Perjantain palatsi

Kun hökkelistä päästiin, niin laitetaanpa tämmönen vähän parempi kämppä pystyyn perjantain kunniaks 😉

182

608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä täällä on😨, olen pahoillani että meni näin yli. Menettämisen pelko.

      Nyt kävelen ihan siksakkia, tuli liikaa liihoteltua, ja lenneltyä Niin pitkään.

      • Istahappa sohvalle ja vedä muutaman kerran syvään henkeä. Ja sitten ihan rauhallisesti. Levollisia ajatuksia päähän. Kaikki on hyvin.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Istahappa sohvalle ja vedä muutaman kerran syvään henkeä. Ja sitten ihan rauhallisesti. Levollisia ajatuksia päähän. Kaikki on hyvin.

        Yritän.


    • Mua viskas äsken Terveystalo sähköpostilla. Ilmottivat, jotta gynekologikäynti onnistuu nytte myös etänä, puhelimitse tai videoyhteyvellä 😅 Muistan kun joskus oli semmonen vitsi, jotta voipi vaan vetästä housut pois, mennä istumaan kopiokonneen päälle ja rumpsauttaa näppärästi sillä kuvan alapäästä, minkä voi sitte postissa kiikuttaa asiantuntijan nähtäväks 😄
      Paljon on siitä ajasta sitten menty etteenpäin, vuodet vierii...
      No taijan jättää joka tapauksessa tämän etähomman väliin ja käyn sitte iha lähi-yhteyvessä jos tarvetta on. Vaikka kyllä mulla ihan hyviä kokemuksia näistä etäpalveluistakin ompi. Reseptin saa kätevästi uusittua ja vaivan voi selittää tsätissä, eikä tartte ees naamaansa näyttää, jos asia on lääkärille tuttu ja kertomus ohjaa helposti oikeaan diagnoosiin.
      Tää on tätä päivää 😄

      • No niin... Täällähän on kotoisaa 😊 Unenomainen metsäpolku johdatti perille. Hemppo laulaa pihalla ja aurinko lämmittää mieltä, muiden muassa se. Istahdan siis kupposelle kahvia töiden välissä. Jutut on viritetty taajuudelle, paikat on lämpimänä ja koko serviisi tarjolla.
        Meinasin sanoa että laadukasta PK-seuraa mutta... 🤔


      • Ois se kieltämättä jämyä jos pitäis videon välityksellä vastaanotolla käydä 😳


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Ois se kieltämättä jämyä jos pitäis videon välityksellä vastaanotolla käydä 😳

        Niin no tuntushan se ehkä vähän ouvolta ainaki nuo gynishommat jos pitäs tarkastusta hoitaa kännyn tai läppärin välityksellä😅 Nyt läks mielikuvitus laukkamaan ku tamma laitumella 🐎 Täytyy kohta varmaan ottaa taas vettä


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Niin no tuntushan se ehkä vähän ouvolta ainaki nuo gynishommat jos pitäs tarkastusta hoitaa kännyn tai läppärin välityksellä😅 Nyt läks mielikuvitus laukkamaan ku tamma laitumella 🐎 Täytyy kohta varmaan ottaa taas vettä

        🔥🔥🥛💧💧❄️


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        🔥🔥🥛💧💧❄️

        Juomapuoli ei auttanu. Kokeilen seuraavaks suihkua 🚿 Pitäkäähä peukkuja!


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Niin no tuntushan se ehkä vähän ouvolta ainaki nuo gynishommat jos pitäs tarkastusta hoitaa kännyn tai läppärin välityksellä😅 Nyt läks mielikuvitus laukkamaan ku tamma laitumella 🐎 Täytyy kohta varmaan ottaa taas vettä

        Onhan tämä elämätä 😀ei kai se tähän jätä. Että päin hummaillen, hommia kotipuolessa hommailen.
        Sen verran on pää kippee ja toinen pää ummes, et kyl molempia pitäs jonkun ronkkia. Toista aukoo ja toista laittaa kiinni, ni oltas jossain määrin terveempiä😅

        Kylläpä tässä jo rupes ruuan ja levon päälle tekemään taas hummailu hommia mieli, parempi et tasottuu viel vaan mieli. Kyl sitä sit ehtii hummailla ku aika on.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        No niin... Täällähän on kotoisaa 😊 Unenomainen metsäpolku johdatti perille. Hemppo laulaa pihalla ja aurinko lämmittää mieltä, muiden muassa se. Istahdan siis kupposelle kahvia töiden välissä. Jutut on viritetty taajuudelle, paikat on lämpimänä ja koko serviisi tarjolla.
        Meinasin sanoa että laadukasta PK-seuraa mutta... 🤔

        Nyt ei lähde. Kuivuu tuollaisista lähde. En tajunnu PK-seuraa, piti guuglettaa ja äkkiä kiinni😅

        Märemmät lähteet täl puol, tasot on mitä ja niillä mennään😆


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Nyt ei lähde. Kuivuu tuollaisista lähde. En tajunnu PK-seuraa, piti guuglettaa ja äkkiä kiinni😅

        Märemmät lähteet täl puol, tasot on mitä ja niillä mennään😆

        Kuinka pitkälle mahdoit surffailla, mutta PäiväKahvit voi tosiaan juoda erilaisissa tunnelmissa ja seuroissa.
        Noh, hyvä että nyt tiedät jos joskus sellaisia tarjotaan 😃


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Onhan tämä elämätä 😀ei kai se tähän jätä. Että päin hummaillen, hommia kotipuolessa hommailen.
        Sen verran on pää kippee ja toinen pää ummes, et kyl molempia pitäs jonkun ronkkia. Toista aukoo ja toista laittaa kiinni, ni oltas jossain määrin terveempiä😅

        Kylläpä tässä jo rupes ruuan ja levon päälle tekemään taas hummailu hommia mieli, parempi et tasottuu viel vaan mieli. Kyl sitä sit ehtii hummailla ku aika on.

        No niin puhasta tuli mutta jäi se 🔥😁
        Mie en ehkä taho tietää noista pääjuttuloista sen enempää 😂
        Tässäpä biisi, kun sait taas soinnut päähä🎵🎶
        https://youtu.be/kaT7g5rh2fc


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Kuinka pitkälle mahdoit surffailla, mutta PäiväKahvit voi tosiaan juoda erilaisissa tunnelmissa ja seuroissa.
        Noh, hyvä että nyt tiedät jos joskus sellaisia tarjotaan 😃

        Varmempaa ja vähemmän riskialtista on kuttua teelle taikka jaffalle.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Kuinka pitkälle mahdoit surffailla, mutta PäiväKahvit voi tosiaan juoda erilaisissa tunnelmissa ja seuroissa.
        Noh, hyvä että nyt tiedät jos joskus sellaisia tarjotaan 😃

        PK-yrityksessä työskentelevä nainen etsii PK-seudulla PK-seuraa....


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        PK-yrityksessä työskentelevä nainen etsii PK-seudulla PK-seuraa....

        😂
        Tuota ois jo hankalampi korvata teellä tai jaffalla 😊
        Nyt on viikon (lue 4 pvän) aherrus loppu. Lenkille mars! 🕶👟🧢


      • Käytöskukka kirjoitti:

        😂
        Tuota ois jo hankalampi korvata teellä tai jaffalla 😊
        Nyt on viikon (lue 4 pvän) aherrus loppu. Lenkille mars! 🕶👟🧢

        Mie oon jo käyny, niin en toista kertaa kehtaa. Kattosivat siinä jo naapuritki 😅
        Hyvää lenkkiä jos oot menossa!


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Kuinka pitkälle mahdoit surffailla, mutta PäiväKahvit voi tosiaan juoda erilaisissa tunnelmissa ja seuroissa.
        Noh, hyvä että nyt tiedät jos joskus sellaisia tarjotaan 😃

        Rävähti ja kiinni. Vaikka olen itsekkin aika räiskyvä sika ajoin, rävähtäminen ei kiva.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Kuinka pitkälle mahdoit surffailla, mutta PäiväKahvit voi tosiaan juoda erilaisissa tunnelmissa ja seuroissa.
        Noh, hyvä että nyt tiedät jos joskus sellaisia tarjotaan 😃

        Kahvi on kahvia ei muuta😅! Kahviseuran valitsen sen mukaan ettei verkkokalvot☠️ repeä silmissä. Yhtä vain katsoisin ain! ☺️


      • Käytöskukka kirjoitti:

        😂
        Tuota ois jo hankalampi korvata teellä tai jaffalla 😊
        Nyt on viikon (lue 4 pvän) aherrus loppu. Lenkille mars! 🕶👟🧢

        Voih, kävin tässä välillä kaupassa Enkä huomannut viestejä, vieläkö ehtii lenkille? Vai toiseen kertaan?


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Rävähti ja kiinni. Vaikka olen itsekkin aika räiskyvä sika ajoin, rävähtäminen ei kiva.

        Ei sika, vaan aika ajoin


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie oon jo käyny, niin en toista kertaa kehtaa. Kattosivat siinä jo naapuritki 😅
        Hyvää lenkkiä jos oot menossa!

        Metsälenkki teki hyvää, rauhoitti. Mustikat kukkii jo.
        Voisi vaikka grillata, on niin hieno ja lämmin ilta 😊


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Metsälenkki teki hyvää, rauhoitti. Mustikat kukkii jo.
        Voisi vaikka grillata, on niin hieno ja lämmin ilta 😊

        Minä olen olen metsässä. On vslkovuolkaja ja pirtti, en vain näe laavua.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Metsälenkki teki hyvää, rauhoitti. Mustikat kukkii jo.
        Voisi vaikka grillata, on niin hieno ja lämmin ilta 😊

        Oispa kiva kun tulis kunnon mustikkasato. Mie aina vähän villiinnyn mättäällä jos huomaan kunnon mustikanmollukoita. Yhtään en tahtos jättää metsään 😁 Nyt pitää mennä koisaamaan, kun jäi viime yönä unet turhan lyhyeks. Kauniita unia Käytöskukka! Tässä muutama lammas varmuuven vuoks, ettet pyöri sängyssä 😉 🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Oispa kiva kun tulis kunnon mustikkasato. Mie aina vähän villiinnyn mättäällä jos huomaan kunnon mustikanmollukoita. Yhtään en tahtos jättää metsään 😁 Nyt pitää mennä koisaamaan, kun jäi viime yönä unet turhan lyhyeks. Kauniita unia Käytöskukka! Tässä muutama lammas varmuuven vuoks, ettet pyöri sängyssä 😉 🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑

        Mie toivon kans hyvää marjasatoa. Ajattelinkin että olet varmaan aika puhki eilisestä valvomisesta, näin kyllä kellonajat... 🙄
        Kiitos💚 Jos pyörin, sille on nyt hyvä syy, eikä haittaa 😊
        Hyvää yötä!


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie oon jo käyny, niin en toista kertaa kehtaa. Kattosivat siinä jo naapuritki 😅
        Hyvää lenkkiä jos oot menossa!

