Joskus aikoinaan luin täältä hyvän ohjeen suolen toiminnan tehostamiseen.
Eli se oli niin, että kun ähistelet vessan pöntöllä, etkä meinaa saada mitään ulos, niin nosta molemmat kädet ylös suorana pääsi päälle ja yritä uudestaan. Niin ihme ja kumma, se ainakin minulla auttaa aina.
Olen kiitollinen sille joka idean aikoinaan täällä esitti. Yleensä täällä esitetyt ohjeet ja vippaskonstit ovat yhtä tyhjän kanssa, mutta tuo auttaa minua joka kerta.
En tiedä onko sitä mainittu missään virallisemmissa lääketieteen ohjeissa, mutta eipä olisi ollenkaan haitaksi vaikka se tulisi johinkin oppikirjoihinkin.
Ummetuksen hoito
4
119
Vastaukset
- Anonyymi
Enpä ole moisesta kuullut. Onhan tuolla joissakin sosiaalisen median videoissa muunkinlaisia ohjeita uumetukseen.
Oma neuvoni on, että juo riittävästi (enemmän, kuin kuvittelet tarvitsevasi) vettä, liiku vähintään tunti päivässä ja jos tuo ei auta syö apteekista saatavia kuiturakeita, esim. Vi-Siblin on hyvä ummetuksen hoitoon eikä imeydy verenkiertoon lainkaan. - Anonyymi
paras lääke ummetukseen: pureskele yksi pussi Zylitoli purkkaa ja 1,5 litraa kevytlimpparia ja pari päärynää.
- Anonyymi
Minun keinoni on hieroa vähän peräaukon seutua ja samalla kumartuu vessan pöntöllä hiukan eteenpäin ja pinnistää, tulee yleensä heti! Ja sormet ehtii kyllä vetämään pois tieltä!
- Anonyymi
Ylikypsät hedelmät on hyvä. Tämä auttoi myös: avokadoöljyä jogurtin joukkoon aamuisin. Oikeasti ei kannata liikaa puhua luumuista ja muusta, voi olla myös vatsa ylikierroksilla, silloin on rauhoituttava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709