Hän kolahti lujaa

Anonyymi

Onko vastaan tullut naista, joka sai sinut pauloihinsa jo ensinäkemältä. Naista joka vetää puoleensa vastustamattomalla tavalla. Saa kiinnostumaan ja ehkä kuumenemaan...
Etenikö juttu? Jäikö mieleen polttelemaan? Onko näin käynyt monesti sinulle?

116

1485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itselleni kävi niin kolme vuotta sitten ja edelleen olen sekaisin hänestä <3 Ja kyllä, saa edelleen kuumenemaankin, vaikka emme olekaan kunnolla nähneet vähään aikaan ;) Juttu eteni molemminpuoliseksi flirttailuksi, mutta lopulta erot elämäntilanteissa veivät sitten erilleen. En ole häntä aiemmin tuntenut mitään näin ihanaa, hänen kanssaan kaikki vaan toimii.

    • Anonyymi

      Yleensä en kuumene tuntemattomista. Kerran yksi nainen sai tuntemaan kovaa vetovoimaa ja näin hänestä, että oli molemminpuolista. Juttu ei edennyt, tilanne ei ollut siihen sopiva. Jäi mieleen se vetovoima. Yleensä en noin tunne noin nopeasti, oli hämmentävää.

    • Anonyymi

      Näin kävi vuosia sitten, edelleen tunnen saman aina kun hänet tapaan... Paljon asioita on tapahtunut, mutta meille tai varsinaiselle romanttiselle lähestymiselle ei koskaan ole ollut sopivaa hetkeä. Flirttiä kyllä, omalta osaltani ainakin. Hän vetää puoleensa ja kyllä, saa kuumenemaan. Haaveilla saa. Välittää saa. Ja olla ihastunut. Hän on minun silmissäni ihanin ja kaunein nainen kenet tiedän. Toivon saavani pitää hänet osana elämääni. Uskon, että nämä ajatukset tulevat aina olemaan osa minua. Välillä toivon, että vielä tulisi mahdollisuus lähentyä ystävyydestä johonkin muuhun. :)

    • Väsymyksen vuoksi ensimmäinen ja viimeinen:

      1) Kyllä on ehdottomasti, nytkin kun ajattelen ja kirjoitan selkää polttaa, myös vatsaa polttaa, jos hän tulee päivän aikana mieleeni.

      2) En ole milloinkaan koko elämäni aikana tuntenut mitään tämänkaltaista tai tähän verrattavaa. Alussa yritin kaikin voimin vastustaa tunnetta, enkä ymmärtänyt sitä, ennenkö rupesin näkemään ihmeelisiä elävältä tuntuvia unia, jotka muistan vieläkin kristallin kirkkaasti ja näistä on aikaa kulunut. Tein pitkään töitä, että saisin tunteen loppumaan ja aina vain poltti ja järisytti samassa tilassa. Kerroin hänestä lähimmilleni, vaikka en saanut vastakaikua. Kerroin myös surusta jota koin, kun yritin lopettaa tunteita. En halua joutua enään tilanteeseen, jossa taistelen sitä tunnetta vastaan.

      • Tiuhti, mullakin surun tunne oli vahva. Vaikka mitään muuta ei ollut kuin raju ihastuminen, piti tehdä surutyötä jotta toipui ja pääsi irti.

        Jännä muuten miten ihmiset kokevat fyysiset ”oireet”, sulla selässä. mulla mahassa, ylävatsaa ikäänkuin kouristaa kun ajattelee ihastustaan.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Tiuhti, mullakin surun tunne oli vahva. Vaikka mitään muuta ei ollut kuin raju ihastuminen, piti tehdä surutyötä jotta toipui ja pääsi irti.

        Jännä muuten miten ihmiset kokevat fyysiset ”oireet”, sulla selässä. mulla mahassa, ylävatsaa ikäänkuin kouristaa kun ajattelee ihastustaan.

        On nämä jänniä juttuja!


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Tiuhti, mullakin surun tunne oli vahva. Vaikka mitään muuta ei ollut kuin raju ihastuminen, piti tehdä surutyötä jotta toipui ja pääsi irti.

        Jännä muuten miten ihmiset kokevat fyysiset ”oireet”, sulla selässä. mulla mahassa, ylävatsaa ikäänkuin kouristaa kun ajattelee ihastustaan.

        Totta, anteeksi toi mun kommentti oli vähän tönkkö, olin liikenteessä just silloin. Jotain ihmeellistä siinä tapahtuu kun ihminen antaa itselleen luvan ihastua johonkin. Se on aika erikoinen mielentila🤔tavallaan nauttii ja kärsii yhtäaikaa. Siinä on silloin niin paljon tunteita ihmisessä, että hormoni toiminta Laittaa kehonkin sekaisin.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Tiuhti, mullakin surun tunne oli vahva. Vaikka mitään muuta ei ollut kuin raju ihastuminen, piti tehdä surutyötä jotta toipui ja pääsi irti.

        Jännä muuten miten ihmiset kokevat fyysiset ”oireet”, sulla selässä. mulla mahassa, ylävatsaa ikäänkuin kouristaa kun ajattelee ihastustaan.

