Youtube ja TV

Anonyymi

Tämä viesti varmaan kuuluisi "verkkopalvelut" -keskustelualueelle, mutta enpä löytänyt suomi24:stä sellaista aluetta.

Aiemmin Youtube ja TV on toiminut aivan mainiosti.

Siis siten, että voit etsiä tietokoneella haluamasi videon, ja sitten "näytä TV:ssä".

Siis Äly-TV, joka on yhdistetty:

1) internetiin

ja

2) loogisesti tietokoneeseen koodilla ( https://www.youtube.com/pair ).

Mutta eipä onnistu enää.
Onko tuokin ominaisuus joko poistettu kokonaan, tai sitten muutettu siten, että sitä ei voi enää käyttää anonyyminä, vaan se vaatii jatkossa kirjautumisen google -tilille ?

Näyttää siltä, että jos ei halua alistua googlen vakoiluun ja tiedonkeräämiseen, niin ainoa keino saada tuo edelleen toimimaan PC:n ja TV:n yhteiskäytössä on se, että rakentaa oman elektroniikkalaitteen, joka teeskentelee TV:lle iolevansa kaukosäädin.

Siis kun PC:llä löytää haluamansa videon youtubesta, niin copy pastettaa videon URL:n omatekoiseen ohjelmaan, joka siirtää tuon URL:n esim. joko perinteisen sarjaportin tai USB:n kautta em. elektroniikkalaitteelle, joka sitten simuloi TV:lle tarvittavat kaukosäätimen painallukset, jotta TV saadaan toistamaan sama video kuin on PC:llä löydetty.

Aiemminhan (ennen kuin Google muutti systeemiään ) tuo ole helppoa:
Paritit vain TV:n ja PC:n koodilla, ja sitten youtube PC:n selaimessa näytti lisävaihtoehdon: "Näytä tämä video älytelevisiossa". Tuo ei siis enää (ainakaan ilman google-tiliä) toimi.

2

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2300
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1327
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1256
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1181
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      904
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      788
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      741
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      596
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      575
    Aihe