        Oli muuten ihan hyvä lenkki mutta seurassa olisi kyllä toivomisen varaa. Omat ikuisesti samat polut alkaa välillä kyllästyttää... 🧢👟


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Oli muuten ihan hyvä lenkki mutta seurassa olisi kyllä toivomisen varaa. Omat ikuisesti samat polut alkaa välillä kyllästyttää... 🧢👟

        Mä kävin tänään kans polulla (hyvässä seurassa). Täällä on kivat lenkkeilymaastot ja polut ihan lähellä eli kauan ei tartte autoteitä mennä. Etkös sieki vois tehhä välillä uusia polkuja tai mennä uusille reiteille/poluille 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä kävin tänään kans polulla (hyvässä seurassa). Täällä on kivat lenkkeilymaastot ja polut ihan lähellä eli kauan ei tartte autoteitä mennä. Etkös sieki vois tehhä välillä uusia polkuja tai mennä uusille reiteille/poluille 😉

        Niinpä.. uudet reitit on aina kiehtovia.
        Mukava jos sulla on nyt hyvää lenkkiseuraa! Ehkä miekin löydän omani jos vähän poikkean totutulta polulta 😊


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Niinpä.. uudet reitit on aina kiehtovia.
        Mukava jos sulla on nyt hyvää lenkkiseuraa! Ehkä miekin löydän omani jos vähän poikkean totutulta polulta 😊

        Mulla on kaks vakkaria kanssapolkuilijaa ja yks vähän vähemmän vakkari. Tykkään mennä myös yksin, erityisesti sillon kun tahon pohdiskella juttuja tai olla muuten vaan hiljaa 😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mulla on kaks vakkaria kanssapolkuilijaa ja yks vähän vähemmän vakkari. Tykkään mennä myös yksin, erityisesti sillon kun tahon pohdiskella juttuja tai olla muuten vaan hiljaa 😊

        Okei... 😊 Hyvä että on eri moodeihin sopivaa seuraa.
        Kävellessä mielen solmuissa olevat asiat alkavat kummasti aueta!


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Okei... 😊 Hyvä että on eri moodeihin sopivaa seuraa.
        Kävellessä mielen solmuissa olevat asiat alkavat kummasti aueta!

        Mun tarttee lähteä nyt sänkyyn, jottei ehi mennä uniportti kiinni. Kauniita unia Käytöskukka 🌷😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mun tarttee lähteä nyt sänkyyn, jottei ehi mennä uniportti kiinni. Kauniita unia Käytöskukka 🌷😊

        Nuku hyvin Tulisielu 😌


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Nuku hyvin Tulisielu 😌

        Moikka Käytöskukka!
        Toivottavasti nukuit hyvin ja näit kivoja unia 😊 Mä nukuin ihan ok enkä tainnu nähä mittään tai en ainaka muista. Miten sun päiväsi on menny?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moikka Käytöskukka!
        Toivottavasti nukuit hyvin ja näit kivoja unia 😊 Mä nukuin ihan ok enkä tainnu nähä mittään tai en ainaka muista. Miten sun päiväsi on menny?

        MoikkaMoi!
        Aika hyvin nukutti, kiitos :) Taisin aamuyöllä käväistä hereillä mutten päätynyt heräämöön asti.

        Kivasti työpäivä tässä sujjuuttellee eteenpäin. Ekseleitä ja sähköposteja, niilähän koko maailma pysyy pystyssä, hah...

        Kuis siellä?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        MoikkaMoi!
        Aika hyvin nukutti, kiitos :) Taisin aamuyöllä käväistä hereillä mutten päätynyt heräämöön asti.

        Kivasti työpäivä tässä sujjuuttellee eteenpäin. Ekseleitä ja sähköposteja, niilähän koko maailma pysyy pystyssä, hah...

        Kuis siellä?

        https://www.is.fi/ruokala/art-2000005578048.html
        Eli ei sitä tartte kipata kun poikkeustapauksissa näköjään, mutta ite oon näin tehny jos ollu pitkä tauko. On nopeempaaki kuin vesien läpikeitto 😁

        Kiitos kysymästä. Työpäivä hurahti nopeesti. Illemmalla polun tekoon. 🌲🌲


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        https://www.is.fi/ruokala/art-2000005578048.html
        Eli ei sitä tartte kipata kun poikkeustapauksissa näköjään, mutta ite oon näin tehny jos ollu pitkä tauko. On nopeempaaki kuin vesien läpikeitto 😁

        Kiitos kysymästä. Työpäivä hurahti nopeesti. Illemmalla polun tekoon. 🌲🌲

        Mullakin putoaa hanskat kädestä just nyt.
        Illan tehtävä on juttujen tason mukainen -> kuorma jätekeskukselle 😁


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Mullakin putoaa hanskat kädestä just nyt.
        Illan tehtävä on juttujen tason mukainen -> kuorma jätekeskukselle 😁

        😁 Pidäppä hanskat kädessä jos meinaat alkaa jätettä kuskaamaan. Muista viiä semmoseen keskukseen, missä on kunnon jätemylly eli semmonen, joka jauhaa todella hienoksi. Saahaan sitte kerralla priimaa 😅


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Mullakin putoaa hanskat kädestä just nyt.
        Illan tehtävä on juttujen tason mukainen -> kuorma jätekeskukselle 😁

        Ps. Mie tillaan nyt Muuttopalvelu Niemen poijjaat, jotta saahaan muijaan muutosta (ne kohat😉).


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ps. Mie tillaan nyt Muuttopalvelu Niemen poijjaat, jotta saahaan muijaan muutosta (ne kohat😉).

        No waau, sulla on sitten urakkaa tiedossa 👍😊
        Kesäksi uuteen kotiin...


      • Käytöskukka kirjoitti:

        No waau, sulla on sitten urakkaa tiedossa 👍😊
        Kesäksi uuteen kotiin...

        En mä ole kamojen paikkaa siirrättämässä, eikä kämppä vaihu, vaan aioin kysästä jos löytys Niemen nokasta myös semmosta (erikois)palvelua, jotta saahaan muhun ne tarpeelliset muutokset eli pitemmät pärreet ynnä muut 😅
        Kesäksi uusi minä 😁


      • Käytöskukka kirjoitti:

        No waau, sulla on sitten urakkaa tiedossa 👍😊
        Kesäksi uuteen kotiin...

        Urakkaa siinä kyllä riittää, isommallekin porukalle 😁😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Urakkaa siinä kyllä riittää, isommallekin porukalle 😁😅

        Arvon Ladyt, nyt 🤔...en ihan pysy kärryillä. Enkö vieläkään ole oppinut mitään? Ei ole laseja ei kiikareita, ei karttaa ja mistä kahvista te puhutte? Menen juomaan teetä 😔

        Sen tiedän...paskassa olen kainaloihin saakka, että ainakin 51 viikkoa kaivan itseäni tästä liejusta ylös.

        Mistä kukasta sanottiinkaan, että liejussa sen juuret? ...ai niin se oli Lootuksen kukka. Tähän tulis emoji, mut ei ole.

        Mitä teille kuuluu🙂?


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Arvon Ladyt, nyt 🤔...en ihan pysy kärryillä. Enkö vieläkään ole oppinut mitään? Ei ole laseja ei kiikareita, ei karttaa ja mistä kahvista te puhutte? Menen juomaan teetä 😔

        Sen tiedän...paskassa olen kainaloihin saakka, että ainakin 51 viikkoa kaivan itseäni tästä liejusta ylös.

        Mistä kukasta sanottiinkaan, että liejussa sen juuret? ...ai niin se oli Lootuksen kukka. Tähän tulis emoji, mut ei ole.

        Mitä teille kuuluu🙂?

        Puhuimme sumpinkeiton mestarista. Mimmosta teetä juot, mustaa, valkosta, vihreää, maustamatonta vai maustettua, sokerilla, hunajalla vai ilman? 😁
        Ihan hyvää kuuluu.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Puhuimme sumpinkeiton mestarista. Mimmosta teetä juot, mustaa, valkosta, vihreää, maustamatonta vai maustettua, sokerilla, hunajalla vai ilman? 😁
        Ihan hyvää kuuluu.

        Nyt on kaappi tyhjäT vanhoista teepusseista, ne nyytit on nähty.

        Juuri nyt on vihreää teetä mukissa, mutta lempi teen sinä varmaan muistatkin☺️Ei mitään sokeria tai hunajaa.

        Millaiset sumpit keitit? 🙂


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Puhuimme sumpinkeiton mestarista. Mimmosta teetä juot, mustaa, valkosta, vihreää, maustamatonta vai maustettua, sokerilla, hunajalla vai ilman? 😁
        Ihan hyvää kuuluu.

        Olette kivat nalle naiset 🐻🐻 ja olen oppinut seurassanne paljon.

        En tiedä miksi mutta mun päässä Biisi soi

        🎵KEINU - Jenni Vartiainen

        Ihana, riipaiseva☺️Hyvät sanat.

        Onko sun jugeboksi vireä?


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Nyt on kaappi tyhjäT vanhoista teepusseista, ne nyytit on nähty.

        Juuri nyt on vihreää teetä mukissa, mutta lempi teen sinä varmaan muistatkin☺️Ei mitään sokeria tai hunajaa.

        Millaiset sumpit keitit? 🙂

        Joo, kyllä mie muistan sun lempparin 😁 Toisinaan on kuitenkin hyvä kokeilla jotain uutta. En oo just nyt keitelly minkään sortin kaffetta, kun ei passaa enää tähän aikaan juua tai menee unet.
        Nyt kuttuu polku, ei tietenkään sillä tavalla kirjaimellisesti, jotta "c'moon beibi" tai tuuppa tänne" mutta silleen, jotta mieltä kutkuttaa 😁😉


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Olette kivat nalle naiset 🐻🐻 ja olen oppinut seurassanne paljon.

        En tiedä miksi mutta mun päässä Biisi soi

        🎵KEINU - Jenni Vartiainen

        Ihana, riipaiseva☺️Hyvät sanat.

        Onko sun jugeboksi vireä?

        Mun jukepoksissa on nyt levynvaihtaja rikki, sanos muutama 😅 mutta laitan biisiä kun Niemen poijjaat ovat hoitaneet hommat 😁


      • Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

        Nyt on kaappi tyhjäT vanhoista teepusseista, ne nyytit on nähty.

        Juuri nyt on vihreää teetä mukissa, mutta lempi teen sinä varmaan muistatkin☺️Ei mitään sokeria tai hunajaa.

        Millaiset sumpit keitit? 🙂

        Keisarin Malja vihreä lehti tee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keisarin Malja vihreä lehti tee

        ...Siitä tulikin mieleeni juotaisiinko

        EoEt ja Kiitoskukka malja? 🍷

        🎵MALJA -Jenni Vartiainen


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mun jukepoksissa on nyt levynvaihtaja rikki, sanos muutama 😅 mutta laitan biisiä kun Niemen poijjaat ovat hoitaneet hommat 😁

        Mulla näköjään soi niin tajuttomasti kaikki musiikki🙂, harmi kun en tänään enään ehdi enempiä.