        Mullakin ne on usein mahassa, tämä selän polttaminen oli ihan uusi juttu. Tosin mulla tulee tälläisiä tunteita nykyään vaikkei ne kohdistuisi suoraan kehenkään ihmiseen, esim livemusiikkia kuunnellessa tai kun joku laulaa, luonnosta tai runosta. (Myös kirkossa koen näitä tuntemuksia.) Sitten saattaa tuntua päässä ”kylmiä väreitä”, jos kuulee vaikka hienoa akustista musiikkia. Näitä tuntemuksia on ollut harvakseltaan läpi elämän, itse miellän sen jonkinlaisena synestesiana aivoissa. Nyt 40-kriisin lähestyessä ja vapautumiseni johdusta olen entistä herkempi kokemaan näitä tuntemuksia, liekö sitten ikä, kasvu ja kypsyminen osatekijänä.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Tiuhti, mullakin surun tunne oli vahva. Vaikka mitään muuta ei ollut kuin raju ihastuminen, piti tehdä surutyötä jotta toipui ja pääsi irti.

        Jännä muuten miten ihmiset kokevat fyysiset ”oireet”, sulla selässä. mulla mahassa, ylävatsaa ikäänkuin kouristaa kun ajattelee ihastustaan.

        Miten pääsit surusta eteenpäin?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Tiuhti, mullakin surun tunne oli vahva. Vaikka mitään muuta ei ollut kuin raju ihastuminen, piti tehdä surutyötä jotta toipui ja pääsi irti.

        Jännä muuten miten ihmiset kokevat fyysiset ”oireet”, sulla selässä. mulla mahassa, ylävatsaa ikäänkuin kouristaa kun ajattelee ihastustaan.

        Se sun kuolema uni oli muuten hyvä kuvaus siitä miltä tuntuu, kun joku ennen riipaiseva ihastus realisoituu ja muuttuu tavalliseksi Ok fiilikseksi.

        Tällä saan varmaan anonyymit kimppuun, kun meini taas ohi aiheen 😁 soriii!


    • Anonyymi

      Olen hitaasti lämpenevä, mutta viime vuonna yksi ennestään tuttu nainen sai mun polvet makaroneiksi. En ole vieläkään käsittänyt miten hän onnistui tekemään niin voimakkaan vaikutuksen.

      • Anonyymi

        Seurasiko siitä mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seurasiko siitä mitään?

        Ehkä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä...

        Vieläkö hän saa saman vaikutuksen aikaiseksi...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä...

        Eli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö hän saa saman vaikutuksen aikaiseksi...?

        Kyllä ja hän tietää sen. Enempää en halua kertoa.


    • Nähtävästi olen nopeasti syttyvä, kauhee ongelma vaan kun olen hänen seurassaan ihan lukossa ja toiminta kyvytön, ei tule sanoja jne ja olen vaan ihan lamaantunut, riittää kun näen hänet 25m päästä niin se tunne tulee ja menetän puhekyvyn.

      • Olen puhelias ja aina äänessä, mutta, mutta, jotain tapahtuu.


    • Anonyymi

      Näin hänet ensimmäistä kertaa vuosia sitten. Ne silmät ja hymy saivat nirvanaan, kun katseemme kohtasi. Niin on jatkunut vuosia. Tiedän etten häntä voi saada, tiedän tästä tunteesta on päästävä irti. Silti, jos hän katsoo suoraan silmiin sama tunne vyöryy ylle ja tuntuu läpi kehon. Hän on lumonnut minut olemuksellaan, luonteellaan, katseellaan. Minun täytyy päästä tästä tunteesta, hän on saavuttamaton, tiedän sen.

      • Anonyymi

        Sama tarina... näin hänet myös joitain vuosia sitten ensimmäistä kertaa, jolloin en sen enempää heti kiinnittänyt huomiota. Kunnes katseemme alkoi jossain vaiheessa kohdata - ne silmät, se katse ja hymy <3 Meni niin pää pyörälle hänestä, ja sitä enemmän menee koko ajan mitä enemmän olen häneen tutustunut. Ja saavuttamaton on myös hän...

        Millä tavoin sinun ihastus on saavuttamaton? Varattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tarina... näin hänet myös joitain vuosia sitten ensimmäistä kertaa, jolloin en sen enempää heti kiinnittänyt huomiota. Kunnes katseemme alkoi jossain vaiheessa kohdata - ne silmät, se katse ja hymy <3 Meni niin pää pyörälle hänestä, ja sitä enemmän menee koko ajan mitä enemmän olen häneen tutustunut. Ja saavuttamaton on myös hän...

        Millä tavoin sinun ihastus on saavuttamaton? Varattu?

        En ole edellinen Kirjoittaja, mutta tämä voisi olla myös minun kynästä.. olen totaalisen ihastunut, ajattelen häntä taukoamatta, mutta molemmat varattuja eikä asia siksikään etene...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole edellinen Kirjoittaja, mutta tämä voisi olla myös minun kynästä.. olen totaalisen ihastunut, ajattelen häntä taukoamatta, mutta molemmat varattuja eikä asia siksikään etene...

        Sama tarina täälläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole edellinen Kirjoittaja, mutta tämä voisi olla myös minun kynästä.. olen totaalisen ihastunut, ajattelen häntä taukoamatta, mutta molemmat varattuja eikä asia siksikään etene...

