Ummetuksen hoito

Anonyymi

Joskus aikoinaan luin täältä hyvän ohjeen suolen toiminnan tehostamiseen.

Eli se oli niin, että kun ähistelet vessan pöntöllä, etkä meinaa saada mitään ulos, niin nosta molemmat kädet ylös suorana pääsi päälle ja yritä uudestaan. Niin ihme ja kumma, se ainakin minulla auttaa aina.
Olen kiitollinen sille joka idean aikoinaan täällä esitti. Yleensä täällä esitetyt ohjeet ja vippaskonstit ovat yhtä tyhjän kanssa, mutta tuo auttaa minua joka kerta.
En tiedä onko sitä mainittu missään virallisemmissa lääketieteen ohjeissa, mutta eipä olisi ollenkaan haitaksi vaikka se tulisi johinkin oppikirjoihinkin.

4

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Enpä ole moisesta kuullut. Onhan tuolla joissakin sosiaalisen median videoissa muunkinlaisia ohjeita uumetukseen.

      Oma neuvoni on, että juo riittävästi (enemmän, kuin kuvittelet tarvitsevasi) vettä, liiku vähintään tunti päivässä ja jos tuo ei auta syö apteekista saatavia kuiturakeita, esim. Vi-Siblin on hyvä ummetuksen hoitoon eikä imeydy verenkiertoon lainkaan.

    • Anonyymi

      paras lääke ummetukseen: pureskele yksi pussi Zylitoli purkkaa ja 1,5 litraa kevytlimpparia ja pari päärynää.

    • Anonyymi

      Minun keinoni on hieroa vähän peräaukon seutua ja samalla kumartuu vessan pöntöllä hiukan eteenpäin ja pinnistää, tulee yleensä heti! Ja sormet ehtii kyllä vetämään pois tieltä!

    • Anonyymi

      Ylikypsät hedelmät on hyvä. Tämä auttoi myös: avokadoöljyä jogurtin joukkoon aamuisin. Oikeasti ei kannata liikaa puhua luumuista ja muusta, voi olla myös vatsa ylikierroksilla, silloin on rauhoituttava.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1643
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1300
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1100
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1077
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      878
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      840
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    10. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    Aihe