Itse olen Lievästi älyllisesti kehitysvammaien nainen. Minut poistettiin kehitysvammaisten kaveripiiri sivulta, koska kysyin olisiko ketään kehitysvammaista miestä joka haluaa alkaa kanssani seksisuhteeseen. Meille kehitysvammaisille pitäisi olla joku paikka josta voi hakea seksisuhde seuraa turvallisesti muista kehitysvammaisista.
Kehitysvamma ja seksihalut
Anonyymi
2
130
Vastaukset
Ikävä että jouduit pois sivuilta... ehkä osasyy poistamiseesi oli "pelko" tai hämmennys? Kun me ihmiset ei aina osata kohdata toisten ihmisten eikä myös omiakaan tuntemuksia tai haluja. Se saattaa aiheuttaa pelkoa/hämmennystä/avuttomuutta/kieltämistäkin monen asian suhteen.
- Anonyymi
Treffit osiolta keskipohjanmaalla löytyy sulle kumppani. Lievä älyllinen kehitysvammainen, laita savumerkkejä sille niin johan homma luistaa kuin sökö kytkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all362031Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔571809- 361524
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j321413- 781228
- 551106
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?181930- 54930
- 49903
- 24894