        Mut olisko toi malja nyt tältä päivää viimeinen, ettei mene unet. Oletko oikeasti muuttamassa johonkin, vai onko vertauskuva? vielki on mulla välil mikron kello ja aurinko kello väärillä paikoilla 😄


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Mulla näköjään soi niin tajuttomasti kaikki musiikki🙂, harmi kun en tänään enään ehdi enempiä.

        Mut olisko toi malja nyt tältä päivää viimeinen, ettei mene unet. Oletko oikeasti muuttamassa johonkin, vai onko vertauskuva? vielki on mulla välil mikron kello ja aurinko kello väärillä paikoilla 😄

        Kuuntelen kyl mielelläni liikennevaloissa, jos teillä tulee biisejä, nyt se on moro!


      • Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

        ...Siitä tulikin mieleeni juotaisiinko

        EoEt ja Kiitoskukka malja? 🍷

        🎵MALJA -Jenni Vartiainen

        Kyllä, Tiuhti! Nyt on väli-maljan paikka 🍺 🌟
        Paljosta on selvitty, mutta setvittävää solmuissa vielä riittää, mulla ainakin 😌


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Urakkaa siinä kyllä riittää, isommallekin porukalle 😁😅

        Jaa sellaista muutosta.... Taas minua höynäytit! 😃
        Aattelin että olet vakituisesti muuttamassa Palatsiisi.
        Nousi sympatiat puolellesi koska olen itse aika vastikään muuttourakasta selvinnyt 🚐 Laatikot oli muuten Niemen nokasta 👍😊


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Jaa sellaista muutosta.... Taas minua höynäytit! 😃
        Aattelin että olet vakituisesti muuttamassa Palatsiisi.
        Nousi sympatiat puolellesi koska olen itse aika vastikään muuttourakasta selvinnyt 🚐 Laatikot oli muuten Niemen nokasta 👍😊

        En mä oo sua höynäyttäny nyt enkä aikasemminkaan 😁 Miehän en oo oikiasti etelän naisia ollenkaan, vaan ehta sawolainen, geeneiltäni siis. Ehkä se selittää jottain 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        En mä oo sua höynäyttäny nyt enkä aikasemminkaan 😁 Miehän en oo oikiasti etelän naisia ollenkaan, vaan ehta sawolainen, geeneiltäni siis. Ehkä se selittää jottain 😅

        Vai niin. No se selittää kaiken. Vastuu jää aina kuulijalle 😁
        Nyt en tiedä kannattaisiko edes paljastaa... Minun geenit ponnistaa 100 % Ylä- Savosta 😂


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Vai niin. No se selittää kaiken. Vastuu jää aina kuulijalle 😁
        Nyt en tiedä kannattaisiko edes paljastaa... Minun geenit ponnistaa 100 % Ylä- Savosta 😂

        No niin 😁 Mulla ne geenit on kans sataprosenttisesti sawolaisia, mutta vähän alempaa, ei kuitenkaan pohjalta 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No niin 😁 Mulla ne geenit on kans sataprosenttisesti sawolaisia, mutta vähän alempaa, ei kuitenkaan pohjalta 😅

        Hyvä niin, iloinen yllätys 😊


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Jaa sellaista muutosta.... Taas minua höynäytit! 😃
        Aattelin että olet vakituisesti muuttamassa Palatsiisi.
        Nousi sympatiat puolellesi koska olen itse aika vastikään muuttourakasta selvinnyt 🚐 Laatikot oli muuten Niemen nokasta 👍😊

        Liittyykö tämä nyt jotenkin siihen kissa juttuun 😥


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Joo, kyllä mie muistan sun lempparin 😁 Toisinaan on kuitenkin hyvä kokeilla jotain uutta. En oo just nyt keitelly minkään sortin kaffetta, kun ei passaa enää tähän aikaan juua tai menee unet.
        Nyt kuttuu polku, ei tietenkään sillä tavalla kirjaimellisesti, jotta "c'moon beibi" tai tuuppa tänne" mutta silleen, jotta mieltä kutkuttaa 😁😉

        Ei en lähde enään muita kokeilemaan, halut on ku pienessä kylässä, mutta pyrin nyt kanavoidaan ne johonkin hyödylliseen, ei ole temppu eikä mikään kun sitä on jo 20 vuotta harjoitellut. Omapahan sitten annettavaa, sille jonka tämän kaiken jälkeen kohtaan. Harmittaa ihan hirveästi kun menin täällä sikailemaan, kun luulin että sinä kirjoitit ne Puoli Prinssin tekstit. Et kirjoittanut, hän on joku Anonyymi.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Ei en lähde enään muita kokeilemaan, halut on ku pienessä kylässä, mutta pyrin nyt kanavoidaan ne johonkin hyödylliseen, ei ole temppu eikä mikään kun sitä on jo 20 vuotta harjoitellut. Omapahan sitten annettavaa, sille jonka tämän kaiken jälkeen kohtaan. Harmittaa ihan hirveästi kun menin täällä sikailemaan, kun luulin että sinä kirjoitit ne Puoli Prinssin tekstit. Et kirjoittanut, hän on joku Anonyymi.

        Öö, 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, Tiuhti! Nyt on väli-maljan paikka 🍺 🌟
        Paljosta on selvitty, mutta setvittävää solmuissa vielä riittää, mulla ainakin 😌

        Valmiiksi ei täällä tule kukaan, et ihan samassa veneessä ollaan 😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mulla on kaks vakkaria kanssapolkuilijaa ja yks vähän vähemmän vakkari. Tykkään mennä myös yksin, erityisesti sillon kun tahon pohdiskella juttuja tai olla muuten vaan hiljaa 😊

        Jos sallit että palaan vielä tähän, kysyn onko sinun polkukaverit 2-, 4- vai muu -jalkaisia?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Jos sallit että palaan vielä tähän, kysyn onko sinun polkukaverit 2-, 4- vai muu -jalkaisia?

        😂 Kaikilla on kaks jalkaa, joista yleensä (polulla) toinen on ilmassa. Muuten taitaa olla kaikilla jalat aika maassa.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😂 Kaikilla on kaks jalkaa, joista yleensä (polulla) toinen on ilmassa. Muuten taitaa olla kaikilla jalat aika maassa.

        😁 Tämä selvä, kiitos 👍


      • 😊 😊😊😊😊
        Meinasin jo aiemmin pyytää biisiä. Tämä ylitti toiveet, kiitos. Eipä tuohon ole mitään lisättävää...


      • Käytöskukka kirjoitti:

        😊 😊😊😊😊
        Meinasin jo aiemmin pyytää biisiä. Tämä ylitti toiveet, kiitos. Eipä tuohon ole mitään lisättävää...

        Tässä biisissä on niin karsea loppu, jotta mietin hetken voiko tämmöstä laittaa, mutta kun muuten sillä tavalla kolahtaa, niin siihe lipsahti 😅 Oon oikiasti enemmän kauniiden loppujen ystävä, vaikka kyllä nekin tunteisiin menee 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tässä biisissä on niin karsea loppu, jotta mietin hetken voiko tämmöstä laittaa, mutta kun muuten sillä tavalla kolahtaa, niin siihe lipsahti 😅 Oon oikiasti enemmän kauniiden loppujen ystävä, vaikka kyllä nekin tunteisiin menee 😉

        No kolahtihan tuo 😊
        Eppuja olen kuunnellut paljonkin mutta tämä oli uusi tuttavuus. Kiitos 🎶


      • Käytöskukka kirjoitti:

        No kolahtihan tuo 😊
        Eppuja olen kuunnellut paljonkin mutta tämä oli uusi tuttavuus. Kiitos 🎶

        Onkos Kukkasella jottain lempparibiisiä Epuilta?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Onkos Kukkasella jottain lempparibiisiä Epuilta?

        On, ”Tahdon sut”.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        On, ”Tahdon sut”.

        Tuossa sun lempparissa on kyllä hyvät sanat, eikä sävelessäkään oo vikaa 😉
        Mulla on kaks lempparia, vaikka tykkään kyllä monista muistakin. Rytmillisesti iskeepi "Pimeyden tango" tulta ja sanallisesti iskee tunteisiin "Kaikki häipyy, on vain nyt".


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuossa sun lempparissa on kyllä hyvät sanat, eikä sävelessäkään oo vikaa 😉
        Mulla on kaks lempparia, vaikka tykkään kyllä monista muistakin. Rytmillisesti iskeepi "Pimeyden tango" tulta ja sanallisesti iskee tunteisiin "Kaikki häipyy, on vain nyt".

        Joo, niillä on paljon hyviä. Valkoinen Kupla -albumi iski aikanaan lujaa.
        Hyviä molemmat sinun biisit. Jälkimmäinen on aina jotenkin koskettanut. Meinaatko laittaa soimaan?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Joo, niillä on paljon hyviä. Valkoinen Kupla -albumi iski aikanaan lujaa.
        Hyviä molemmat sinun biisit. Jälkimmäinen on aina jotenkin koskettanut. Meinaatko laittaa soimaan?

        Joo, muistan kun Valkoinen kupla ilmestyi levyhyllyihin 😊 Mulla on se omassakin hyllyssä. Jälkimmäisen voisinkin tässä vielä kuunnella ennen nukkumaan menoa. Laitetaanko sammaan aikaan soimaan ja kuunnellaan "yhessä" 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Joo, muistan kun Valkoinen kupla ilmestyi levyhyllyihin 😊 Mulla on se omassakin hyllyssä. Jälkimmäisen voisinkin tässä vielä kuunnella ennen nukkumaan menoa. Laitetaanko sammaan aikaan soimaan ja kuunnellaan "yhessä" 😁

        Mullakin se Kupla-vinyyli löytyy hyllystä.
        Laittaisitko linkin? Kuunnellaan yhdessä 😊


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Mullakin se Kupla-vinyyli löytyy hyllystä.
        Laittaisitko linkin? Kuunnellaan yhdessä 😊

        Selvä 😉
        Tekstiteeveestä tms tarkka aika ja 23.48 alkaa 😁
        https://youtu.be/oTclcHGwy8U


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Selvä 😉
        Tekstiteeveestä tms tarkka aika ja 23.48 alkaa 😁
        https://youtu.be/oTclcHGwy8U

        Olet Yliveto. Olen täsmällisesti paikalla.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Selvä 😉
        Tekstiteeveestä tms tarkka aika ja 23.48 alkaa 😁
        https://youtu.be/oTclcHGwy8U

        Kiitos ❤️❤️❤️


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Olet Yliveto. Olen täsmällisesti paikalla.