        Miten voi olla varattu ja sitten ihastuu toiseen? Ja sillä toisellakin olisi sama kuvio. Onko haaveilua kuitenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi olla varattu ja sitten ihastuu toiseen? Ja sillä toisellakin olisi sama kuvio. Onko haaveilua kuitenkin?

        Niin, ajatella, elämä on joskus ihmeellistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tarina... näin hänet myös joitain vuosia sitten ensimmäistä kertaa, jolloin en sen enempää heti kiinnittänyt huomiota. Kunnes katseemme alkoi jossain vaiheessa kohdata - ne silmät, se katse ja hymy <3 Meni niin pää pyörälle hänestä, ja sitä enemmän menee koko ajan mitä enemmän olen häneen tutustunut. Ja saavuttamaton on myös hän...

        Millä tavoin sinun ihastus on saavuttamaton? Varattu?

        Varattu ja lisäksi yksipuolista siitä olen hyvin varma. Eli täysin toivotonta ja keino on löydyttävä, että irti tästä pääsen..


    • Anonyymi

      Sun halaus, kun nähdään
      Saa ajan katoamaan
      Jutuistasi nautin
      Tekee mieli koskea
      Ne syvät katseet
      Hyväksytyksi tuleminen
      Arvostus, tuki, näkökulmien saaminen
      Sun äänesi on aina kiva kuulla
      Voisit olla enemmän minulle
      Voisit olla rakas, mutta onneksi
      Olet elämässäni ystävänä, sekin on hyvä
      Olen iloinen
      Siitä, että saan tuntea sinut.

      • Anonyymi

        Tiivis, pitkä, ajaton
        Mutta harvinainen
        Halauksesi on

        Olisitko Hän?
        Olisitpa..
        Voisinko olla?
        Olisinpa
        Rakas sulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiivis, pitkä, ajaton
        Mutta harvinainen
        Halauksesi on

        Olisitko Hän?
        Olisitpa..
        Voisinko olla?
        Olisinpa
        Rakas sulle

        Otetaan selvää,
        Onko näin.
        Vai joku muu kyseessä?
        Vaikka olis kai
        Liian hyvää
        Ollakseen totta,
        Että olisit hän
        Ja minä myös sinulle
        Hän jota ajattelet.


    • Anonyymi

      Jos katson häntä suoraan silmiin, puheeni menee epävarmemmaksi. Nään vaan mielessäni sen, että suutelemme. Hänen sylinsä näyttää houkuttelevalta, hänen halaukseensa haluaisi päästä. Jos hän istuu ja nojaa päätä käteensä,niin ah hän näyttää niin haluttavalta siinä pehmoisessa villatakissaan tyylikäs kello ranteessaan.

    • Anonyymi

      Kyllä, kerran näin on käynyt. Ihastuin jo puhelimessa, ennen kuin olin nähnyt hänet. Siitä lähtien kun olemme nähneet, tunne on vain vahvistunut. Olen flirttaillut, mutta en ehdota kahvia tms koska hän on tietääkseni varattu. Itse olisin nyt vapaa, vaikka en erostani ole vielä huudellut. Hänen lyhyet kohtaamisensa ovat olleet viime vuosina parhaita asioita elämässäni, hänen seurassaan olen todella paras mahdollinen versio itsestäni!

    • Monesti ihastunut,

      mutta häneen
      lankesin.
      Ajatukset sumeni, pääni täyttyi vain hänestä.

      Lähellä ollessa, yritin keskittyä pyörittämään nilkkaa, tai pesemään käsiä, että en vaan koskisi häneen.

      Hetkittäin mietin omaa mielenterveyttänikin, koska hän oli niin vahvasti minussa.

      Hän katsoi kyllä syvälle, kun katseemme kohtasivat,
      mutta hänellä on sellainen Uskomaton läsnäolo muidenkin kanssa.

      Tämä ihastus on mahdoton ja loputon.

      Yksipuolinen.

      Ystäväksi saan häntä kutsua,
      se on tarinamme.

      • Ystävyyskin kallisarvoista, vaikka riipaisevaa. Minua helpotti kun kerroin ihastukselleni suoraan tunteeni. Hän vastasi todella kivasti, mutta selkeän torjuvasti. Ihme että tulikin helpotus, eikä suru. Surua oli niin paljon epätoivoisessa ihastumisessa ja riipaisevaa haaveilua, nyt on vain helpotus. En pidä itseäni enään ”haaveenivankina”.


      • Anonyymi

        Hyvä että selvitit asian, kuitenkin. Takaisin katsominen kuuluu omiin tapoihinikin, eikä merkitse sen enempää. Väärinymmärryksiä sattunut kyllä tällä saralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että selvitit asian, kuitenkin. Takaisin katsominen kuuluu omiin tapoihinikin, eikä merkitse sen enempää. Väärinymmärryksiä sattunut kyllä tällä saralla.

        Näin on. Niin monesti tulee katseltua ihmisiä silmiin ja hymyiltyä. Ei tarkoita sitä, että kaikista olisin kiinnostunut. Tulee väärinkäsityksiä välillä. Luonteeltani oon ystävällinen. Joskus sitä tulkitaan liikaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että selvitit asian, kuitenkin. Takaisin katsominen kuuluu omiin tapoihinikin, eikä merkitse sen enempää. Väärinymmärryksiä sattunut kyllä tällä saralla.

