Tulevana Mikkeliin muuttajana mielipiteitänne kyselisin, kannattaako mennä Anttolaan, kun suht lähellä Mliä ja paljon halvemmat asunnot Saimaa!
Anttola asuinpaikkana?
8
1496
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa jos junteista tykkää. Toki saimaa on plussaa
- Anonyymi
Yhtään sen juntempia kuin keskustan porukkakaan. Taidat luulla itsestäsi liikoja?
- Anonyymi
Anttola ja Haukivuori mukavia pitäjiä. Haukivuorella ehkä paemmat palvelut ja ainakin parempi tie ajella Mikkeliin. Vesistöä Haukivuorellakin, joskaan ei saimaata. Tervetuloa Mikkeliin!
- Anonyymi
Jos tykkää asua 25km päässä palveluista niin kyllä se sitten menee.
- Anonyymi
Haudassa on yhtä rauhallista kuin täällä. Puliukot on sentään kuolleet suurelta osin. Ennen niitä oli tosin kiva katella kesäsin sataman kieppeillä. Ei ne tappanu kuin toisiaan.
- Anonyymi
Onko Anttolassa vapaita maataloustöitä nyt. Onhan siinä lähellä maatiloja ja peltoja näkyy ohiajaessa. Voisin ajaa trakstoria kun on joutilasta aikaa.
- Anonyymi
Asunnot ovat halvempia ja halvemmaksi vaan käyvät mitä pitempään odotat. Jos Mikkelissä töissä niin unohda . Keskeltä metsää tai jostain pellon reunasta saat vielä halvemmalla. Noissa Mikkelin sateliitti lähiöissä asukkaat ikääntyneitä ja palvelut heikkoja. Sama suunta jatkuu myös itse Mikkelissä.
- Anonyymi
Anttolastahan saa omakotitaloja ilmaiseksi, jos vaan suostuu ottamaan vastuut kiinteistöverosta, sähkö-ja vesimaksuista ym. vastaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275