        Mulla vetäs yhen muutaman sekunnin pitusen mainoksen alkuun, kiitos ei maksullisen version, mutta eiköhän me aika samoissa tahdeissa menty 😉 Nyt pitää lähteä unten maille. Kauniita unia Käytöskukka 🌷 🌼🌸😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mulla vetäs yhen muutaman sekunnin pitusen mainoksen alkuun, kiitos ei maksullisen version, mutta eiköhän me aika samoissa tahdeissa menty 😉 Nyt pitää lähteä unten maille. Kauniita unia Käytöskukka 🌷 🌼🌸😊

        Olen sanaton. Nuku hyvin 🦋😌


      • Anonyymi

        Ei ehkä ihan omaan makuun, mut hyvä et sulla taas soi😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä ihan omaan makuun, mut hyvä et sulla taas soi😊

        On teillä ollut nähtävästi kiva ilta. 😊 en ihan kauheasti epuista välitä, tunnelma synkänpuoleinen. Toi yks biisi missä puhuttiin lapsuudesta...teki pahaa. Täällä ei voi kirjoittaa enempää, mut mun lapsuus on ollut maanpäällinen helvetti. (Se kissa juttukin😥, tulin jo ihan vainoharhaiseksi, mutta miten te voisitte mun lapsuudesta tietää asoita, Suomessa on monta miljoonaa ihmistä, joten järki palas🙂) Jotenkin tuntuu, että tämä aikuisuus sitten kompensoinut sitä kärsimystä, saanut elämältä paljon lapset nuorena ja uusia hyviä ihmissuhteita, siitä liiton Luojaa. Tulipa taas pitkä teksti, yritän himmailla, etten taas täytä koko palstaa. 🙂hyvää tätä päivää! ☀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        On teillä ollut nähtävästi kiva ilta. 😊 en ihan kauheasti epuista välitä, tunnelma synkänpuoleinen. Toi yks biisi missä puhuttiin lapsuudesta...teki pahaa. Täällä ei voi kirjoittaa enempää, mut mun lapsuus on ollut maanpäällinen helvetti. (Se kissa juttukin😥, tulin jo ihan vainoharhaiseksi, mutta miten te voisitte mun lapsuudesta tietää asoita, Suomessa on monta miljoonaa ihmistä, joten järki palas🙂) Jotenkin tuntuu, että tämä aikuisuus sitten kompensoinut sitä kärsimystä, saanut elämältä paljon lapset nuorena ja uusia hyviä ihmissuhteita, siitä liiton Luojaa. Tulipa taas pitkä teksti, yritän himmailla, etten taas täytä koko palstaa. 🙂hyvää tätä päivää! ☀️

        Nimi unohtui


    • Kiitos kutsusta! Meinasin ensin päräyttää ilmoille Sawolaisten laulua, mutta otetaan maakunta-aiheisia vaikka joskus toiste.

      Kesäinen keli virittää kesäisiin mietteisiin... 😉
      https://www.youtube.com/watch?v=juX0Ja6v1Ig


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Olipa kiva ralli, kiitos 😊
        Mä luukutin tätä biisiä yks kesä monen monituista vuotta sitten 😅 https://youtu.be/fon4QAjY1KU

        Jep! Toimii edelleen, tosi tosi hyvin 😊.

        2 milj. klikkausta.. olet tosissaan joskus luukuttanut sitä 😅😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Olipa kiva ralli, kiitos 😊
        Mä luukutin tätä biisiä yks kesä monen monituista vuotta sitten 😅 https://youtu.be/fon4QAjY1KU

        Ja jäi sitten loppupäiväksi korvamadoksi 😅

        Tämä tyttö läks nyt salikorttia uusimaan. Pitää päästä rantakuntoon, on nääs riski että viikonloppuna joutuu pulahtamaan mereen ... 😁


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Ja jäi sitten loppupäiväksi korvamadoksi 😅

        Tämä tyttö läks nyt salikorttia uusimaan. Pitää päästä rantakuntoon, on nääs riski että viikonloppuna joutuu pulahtamaan mereen ... 😁

        Ootpas reipas 👍 Mulla ei oo koskaan ollu salikorttia. Yhessä vaiheessa kävin työpaikan kuntosalilla, mutta siitäkin on jo aikaa. Nykyään tuo liikunta on lähinnä kävelyä ja sen lisäks hidastempoisia "jumppia". Kuinkahan lämpöstä se meren vesi nyt on. Onko sulla tietoa? Mä oon vähän vilukissa. Alle kymmenen asteiseen mua ei saa laittamaan edes varvasta ja ennenku uimaan suostun täytyy veden olla jo aika lähellä 20 astetta 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ootpas reipas 👍 Mulla ei oo koskaan ollu salikorttia. Yhessä vaiheessa kävin työpaikan kuntosalilla, mutta siitäkin on jo aikaa. Nykyään tuo liikunta on lähinnä kävelyä ja sen lisäks hidastempoisia "jumppia". Kuinkahan lämpöstä se meren vesi nyt on. Onko sulla tietoa? Mä oon vähän vilukissa. Alle kymmenen asteiseen mua ei saa laittamaan edes varvasta ja ennenku uimaan suostun täytyy veden olla jo aika lähellä 20 astetta 😅

        Moi DJ. EoEt!
        Ei taija kovin lämmintä olla... ootas...
        Kartan mukaan 8-10 astetta
        😬 Mutta ei voi jäädä pekkaa pahemmaksi jos muutkin menevät... kai? Tai sitten mua on älytetty, mikä ei ole kovin vaikeaa 🙄

        Miten sinun iltapuuhat on sujuneet?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Moi DJ. EoEt!
        Ei taija kovin lämmintä olla... ootas...
        Kartan mukaan 8-10 astetta
        😬 Mutta ei voi jäädä pekkaa pahemmaksi jos muutkin menevät... kai? Tai sitten mua on älytetty, mikä ei ole kovin vaikeaa 🙄

        Miten sinun iltapuuhat on sujuneet?

        Aika laiskana on männy 🙄


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Aika laiskana on männy 🙄

        No kuule... Sekkii tekköö hyvvee aena sillon tällön.

        Saanko jo tässä vaiheessa varata illan viimeisen biisin?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        No kuule... Sekkii tekköö hyvvee aena sillon tällön.

        Saanko jo tässä vaiheessa varata illan viimeisen biisin?

        Tekee toki ja saat varata toki 😉


      • No joo... 😊
        Se oli jotenkin hot vaikkei sitä vielä edes tajunnut miksi 😂😂


      • Käytöskukka kirjoitti:

        No joo... 😊
        Se oli jotenkin hot vaikkei sitä vielä edes tajunnut miksi 😂😂

        😄 Mä oon ollu vielä melkeen tuttivaiheessa sillon kun tuo biisi ilmesty. Tästähän tuli uus versio kakstonnisen alussa https://youtu.be/Wb59JRtZJpo
        ja tuolloin, villeinä nuoruusvuosina tutustuin sitten myös tähän Taiskan alkuperäiseen versioon.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😄 Mä oon ollu vielä melkeen tuttivaiheessa sillon kun tuo biisi ilmesty. Tästähän tuli uus versio kakstonnisen alussa https://youtu.be/Wb59JRtZJpo
        ja tuolloin, villeinä nuoruusvuosina tutustuin sitten myös tähän Taiskan alkuperäiseen versioon.

        Aijaa.. Siis et ollut kuullut alkuperäistä ennen sitä? Siehän olet aika Juniori sitten 😊


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Aijaa.. Siis et ollut kuullut alkuperäistä ennen sitä? Siehän olet aika Juniori sitten 😊

        Oon varmaankin kuullu jos on radiossa soinu, mutta ei oo muistikuvia tai siis muisti ei riitä niin kauas. Enkä nyt sanos, jotta juniori oon 😂


      • Hyvät sanat 👍 Mutta siitäkin on jo nuin kauan aikaa, 2002 😃
        Aika rientää vuodet vierii ystäväiseni...


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Hyvät sanat 👍 Mutta siitäkin on jo nuin kauan aikaa, 2002 😃
        Aika rientää vuodet vierii ystäväiseni...

        Niin ne vierii ja koko ajan noppeemmin...


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Niin ne vierii ja koko ajan noppeemmin...

        Ehkä niihin mietteisiin voisi sopia tämmönen viisu:
        https://youtu.be/qdP5Ff9uEiI


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Ehkä niihin mietteisiin voisi sopia tämmönen viisu:
        https://youtu.be/qdP5Ff9uEiI

        Kiitos tästä 👍 Hyvä biisi! 😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kiitos tästä 👍 Hyvä biisi! 😊

        😊
        Pave on musiikillisesti minun idoli. Kuten myös nerokkaat Syrjän veljekset.

        Tykkäätkö laulaa karaokea?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        😊
        Pave on musiikillisesti minun idoli. Kuten myös nerokkaat Syrjän veljekset.

        Tykkäätkö laulaa karaokea?

        Nyt täytyy taas tunnustaa, jotta en oo koskaan laulanu karaokea, mutta raitilla kuorossa ja käsikynkkää senki edestä 😅
        Pavella on monta hyvää biisiä. *Joki ja meri" eniten mun mieleen ja sitten tietenkin "Lähtisitkö" 😉
        Tykkäätkös sie Hectorista?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nyt täytyy taas tunnustaa, jotta en oo koskaan laulanu karaokea, mutta raitilla kuorossa ja käsikynkkää senki edestä 😅
        Pavella on monta hyvää biisiä. *Joki ja meri" eniten mun mieleen ja sitten tietenkin "Lähtisitkö" 😉
        Tykkäätkös sie Hectorista?

        Mulla takkuaa nyt vähän tämä Suomikaksnelonen. Täytyy kohta lähteä petiin...


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nyt täytyy taas tunnustaa, jotta en oo koskaan laulanu karaokea, mutta raitilla kuorossa ja käsikynkkää senki edestä 😅
        Pavella on monta hyvää biisiä. *Joki ja meri" eniten mun mieleen ja sitten tietenkin "Lähtisitkö" 😉
        Tykkäätkös sie Hectorista?

        Miekin vain kerran eikä ollut mukava kokemus 🙄 Kotona olisi kyllä kiva hoilotella ilman kriittistä yleisöä, harkitsen laitteiston hankkimista.

        Hector on kans yksi legenda. Nyttemmin olen alkanut tykätä enemmän vanhemmasta tuotannosta. Ne on jotenkin viattomampia ja runollisempia.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mulla takkuaa nyt vähän tämä Suomikaksnelonen. Täytyy kohta lähteä petiin...

        Tottakai. Sinun tahdissa mennään. Laitetaanko viimeinen biisi soimaan?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Miekin vain kerran eikä ollut mukava kokemus 🙄 Kotona olisi kyllä kiva hoilotella ilman kriittistä yleisöä, harkitsen laitteiston hankkimista.

        Hector on kans yksi legenda. Nyttemmin olen alkanut tykätä enemmän vanhemmasta tuotannosta. Ne on jotenkin viattomampia ja runollisempia.

        Mie kerron huomenna mikä on Hectorilta mun lemppari 😉


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Tottakai. Sinun tahdissa mennään. Laitetaanko viimeinen biisi soimaan?

        Laita vaan 😊 Kuunnellaanko taas yhessä?




