Valkoinen auto keskusta nais kuski! Vaikutit väsyneeltä ratissa ole varoivainen ettei joku tulkitse väärin näkemäänsä ja soita 112.
Valkoinen auto keskusta!
16
597
Vastaukset
- Anonyymi
kerro nyt rek numero ja paremmat tuntomerkit
- Anonyymi
Valkoiset autot on rumia ja niiden kuskeilla on huulet kumia!
- Anonyymi
Ei kannata ostaa valkoista autoa
- Anonyymi
Jos autosi väri on hopea se on todennäköisesti nopea jos kysessä ei ole Corolla kun sellainen on perseen alla vain horolla!
- Anonyymi
Ostin Audin, sain taudin.
- Anonyymi
Väsyneenä ei saa ajaa autoa kun se on tutkimusten mukaan kuin promillen humala. Tältä naiselta pitäis ottaa kortti pois äkkiä!!!!
- Anonyymi
Valkoisia autoja paljon. Jos ei edes osaa kertoa minkä merkisestä autosta kyse, olisi sitten hiljaa. Turhaa hölinää.....
- Anonyymi
Onko edes naiskuljettajasta kyse. Voipi olla näköharhaạ.... Hahahahhahhaa......
- Anonyymi
Puhutko itsestäsi, etkä jaksa pyytää apua?
- Anonyymi
Niin helpoahan se on tehdä yhtä sun toista esim. häriköidä puhelimetse ajella väsyneenä stalkata vittuilla jne, Kun ei joudu mistään vastuuseen löytyy siskoja omaa miestä työkavereitten miestä paikallisesta virkavallasta. Mutta onnea ja tsemppiä valitsemallanne tiellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin helpoahan se on tehdä yhtä sun toista esim. häriköidä puhelimetse ajella väsyneenä stalkata vittuilla jne, Kun ei joudu mistään vastuuseen löytyy siskoja omaa miestä työkavereitten miestä paikallisesta virkavallasta. Mutta onnea ja tsemppiä valitsemallanne tiellä.
Se oikeusvaltiosta.
- Anonyymi
LOl!!!! T.Aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LOl!!!! T.Aloittaja
Mitä ihmettä ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LOl!!!! T.Aloittaja
Loi!! Loi loi loi! Jumala loi!
- Anonyymi
Mie tulin tuolta yö juoksulta ja kotiin olen menossa,,väsytti vain
- Anonyymi
Mitä ihmettä tähän aikaan päivästä. Soo, Soo! 😁
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1686174- 1471714
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46922Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789- 41739
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan221736