kyennyt. Toyota on tehnyt Qashqain mittaisen auton jonka takapenkille ei mahdu aikuinen ja tavaratilaan ei mahdu oikeastaan mitään. Todella alkeellista töpeksintää perusasioiden suhteen.
        Ei tuollainen menesty missään vertailuissa.

        TM ei ole samaa mieltä Terojen kanssa Kamicista .. Ohjausta ja ajo ominaisuuksia sanoo suorastaan loistavaksi myös kulutus on hyvällä mallilla eli taloudellinen.. Kaiken kaikkiaan paras kokonaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TM ei ole samaa mieltä Terojen kanssa Kamicista .. Ohjausta ja ajo ominaisuuksia sanoo suorastaan loistavaksi myös kulutus on hyvällä mallilla eli taloudellinen.. Kaiken kaikkiaan paras kokonaisuus.

        Ja todella hienon näköinen.


      • Anonyymi

        Uskon vakaasti samaa.


    • Anonyymi

      Toyotalla on kuin onkin pieni katumaasturi. Se on Yaris Cross. Onkohan joku erehtynyt ostamaan sen?

      • Anonyymi

        Ei ole vielä myynnissä.


      • Anonyymi

        Täällä puhutaan Skodista. Ei meitä tojot kiinnosta vaan aidot Skodat! Miten muuten kamikin konepuolella, onko kilpailukykyinen uuden Dusterin kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vielä myynnissä.

        Onpa. Mutta ei Suomessa. Tietyissä Aasian maissa on ollut sikäläinen Yaris Cross myynnissä.
        Joten aika moni on ostanut sen ihan tarkoituksella.


    • Anonyymi

      En ymmärrä miksi edes TM käyttää aikaa ja rahaa johonkin skodan testailuun. Kukaan täyspäinen ei sitä kuitenkaan osta, taikka ostaja on sieluntoiminnaltaan niin häiriintynyt, että ei ymmärrä tuollaisista testeistä yhtään mitään.

      Simply Never

      • Anonyymi

        https://www.best-selling-cars.com/europe/2019-full-year-europe-best-selling-car-manufacturers-and-brands/

        Euroopassa Skodan osti useampi kuluttaja kuin Toyotan. Ja Skoda ei ole edes VW:n suurin merkki. Tätä kutsutaan ylivoimaiseksi dominoinniksi.

        Ja edelleen. Miksi ei mene kaaliin että kun useampia autoja vartaillaan keskenään niin se on vertailu, ei testi. Miksi teron kaaliin ei uppoa edes näin yksinkertainen perusasia? Opettele sanojen merkitys ja käytä sanoja oikein. Jos käyttää sanoja väärin sen jälkeen kun sanojen merkitys on kerrottu yksilölle niin antaa itsestään todella tyhmän kuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.best-selling-cars.com/europe/2019-full-year-europe-best-selling-car-manufacturers-and-brands/

        Euroopassa Skodan osti useampi kuluttaja kuin Toyotan. Ja Skoda ei ole edes VW:n suurin merkki. Tätä kutsutaan ylivoimaiseksi dominoinniksi.

        Ja edelleen. Miksi ei mene kaaliin että kun useampia autoja vartaillaan keskenään niin se on vertailu, ei testi. Miksi teron kaaliin ei uppoa edes näin yksinkertainen perusasia? Opettele sanojen merkitys ja käytä sanoja oikein. Jos käyttää sanoja väärin sen jälkeen kun sanojen merkitys on kerrottu yksilölle niin antaa itsestään todella tyhmän kuvan.

        Tälle Toyotauskovaiselle ystävällemme tuo lukemansa ymmärtäminen ei ole ihan vahvinta osa-aluetta. Sama piirre on lähes kaikilla kiihkouskovilla joiden ajatusmaailma ja pää on ohjelmoitu yhden asian palvomiseen. Ajatelkaa, aasialaisen kansa-auton sokeaa palvomista, hihii!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tälle Toyotauskovaiselle ystävällemme tuo lukemansa ymmärtäminen ei ole ihan vahvinta osa-aluetta. Sama piirre on lähes kaikilla kiihkouskovilla joiden ajatusmaailma ja pää on ohjelmoitu yhden asian palvomiseen. Ajatelkaa, aasialaisen kansa-auton sokeaa palvomista, hihii!!

        Ja tämä riisiritsa on jäänyt jo selkeästi Hyundain jalkoihin aasialaisten välisessä kilpailussa. Jämäsijoilla jämäsarjalaisten kisassa Euroopassa.


    • Anonyymi

      skoda kylmä talvellä ja dsg nykii ja vetelee

      outo voittaja?

      • Anonyymi

        Ja jousitus pompittaa testien mukaan.


    • Anonyymi

      Se voittaa, joka eniten mainostaa. Lähes kaikissa TMn vertailuissa VAG-tuotteet ovat kärjessä tai vähintään kärkisijoilla.

      TM oli hiljaa kuin kusi sukassa kaikista VAG-rakkineiden yleisesti tunnetuista tyyppivioista niin kauan, että ne oli saatu edes jotakuinkin poistetuiksi, ja useimmat omistajat olivat korjauttaneet romppeensa omalla kustannuksellaan. Siinä meni TMn uskottavuus.

      Viime vuonna oli yhdessä numerossa juttu, jossa TMn toimittaja hehkutti kokemuksiaan matkalta, jonka osallistujilla oli tilaisuus ajaa ainakin yhden päivän ajan rata-ajoa Audin kaikkein sporttisimmilla malleilla. Kukakohan senkin matkan maksoi, ja mitenköhän se vaikutti ko toimittajan "journalismin" tasoon....

      • Anonyymi

        " Kukakohan senkin matkan maksoi, ja mitenköhän se vaikutti ko toimittajan "journalismin" tasoon"....

        Sanoohan jo vanha sananlaskukin niin, että sen lauluja laulat, kenen leipää syöt....😂😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Kukakohan senkin matkan maksoi, ja mitenköhän se vaikutti ko toimittajan "journalismin" tasoon"....

        Sanoohan jo vanha sananlaskukin niin, että sen lauluja laulat, kenen leipää syöt....😂😅

        Paras voitti.Miltä tuntuu terosta kun tukivarret vääntyy.hiiiiiiiiiiiiiiiiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Kukakohan senkin matkan maksoi, ja mitenköhän se vaikutti ko toimittajan "journalismin" tasoon"....

        Sanoohan jo vanha sananlaskukin niin, että sen lauluja laulat, kenen leipää syöt....😂😅

        No miksei esim. Ford sitten voittanut? Tai Nissan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksei esim. Ford sitten voittanut? Tai Nissan?

        Sitä minäkin ihmettelen, vaikka niiden tukivarret ei edes väänny! hiiiiiiiiiiiiiiiiiii


      • Anonyymi

        "Se voittaa, joka eniten mainostaa. Lähes kaikissa TMn vertailuissa VAG-tuotteet ovat kärjessä tai vähintään kärkisijoilla."

        Mitä mieltä olet siitä että Octavia oli TM 15/2019 mitatusti hiljaisempi, isompi, nopeampi, halvempi huoltaa ja reilut 4.200 euroa halvempi kuin Corolla? Sanopa miten mainostaminen vaikuttaa näihin mittauksiin. Miksi Corollan olisi pitänyt voittaa Octavia kun Octavia oli mitatusti parempi kaikilla näillä osa-alueilla?

        Yksittäisen auton koeajoissa kehutaan tietysti autoa. Se on selvä juttu. Jyvät erotetaan akanoista vertailuissa joissa on monen valmistajan autoja. Silloin mikään valmistaja ei ole maksamassa kuluja ja parhaat nousevat esiin.


    • Anonyymi

      Yhden litran jyristävä taskulampun kokoinen moottori ja nykivä dsg, ei kiitos.
      Eikö samalla rahalla saa kunnon auton länsimaistakin jo nykyään? Vaikka pari vuotta vanha käytetty mitä samalla rahalla saa.

      • Anonyymi

        Skoda osaa, Tojo vaan opettelee ja opettelee ja opettelee...


    • Anonyymi

      "Yhden litran jyristävä taskulampun kokoinen moottori ja nykivä dsg,"

      Octavia kuitenkin näytti takavalot isolohko-tojolle. Ja voitti eläkkeelle siirtyessään Corollan kokonaiskisassa. Voittajan on helppo hymyillä, luuserit selittävät.

      • Anonyymi

        Kerro miltä tuntuu kun pyörit sillä toyota avensiksella 1,0 litrasen jaloissa kerro ihmeessä et kerkiä vaikka kuinka polet sitä avensis ritsaa.haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro miltä tuntuu kun pyörit sillä toyota avensiksella 1,0 litrasen jaloissa kerro ihmeessä et kerkiä vaikka kuinka polet sitä avensis ritsaa.haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

        Minä painan Dacia Dusterilla sinun kamikkisi ja Lada Nivojen ohi niin että sora lentää kamikkisi herkälle maalipinnalle.


    • Anonyymi

      SKoda Kamina, Korona tai Marina voittaa aina, kun TM:n "toimittajat" saa hyvät fyffet ja huorat "testimatkoilla". Yleisesti kaikkien tiedossa oleva fkata, jota tässä ei tarvitse sen kummemmin perusteella. tietäähän tuon.

      Venäläinen Skoda nyt ei voita oikeasti mitään eikä ketään.

      • Anonyymi

        "Venäläinen Skoda nyt ei voita oikeasti mitään eikä ketään."

        Muistapa nyt kuitenkin että eläkkeelle siirtyävä Octavia oli:
        -Isompi kuin Corolla
        -Nopeampi kuin isolohko-Corolla
        -Hiljaisempi kuin Corolla
        -Halvempi huoltaa kuin Corolla
        ja maksaa yli 4.200€ vähemmän kuin Corolla. Mikään noista asioista ei ole lahjottujen toimittajien mielipide vaan mitattavaa faktaa. Turha pyristellä ja suoltaa samoja keksittyjä selityksiä kun mitattu fakta todistaa Skodan Tojotaa paremmaksi.
        Ja tuo oli se vanha malli. Uusi Octavia pitää Corollaa täysin pilkkanaan.


      • Anonyymi

        Sinä voisit keskittyä siihen naisen hankkimiseen, kun henkinen tasosi ei riitä autoista keskustelemiseen.


    • Anonyymi

      Tässä taas yritetään erittäin tökerösti suistaa keskustelua henkilökohtaisuuksiin ja muihin täysin joutavin asioihin. Kun keskittyy oleelliseen niin asia näyttää edelleen tältä. Turha kirjoitella kenenkään älykkyydestä tai mielipiteistä kun asian keskipisteenä ovat autot joista voi mitata kiistatta seuraavat asiat.
      Muistapa nyt kuitenkin että eläkkeelle siirtyävä Octavia oli:
      -Isompi kuin Corolla
      -Nopeampi kuin isolohko-Corolla
      -Hiljaisempi kuin Corolla
      -Halvempi huoltaa kuin Corolla
      ja maksaa yli 4.200€ vähemmän kuin Corolla. Mikään noista asioista ei ole lahjottujen toimittajien mielipide vaan mitattavaa faktaa. Turha pyristellä ja suoltaa samoja keksittyjä selityksiä kun mitattu fakta todistaa Skodan Tojotaa paremmaksi.

      • Anonyymi

        Voipi olla mutta Skodaan ei saa sivistynyttä voimalinjaa, eikä sen voimalinjaa uskalla ostaa omalla rahalla. Corolla on talvitestin voittaja. Yksikään ei ollut ajettavuudessa parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voipi olla mutta Skodaan ei saa sivistynyttä voimalinjaa, eikä sen voimalinjaa uskalla ostaa omalla rahalla. Corolla on talvitestin voittaja. Yksikään ei ollut ajettavuudessa parempi.

        Olen ajanut kummallakin voimalinjalla ja voin kokemuksesta sanoa että Tojon kuminauha-tyyppinen laatikko yhdistettynä väännöttömään vaparivinguttimeeen on kaukana Skodan takana. Kirjaimellisestikin takana.
        Aivan kammo ajettava kun kuskin paikalla oleva on matkustaja. Suora yhteys kaasupolkimen ja voimantuotolta vetäviin pyöriin puuttuu täysin. TSI-DSG-paketissa kone tuottaa voiman aina kiinteällä yhteydellä palotilasta vetäviin pyöriin. Se on ajajan voimalinja, ei matkustajan niinkuin tojossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ajanut kummallakin voimalinjalla ja voin kokemuksesta sanoa että Tojon kuminauha-tyyppinen laatikko yhdistettynä väännöttömään vaparivinguttimeeen on kaukana Skodan takana. Kirjaimellisestikin takana.
        Aivan kammo ajettava kun kuskin paikalla oleva on matkustaja. Suora yhteys kaasupolkimen ja voimantuotolta vetäviin pyöriin puuttuu täysin. TSI-DSG-paketissa kone tuottaa voiman aina kiinteällä yhteydellä palotilasta vetäviin pyöriin. Se on ajajan voimalinja, ei matkustajan niinkuin tojossa.

        Tuohan on vain sinun mielipiteesi, ei koko maailman. Yksi tykkää tyttärestä, ja toinen äidistä, ja molemmat tulee naitua you know?...😄😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on vain sinun mielipiteesi, ei koko maailman. Yksi tykkää tyttärestä, ja toinen äidistä, ja molemmat tulee naitua you know?...😄😁

        Toki näin. En missään nimessä luule että kaikki maailman kuskit vaatisivat autoltaan samaa välitöntä palautetta kuin mitä jatkuva kiinteä yhteys tarjoaa. Iso osa pärjää vähemmälläkin eikä edes koe tarviavansa mitään muuta.


    • Anonyymi

      Skoda?Mikä se on ???

    • Anonyymi

      Kyllä naapurinäijä nauraisi jos Sokotalla ajasin.

      • Anonyymi

        Olet siis naapurinäijälle alisteinen.
        Tuo kertoo paljonkin Juha-Teron alemmuudentunteesta. Naapuri lienee isähahmo, jolta Juha-Tero anelee hyväksyntää.


    • Anonyymi

      Renault ehdottomasti paras.
      2.Peugot,3.Nissan.4.Ford.
      Kyllä Skoda tässä oikeasti on huonoin.

      • Anonyymi

        Nissan Juke on naurettavan näköinen kinneri.


      • Anonyymi

        Nyt taisi Skoda-teinillä pimahtaa. Taitaa jälkikasvu tulla isäänsä.


    • Anonyymi

      Skoda on ihan ok muuten, mutta se on valitettavasti hitlerswagen-konsernin merkki.

    • Anonyymi

      Löikö itäauto länsiautot? Onko tämä fakenews?

      • Anonyymi

        No mutta. Juurihan tuossa edellä julistettiin, että Skoda on
        "hitlerswagen"-konsernin merkki, eli siis länsiauto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta. Juurihan tuossa edellä julistettiin, että Skoda on
        "hitlerswagen"-konsernin merkki, eli siis länsiauto.

        Skoda on yhtäaikaa sekä hitlerwaagen että neukkulainen kolhoosin kaalivankkuri. Kertoo kuinka pahasti Skodan menestys rassaa tätä yhtä poloista.


    • Anonyymi

      Jos haju olisi yksi vertailukriteeri, skodaa häviäisi ja ehkä ei pääsisi testeihin ensinkään. Hapankaalisilppurin jälkeläisten tunnuomainen löyhkä.

      • Anonyymi

        Voi voi poika poloinen, kylläpäs olet todella köyhän oloinen.


      • Anonyymi

        Mutta toveri, jos on oikeen aito komukka kolhoosista niin kyllä tuota hapankaalin hajua ja Skodia arvostaa ja antaa testeissä täydet pisteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta toveri, jos on oikeen aito komukka kolhoosista niin kyllä tuota hapankaalin hajua ja Skodia arvostaa ja antaa testeissä täydet pisteet.

        Ovatko autolehtien testaajat komukoita?


    • Anonyymi

      Niin kauan kun länsivaluutalla saa oikeita länsiautoja niin tsekkosslovakian tuotteisiin en sorru.

      • Anonyymi

        Mistä mielikuvitus maan tuotteista oikein puhut, poika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä mielikuvitus maan tuotteista oikein puhut, poika?

        Se on sama tsekkoslovakia missä valmistetaan mopoauto Aygoa turnipsin kuljetukseen. Kassillinen kerrallaan.


      • Anonyymi

        Tuon teinipoju on kuullut isoisoisältään ja toistaa sitä kuin mantraa, tietämättä ollenkaan mistä edes puhuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon teinipoju on kuullut isoisoisältään ja toistaa sitä kuin mantraa, tietämättä ollenkaan mistä edes puhuu.

        Epäilen vahvasti, että siellä kuitenkin puhuu dementoitunut isoisoisä.


      • Meidän työmaalla n.20 heppua .Yli puolet jo ajaa Skodilla ja lisää on kuulema tulossa !!!!Saa hienon LÄNSIAUTON hyvillä varusteilla . Nyky SKODA on parempi ,kuin mersun ja pemarin lintat yhteensä ...ja komeampia ....YES!!!!!


      • Parhaan länsiauton saa ,kun ostaa SKODAN (siis ylivoimaisesti parhaan) !


      • Anonyymi
        superbwon kirjoitti:

        Parhaan länsiauton saa ,kun ostaa SKODAN (siis ylivoimaisesti parhaan) !

        Kaikki kunnossa? Huolestuttavaa kun mopo lähtee noin pahasti käsistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kunnossa? Huolestuttavaa kun mopo lähtee noin pahasti käsistä.

        Skoda saa päät sekaisin. Onhan se ennenkin nähty tällä palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skoda saa päät sekaisin. Onhan se ennenkin nähty tällä palstalla.

        Ylivoimainen hintalaatusuhde. Kilpailijat kusessa.


    • Anonyymi

      Aloitus ei mikään uutinen.
      Jos Tojo voittaa joitain vertailutestejä, se on uutinen!

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä häviän tämän taistelun

      Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      105
      8717
    2. Jos jokin ihme

      Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6680
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

      En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6459
    4. Sydän karrella

      Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5221
    5. Olet taitava

      monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4397
    6. Onko yhtään ikävä

      Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3491
    7. Miksi halusit

      Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3345
    8. Sinulle J mies

      Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3072
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

      On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2912
    10. Sinällään hauska miten jostakin

      jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2886
    Aihe