      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        23.45? 😊

        23:45 😊


      • Käytöskukka kirjoitti:

        23:45 😊

        Pave oli hyvä valinta illan viimeseks 😊👍
        Nyt pitää lähteä punkkaan ettei oo huomenna silmät ihan ristissä. Kauniita unia Käytöskukka 😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Pave oli hyvä valinta illan viimeseks 😊👍
        Nyt pitää lähteä punkkaan ettei oo huomenna silmät ihan ristissä. Kauniita unia Käytöskukka 😊

        Kauniita unia sinnekin, Tulisielu 😊


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Kauniita unia sinnekin, Tulisielu 😊

        Huomenta päivää! Miepä laitan nyt aamun ekan kun sie laitoit illan vikan 😉
        Mukavaa päivää! 😊
        https://youtu.be/NA7WtSuCcqo


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Huomenta päivää! Miepä laitan nyt aamun ekan kun sie laitoit illan vikan 😉
        Mukavaa päivää! 😊
        https://youtu.be/NA7WtSuCcqo

        Sillä lailla, reippahasti päivään uuteen 😂
        Huomenta vaan ja samoin Sulle. Olkoon päiväsi mitä aurinkoisin ☀️


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie kerron huomenna mikä on Hectorilta mun lemppari 😉

        Teillä on nähtävästi kivat jugeboksi ja karaoken pystyssä.

        Menen nyt Heeroksesta Hectoriin katsoin tämmöisen pätkän, olisiko teillä suomentaa tämä saksankielinen puhe...en ymmärrä mitä siinä puhutaan.

        https://youtu.be/kw65Q-3K6Xk


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Sillä lailla, reippahasti päivään uuteen 😂
        Huomenta vaan ja samoin Sulle. Olkoon päiväsi mitä aurinkoisin ☀️

        En ihan pääse samalle aallonpituudelle, johtuu varmaan lasisesta lapsuudestani, kun ei iskelmät tai muuten viinanhuiruiset sanoitukset iske.

        Ehkäpä tämän biisin kautta pystyn yhtymään teidän mielenmaisemiin, tässä on kuitenkin valoisa melodia. Tarjoan kaikille kuuntelijoille zerocolat😊.

        https://youtu.be/NpxHNb_KN1w

        Edu Kettunen on mun lemppari näistä suomalaisista. Aina sellainen valoisa vire soitossa.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Teillä on nähtävästi kivat jugeboksi ja karaoken pystyssä.

        Menen nyt Heeroksesta Hectoriin katsoin tämmöisen pätkän, olisiko teillä suomentaa tämä saksankielinen puhe...en ymmärrä mitä siinä puhutaan.

        https://youtu.be/kw65Q-3K6Xk

        Mä en ossaa saksaa kuin yhen nätin lauseen ja sitte sen lisäks yhen ruman sanan, eli on pysty auttamaan, sori 😄


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Teillä on nähtävästi kivat jugeboksi ja karaoken pystyssä.

        Menen nyt Heeroksesta Hectoriin katsoin tämmöisen pätkän, olisiko teillä suomentaa tämä saksankielinen puhe...en ymmärrä mitä siinä puhutaan.

        https://youtu.be/kw65Q-3K6Xk

        Voi että, minäkin osaan ihan muita kieliä.., Saksan sanavarasto ei ole edes eOeT:n tasolla 🙄


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Huomenta päivää! Miepä laitan nyt aamun ekan kun sie laitoit illan vikan 😉
        Mukavaa päivää! 😊
        https://youtu.be/NA7WtSuCcqo

        ☀️ Kesäiset tunnelmat jatkuvat, tässä taukomusaa työn raskaan.. ja ne. 🌻🦋⛅️

        https://youtu.be/7DgorqWvL7U


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä en ossaa saksaa kuin yhen nätin lauseen ja sitte sen lisäks yhen ruman sanan, eli on pysty auttamaan, sori 😄

        Ei haittaa kahdella lauseella pärjää hyvin😊, kun niitä käyttää oikeassa paikassa oikeaan aikaan. 👍

        Mun sydän on ottanut mun päästä kiinni, nyt on musiikkia, enkä edes ihan ymmärrä soi vaan ihan helvetisti:

        https://youtu.be/RsgbRuGZe64

        Meniskö sulta enkku, multa ei. Laitoin tämän nyt jo tänne ennenkö edes käänsin, koska olen niin energiaa täynnä. Yritin käydä lenkillä purkaskseni tätä tunnetta, molemmat kantapäät rakoilla, vaikka matka lyhyt ennenkö rupes sattumaan, en edes yhtään juoksuaskelta ehtinyt ottaa. Ehkäpä se johtuu näistä vanhoista harmaista riepuisista lenkkareista. Otan kaapistasi olleet uudet Pinkit 😊pian käyttöön.

        En tiedä elänkö sadussa, vai todessa, vai olisiko se sittenkin filosofinen realismi lähinnä omaa maailmankuvaa🤔...sen tiedän että tässä maassa haluan olla.

        Kuvassa näen sateenkaarren ihan sama mihin suuntaan katson! Sateenkaaria joka puolella. (Yksisarvinen jos tulee vastaan, sit lyön kyllä jarrut pohjaan.) Saduissa luvataan, että sateenkaaren päässä on jotain, mutta en millään muista mitä🤔,ehkä se palautuu, kun saan sykkeen laskemaan, ehkä, tuskin vielä vähään aikaan.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Ei haittaa kahdella lauseella pärjää hyvin😊, kun niitä käyttää oikeassa paikassa oikeaan aikaan. 👍

        Mun sydän on ottanut mun päästä kiinni, nyt on musiikkia, enkä edes ihan ymmärrä soi vaan ihan helvetisti:

        https://youtu.be/RsgbRuGZe64

        Meniskö sulta enkku, multa ei. Laitoin tämän nyt jo tänne ennenkö edes käänsin, koska olen niin energiaa täynnä. Yritin käydä lenkillä purkaskseni tätä tunnetta, molemmat kantapäät rakoilla, vaikka matka lyhyt ennenkö rupes sattumaan, en edes yhtään juoksuaskelta ehtinyt ottaa. Ehkäpä se johtuu näistä vanhoista harmaista riepuisista lenkkareista. Otan kaapistasi olleet uudet Pinkit 😊pian käyttöön.

        En tiedä elänkö sadussa, vai todessa, vai olisiko se sittenkin filosofinen realismi lähinnä omaa maailmankuvaa🤔...sen tiedän että tässä maassa haluan olla.

        Kuvassa näen sateenkaarren ihan sama mihin suuntaan katson! Sateenkaaria joka puolella. (Yksisarvinen jos tulee vastaan, sit lyön kyllä jarrut pohjaan.) Saduissa luvataan, että sateenkaaren päässä on jotain, mutta en millään muista mitä🤔,ehkä se palautuu, kun saan sykkeen laskemaan, ehkä, tuskin vielä vähään aikaan.

        Siis tajuton mitkä sanat😃,aina olen vaan kulkenut rukoilen ja luottanut intuitioon (niin lapsellinen 😅).

        Lupasin jollekin Sanonyymille korjata. ”Korjaa sit”
        Nyt en tiedä olisiko tämä biisi pitänyt kuitenkin laittaa Rohkaisua päivään soittorasiaan Heerokselleni🤔...en tiedä. No menköön nyt sitten tänne Palatsin puolellekkin, vaikka Hectorille👍🙂 hyvää tätä päivää, pakko kohta heittää kännykkä mäkeen, ku pääsydöntä myöden täynnä ja tavaraa pukkaa, ku viidakon kukkaa😅 ihan hullu päivä, hulluudesta rikas jne... nyt mikronkello piippaa.

        Hyvää tätä päivää! 🌤kaikille😌


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Ei haittaa kahdella lauseella pärjää hyvin😊, kun niitä käyttää oikeassa paikassa oikeaan aikaan. 👍

        Mun sydän on ottanut mun päästä kiinni, nyt on musiikkia, enkä edes ihan ymmärrä soi vaan ihan helvetisti:

        https://youtu.be/RsgbRuGZe64

        Meniskö sulta enkku, multa ei. Laitoin tämän nyt jo tänne ennenkö edes käänsin, koska olen niin energiaa täynnä. Yritin käydä lenkillä purkaskseni tätä tunnetta, molemmat kantapäät rakoilla, vaikka matka lyhyt ennenkö rupes sattumaan, en edes yhtään juoksuaskelta ehtinyt ottaa. Ehkäpä se johtuu näistä vanhoista harmaista riepuisista lenkkareista. Otan kaapistasi olleet uudet Pinkit 😊pian käyttöön.

        En tiedä elänkö sadussa, vai todessa, vai olisiko se sittenkin filosofinen realismi lähinnä omaa maailmankuvaa🤔...sen tiedän että tässä maassa haluan olla.

        Kuvassa näen sateenkaarren ihan sama mihin suuntaan katson! Sateenkaaria joka puolella. (Yksisarvinen jos tulee vastaan, sit lyön kyllä jarrut pohjaan.) Saduissa luvataan, että sateenkaaren päässä on jotain, mutta en millään muista mitä🤔,ehkä se palautuu, kun saan sykkeen laskemaan, ehkä, tuskin vielä vähään aikaan.

        Siellä sanotaan olevan aarre. Kahella lauseella pärjäis kyllä, mutta kun mie en osaa ku yhen ja just tajusin, jotta ite asiassa kaks sannaa sen lisäks, kiitoksen ja sitte semmosen "kirosanan" 😄 Lause on se mikä on italiaksi "Io ti amo" tai ihan vaan "ti amo" ja sitä en tosiaan joka tyypille sano 😂 Ajalla ja paikalla ei niin väliä, mutta sillä kelle tuota hokee on 😉


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Siis tajuton mitkä sanat😃,aina olen vaan kulkenut rukoilen ja luottanut intuitioon (niin lapsellinen 😅).

        Lupasin jollekin Sanonyymille korjata. ”Korjaa sit”
        Nyt en tiedä olisiko tämä biisi pitänyt kuitenkin laittaa Rohkaisua päivään soittorasiaan Heerokselleni🤔...en tiedä. No menköön nyt sitten tänne Palatsin puolellekkin, vaikka Hectorille👍🙂 hyvää tätä päivää, pakko kohta heittää kännykkä mäkeen, ku pääsydöntä myöden täynnä ja tavaraa pukkaa, ku viidakon kukkaa😅 ihan hullu päivä, hulluudesta rikas jne... nyt mikronkello piippaa.

        Hyvää tätä päivää! 🌤kaikille😌

        Helvetin 🔥vimmalla soi🎼, mut ihan ku tulis taivaasta,💫
        ...taidan aivastaa 😅😃😂

        ...🤔Aivastuksessa on muuten vähän samaa kuin orgasmissa. No mut hei ei tähän suuntaan, vaikka tämä se suunta onkin 😅...sitten Herrokselle.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        ☀️ Kesäiset tunnelmat jatkuvat, tässä taukomusaa työn raskaan.. ja ne. 🌻🦋⛅️

        https://youtu.be/7DgorqWvL7U

        No jopas olen seuraan yksynyt, oli nätti ja selvästikkin olen tässä Palatsissa kolmaspyörä😅👍

        😀😉 otan vinkistä vaarin! ja koitan pysytellä jatkossa muissa ketjuissa. Teelle ja zerocolalle mut voi aina kutsua ja meneehän se yksi bissekin porukassa, vaikka tälläinen keltanokka olenkin🙂.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Siis tajuton mitkä sanat😃,aina olen vaan kulkenut rukoilen ja luottanut intuitioon (niin lapsellinen 😅).