        Samoja kokemuksia minulla. Se on voinut vaikuttaa siihen että usein varon olemasta oma ystävällinen minä. Eräs ihastunut alkoi tuntua liian tunkeilevalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Niin monesti tulee katseltua ihmisiä silmiin ja hymyiltyä. Ei tarkoita sitä, että kaikista olisin kiinnostunut. Tulee väärinkäsityksiä välillä. Luonteeltani oon ystävällinen. Joskus sitä tulkitaan liikaa..

        Ei se ole pelkkää silmiin katsomista ja hymyilyä josta vielä jalat menee alta. Tai ystävällisyyttä. Se on tietynlainen katse, ja itsekin tiedostan itsessäni etten osaa siten katsoa ketään muuta kuin ihastustani...


    • Anonyymi

      Oon ihastunut ja se on ihanaa.. Hän on niin nätti ja upea, ainut vaan et en pääse juttelemaan hänen kanssaan ilman et se olis epäillyttävää... 😍😍😂😩

      • Anonyymi

        Rohkeasti vaan juttusille!


    • Anonyymi

      "Nähtävästi olen nopeasti syttyvä, kauhee ongelma vaan kun olen hänen seurassaan ihan lukossa ja toiminta kyvytön, ei tule sanoja jne ja olen vaan ihan lamaantunut, riittää kun näen hänet 25m päästä niin se tunne tulee ja menetän puhekyvyn."


      ^ joo täysin sama mulla. 😩 En voi käsittää, meen täysin lukkoon. Ei mitään rajaa. En tiedä miten ne lukot saisin auki... En saa vaikka haluaisin niin kovin 😭 tää on ollut aina mun pahin ongelma

      • No mulla ratkes se asia aika helposti. Kysyin suoraan ja sain selvän vastauksen. Olen tältä palstalta saanut kannustusta ja rohkaisua lähestyä ihastustani ja niin tein. Vaikka tuli pakit olen todella tyytyväinen, että uskalsin. Tämä kokemus antoi minulle sen, että uskallan jatkossa olla aloitteellisempi. Opin tästä myös sen, että ihastuksen tunne antaa varsinkin alussa iloa ja energiaa elämään, mutta pitkittyessään epätoivoisena tai tavoittamattomana alkaa muuttua riipaisevaksi suruksi, joka vie enemmän kuin antaa. Rakensin päänisisällä ihan hassuja kuvitelmia ja ruokin niitä ”merkeillä” 😅, joillain mitä ihastus teki tai sanoi, tulkitsin joksikin muuksi mitä oikeasti tarkoitti.

        Oli yllättävää huomata, että keskustelu ihastuksen tunteesta hänen kanssa ja ystävällisten pakkien saaminen toi rauhallisen ja helpottuneen olon, vaikka aijemmin olin surrut kaihoisasti. Ehkäpä olinkin surrut enemmän unelmaa hänestä, kuin häntä itseään, vaikka kaunis hän on mielestäni edelleen, mutta vetovoima lähti, jopa se pieni kiusaantuneisuus, jota oli ennen keskustelua ei ollut enään. En tiedä, mutta ehkäpä asian läpikäyminen oli hänellekin helpotus. Oli varmasti huomannut ihastukseni tunteet ja en tiedä, mutta saattoi olla kiusaantunut. Nyt on helppo ja luonnollinen tunnelma ja pääsin haaveistani kerralla irti.

        Kannustan kaikkia avoimeen keskusteluun ihastuksensa kanssa, aikuisia kun ollaan niin asiat voi hoitaa suoraan puhumalla.


      • Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

        No mulla ratkes se asia aika helposti. Kysyin suoraan ja sain selvän vastauksen. Olen tältä palstalta saanut kannustusta ja rohkaisua lähestyä ihastustani ja niin tein. Vaikka tuli pakit olen todella tyytyväinen, että uskalsin. Tämä kokemus antoi minulle sen, että uskallan jatkossa olla aloitteellisempi. Opin tästä myös sen, että ihastuksen tunne antaa varsinkin alussa iloa ja energiaa elämään, mutta pitkittyessään epätoivoisena tai tavoittamattomana alkaa muuttua riipaisevaksi suruksi, joka vie enemmän kuin antaa. Rakensin päänisisällä ihan hassuja kuvitelmia ja ruokin niitä ”merkeillä” 😅, joillain mitä ihastus teki tai sanoi, tulkitsin joksikin muuksi mitä oikeasti tarkoitti.

        Oli yllättävää huomata, että keskustelu ihastuksen tunteesta hänen kanssa ja ystävällisten pakkien saaminen toi rauhallisen ja helpottuneen olon, vaikka aijemmin olin surrut kaihoisasti. Ehkäpä olinkin surrut enemmän unelmaa hänestä, kuin häntä itseään, vaikka kaunis hän on mielestäni edelleen, mutta vetovoima lähti, jopa se pieni kiusaantuneisuus, jota oli ennen keskustelua ei ollut enään. En tiedä, mutta ehkäpä asian läpikäyminen oli hänellekin helpotus. Oli varmasti huomannut ihastukseni tunteet ja en tiedä, mutta saattoi olla kiusaantunut. Nyt on helppo ja luonnollinen tunnelma ja pääsin haaveistani kerralla irti.

        Kannustan kaikkia avoimeen keskusteluun ihastuksensa kanssa, aikuisia kun ollaan niin asiat voi hoitaa suoraan puhumalla.

        Tietenkin sun musa ope suhtautui hyvin, kun kerroit. Se on jo ammatillisesti selvää. Ihmehän tuo olis, jos hän olisi ollut ihastunut miehen kanssa elävään naiseen ja halunnut suhteen. Ei tulis mulla ainakaan ihan heti mieleen...


    • Anonyymi

      Mul tulee jotenkin syyllinen/outo olo kun stalkkaan mun ihastuksen someja... Onko tunteeni syyllisyydestä perusteltua?
      Vai pitäiskö vaan lopettaa stalkkaaminen?
      Facebookissa ei olla edes kavereita ja olis ihan jäätävän hirveetä jos vahingossa painaisin jostain tykkää...

      • Anonyymi

        Heh, eiköhän toi oo ihan normisettiä :D Ja just klassinen paljastuminen jos vahingossa lähtee tykkäys. Sitten ois varmaan pakko laittaa se kaveripyyntö perään.... ja selitellä että ku vahingoissa sun profiiliin eksyin, tosi kivoja kuvia ;D

        Ei sitä mun mielestä pidä lopettaa. Sen takiahan ne on siellä esillä että on katsottavissa. Sais kyllä piilotettua kuvan myös ei-kavereilta halutessaan.


      • Mitä kauheeta siinä olisi jos vahingossa painaisit tykkää nappia? Suurin osa ihmisistä fiksuja ja ymmärtää jos yksipuolisia ihastumisia.

        Oman kokemukseni vuoksi olisin iloinen, jos joku yksipuolisesti minuun ihastunut ottaisi yhteyttä ja saisi niin purettua rakentamansa haavekuvat, tiedä vaikka meistä tulisi jollain tasolla kaverit, kun mitään jännitteitä ei enään olisi. Olisin suora ja rehellinen, mutta myös otettu. Tälläiset yksipuoliset kannattaa purkaa pois, pääsee elämässä eteenpäin ja saa asian selvittelystä itselleen itsevarmuutta seuraaviin juttuihin.


      • Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

        Mitä kauheeta siinä olisi jos vahingossa painaisit tykkää nappia? Suurin osa ihmisistä fiksuja ja ymmärtää jos yksipuolisia ihastumisia.

        Oman kokemukseni vuoksi olisin iloinen, jos joku yksipuolisesti minuun ihastunut ottaisi yhteyttä ja saisi niin purettua rakentamansa haavekuvat, tiedä vaikka meistä tulisi jollain tasolla kaverit, kun mitään jännitteitä ei enään olisi. Olisin suora ja rehellinen, mutta myös otettu. Tälläiset yksipuoliset kannattaa purkaa pois, pääsee elämässä eteenpäin ja saa asian selvittelystä itselleen itsevarmuutta seuraaviin juttuihin.

        Jos sä haluat päästää irti, etkä pysty siihen yksin, sun täytyy pyytää apua siihen. Sitä on saatavilla. Se on sairaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sä haluat päästää irti, etkä pysty siihen yksin, sun täytyy pyytää apua siihen. Sitä on saatavilla. Se on sairaus.

        🤔pettäisiköhän vähän looginen ajattelu.


      • Anonyymi

        Ihan normaalia touhua.

        Itsekkin stalkkaan edelleen omaani, vaikka olen hänet hänen käytäksensä takia poistanut facesta. Sehän vasta noloa oliskin jos vahingossa klikkaisin! :DD Kuolisin. Hän oli "Se" minulle, mutta en voi hyväksyä sitä mitä hän teki.


    • Anonyymi

      Oon niin älyttömän ihastunut et en kestä...
      Ei tietoa näenkö häntä milloin tai ehkä en enää koskaan... 😭😭💔💘
      Mikähän karma siinä on et nää ihastumiset menee ain mun kohdal niin et jos oon ihastunut niin toinen ei muhun ja sit toisin päin.
      Mielialat vaihtelee päivän aikana ylös alas miljoona kertaa. 😩

      • Anonyymi

        Olen ihastunut erääseen.❤️💔 Sydän ei kestä sitä et annetaan hyvin menneestä tutustumisesta samantien pakit. En osaa siis nyt ottaa mitenkään yhteyttä tai uskalla yrittää. Pallo on sun.


    • Anonyymi

      Näin hänet tänään vilaukselta!! 😍😍😭💘
      Tää on muutenki nii outo juttu.. En oo ikin näin ihastunu et en oo ees jutellut hänen kans.
      Ihan älyttömän hyvännäköinen, vie jalat alta... 🤤😍😍
      Kaiken lisäks viel tänne kirjoitan 😂

      • Anonyymi

        Kuvaile se älyttömän hyvännäköinen😊 (oon vaan utelias)


    • Anonyymi

      En ees pysty sanoin kuvailemaan.. 😏
      Jotenkin se kokonaisuus ja tyyli...
      Ja katse... 😏😍

    • Anonyymi

      Miks meen ihastumaan ku se saa mut ihan epätoivon valtaan...? 🤦‍♀️😩💔
      Mul on aina ollu tunne et kukaan ei oikeasti mua halua... Eli ihastuminen on vaan itsensä satuttamista.. 💔

    • Anonyymi

      Juu on tullut..
      Tässä kirjoittaessakin kädet tärisee, sydän hakkaa ja mahanpohjasta ottaa kun ajattelen häntä. 💘💘

    • Anonyymi

      Tässä on musertavinta se etten välttämättä enää näe häntä... Ei, en pysty edes ajattelemaan niin..
      Asutaan samassa kaupungissa, mut aika tuuri peliä et nähtäis kaupungilla jossain samaan aikaan. 💔😩💔

      • Anonyymi

        Onko kyseessä pieni vai suurempi kaupunki? :)


    • Anonyymi

      Melko pieni :)
      Ei kuitenkaan ihan pienempiä :D

    • Anonyymi

      Pori siis paikkana :)

    • Anonyymi

      On tullut vastaan.
      Kerran.
      Haluisin nähdä hänet uudestaan.

    • Anonyymi

      Ei tunneta mitenkään, sattumalta näin bussissa. Myönnän, että menin hetkeksi pois tasapainosta, kun katseet kohtasi. Hän olikin tosin sellainen brunette kaunotar, että kyllä siinä moni hetero kalpenee vierellä, haha.

    • Anonyymi

      On tullu, en oo ikinä menny nii sekasin ensikohtaamisesta. Näit kohtaamisii on ollut pari kertaa, ikin ei olla ees juteltu. Näihin mahdollisiin tuleviin kohtaamisiin ei pysty ite oikein vaikuttamaan. 😔

      • Anonyymi

        No?


    • Anonyymi

      Yritin kaunista naista normaali-ihmisten baarissa.
      Hän kolautti minua ja lujaa.
      Kolahti.

      • Anonyymi

        😂😂 voi käydä noinkin


    • Anonyymi

      "Sydän hakkaa, kädet hikoilevat ja tärisevät. Vilauskin hänestä saa kokonaisen perhosparven lepattelemaan vatsassa. Öisin makaat valveilla ja ajattelet vain häntä."


      Tälläset tunteet tällä hetkellä. Katselen hänen someaan jatkuvasti... Ja mul on kuuma kun ajattelen häntä.

      • Anonyymi

        ”Ja mul on kuuma kun ajattelen häntä.”
        Ja mulkun on niin lämmin...


    • Anonyymi

      Ei ole. Ei koskaan. Olen erittäin vähän kiinnostava naissukupuolen silmissä, lyhyt, vanha, huonosti puettu ja arka, lisäksi vielä en ole varakas.. Kun en kiinnosta naisia, niin eivät naisetkaan kiinnosta minua.
      Selvyyden vuoksi sanottakoon, että eivät kiinnosta miehetkään ..

      • Anonyymi

        Ehkä et haluakaan kelvata kenellekään?
        Kunhan tässä kohtaa peilaan omaa elämääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä et haluakaan kelvata kenellekään?
        Kunhan tässä kohtaa peilaan omaa elämääni.

        En ole aiempi kirjoittaja. Juuri niin, epäilen etten oikeen kelpaa kenellekään. Olen aika tyhmä, lihava ja rumakin. Itsetunto on pakkasella. Mutta ihastumisen tunteen voin silti saada, eikö? Koskaan mikään ei tietenkään etene, mutta senhän tiedän alusta asti. Ihastuminen on positiivinen tunne. En pyöri kohteen tiellä enkä ahdistele. Mutta unelmoin ja pidän siitä. Jos kohteelle ei koidu tunteesta mitään harmia, niin onhan tämä ihan sallittua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aiempi kirjoittaja. Juuri niin, epäilen etten oikeen kelpaa kenellekään. Olen aika tyhmä, lihava ja rumakin. Itsetunto on pakkasella. Mutta ihastumisen tunteen voin silti saada, eikö? Koskaan mikään ei tietenkään etene, mutta senhän tiedän alusta asti. Ihastuminen on positiivinen tunne. En pyöri kohteen tiellä enkä ahdistele. Mutta unelmoin ja pidän siitä. Jos kohteelle ei koidu tunteesta mitään harmia, niin onhan tämä ihan sallittua.

        Saahan sitä ihastua. Käytös ratkaisee. Mistä tiedät vaikka sinuun myös ihastutaan. Parasta tietenkin, jos tunne on molemminpuolinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aiempi kirjoittaja. Juuri niin, epäilen etten oikeen kelpaa kenellekään. Olen aika tyhmä, lihava ja rumakin. Itsetunto on pakkasella. Mutta ihastumisen tunteen voin silti saada, eikö? Koskaan mikään ei tietenkään etene, mutta senhän tiedän alusta asti. Ihastuminen on positiivinen tunne. En pyöri kohteen tiellä enkä ahdistele. Mutta unelmoin ja pidän siitä. Jos kohteelle ei koidu tunteesta mitään harmia, niin onhan tämä ihan sallittua.

