Olen 18-vuotias nuori ja oon syönyt nyt yhdistelmä ehkäisypillereitä vajaa puol vuotta.
En oo koskaan vetöny liuskoja putkeen vaan aina oon taukoviikon pitäny, mut mulla alkaa tyhjennysvuoto about aina 1viikko ennen taukoviikkoa ja taukoviikollakin tulee vielä vähän.
Ensimmäiset 2kk pillereitä syödessä vuosin melkee kokoajan ja yhen täydellisesti menneen liuskan oon sen jälkeen syöny.
Mahdollista kai, että nuorelle naiselle pillerit ovat sen verran heikkoja ettei kuukautisia paljoa hallitse, mutta epäsäännöllisten menkkojen takia ne hankittiin niin öööh... osaisko joku sanoa onko tällä vaikutusta pillereiden ehkäsytehoon?
Menkat ennen taukoviikkoa, ehkäsyteho?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774