        Lupasin jollekin Sanonyymille korjata. ”Korjaa sit”
        Nyt en tiedä olisiko tämä biisi pitänyt kuitenkin laittaa Rohkaisua päivään soittorasiaan Heerokselleni🤔...en tiedä. No menköön nyt sitten tänne Palatsin puolellekkin, vaikka Hectorille👍🙂 hyvää tätä päivää, pakko kohta heittää kännykkä mäkeen, ku pääsydöntä myöden täynnä ja tavaraa pukkaa, ku viidakon kukkaa😅 ihan hullu päivä, hulluudesta rikas jne... nyt mikronkello piippaa.

        Hyvää tätä päivää! 🌤kaikille😌

        *Pää sydäntä myöden


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        No jopas olen seuraan yksynyt, oli nätti ja selvästikkin olen tässä Palatsissa kolmaspyörä😅👍

        😀😉 otan vinkistä vaarin! ja koitan pysytellä jatkossa muissa ketjuissa. Teelle ja zerocolalle mut voi aina kutsua ja meneehän se yksi bissekin porukassa, vaikka tälläinen keltanokka olenkin🙂.

        Tässä ei oo mittään pyöriä, vaan hyvillä raiteilla mennään 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tässä ei oo mittään pyöriä, vaan hyvillä raiteilla mennään 😉

        Raiteilla meno onkin rauhaisaa, kaunista ja vielä jos pysyy kyydissä. Ellei sitten ole kaverit heittänyt raiteiden alle 😅...sitähän ei aina voi ennalta tietää, jos katselee naivien lasien läpi, mut kaikki selviää ajallaan, kyllä sen sit huomaa, ellei katsele vaan Luojaa...kun junan pilli soi. Mulla on se pahatapa et, tuijottelen vaan pilviin, vai olisko kuitenkin hyvä tapa 😅 käytöstapa, eise tapa, on vaan tapa...😂😂😂

        Sit jos rysähtää, niin on ainakin kirkkaudessa silmät😄


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Raiteilla meno onkin rauhaisaa, kaunista ja vielä jos pysyy kyydissä. Ellei sitten ole kaverit heittänyt raiteiden alle 😅...sitähän ei aina voi ennalta tietää, jos katselee naivien lasien läpi, mut kaikki selviää ajallaan, kyllä sen sit huomaa, ellei katsele vaan Luojaa...kun junan pilli soi. Mulla on se pahatapa et, tuijottelen vaan pilviin, vai olisko kuitenkin hyvä tapa 😅 käytöstapa, eise tapa, on vaan tapa...😂😂😂

        Sit jos rysähtää, niin on ainakin kirkkaudessa silmät😄

        Kirkkaudesta ihan ristissä silmät!
        Elämä ja Puu,
        i love you.

        Ei lesbosti, vaan silleen et ei ole jännitteet pyörissä eikä pinnoissa. 😂😅


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Kirkkaudesta ihan ristissä silmät!
        Elämä ja Puu,
        i love you.

        Ei lesbosti, vaan silleen et ei ole jännitteet pyörissä eikä pinnoissa. 😂😅

        Nyt menen ihan itsekseni työttömän kahvitauolle, tummaasuklaata, pähkinöitä ja omenaa.

        ...jospa saisin tämän energian nyt purettua tältä päivältä johonkin muuhun, etten täytä tältä erää enempää palstaa.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Siellä sanotaan olevan aarre. Kahella lauseella pärjäis kyllä, mutta kun mie en osaa ku yhen ja just tajusin, jotta ite asiassa kaks sannaa sen lisäks, kiitoksen ja sitte semmosen "kirosanan" 😄 Lause on se mikä on italiaksi "Io ti amo" tai ihan vaan "ti amo" ja sitä en tosiaan joka tyypille sano 😂 Ajalla ja paikalla ei niin väliä, mutta sillä kelle tuota hokee on 😉

        🤔jokainen taplaa tyylillään ja hyvä niin

        . My self pidän sanoja niin arvossa arvaamattomassa, että en ainakaan sitä tärkeintä käyttäisi koskaan hokemana missään tilanteessa (en edes runossa tai laulussa, taulussa!).

        Ja niin kuin aivastamisessa on elämässäkin ajoitus ratkaisevan tärkeä, muuten ei ole järkeä! Sanoja ei kannata viskoa, kiskoa, toisia rikkoa.
        Sanat voivat olla kultaa ja multaa, uuden kasvu maata, ne ei hävitä saata.

        Sanojen voimaaN en uskomatta olla saata. Oletko koskaan kuullut...alussa oli Sana ja sana tuli lihaksi (todeksi).

        Elän sanasta, lihassa, olen Nainen, ihminen... se Juicen biisi! Ja sen sanat, mulle tosi tärkeät, niissä järkeä!

        Kaikkien ihmisten kaikki sanat ja nekin joita ei sanottu ja jotka vielä sanotaan😌

        Nyt lepoa ja rauhaa, vaikka sydämeni pauhaa.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        🤔jokainen taplaa tyylillään ja hyvä niin

        . My self pidän sanoja niin arvossa arvaamattomassa, että en ainakaan sitä tärkeintä käyttäisi koskaan hokemana missään tilanteessa (en edes runossa tai laulussa, taulussa!).

        Ja niin kuin aivastamisessa on elämässäkin ajoitus ratkaisevan tärkeä, muuten ei ole järkeä! Sanoja ei kannata viskoa, kiskoa, toisia rikkoa.
        Sanat voivat olla kultaa ja multaa, uuden kasvu maata, ne ei hävitä saata.

        Sanojen voimaaN en uskomatta olla saata. Oletko koskaan kuullut...alussa oli Sana ja sana tuli lihaksi (todeksi).

        Elän sanasta, lihassa, olen Nainen, ihminen... se Juicen biisi! Ja sen sanat, mulle tosi tärkeät, niissä järkeä!

        Kaikkien ihmisten kaikki sanat ja nekin joita ei sanottu ja jotka vielä sanotaan😌

        Nyt lepoa ja rauhaa, vaikka sydämeni pauhaa.

        Joo, mulla on ehkä vähän tämmönen (äly)vapaa tyyli 😉 Ken ei kestä, voi siitä ottaa vappaata ja näin on joku joskus tehnykin 😅
        En mä sillä tavalla kirjaimellisesti tarkottanu, jotta itekään hokisin, mutta olen tuon lauseen monta kertaa sanonu (suomeks vaan.)
        Aivastus tulee sillon kun on tullakseen ja sanovat, että sitä ei pitäs pidättää vaan antaa tulla. Joskus autoa ajaessa se on kiusallista kun vettää samalla silmät kiinni, onneks ei pitkäks aikaa 😅 Mulla on viä sillä tavalla, jotta harvemmin aivastan vaan kerran, vaan niitä tulee sitte putkessa.
        Sanoilla on merkitystä, mutta joskus ne merkitsee yhelle yhtä ja toiselle toista. Kuten vaikkapa sana kehdata.
        Olen kuullut tuon "alussa oli sana". Siihen vois lisätä jotta isolla alkukirjaimella, vaikka oon mä nähny, että aloitetaan pienelläkin tai pisteillä.

        Sinulle sopisi nytten tämä biisi
        https://youtu.be/74ZYDBexoPk
        😉


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Miekin vain kerran eikä ollut mukava kokemus 🙄 Kotona olisi kyllä kiva hoilotella ilman kriittistä yleisöä, harkitsen laitteiston hankkimista.

        Hector on kans yksi legenda. Nyttemmin olen alkanut tykätä enemmän vanhemmasta tuotannosta. Ne on jotenkin viattomampia ja runollisempia.

        Moikka Käytöskukka 🙃
        Työpäivä on ollu jo hetken pulkassa..
        Tässä on se miun lemppari Hectorin tuotannosta. Laitan tähän Saran version, josta tykkään melkeen yhtä paljon kuin alkuperäisestä.
        https://youtu.be/ZMW8xAv-Y6w
        Miten sun päivä on menny?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moikka Käytöskukka 🙃
        Työpäivä on ollu jo hetken pulkassa..
        Tässä on se miun lemppari Hectorin tuotannosta. Laitan tähän Saran version, josta tykkään melkeen yhtä paljon kuin alkuperäisestä.
        https://youtu.be/ZMW8xAv-Y6w
        Miten sun päivä on menny?

        On se hieno... 😌 Ja tosi hyvä versio myös, en ollut ennen kuullut. Hyvä bändi.

        Onneksi ei tänään ollut tiukkaa keskittymistä vaativaa työtä, ajatukset vähän harhailivat ja karkailivat 😏


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moikka Käytöskukka 🙃
        Työpäivä on ollu jo hetken pulkassa..
        Tässä on se miun lemppari Hectorin tuotannosta. Laitan tähän Saran version, josta tykkään melkeen yhtä paljon kuin alkuperäisestä.
        https://youtu.be/ZMW8xAv-Y6w
        Miten sun päivä on menny?

        Oletkos itse tyytyväinen saavutuksiisi tänään 😊?


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se hieno... 😌 Ja tosi hyvä versio myös, en ollut ennen kuullut. Hyvä bändi.

        Onneksi ei tänään ollut tiukkaa keskittymistä vaativaa työtä, ajatukset vähän harhailivat ja karkailivat 😏

        Mä kuulin tän kerran radiosta autoa ajaessa ja kun tykkäsin, niin pitihän tämä versioki ettiä. Nykyään se on onneks helppoa. Ootsää nukkunu huonosti vai harhailiko ja juoksko ajatus karkuun muuten vaan? Mä joskus mietin, jotta on se vaan lykky (oma ja muitten), etten oo semmosessa ammatissa, missä huono keskittyminen sais aikaan katastrofeja 😅


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Oletkos itse tyytyväinen saavutuksiisi tänään 😊?

        No sain mä tehtyä semmosta mitä pitikin eli kai sitä kohtuu tyytyväinen voi olla, vaikka ei sillä tavalla, että viittis itteään olalle taputella 😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä kuulin tän kerran radiosta autoa ajaessa ja kun tykkäsin, niin pitihän tämä versioki ettiä. Nykyään se on onneks helppoa. Ootsää nukkunu huonosti vai harhailiko ja juoksko ajatus karkuun muuten vaan? Mä joskus mietin, jotta on se vaan lykky (oma ja muitten), etten oo semmosessa ammatissa, missä huono keskittyminen sais aikaan katastrofeja 😅

        Moi DJ. Junior!
        Kappas... Joskus vanhakin erehtyy ja unohtuu kirjautuminen 😁

        Tässä on nyt ollut kaikenlaista (mukavaa) joka harhauttaa ajatukset milloin missäkin 😏

        Hyvä jos sinun työ ei liikoja ressaa 👍 Eipä minunkaan, kun tekkee sen mitä sovittu on ja kohtuu laadukkaasti. Enempää ei kannata revitellä, jos terveenä haluaa pysyä.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No sain mä tehtyä semmosta mitä pitikin eli kai sitä kohtuu tyytyväinen voi olla, vaikka ei sillä tavalla, että viittis itteään olalle taputella 😊

        Sanosinko jopa että aeka savolaene vastaus 😂


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Joo, mulla on ehkä vähän tämmönen (äly)vapaa tyyli 😉 Ken ei kestä, voi siitä ottaa vappaata ja näin on joku joskus tehnykin 😅
        En mä sillä tavalla kirjaimellisesti tarkottanu, jotta itekään hokisin, mutta olen tuon lauseen monta kertaa sanonu (suomeks vaan.)
        Aivastus tulee sillon kun on tullakseen ja sanovat, että sitä ei pitäs pidättää vaan antaa tulla. Joskus autoa ajaessa se on kiusallista kun vettää samalla silmät kiinni, onneks ei pitkäks aikaa 😅 Mulla on viä sillä tavalla, jotta harvemmin aivastan vaan kerran, vaan niitä tulee sitte putkessa.
        Sanoilla on merkitystä, mutta joskus ne merkitsee yhelle yhtä ja toiselle toista. Kuten vaikkapa sana kehdata.
        Olen kuullut tuon "alussa oli sana". Siihen vois lisätä jotta isolla alkukirjaimella, vaikka oon mä nähny, että aloitetaan pienelläkin tai pisteillä.

        Sinulle sopisi nytten tämä biisi
        https://youtu.be/74ZYDBexoPk
        😉

        En usko kaikkiin lauluihin.

        Älyvapaudessa voidaan 🤝. Oikeinkirjoitus mun puute.

        Kukin aivastaa tavallaan, joillakin fokus kitkoissa ja sarjatulessa. Jos on vaan nokassa kissa roikkumassa, niin voihan sen toki liikennevaloissa päästää.

        Katselen valoon niin alkaa aivastuttaa, mitä kirkkaampi sen enempi. Grafitaatiovoima kiinnostaa. (Luominen, pitäminen ja laukaisu). Kyllä silloin paikalla merkitys, että voi antaa toisen rauhassa palautua. Siinä paikassa, kun jousi on lämmin mikä estää tarttumasta uudelleen, mut mielummin huolella valmistettu iso raketti, kuin monta pientä sädetikkua.

        Uskon, että todellinen Rakkaus tahtoo elää.

        Ps. Laulu, olihan siinä sydän ja pauhu, muuten aika väkinäinen kerjuu meininkiä. Olisiko toi Lauri pikkasen jäänyt kiinni oraalivaiheeseen, jos hänelle ihmiset vain käyttötavaraa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En usko kaikkiin lauluihin.

        Älyvapaudessa voidaan 🤝. Oikeinkirjoitus mun puute.

        Kukin aivastaa tavallaan, joillakin fokus kitkoissa ja sarjatulessa. Jos on vaan nokassa kissa roikkumassa, niin voihan sen toki liikennevaloissa päästää.

        Katselen valoon niin alkaa aivastuttaa, mitä kirkkaampi sen enempi. Grafitaatiovoima kiinnostaa. (Luominen, pitäminen ja laukaisu). Kyllä silloin paikalla merkitys, että voi antaa toisen rauhassa palautua. Siinä paikassa, kun jousi on lämmin mikä estää tarttumasta uudelleen, mut mielummin huolella valmistettu iso raketti, kuin monta pientä sädetikkua.

        Uskon, että todellinen Rakkaus tahtoo elää.

        Ps. Laulu, olihan siinä sydän ja pauhu, muuten aika väkinäinen kerjuu meininkiä. Olisiko toi Lauri pikkasen jäänyt kiinni oraalivaiheeseen, jos hänelle ihmiset vain käyttötavaraa.

        Unohtui näin aamutuimaan kirjautuminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En usko kaikkiin lauluihin.

        Älyvapaudessa voidaan 🤝. Oikeinkirjoitus mun puute.

        Kukin aivastaa tavallaan, joillakin fokus kitkoissa ja sarjatulessa. Jos on vaan nokassa kissa roikkumassa, niin voihan sen toki liikennevaloissa päästää.

        Katselen valoon niin alkaa aivastuttaa, mitä kirkkaampi sen enempi. Grafitaatiovoima kiinnostaa. (Luominen, pitäminen ja laukaisu). Kyllä silloin paikalla merkitys, että voi antaa toisen rauhassa palautua. Siinä paikassa, kun jousi on lämmin mikä estää tarttumasta uudelleen, mut mielummin huolella valmistettu iso raketti, kuin monta pientä sädetikkua.

        Uskon, että todellinen Rakkaus tahtoo elää.

        Ps. Laulu, olihan siinä sydän ja pauhu, muuten aika väkinäinen kerjuu meininkiä. Olisiko toi Lauri pikkasen jäänyt kiinni oraalivaiheeseen, jos hänelle ihmiset vain käyttötavaraa.

        Moikka Tiuhti!
        Ei piäkkään uskoa tai susta tulee haaveilija ja alat kaivelemmaan vääränlaisia asioita, tai näin sanos Apulannan pojat. Mulle ei oikein auennu tuo sun kirjotus kaikilta osin 😄Ite suosin nykyään rakettien sijasta patoja. Ne on mun mielestä turvallisempia ja kun syttyy, niin ei sitte ihan heti sammu vaan räjähdystä ja pauketta riittää. Tykkään myös tulivuorista 🌋


      • 😃
        Douze points, sekä biisille että uudistuneelle salama-showlle! Se oli rehellinen suomalainen iskelmärallatus.
        Sanoitus kohosi kokonaisuudesta omiin korkeuksiinsa 😁

        P.S. Ehditkö töiltäsi kuunnella Yonaa?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        😃
        Douze points, sekä biisille että uudistuneelle salama-showlle! Se oli rehellinen suomalainen iskelmärallatus.
        Sanoitus kohosi kokonaisuudesta omiin korkeuksiinsa 😁

        P.S. Ehditkö töiltäsi kuunnella Yonaa?

        Ai hitsi, kyllä mä sen kuuntelin ja piti kommentoidakin, mutta sitte unohtu 🙄 Oli nätti biisi ja hienot riimit! 👍


      • Käytöskukka kirjoitti:

        😃
        Douze points, sekä biisille että uudistuneelle salama-showlle! Se oli rehellinen suomalainen iskelmärallatus.
        Sanoitus kohosi kokonaisuudesta omiin korkeuksiinsa 😁

        P.S. Ehditkö töiltäsi kuunnella Yonaa?

        Nii joo ja mulla vaihtu salamakuvvaan kun tänään on ollu vähän salamoita ilmassa, hyviä ja huonoja.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nii joo ja mulla vaihtu salamakuvvaan kun tänään on ollu vähän salamoita ilmassa, hyviä ja huonoja.

        Noh.. haluatko kertoa?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Noh.. haluatko kertoa?

        Aika tavanomaista. Töiden kanssa vähän salamoi ja sitten omien ajatusten kanssa. Hormoonit 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Aika tavanomaista. Töiden kanssa vähän salamoi ja sitten omien ajatusten kanssa. Hormoonit 😅

        Hui, ehdin jo pelästyä. Nuo on ihan normaaleja salamointeja 😊
        Oletkos Juniori koskaan nähnyt elosalamoita?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Hui, ehdin jo pelästyä. Nuo on ihan normaaleja salamointeja 😊
        Oletkos Juniori koskaan nähnyt elosalamoita?

        Mä en ees tienny mitä nuo elosalamat on niin piti googlettaa 😅 En oo tainnu nähä, ootkos sie?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä en ees tienny mitä nuo elosalamat on niin piti googlettaa 😅 En oo tainnu nähä, ootkos sie?

        Olen kyllä, kerran lapsena kotipaikassa taivaanranta välkkyi mutta mitään ei kuulunut. Kyllä se jäi mieleen. Merellä niitä kuulemma näkee useammin.


      • Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

        Olen kyllä, kerran lapsena kotipaikassa taivaanranta välkkyi mutta mitään ei kuulunut. Kyllä se jäi mieleen. Merellä niitä kuulemma näkee useammin.

        Mitäs jos viestittelisitte privana, kun näkyy riittävän yhteistä juteltavaa, vink vink;)


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Olen kyllä, kerran lapsena kotipaikassa taivaanranta välkkyi mutta mitään ei kuulunut. Kyllä se jäi mieleen. Merellä niitä kuulemma näkee useammin.

        No varmasti jää tuommonen mieleen 😊
        Oispa kiva itekin nähä tuommonen luonnonilmiö joskus.
        Töllöstä alkaa puolen tunnin päästä Sex tape. Siinä on tällä kertaa joku sukupuolen korjausprosessissa oleva. Täytyy varmaan vilkasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jos viestittelisitte privana, kun näkyy riittävän yhteistä juteltavaa, vink vink;)

        Ootkos se sama silmänräpyttäjä kun tossa pari päivää sitte vinkkaili😄 No tähän oon jo vastannu.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ootkos se sama silmänräpyttäjä kun tossa pari päivää sitte vinkkaili😄 No tähän oon jo vastannu.

        En ole mutta hämmästelen tätä, yleensä nimittäin siirrytään yksityiseen viestintään. Eikö ole outoa, että täällä kaikki seuraavat kahdenkeskistä jutustelua.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No varmasti jää tuommonen mieleen 😊
        Oispa kiva itekin nähä tuommonen luonnonilmiö joskus.
        Töllöstä alkaa puolen tunnin päästä Sex tape. Siinä on tällä kertaa joku sukupuolen korjausprosessissa oleva. Täytyy varmaan vilkasta.

        Vois kyllä katsoa. Kiinnostava aihe.

        Tulisitko joku ilta käymään chatin puolella?


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole mutta hämmästelen tätä, yleensä nimittäin siirrytään yksityiseen viestintään. Eikö ole outoa, että täällä kaikki seuraavat kahdenkeskistä jutustelua.

        Mä oon käyny sitä semmosta täällä jo niin pitkään ja paljon, jotten ossaa enää outona pitää 😅 Epäilen myös, jottei näitä kovin moni seuraa, kun eihän täällä etes ole kettään 😉


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Vois kyllä katsoa. Kiinnostava aihe.

        Tulisitko joku ilta käymään chatin puolella?

        Mä katoin tätä jonku jakson missä oli myös naispari ja miespari. Missasin sen ekan esityksen, mutta onneks tuli uusintana 😄 Oon joskus vilkassu sitä tsättiä, mutta ei tainnu oikein kännykällä luonnistua (tai sitten muistan väärin). No voihan tuota läppärillä joku kerta kokeilla.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä katoin tätä jonku jakson missä oli myös naispari ja miespari. Missasin sen ekan esityksen, mutta onneks tuli uusintana 😄 Oon joskus vilkassu sitä tsättiä, mutta ei tainnu oikein kännykällä luonnistua (tai sitten muistan väärin). No voihan tuota läppärillä joku kerta kokeilla.

        Just. Mulla ei ole mitään kokemusta koko tsätistä. Millä toimii tai millä ei 😁

        Kokeillaanko läppäreillä? Sitten kun sulle sopii.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Just. Mulla ei ole mitään kokemusta koko tsätistä. Millä toimii tai millä ei 😁

        Kokeillaanko läppäreillä? Sitten kun sulle sopii.

        Ei mullakaan sen enempää kun että kävin kääntymässä ja sitte käännyin äkkiä veke 😄
        Kai sitä testata voipi.
        Nyt alkaa se ohjelma... 🙃


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä oon käyny sitä semmosta täällä jo niin pitkään ja paljon, jotten ossaa enää outona pitää 😅 Epäilen myös, jottei näitä kovin moni seuraa, kun eihän täällä etes ole kettään 😉

        Mullekin on kerrottu ettei täällä paljoa väkeä liiku. Ja vaikea uskoa että tämä meidän keskustelu vois ketään edes kiinnostaa, saati häiritä 😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei mullakaan sen enempää kun että kävin kääntymässä ja sitte käännyin äkkiä veke 😄
        Kai sitä testata voipi.
        Nyt alkaa se ohjelma... 🙃

        Hyvä, palataan asiaan 😊

        Tätä ohjelmaa en ole ennen katsonutkaan. Nytpä katson.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Hyvä, palataan asiaan 😊

        Tätä ohjelmaa en ole ennen katsonutkaan. Nytpä katson.

        Olipahan ohjelma 😅 Nyt pitää lähteä koisaamaan, kun iski väsymys. Kauniita unia Käytöskukka (liekö oot jo untenmaille 😄) 🌷


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Olipahan ohjelma 😅 Nyt pitää lähteä koisaamaan, kun iski väsymys. Kauniita unia Käytöskukka (liekö oot jo untenmaille 😄) 🌷

        Horjumaton charmi ☺️ Terveisiä anonyymiltä


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä oon käyny sitä semmosta täällä jo niin pitkään ja paljon, jotten ossaa enää outona pitää 😅 Epäilen myös, jottei näitä kovin moni seuraa, kun eihän täällä etes ole kettään 😉

        Ei ole enää.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Olipahan ohjelma 😅 Nyt pitää lähteä koisaamaan, kun iski väsymys. Kauniita unia Käytöskukka (liekö oot jo untenmaille 😄) 🌷

        Joo, Nukkumatti nouti matkaansa ennen aikojaan - nukahdin sohvalle 😊

        Sulla on näköjään faneja, enkä ihmettele 😏

        Ja huomenta vaan. Toivotan sopivaa Salamointia päivääsi ⚡️


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Joo, Nukkumatti nouti matkaansa ennen aikojaan - nukahdin sohvalle 😊

        Sulla on näköjään faneja, enkä ihmettele 😏

        Ja huomenta vaan. Toivotan sopivaa Salamointia päivääsi ⚡️

        No hups😅 tuliko se Matti jo kesken ohjelman vai vasta sen jälkeen? Tänään riitti taas salamaa töitten kans ja huomenna todennäkösesti sama juttu. Onneks kohta on viikonloppu...


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No hups😅 tuliko se Matti jo kesken ohjelman vai vasta sen jälkeen? Tänään riitti taas salamaa töitten kans ja huomenna todennäkösesti sama juttu. Onneks kohta on viikonloppu...

        Moro Juniori!
        Tuli Masa kesken ohjelman, Senioreille käy joskus niin 😁 Suositteletko katsomaan sarjaa jatkossa?

        Taisit viskellä⚡️⚡️tännekin päin kun alkoi parikin juttua töissä ottaa tosissaan pataan 😅


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Moro Juniori!
        Tuli Masa kesken ohjelman, Senioreille käy joskus niin 😁 Suositteletko katsomaan sarjaa jatkossa?

        Taisit viskellä⚡️⚡️tännekin päin kun alkoi parikin juttua töissä ottaa tosissaan pataan 😅

        No jos uni tullee sen kanssa noin hyvin, niin kai sitä voi ainaki unilääkkeeks suositella, muuten ei ehkä niinkään 😄 Saatto multa pari salamaa tuossa työpäivän aikana käsistä irrota ja lähteä väärään suuntaan. Toivottavasti ne ei kuitenkaan osunu pahasti. Yritän huomenna pittää ukkoset käsissä, tuli mitä tuli 😅
        Nyt mä laitan 👟👟 jalkaan ja lähen pihalle, kun ei näytä satavan niinku päivällä teki.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No jos uni tullee sen kanssa noin hyvin, niin kai sitä voi ainaki unilääkkeeks suositella, muuten ei ehkä niinkään 😄 Saatto multa pari salamaa tuossa työpäivän aikana käsistä irrota ja lähteä väärään suuntaan. Toivottavasti ne ei kuitenkaan osunu pahasti. Yritän huomenna pittää ukkoset käsissä, tuli mitä tuli 😅
        Nyt mä laitan 👟👟 jalkaan ja lähen pihalle, kun ei näytä satavan niinku päivällä teki.

        Okei, taidan jättää jatkossa(kin) väliin. Tulee se uni onneksi muutenkin 😊

        Tänään aiemmin esiin tuomasi Heli Laaksonen on aivan mainio! Lahjakas ja omintakeinen. Miten osaakin olla yhtä aikaa syvällinen, koominen, vakava, naiivi, terävä...


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Okei, taidan jättää jatkossa(kin) väliin. Tulee se uni onneksi muutenkin 😊

        Tänään aiemmin esiin tuomasi Heli Laaksonen on aivan mainio! Lahjakas ja omintakeinen. Miten osaakin olla yhtä aikaa syvällinen, koominen, vakava, naiivi, terävä...

        Moikka Kukkanen! Vedätköhän taas sikkeitä sohvalla 😅 Mie ossaan vaan latinan alkeet, joten jouvuin googlaamaan sen sensumin ja ekana tarjos kulmasohvaryhmää ja sitte terassikalusteita. Kumpaakaan näistä et varmaankaan tarkottanu 😄 Eli eipä ossaa Googlekaan kaikkea. Liekö huonosti tuossa kohtaa opetettu. Katoitko muuten kun tuli töllöstä semmonen ohjelma, missä haastateltiin tyyppejä, jotka opettaa hakukonneita?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moikka Kukkanen! Vedätköhän taas sikkeitä sohvalla 😅 Mie ossaan vaan latinan alkeet, joten jouvuin googlaamaan sen sensumin ja ekana tarjos kulmasohvaryhmää ja sitte terassikalusteita. Kumpaakaan näistä et varmaankaan tarkottanu 😄 Eli eipä ossaa Googlekaan kaikkea. Liekö huonosti tuossa kohtaa opetettu. Katoitko muuten kun tuli töllöstä semmonen ohjelma, missä haastateltiin tyyppejä, jotka opettaa hakukonneita?

        En vedä, ihan vielä, lähellä kyllä oli 😊
        Kuuntelin Joshua Radinia ja odottelin sinun viestiä.

        Ja joo, en tarkottanut kalusteita, tunteista tietty oli kyse, höpsö.

        En katsonut. Oppiko ne hakukoneet mitä nille opetettiin?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        En vedä, ihan vielä, lähellä kyllä oli 😊
        Kuuntelin Joshua Radinia ja odottelin sinun viestiä.

        Ja joo, en tarkottanut kalusteita, tunteista tietty oli kyse, höpsö.

        En katsonut. Oppiko ne hakukoneet mitä nille opetettiin?

        Mä alan kans olemaan lähellä eli alko hetki sitten ramasemmaan oikeen urakalla.
        Kyllä ne vissiin oppi. Siitä opettamisesta maksettiin vaan aivan surkeeta palkkaa, mutta jotkut teki sitä hommaa, kun ei ollu muutakaan työtä ja jotku sitten kai ihan ajankulukseen. Kyllä tuo Googlekin sitte oikean vastauksen löys kun tajusin laittaa toiseks hakusanaks "latin" 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä alan kans olemaan lähellä eli alko hetki sitten ramasemmaan oikeen urakalla.
        Kyllä ne vissiin oppi. Siitä opettamisesta maksettiin vaan aivan surkeeta palkkaa, mutta jotkut teki sitä hommaa, kun ei ollu muutakaan työtä ja jotku sitten kai ihan ajankulukseen. Kyllä tuo Googlekin sitte oikean vastauksen löys kun tajusin laittaa toiseks hakusanaks "latin" 😅

        Haluatko vielä kuulla yhen biisin? Sulle kun tuo vaaka-asento on ollut mieluinen aiemminkin 😊


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Haluatko vielä kuulla yhen biisin? Sulle kun tuo vaaka-asento on ollut mieluinen aiemminkin 😊

        Aina yks biisi mennee, vaikka silmät kiinni 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Aina yks biisi mennee, vaikka silmät kiinni 😉

        Hyvä. Nuku hyvin Tulisielu. 23.32 lähtee...

        https://youtu.be/2bpPqZ51B00


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Hyvä. Nuku hyvin Tulisielu. 23.32 lähtee...

        https://youtu.be/2bpPqZ51B00

        Mä en kerinny enää kommentoimaan tähän mittään, en ees peukkua, kun piti ehtiä ajoissa biisin pariin 😄 Hyvää yötä ja kauniita unia Kukkanen 🌼😊


      • Käytöskukka kirjoitti:

        😃
        Douze points, sekä biisille että uudistuneelle salama-showlle! Se oli rehellinen suomalainen iskelmärallatus.
        Sanoitus kohosi kokonaisuudesta omiin korkeuksiinsa 😁

        P.S. Ehditkö töiltäsi kuunnella Yonaa?

        Kiitoskukka, Wau 💫 tähän tahtiin rivitanssiin, vastaukseksi 👯‍♀️😉

        🎼🎶 🎵

        https://youtu.be/MW6sp_AXPI0


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Kiitoskukka, Wau 💫 tähän tahtiin rivitanssiin, vastaukseksi 👯‍♀️😉

        🎼🎶 🎵

        https://youtu.be/MW6sp_AXPI0

        ...tässä ne sanat.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        ...tässä ne sanat.

        Kyllä 👍😊


    • Huh mikä työpäivä 🙄 Tämänkö takia sitä raataa eikä loppua näy 😉

      https://youtu.be/aNvD12D6Cgw

      Kuis sulla sujuu, pysyykö Salamat kurissa?

      • Työpäivä päätty just ja olihan aikamoista haipakkaa 😳 Onneks nyt saa ottaa vähän rennommin pari päivää. Kovasti se iski tulta ja salamaa tänäänkin, mutta nyt pysyvät käsissä ⚡⚡eivätkä lähteneet sinkoilemmaan sinne tänne. On kai siinä työnteossa muitakin juttuja kuin se mani, mutta tällä tavalla etätyöskentelyssä ne muut jutut jää aika vähiin.
        Ps. Laitoin äsken tönön pystyyn tähän naapuriin


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe