Miksi nainen 70 v on niin tavattoman kiukuinen ilkee ja äreä, tarkoitanut ihan aikuisten oikeesti, kumpikaan emme käytä alkoholia yhtään.
usein aikasemmin olen huomannut tämän käytöksen taustalla omanvoiton pyyntöisen hyödyn tavoittelun ja jos se menee metsään, niin äkyröinti ja asioiten vääristely alkaa, puhekin muuttuu kuin olisi vanha kännikala.
erään toisen kerran hän oli netin senssi palstalla n, 5 v putkeen ja kun ei hommat sielläkään menneet kuten hän olis halunnut. alkoi se äkyrä vänkyrä.
ollaan oltu kimpassa jo vuosia ja hän taitavasti sitoi minut itseensä noissa raha asioissa. minulle ei jää omasta eläkkeestä käteen yhtään mitään.
joten poiskaan en pääse. mikä neuvoksi.
Lunteeltan hän oli aluksi kuin ihmisenmieli ja tosi mukavantuntuinen, mutta se oli vain lumetta.
70 nainen kiukkuinen ja äreä
18
184
Vastaukset
- Anonyymi
Se on vain normi kusetusta tuollainen omistavan alistava käytös, jonka kohteeksi olet kiltteyttäs päätynyt. nainen kusettaa aina.
Ei kannata yleistää.
Kaiken ikäisissä on kaikenlaisia.
Kyllä 70 ihmisen pitäisi pärjätä omillaan, tai sitten ei pärjää ikinä.
Itse en halua olla kiitollisuuden velasa kenellekään.
Huolehdin että kumppanin kanssa hoidamme asiat tasapuoliesti.- Anonyymi
Jaa, sun miehes nimi on kump.
Kiva tietää. Anonyymi kirjoitti:
Jaa, sun miehes nimi on kump.
Kiva tietää.Ei ole miestä, viikonloppukumppani vain :)
- Anonyymi
liekko kirjoitti:
Ei ole miestä, viikonloppukumppani vain :)
Jaa, viikonloppukump pani :D
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, viikonloppukump pani :D
Niinpä.... Se on sinun sanomasi.
En hallitse noita sanamuunnoksia, taito on sekin :)
- Anonyymi
Olen vuosia hoitanut pienen sukupiirin salkkuryhmää rahaa ei tipu ellei anna minulle hoidettavaksi eikä tipu silloinkaan vaan virtaa jos tarvitsee
Yhdistämällä rahat vararahaa tarvitaan yhteensä vähemmän käteisenä ja workkivää rahaa on enemmän
Pane raha workkimään älä makaamaan cashinä Tuonhan nyt näkee heti, että liian nössö mies saa hänet ärtyneeksi.
Monille tullut avioerokin miehen nössöilyn takia. On niinkuin raskasta kivirekeä vetäisi perässään. Ei sellaista monikaan nainen kestä.- Anonyymi
Se on kule perus katkera narsisti ja naispuolinen auervaara se akkas, ja mitä ilmeisemin par aikaa netin senssipalstalla saanut osumaa ja uusi uhrin metsästys menny pieleen.
- Anonyymi
Aaah että, kyllä seitenkymmiset on sairaita ja kokoajan omaa etua tavoittelevia, vaikka mies olis kuinka kiltti ja monet asiat osaava ja auttava, jos eukko on äly saita ei tuu mittää, ämmä jakaa kaikki omaks eduks, päsmäröi joka asiassa. Sukulaissuhteetkin menny ihan vituralleen, arvaa vaan miten harmittaa?
- Anonyymi
Iltalehti nyt Kerro meille
Oletko elänyt seksittömässä parisuhteessa? Mikä oli syynä suhteen seksittömyyteen? Loppuiko seksi jossain vaiheessa suhdetta vai alkoiko suhde seksittömänä? Kerro meille kokemuksistasi. Jätä myös yhteystietosi, jos sinua voidaan haastatella luottamuksellisesti aiheesta. Yhteystietojasi ei julkaista.* - Anonyymi
Muijalta loppus moonikset 15 vuotta sitten , alkoi uskovaiseks ei enään seksi kiinnostanut .-
- Anonyymi
Kyllä kun seuraa aikaansa niin jokainen pystyy havainoimaan kuinka naiset ovat muuttuneet erityisen ilkeiksi ja ahneiksi. he ikään kuin katkeruuttaan kostavat miehille pettymyksiään, ilman että ottaisivat minkäänlaista vastuutaa tekemisistään.. no toisaalta ne hyvät naiset taas ovat varattuja ja harvoin tarjolla. ykskin riittäs.
- Anonyymi
näin on, just katkeruutta purkavat jos ei miestä niin muu lähiomainen saa kärsiä
- Anonyymi
Pidätkö naistasi puutteessa.?
- Anonyymi
En pidä, pelehtisin ja heiluttaisin peittoa vaikka kuinka, mut jos ei anna edes samassa huoneessa nukkua, mikäs teet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pidä, pelehtisin ja heiluttaisin peittoa vaikka kuinka, mut jos ei anna edes samassa huoneessa nukkua, mikäs teet?
On näköjään helpottava rykimisketju sentään täällä ;D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232