        Kyllä vain!
        Ihastuminen tuo iloa ja energiaa elämään. Harmi jos se ei siitä muuksi kehity.
        Se on sinällään jo hyvin palkitseva tunne, rajaton, vaateeton, lämpimiä ja helliä tunteita aiheuttava.


      • Anonyymi

        Mutta saisit jutteluseuraa Butch lesboista.
        Voitte jakaa surut ja murheet sisarellisesti keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aiempi kirjoittaja. Juuri niin, epäilen etten oikeen kelpaa kenellekään. Olen aika tyhmä, lihava ja rumakin. Itsetunto on pakkasella. Mutta ihastumisen tunteen voin silti saada, eikö? Koskaan mikään ei tietenkään etene, mutta senhän tiedän alusta asti. Ihastuminen on positiivinen tunne. En pyöri kohteen tiellä enkä ahdistele. Mutta unelmoin ja pidän siitä. Jos kohteelle ei koidu tunteesta mitään harmia, niin onhan tämä ihan sallittua.

        Olet liian itsekriittinen. Miten suhtaudut muihin, kritisoitko heitäkin tylysti, vai katsotko ja puhutko heille lempeästi? ta itsestäsi kuva, perusilmeellä ja toinen hymyn kera. Huomioi erot. Vaali myös hyviä puoliasi päivittäin.


    • Anonyymi

      Näin tällä viikolla, hänen silmänsä, äänensä ja hymynsä. Aina varma päivän pelastus. On kyllä harvinaisen ihastuttava ihminen. Olen lopettanut kaikenlaisen haaveilun hänestä, mutta jo pelkkä lyhyt kohtaaminen tuo arkeen niin paljon hyvää, että olen erittäin onnellinen, että kuuluu edes etäisellä tavalla elämääni.

      • Anonyymi

        Miksi olet lopettanut haaveilemisen hänestä? Minulla vähän sama, paitsi että Hän on haaveissani kaiken aikaa...


      • Anonyymi

        Muakin kiinnostaa miksi lakkaa haaveilemasta? Onko tullut pakit vai onko varattu?

        Ja itselleni myös sama että haaveilen, ja ihastelen häntä mielessäni jatkuvasti vaikka tiedostan ettei hänestä ikinä mun kumppania tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet lopettanut haaveilemisen hänestä? Minulla vähän sama, paitsi että Hän on haaveissani kaiken aikaa...

        On puhunut avomiehestään joskus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On puhunut avomiehestään joskus

        Ymmärrän..


    • Anonyymi

      Haaveilen et näkisin hänet ja saisin mahdollisuuden tutustua häneen ❤️
      Muutaman kerran nähnyt hänet kaupungilla

      • Anonyymi

        Mikä kaupunki ja minkä tyyppinen hän oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kaupunki ja minkä tyyppinen hän oli?

        Rauma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauma

        Tän tunteen pitäis vaan samantien pysäyttää...
        Hän ei varmasti oo ees huomannu mua... 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tän tunteen pitäis vaan samantien pysäyttää...
        Hän ei varmasti oo ees huomannu mua... 😔

        Vaik eihän sitä tunnetta pysty estämään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tän tunteen pitäis vaan samantien pysäyttää...
        Hän ei varmasti oo ees huomannu mua... 😔

        Voitko kertoa hänestä enemmän? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko kertoa hänestä enemmän? :)

        Oleks Raumalt? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oleks Raumalt? :)

        Joo, en kyllä kuvittele olevani hän, mut kiinnostaa silti kuulla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, en kyllä kuvittele olevani hän, mut kiinnostaa silti kuulla!

        En tähän kirjoittaisi kuvailua hänest...
        Hän on sellainen et kun hänet kohtaa niin lempeys paistaa hänestä ja katse lumoaa ❤️
        Se vaan tuntuu, ja mitä todennäköisemmin vain minussa 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tähän kirjoittaisi kuvailua hänest...
        Hän on sellainen et kun hänet kohtaa niin lempeys paistaa hänestä ja katse lumoaa ❤️
        Se vaan tuntuu, ja mitä todennäköisemmin vain minussa 😔

        Oletteko keskustelleet? Vai onko tuntematon kaupungilla satunnaisesti vastaan tullut? 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko keskustelleet? Vai onko tuntematon kaupungilla satunnaisesti vastaan tullut? 😌

        No kun ei olla... 😏🤭
        Ollaan siis vain kohdattu muutamia kertoja...
        Tosin ei tääl pienes paikas yleensä kukaan ihan täysin tuntematon ole. Nimen hänest tiedän ja facebookis tullut vastaan...
        Mut onhan tää nyt ihan täysin toiveajatteluu ja haaveiluu... 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun ei olla... 😏🤭
        Ollaan siis vain kohdattu muutamia kertoja...
        Tosin ei tääl pienes paikas yleensä kukaan ihan täysin tuntematon ole. Nimen hänest tiedän ja facebookis tullut vastaan...
        Mut onhan tää nyt ihan täysin toiveajatteluu ja haaveiluu... 😔

        Tiedän tunteen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tunteen!

        Onko varattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko varattu?

        Ei mitään varmuutta, mut ymmärtääkseni sinkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään varmuutta, mut ymmärtääkseni sinkku.

        Ihan hyvältä kuulostaa sit sun tää juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvältä kuulostaa sit sun tää juttu.

        Jos pari kertaa tullut törmättyä kadulla ja kaupassa niin tosi hyvin 😂 no joo ehkä tästä yli päästään 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pari kertaa tullut törmättyä kadulla ja kaupassa niin tosi hyvin 😂 no joo ehkä tästä yli päästään 😔

        Epäiletkö että on hetero?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäiletkö että on hetero?

        En...
        Mut eihän siit mitään, kun oon ite vaan huomannut hänet. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En...
        Mut eihän siit mitään, kun oon ite vaan huomannut hänet. 😂

        Mitä jos yrittäisit tehdä ittes hänelle näkyväks jotenki, seuraavan kerran kun törmäätte. :)


    • Kerran on tullut vastaan nainen (työpaikalla), joka sai aikaan tuntemusta ensi näkemältä. En ihastunut samantein, mutta huomasin jo heti ensi hetkistä, jotta nyt on vastapäätä semmonen tyyppi, että huh 😉 Aika nopeasti sitten huomasinkin, että oon ihastunut palavasti 🔥
      En koskaan kertonut tunteistani, johtuen suurimmaksi osaksi omasta elämäntilanteestani.

      • Anonyymi

        Työkaveri , työnantaja vai asiakas?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Työkaveri , työnantaja vai asiakas?

        Työkaveri


    • Anonyymi

      Onhan se masentavaa ihastua kun oma peilikuva on perseestä.

      • Anonyymi

        No ompa masentavaa. Mitä pitäis olla toisin, että itsestäsi pitäisit? Ajatteletko ettei sinusta voi pitää? Ettei sinuun voisi rakastua tai ihastua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ompa masentavaa. Mitä pitäis olla toisin, että itsestäsi pitäisit? Ajatteletko ettei sinusta voi pitää? Ettei sinuun voisi rakastua tai ihastua?

        en voi mitenkään uskoa et muhun voisi ihastua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en voi mitenkään uskoa et muhun voisi ihastua.

        En oo ikin nähnyt mitään niin kaunista kuin tää mun ihastus 💘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en voi mitenkään uskoa et muhun voisi ihastua.

        Muuta asennettasi, niin huomaat muutoksen monessa asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en voi mitenkään uskoa et muhun voisi ihastua.

        Voi sinua. Onko kyse persoonasta vai etkö pidä ulkonäöstäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua. Onko kyse persoonasta vai etkö pidä ulkonäöstäsi?

        Olen ihastunut pyöreään naiseen. Hänen hymy ja katse, jos suoraan silmiin katsoo. Ihana pehmeä ääni. Hänen syliinsä haluaisin, näyttää pehmeältä ja kutsuvalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua. Onko kyse persoonasta vai etkö pidä ulkonäöstäsi?

        En oikein pidä ulkonäöstäni...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikein pidä ulkonäöstäni...

        No mikäs siinä mättää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikäs siinä mättää?

        En osaa sanoo mitää yksittäistä, vaan yleisesti ottaa oma naama päähän. 😒
        Tää omaan itseensä epätyytyväisyys tulee aina todella voimakkaana esille kun ihastun.
        Alan aina perääntymään ja pysyn etäällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoo mitää yksittäistä, vaan yleisesti ottaa oma naama päähän. 😒
        Tää omaan itseensä epätyytyväisyys tulee aina todella voimakkaana esille kun ihastun.
        Alan aina perääntymään ja pysyn etäällä.

        Peräännytkö silloinkin, jos ihastuksesi kohde huomioi sinua? Oletko edennyt suhteeseen saakka? Pelkäätkö ettet tule hyväksytyksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peräännytkö silloinkin, jos ihastuksesi kohde huomioi sinua? Oletko edennyt suhteeseen saakka? Pelkäätkö ettet tule hyväksytyksi?

        Toisinaan saatan etääntyä kun on tosi huono fiilis itsestä. (eli aika usein)
        En ole koskaan seurustellut, paitsi yläasteella oli joku väkisin väännetty juttu yhden pojan kanssa. 🙄
        On muhun välil kerrottu ihastuneensa mut kaikki miehiä joten. 😑
        Ja joo pelkään etten kelpaa tai ole millään tavalla kiinnostava, en ole ikinä lähestynyt ihastustani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisinaan saatan etääntyä kun on tosi huono fiilis itsestä. (eli aika usein)
        En ole koskaan seurustellut, paitsi yläasteella oli joku väkisin väännetty juttu yhden pojan kanssa. 🙄
        On muhun välil kerrottu ihastuneensa mut kaikki miehiä joten. 😑
        Ja joo pelkään etten kelpaa tai ole millään tavalla kiinnostava, en ole ikinä lähestynyt ihastustani.

        Surullista, tosi surullista. Mitä pitäis tapahtua, että rohkaistut lähestymään?


    • Anonyymi

      Kyllä, kolahti. Vaan voi miksi ja miten menin ihastumaan täysin tavoittamattomaan, naimisissa olevaan naiseen. Hänessä vain oli ja on sitä jotain. Kaikkea ei voi saada.

      • Anonyymi

        No jep, sama kuvio täälläki .


    • Anonyymi

      Joo on tullu...
      Työkaveriin liittyy tämäkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe