Tulevana Mikkeliin muuttajana mielipiteitänne kyselisin, kannattaako mennä Anttolaan, kun suht lähellä Mliä ja paljon halvemmat asunnot Saimaa!
Anttola asuinpaikkana?
8
1452
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa jos junteista tykkää. Toki saimaa on plussaa
- Anonyymi
Yhtään sen juntempia kuin keskustan porukkakaan. Taidat luulla itsestäsi liikoja?
- Anonyymi
Anttola ja Haukivuori mukavia pitäjiä. Haukivuorella ehkä paemmat palvelut ja ainakin parempi tie ajella Mikkeliin. Vesistöä Haukivuorellakin, joskaan ei saimaata. Tervetuloa Mikkeliin!
- Anonyymi
Jos tykkää asua 25km päässä palveluista niin kyllä se sitten menee.
- Anonyymi
Haudassa on yhtä rauhallista kuin täällä. Puliukot on sentään kuolleet suurelta osin. Ennen niitä oli tosin kiva katella kesäsin sataman kieppeillä. Ei ne tappanu kuin toisiaan.
- Anonyymi
Onko Anttolassa vapaita maataloustöitä nyt. Onhan siinä lähellä maatiloja ja peltoja näkyy ohiajaessa. Voisin ajaa trakstoria kun on joutilasta aikaa.
- Anonyymi
Asunnot ovat halvempia ja halvemmaksi vaan käyvät mitä pitempään odotat. Jos Mikkelissä töissä niin unohda . Keskeltä metsää tai jostain pellon reunasta saat vielä halvemmalla. Noissa Mikkelin sateliitti lähiöissä asukkaat ikääntyneitä ja palvelut heikkoja. Sama suunta jatkuu myös itse Mikkelissä.
- Anonyymi
Anttolastahan saa omakotitaloja ilmaiseksi, jos vaan suostuu ottamaan vastuut kiinteistöverosta, sähkö-ja vesimaksuista ym. vastaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941739
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401533- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9884- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829