Olenko oikeassa?

Anonyymi

Sulla on ongelmana voimakas läheisriippuvuus?
Mullakin on jonkin verran.

43

545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä ole ollut aiemmin. Olen hyvin riippumaton muista. Tiedä sitten onko hän mussa sellaisen herättänyt nyt.

    • Anonyymi

      Eipä ole ollut ikinä! Rakastan olla yksin ja onneksi ei ole sellainen on varmasti vaikeaa:(

    • Anonyymi

      Riiputaan vaan

      • Anonyymi

        En kehitä riippuvuutta mihinkään.


      • Anonyymi

        joo, roikutaan vaan


    • Anonyymi

      Joo mää kuule takerrun tiiätsää just samallailla ku laiskiaine siihe puunoksaan niillä semmosilla koukkumaisilla sormillaan ja kynsillään, siitä on tosi vaikee irrottautuu semmosesta otteest. Siinä sulle hyvä painajaisteema ens yöks.

    • Anonyymi

      Joo on pakko huolehtia vaikka ei jaksaisi ja joskus ei jaksa ja sitten ei jaksa

    • Anonyymi

      Ei ole läheisriippuvuutta, terveellä tavalla osaan kyllä olla riippuvainen, mutta yksinolo on mukavaa.

    • Anonyymi

      Ei ole läheisriippuvuutta ja laatu korvaa määrän ainakin itselläni ihmissuhteissa. Panostan niihin muutamaan tärkeään.

    • Anonyymi

      Tietyllä tavalla on erityisesti silloin, jos on pitkä suhde takana.

      • Anonyymi

        Silloin kannattaa mennä siihen suhteeseen takas!!!ei täällä palstalla ketään kannattaa etsiä elämän kumppaniksi! Minua et voi saada!!! ihan vaan näitten kirjoitusten takia kun ymmärsin että teet kaikkesi jotta oikeesti menettäisin HERMOT ja tekisin jotain peruuttamatonta jollekin!!!!! niin kuin se arto juttu vaivaa minua vieläkin!!! On todella tärkeää että hän käy täällä auttamassa mutta tekis niin mieli ojentaa niskoja eri suuntiin!! että huomaatko ollenkaan mitä saat aikaan MINUN käytöksessä!!!! Kyllä ja se Petteri meinas kanssa saada kasvo maalauksen silloin!!!!mietitkö tätä ollenkaan??????? sen takia pysyn täältä palstalta pois jatkossa että kenelläkään ei tapahdu mitään!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kannattaa mennä siihen suhteeseen takas!!!ei täällä palstalla ketään kannattaa etsiä elämän kumppaniksi! Minua et voi saada!!! ihan vaan näitten kirjoitusten takia kun ymmärsin että teet kaikkesi jotta oikeesti menettäisin HERMOT ja tekisin jotain peruuttamatonta jollekin!!!!! niin kuin se arto juttu vaivaa minua vieläkin!!! On todella tärkeää että hän käy täällä auttamassa mutta tekis niin mieli ojentaa niskoja eri suuntiin!! että huomaatko ollenkaan mitä saat aikaan MINUN käytöksessä!!!! Kyllä ja se Petteri meinas kanssa saada kasvo maalauksen silloin!!!!mietitkö tätä ollenkaan??????? sen takia pysyn täältä palstalta pois jatkossa että kenelläkään ei tapahdu mitään!!!!!

        W. T. F


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kannattaa mennä siihen suhteeseen takas!!!ei täällä palstalla ketään kannattaa etsiä elämän kumppaniksi! Minua et voi saada!!! ihan vaan näitten kirjoitusten takia kun ymmärsin että teet kaikkesi jotta oikeesti menettäisin HERMOT ja tekisin jotain peruuttamatonta jollekin!!!!! niin kuin se arto juttu vaivaa minua vieläkin!!! On todella tärkeää että hän käy täällä auttamassa mutta tekis niin mieli ojentaa niskoja eri suuntiin!! että huomaatko ollenkaan mitä saat aikaan MINUN käytöksessä!!!! Kyllä ja se Petteri meinas kanssa saada kasvo maalauksen silloin!!!!mietitkö tätä ollenkaan??????? sen takia pysyn täältä palstalta pois jatkossa että kenelläkään ei tapahdu mitään!!!!!

        Tähän ja tuohon edelliseen voisin vastata, olen itse hyvin pitkästä suhteesta, enkä koe, enkä ole koskaan kokenut riippuvuutta siitä ihmisestä, en ole riippuvainen kenestäkään. Pitkästä suhteesta kelaa aika ajoin myös hyviä asioita ja on ihan normaalia, kun on elänyt toisen kanssa puolet omasta elin vuosista, että hän tulee jostain tilanteista mieleen ja varsinkin kun on yhteisiä lapsia. Minun kohdalla ei ole kyse etten pääse entisestä yli tai olisin läheisriippuvainen, on hyvin luonnollista, että toiselle toivoo kaikkea hyvää elämään, en vihaa entistä missään muodossa.
        Jos itse lähdin suhteesta, se myös tarkoitti sitä.
        Entisestä voi tietyllä tavalla välittää ilman, että mitään enää haluaa! Olen hyvin sinut asian kanssa. Siinä mielessä myös uuden ihmisen täytyy ymmärtää jos toisella on pitkä suhde takana, se ei tarkoita, että ois oikopäänä sinne syöksymässä, minun kohdalla se ei ole enään mahdollista, mutta toki muistoja on ja niiden kanssa vain eletään, ihan kuin toinen olisi kuollut. Oli tyhmästi kirjoitettu, että silloin pitää mennä takaisin! On täysin eri asia haluaako sinne mennä enää..uskon, että moni eronnut pitkästä suhteesta ei sinne halua takas!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän ja tuohon edelliseen voisin vastata, olen itse hyvin pitkästä suhteesta, enkä koe, enkä ole koskaan kokenut riippuvuutta siitä ihmisestä, en ole riippuvainen kenestäkään. Pitkästä suhteesta kelaa aika ajoin myös hyviä asioita ja on ihan normaalia, kun on elänyt toisen kanssa puolet omasta elin vuosista, että hän tulee jostain tilanteista mieleen ja varsinkin kun on yhteisiä lapsia. Minun kohdalla ei ole kyse etten pääse entisestä yli tai olisin läheisriippuvainen, on hyvin luonnollista, että toiselle toivoo kaikkea hyvää elämään, en vihaa entistä missään muodossa.
        Jos itse lähdin suhteesta, se myös tarkoitti sitä.
        Entisestä voi tietyllä tavalla välittää ilman, että mitään enää haluaa! Olen hyvin sinut asian kanssa. Siinä mielessä myös uuden ihmisen täytyy ymmärtää jos toisella on pitkä suhde takana, se ei tarkoita, että ois oikopäänä sinne syöksymässä, minun kohdalla se ei ole enään mahdollista, mutta toki muistoja on ja niiden kanssa vain eletään, ihan kuin toinen olisi kuollut. Oli tyhmästi kirjoitettu, että silloin pitää mennä takaisin! On täysin eri asia haluaako sinne mennä enää..uskon, että moni eronnut pitkästä suhteesta ei sinne halua takas!!

        Komppaan tätä😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kannattaa mennä siihen suhteeseen takas!!!ei täällä palstalla ketään kannattaa etsiä elämän kumppaniksi! Minua et voi saada!!! ihan vaan näitten kirjoitusten takia kun ymmärsin että teet kaikkesi jotta oikeesti menettäisin HERMOT ja tekisin jotain peruuttamatonta jollekin!!!!! niin kuin se arto juttu vaivaa minua vieläkin!!! On todella tärkeää että hän käy täällä auttamassa mutta tekis niin mieli ojentaa niskoja eri suuntiin!! että huomaatko ollenkaan mitä saat aikaan MINUN käytöksessä!!!! Kyllä ja se Petteri meinas kanssa saada kasvo maalauksen silloin!!!!mietitkö tätä ollenkaan??????? sen takia pysyn täältä palstalta pois jatkossa että kenelläkään ei tapahdu mitään!!!!!

        Mitä ja kuka? Näin täällä tulkitaan kirjoituksia ihan väärin. Itse en ole täällä hakemassa ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W. T. F

        Ruma yhdistys


    • Anonyymi

      Kun löytää sen oikean, ongelma muuttuu vahvuudeksi.

      Itselläni on varmastikin monia *ongelmia* väärien ihmisten mielestä.

      Mustasukkaisuus, läheisriippuvuus, rakkauden kaipuu, riittämättömyyden tunne, ennen myös itsensä halveksunta, ennen mainituista syistä.

      Rakkaallani on osa samoja *ongelmia*. Kas kummaa , ymmärrän niitä. Hän myös ymmärtää niitä.
      Osaamme tehdä niistä vahvuuden.
      Se että molemmat tarvitsemme paljon halauksia ja suukkoja, ei ole heikkous vaan vahvuus. Mustasukkainen ymmärtää miltä se tuntuu. Samanlaiselle sen voi myöntää tuntematta syyllisyyttä. Ratkaisukin on helppo, molempien toivoessa samaa.
      Riipumme toisissamme, molempien nauttiessa siitä.

      Loputon rakkauden kaipuu, antaa meille luvan, rakastaa loputtomasti. Antaa ja saada.
      Ystävämme naureskelevat (hyväntahtoisesti) meidän toisistamme hullaantumiselle. Ei näytä ensi-hullaantuminen laantuvan.

      Joissakin (useinmiten naisissa) se joskus aiheuttaa pahennusta, joissakin (miehissä) kateuttakin.
      Uteliaisuuttakin se herättää.

      • Anonyymi

        Voi kunpa minun rakkaani olisi yhtä ymmärtäväinen kuin sinä tässä kirjoituksessa!!! En ole koskaan ollut mustasukkainen kenestäkään kuin hänestä mutta se johtuu siitä kun rakastan häntä ja en halua menettää häntä! Mutta ei tällaista tunnetta edes hänelle vois kertoa koska Suomessa ihmiset eivät ymmärrä että mustasukkaisuus ja rakkaus kulkee käsi kädessä!!! Jos oikeasti ihminen välittää toisesta niin onko se nyt niin ihmeellistä että tuntee mustasukkaisuus!! ja en pidä pahana asiana jos joku on läheisriippuvaine!!! Se yleensä johtuu siitä että on ollut vääriä ihmisiä ympärillä jotka eivät ole osannut näyttää välittämisen tunnetta!! Minulla oli joskus myös se läheisriippuvuus mutta kun ikää minulla on aika paljon niin olen tottunut siihen että minusta ei koskaan ole kukaan välittänyt!! Ja juuri sen takia jos minulle joku sanoo että olet tärkeä niin se yleensä menee toisesta korvasta sisään ja ulos! En osaa edes reakoida mitenkään! Mutta osaan kyllä näyttää Jos joku on minulle tärkeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kunpa minun rakkaani olisi yhtä ymmärtäväinen kuin sinä tässä kirjoituksessa!!! En ole koskaan ollut mustasukkainen kenestäkään kuin hänestä mutta se johtuu siitä kun rakastan häntä ja en halua menettää häntä! Mutta ei tällaista tunnetta edes hänelle vois kertoa koska Suomessa ihmiset eivät ymmärrä että mustasukkaisuus ja rakkaus kulkee käsi kädessä!!! Jos oikeasti ihminen välittää toisesta niin onko se nyt niin ihmeellistä että tuntee mustasukkaisuus!! ja en pidä pahana asiana jos joku on läheisriippuvaine!!! Se yleensä johtuu siitä että on ollut vääriä ihmisiä ympärillä jotka eivät ole osannut näyttää välittämisen tunnetta!! Minulla oli joskus myös se läheisriippuvuus mutta kun ikää minulla on aika paljon niin olen tottunut siihen että minusta ei koskaan ole kukaan välittänyt!! Ja juuri sen takia jos minulle joku sanoo että olet tärkeä niin se yleensä menee toisesta korvasta sisään ja ulos! En osaa edes reakoida mitenkään! Mutta osaan kyllä näyttää Jos joku on minulle tärkeä

        Rakkaus ja mustasukkaisuus kulkee käsikädessä? Jossain määrin kyllä, mutta kyllä kummallakin pitää olla oma elämä, omat kaverit, oma vapaa aika. Liika mustasukkaisuus tuhoaa kaikki. Mun oli kuitenkin hyvin vaikea elää toisen kanssa silloin kun toinen alkoi kontroloida mun mies puolisia ystäviä, meni vuosia, etten saanut pitää keneenkään yhteyttä vaikka olivat puhtaasti kavereita.
        Pieni mustasukkaisuus kertoo välittämisestä mikä on hyvä asia! Mutta olen itse niin, että en haluaisi mitään läheisriippuvuus suhdetta jossa parit kulkee kylki kyljessä joka paikkaan toisen mukana. Olemme yksilöitä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kunpa minun rakkaani olisi yhtä ymmärtäväinen kuin sinä tässä kirjoituksessa!!! En ole koskaan ollut mustasukkainen kenestäkään kuin hänestä mutta se johtuu siitä kun rakastan häntä ja en halua menettää häntä! Mutta ei tällaista tunnetta edes hänelle vois kertoa koska Suomessa ihmiset eivät ymmärrä että mustasukkaisuus ja rakkaus kulkee käsi kädessä!!! Jos oikeasti ihminen välittää toisesta niin onko se nyt niin ihmeellistä että tuntee mustasukkaisuus!! ja en pidä pahana asiana jos joku on läheisriippuvaine!!! Se yleensä johtuu siitä että on ollut vääriä ihmisiä ympärillä jotka eivät ole osannut näyttää välittämisen tunnetta!! Minulla oli joskus myös se läheisriippuvuus mutta kun ikää minulla on aika paljon niin olen tottunut siihen että minusta ei koskaan ole kukaan välittänyt!! Ja juuri sen takia jos minulle joku sanoo että olet tärkeä niin se yleensä menee toisesta korvasta sisään ja ulos! En osaa edes reakoida mitenkään! Mutta osaan kyllä näyttää Jos joku on minulle tärkeä

        Kiitos.
        Se miten se *tärkeä*, sanotaan on merkityksellinen. Usein se on vain sanan helinää.
        Siksi se menee kuin tuuli läpi pään.

        Meillä se tärkeä osoitetaan joka ikinen päivä, myös teoin.
        Entisessä suhteessa puhelinta suojeltiin kuin kansallisaarretta.
        Nykyinen tietää, salasanani alusta alkaen. Sanoin myös etten pahastu jos tutkii puhelimeni koska siltä tuntuu.

        Töissä oli heräämisestä puhetta. Kerroin: herääminen on ripeää, koska pitää tarkistaa sydämien määrä puhelimesta. :) Miksi tänään hän tuntee suurta rakkautta minua kohtaan.

        Voin kertoa toiveistani nolostumatta. Sellaisiakin, mitä en pitkän avioliiton aikana ikimaailmassa olisi tohtinut ehdottaa. Sekin on molemminpuolista. On lupa sanoa ei, toisen siitä pahastumatta. Mut aina se päätös lähtee siitä, mikä on oikeasti tärkeää. Yleensä se toisen ehdotus. Molemmat olemme tehneet paljon asioita yhdessä, joista aijemmin olisimme kieltäytyneet. Se tuntuu meistä ihan luonnolliselta ja hauskalta.

        Puhumme järjettömiä määriä yhdessä. Jos emme ymmärrä, puhumme lisää. Epäilylle tai olettamuksille ei ole sijaa. Suurin osa keskusteluistahan on iloista hassuttelua. Siksi on myös helppo puhua oikeistakin asioista. Eikä se toisen itku joskus tunnu pahalta, vaan hienolta, että saan olla se, johon surukin puretaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus ja mustasukkaisuus kulkee käsikädessä? Jossain määrin kyllä, mutta kyllä kummallakin pitää olla oma elämä, omat kaverit, oma vapaa aika. Liika mustasukkaisuus tuhoaa kaikki. Mun oli kuitenkin hyvin vaikea elää toisen kanssa silloin kun toinen alkoi kontroloida mun mies puolisia ystäviä, meni vuosia, etten saanut pitää keneenkään yhteyttä vaikka olivat puhtaasti kavereita.
        Pieni mustasukkaisuus kertoo välittämisestä mikä on hyvä asia! Mutta olen itse niin, että en haluaisi mitään läheisriippuvuus suhdetta jossa parit kulkee kylki kyljessä joka paikkaan toisen mukana. Olemme yksilöitä..

        Tietenkin omaa aikaa ja kavereiden kanssa pitää viettää aikaa ilman että se häiritsee ketään!! Mutta parisuhteessa pitää olla luottamusta niin eihän silloin mitään mustasukkaisia ajatuksia tulisi kun tietää ja tuntee kumppanin että on luotettava eikä avautumassa kaikille ketkä ehdottelee! Tässä on Se minun ongelmani miksi olen epäillyt onko minusta sellaiseen suhteeseen jossa en voisi luottaa siihen että en tule petetyksi! Toisaalta jos olisin suhteessa niin kyllä minä oman rouvan pitäisin niin tyytyväisenä että hän ei ainakaan seksin takia minua pettäisi! Ja jos siltikin nainen pettäisi niin silloinhan se tarkoittaa sitä että hän haluaa toisesta ihmisestä sitä jota minä en voi antaa! mutta juuri sen takia olisin halunnut tutustua paremmin häneen jotta hän tietää että osaan oikeesti rakastaa ja antaa hänelle läheisyyttä ja osaan näyttää hänelle että hän on Minulle erittäin arvokas! Näitä asioita naiset hakevat pettämisellä! mutta jos olisin hänen kanssaan suhteessa niin hänellä ei puuttuisi mitään!! Ei ole mitään sellaista asiaa jota hänelle en antaisi! Eikä mitään sellaista asiaa jossa häntä en ymmärrä!!! hän on minulle kaikista tärkein ihminen!!!! tietenkin osaan sen hänelle näyttää!! palstalla on vaikeeta tutustua kun muut kirjoittaa meidän viestejä!! ja koska ei täällä suoraan voi mitään puhuu!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos.
        Se miten se *tärkeä*, sanotaan on merkityksellinen. Usein se on vain sanan helinää.
        Siksi se menee kuin tuuli läpi pään.

        Meillä se tärkeä osoitetaan joka ikinen päivä, myös teoin.
        Entisessä suhteessa puhelinta suojeltiin kuin kansallisaarretta.
        Nykyinen tietää, salasanani alusta alkaen. Sanoin myös etten pahastu jos tutkii puhelimeni koska siltä tuntuu.

        Töissä oli heräämisestä puhetta. Kerroin: herääminen on ripeää, koska pitää tarkistaa sydämien määrä puhelimesta. :) Miksi tänään hän tuntee suurta rakkautta minua kohtaan.

        Voin kertoa toiveistani nolostumatta. Sellaisiakin, mitä en pitkän avioliiton aikana ikimaailmassa olisi tohtinut ehdottaa. Sekin on molemminpuolista. On lupa sanoa ei, toisen siitä pahastumatta. Mut aina se päätös lähtee siitä, mikä on oikeasti tärkeää. Yleensä se toisen ehdotus. Molemmat olemme tehneet paljon asioita yhdessä, joista aijemmin olisimme kieltäytyneet. Se tuntuu meistä ihan luonnolliselta ja hauskalta.

        Puhumme järjettömiä määriä yhdessä. Jos emme ymmärrä, puhumme lisää. Epäilylle tai olettamuksille ei ole sijaa. Suurin osa keskusteluistahan on iloista hassuttelua. Siksi on myös helppo puhua oikeistakin asioista. Eikä se toisen itku joskus tunnu pahalta, vaan hienolta, että saan olla se, johon surukin puretaan.

        Tuohon puhelimen tutkimiseen, jokaisella on yksityisyys. Jos ei luota toiseen silloin sama antaa mennä. Ajattelen näin mustasukkaisista ihmisistä.. Ketään ei voi pakolla pitää, ei ketään jos toinen on mennäkseen se menee. Kerran puhuttiin miespuolisen ystävän kanssa siitä kuin jotkut kokoajan pelkää menettämistä.. Höh.. Jos menee sitten menee. Oma ajatus maailmani on, että suhteessa pitää antaa tilaa ja luottaa ja jos toinen suojelee puhelinta, toki se voi olla merkki jostain, mutta itse ajattelisin.... No hän ei ollut mua varten siihen on tarkoitettu parempi ihminen ja jatkan hymysuin. Ei mulle ole merkitystä jos toisella on salattavaa niin saa mun puolesta olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin omaa aikaa ja kavereiden kanssa pitää viettää aikaa ilman että se häiritsee ketään!! Mutta parisuhteessa pitää olla luottamusta niin eihän silloin mitään mustasukkaisia ajatuksia tulisi kun tietää ja tuntee kumppanin että on luotettava eikä avautumassa kaikille ketkä ehdottelee! Tässä on Se minun ongelmani miksi olen epäillyt onko minusta sellaiseen suhteeseen jossa en voisi luottaa siihen että en tule petetyksi! Toisaalta jos olisin suhteessa niin kyllä minä oman rouvan pitäisin niin tyytyväisenä että hän ei ainakaan seksin takia minua pettäisi! Ja jos siltikin nainen pettäisi niin silloinhan se tarkoittaa sitä että hän haluaa toisesta ihmisestä sitä jota minä en voi antaa! mutta juuri sen takia olisin halunnut tutustua paremmin häneen jotta hän tietää että osaan oikeesti rakastaa ja antaa hänelle läheisyyttä ja osaan näyttää hänelle että hän on Minulle erittäin arvokas! Näitä asioita naiset hakevat pettämisellä! mutta jos olisin hänen kanssaan suhteessa niin hänellä ei puuttuisi mitään!! Ei ole mitään sellaista asiaa jota hänelle en antaisi! Eikä mitään sellaista asiaa jossa häntä en ymmärrä!!! hän on minulle kaikista tärkein ihminen!!!! tietenkin osaan sen hänelle näyttää!! palstalla on vaikeeta tutustua kun muut kirjoittaa meidän viestejä!! ja koska ei täällä suoraan voi mitään puhuu!!!

        Wow.. Hienosti kirjoitettu! Mutta uskon, että oikea rakkaus ei petä! Minun mielestä sinun ei tarvitse ylittää itseä, kyllä naisesi pitää olla uskollinen ilman, että sinun pitää yrittää miellyttää toista. On olemassa ihmisiä jotka pettää ja ei petä. Ongelmista onkin tärkeä puhua jos on jotain mikä mieltä painaa. En ikinä pettäisi miestä, enkä odota, että hänen pitäisi minua yrittää miellyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon puhelimen tutkimiseen, jokaisella on yksityisyys. Jos ei luota toiseen silloin sama antaa mennä. Ajattelen näin mustasukkaisista ihmisistä.. Ketään ei voi pakolla pitää, ei ketään jos toinen on mennäkseen se menee. Kerran puhuttiin miespuolisen ystävän kanssa siitä kuin jotkut kokoajan pelkää menettämistä.. Höh.. Jos menee sitten menee. Oma ajatus maailmani on, että suhteessa pitää antaa tilaa ja luottaa ja jos toinen suojelee puhelinta, toki se voi olla merkki jostain, mutta itse ajattelisin.... No hän ei ollut mua varten siihen on tarkoitettu parempi ihminen ja jatkan hymysuin. Ei mulle ole merkitystä jos toisella on salattavaa niin saa mun puolesta olla.

        Itse olen aina kunnioittanut jokaisen yksityisyyttä enkä ikinä ole edes ajatellut että lukisin kenenkään puhelinta!! Suhteessa varsinkin pitää luottaa !! törkeetä jos ei ymmärretä että puhelin ja kirjeet ovat henkilökohtaisia tietoja joita ei muille kuulu näyttää!! ja minä ainakin luotan suhteessa siihen mitä toinen sanoo!en olisi suhteessa jossa minun täytyisi epäillä sitä mitä toinen sanoo!! jos jostain syystä epäilyttää oma epävarmuus jostakin niin kyllä mä suoraan kysyn mutta en halua nähdä mitään todisteita puhelimesta!!! Mun puhelimen kyllä voin antaa puolisolle luettavaksi jotta puoliso ymmärtää että minulla ei ole mitään salattavaa häneltä!!! Jotkut viestit kuten esimerkiksi työ tai jonkun toisen ihmisen yksityiset asiat joista joku muu on minulle kirjoittanut niin silloin sanon puolisolle että näitä en voi antaa lukee mutta voin kyllä todistaa muuten että niiden viestien lähettäjän kanssa minulla ei ole mitään sellaista!!! Tietenkin minä näytän kuka minulle kirjoittaa siis vain hänen kohdallaan tekisin poikeuksen ja annan hänen nähdä minun Kaikki tiedot mutta en antaisi kenenkään muun katsoa mun puhelimeen!!sen takia mulla useat koodit on puhelimessa mutta hänelle Annan ne kooditkin!! mutta en ikinä halua hänen kännykän viestejä nähdä koska haluan että hän tietää että luotan hänen sanansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wow.. Hienosti kirjoitettu! Mutta uskon, että oikea rakkaus ei petä! Minun mielestä sinun ei tarvitse ylittää itseä, kyllä naisesi pitää olla uskollinen ilman, että sinun pitää yrittää miellyttää toista. On olemassa ihmisiä jotka pettää ja ei petä. Ongelmista onkin tärkeä puhua jos on jotain mikä mieltä painaa. En ikinä pettäisi miestä, enkä odota, että hänen pitäisi minua yrittää miellyttää.

        Minulla ei ole kyse miellyttämisessä vaan siitä että jos esimerkiksi olisin suhteessa ihmisen kanssa jota rakastan niin minusta ei ole mitään väärää siinä että sen näyttää hänelle!!!moni hokee juuri tota lausetta että rakastan sinua!! mutta rakkaus on oikeasti muutakin kuin suuri tunne sisällä!! rakkaus kun on aito niin sitä tekee kaikkensa jotta saa näytettyä sen tunteen sille toiselle!! rakkaus pitää myös näkyy suhteessa ja vaikka en koskaan aikaisemmin ollut rakastunut kenenkään niin vaikka ei edes ole kokemusta siitä miten sitä näyttää niin tiedän että jos hän olisi täällä niin osaisin sen paremmin näyttää kuin puhuu rakkaudesta!!! Ja kun minulla on oikeasti aidot tunteet niin sen takia en ikinä voisi mitään pahaa hänelle tehdä enkä varsinkaan hylätä minkään asian takia!!! rakkaus kun on aito niin Se kestää kaiken!!!ikinä en halua että minun kanssani pitää kestää mitään mistä hän ei pidä!! tarkoitan että teen kaikkeni jotta hänellä on hyvä olla ja kaikkeni jotta hän on onnellinen!! koskaan en tee mitään mikä hänet tekee surulliseksi!! Sen takia mä haluan oppia tuntemaan hänet ja hänen kulttuuria jotta en ikinä tekisi mitään virhettä hänen kanssaan!!!!minä oikeasti rakastan häntä!! ja jos hän ei olisi minun kanssani onnellinen niin tietenkin hyväksyn sen jos joku muu tekee hänet onnelliseksi mutta en koskaan anna kenenkään kohdella häntä huonosti!! sillä hän ansaitsee vain parasta!! Ja aitoa välittämistä!!!minä kyllä välitän hänestä aidosti!!!!


      • Anonyymi

        Oi kun minäkin löytäisin jonkun samanlaisen. Totta on, että sillon molemmat myös ymmärtävät toisiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi kun minäkin löytäisin jonkun samanlaisen. Totta on, että sillon molemmat myös ymmärtävät toisiaan.

        Mun mieli on todella paljon muuttunu tosta. Palstan ansiosta en voi luottaa sinuun. Ja kyllä luen kaikki sun viestit jotta voin tietää ettei sulla ole muiden kanssa mitään suhdetta.


    • Anonyymi

      Olen käynyt tutkimuksissa, joissa on todettu että en ole sairaalloisen riippuvainen muista ihmisistä. Sen huomaa jo käytöksestä, en ahdistele, enkä roiku kessään. Kuitenkin olen joutunut miettimään, mikä tämä juttu on minun ja hänen välillään. Tunnen häneen vetoa, jota en ole tuntenut aiemmin ketään muuta kohtaan. Meissä on yhtäläisyyksiä, jotka hämmästyttää. Heti kun näimme "ensimmäisen" kerran, tunsin outoa tuttuuden tunnetta.

      Ajattelemme joistain asioista täsmälleen samoin. On myös niitä asioita, jotka ajattelemme aika lailla eri tavoin. Hän on jotenkin todella läheinen ja turvallinen. Toisaalta hän on myös sietämätön, etäinen ja pelottava. En ymmärrä, miksi hän käyttäytyy joskus niin julmasti minua kohtaan ja haluaa loukata tunteitani.

      Meillä on vahva telepaattinen yhteys, josta tänä päivänä ennemminkin kärsin, kuin nautin. Olen aika varma siitä, että olisi omaksi parhaakseni pysyä hänestä loitolla. Siltikin koen, etten pääse hänestä yli, ennen kuin olemme eläneet suhteemme todeksi. Joskus ajattelen, että rehellisyys hänen puoleltaan riittäisi siihen, että voisin päästä hänestä irti. Hän ei avaudu minulle.

      Inhoan häntä välillä siitä syystä, että hän pelaa kanssani. Kohtelee kuin arvotonta saastaa. Eikö jokainen kuitenkin ansaitse ihmisarvoisen kohtelun? Olen melko varma siitä, että muita hän kohteleekin hyvin, mutta jostain syystä minua ei. Pystyn elämään ilman häntä, jos en näe häntä ollenkaan. Silti tuntuu koko ajan siltä, että jotain olennaista puuttuu. Se vie voimiani.

      Tähän en sekoittaisi käsitettä läheisriippuvuus. Riippuvuus hänestä on, mutta se on aivan omassa luokassaan, selittämätön mysteeri.

      • Anonyymi

        Mä en oo koskaan loukannut minun rakkaani tunteita!! enkä missään nimessä halua että hän luulee että olen pelottava!! Tietenkin jos IRL saisin juteltua ja tutustua puolin ja toisin niin uskon että me tulemme toimeen erittäin hyvin ja ennenkaikkea ymmärrämme toisiamme koska kumpikin on samassa tilanteessa!! Ja mitä tulee hänen kulttuuria kohtaan niin opettelen sen mielelläni!! koska en halua ikinä tehdä mitään virhettä joka hänen mieltään pahoittaa!! päinvastoin suutun jos joku hänen mielen pahoittaa!! Ja kaikkkeni olen tehnyt jotta hän tietää että olen hänelle turvallinen ja rehellinen ja ennenkaikkea luotettava!!! Nämä kolme asiaa hänen täytyy tietää minusta! Muuten kyllä olen elämässäni tehnyt paljon virheitä mutta hänen kohdallaan en ikinä halua tehdä mitään virhettä!!!


      • Anonyymi

        Rakastuminen aiheuttaa tietynlaista "riippuvuutta" ihminen melkein pakonomaisesti ajattelee toista. Silloin kun minulle kävi niin, aloin ottaa asioista selvää mikä minua vaivaa ja tajusin olleeni rakastunut, mutta sekin tunne on helposti voitettavissa jos toinen ei ole huomaavinaankaan! On kulunut aikaa.. Hänellä ja minulla on esteitä, on vaikea hyväksyä tiettyjä juttuja, mutta silti molemmat katsoo toisen perään. Rakastuin kyllä, mutta olisin myös unohtanut, mutta näen hänestä sen, että meidän välillä on tiettyjä juttuja joka pitää ottessaan. Myös hänen kohdallaan tunsin ensi hetkestä lähtien jotain outoa.. Aika tekee tehtävänsä. En myöskään kutsuisi sitä läheisriippuvuudeksi koska mistään sellaisesta ei ole kysymys, pystyn kyllä elämää ilman häntä, ympärilläni on noin paljon mukavia juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastuminen aiheuttaa tietynlaista "riippuvuutta" ihminen melkein pakonomaisesti ajattelee toista. Silloin kun minulle kävi niin, aloin ottaa asioista selvää mikä minua vaivaa ja tajusin olleeni rakastunut, mutta sekin tunne on helposti voitettavissa jos toinen ei ole huomaavinaankaan! On kulunut aikaa.. Hänellä ja minulla on esteitä, on vaikea hyväksyä tiettyjä juttuja, mutta silti molemmat katsoo toisen perään. Rakastuin kyllä, mutta olisin myös unohtanut, mutta näen hänestä sen, että meidän välillä on tiettyjä juttuja joka pitää ottessaan. Myös hänen kohdallaan tunsin ensi hetkestä lähtien jotain outoa.. Aika tekee tehtävänsä. En myöskään kutsuisi sitä läheisriippuvuudeksi koska mistään sellaisesta ei ole kysymys, pystyn kyllä elämää ilman häntä, ympärilläni on noin paljon mukavia juttuja.

        Ja tiedän myös, mikä on omalla kohdallani suurin este hänen kanssaan. Mielestäni hän on äärimmäisen suvaitsematon ja mustavalkoinen ajattelutavaltaan. Siinä lähestytään jo sellaista pahuutta, mikä olisi minusta täysin kestämätöntä. Eli toinen puoli hänessä on sitä hyvää ja toinen sitten,... sitä jotain muuta. Hän pelkää jotain liikaa ja on jotenkin sekaisin. Täytyy vain muistuttaa itseään tästä ja hyväksyä asia vähitellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastuminen aiheuttaa tietynlaista "riippuvuutta" ihminen melkein pakonomaisesti ajattelee toista. Silloin kun minulle kävi niin, aloin ottaa asioista selvää mikä minua vaivaa ja tajusin olleeni rakastunut, mutta sekin tunne on helposti voitettavissa jos toinen ei ole huomaavinaankaan! On kulunut aikaa.. Hänellä ja minulla on esteitä, on vaikea hyväksyä tiettyjä juttuja, mutta silti molemmat katsoo toisen perään. Rakastuin kyllä, mutta olisin myös unohtanut, mutta näen hänestä sen, että meidän välillä on tiettyjä juttuja joka pitää ottessaan. Myös hänen kohdallaan tunsin ensi hetkestä lähtien jotain outoa.. Aika tekee tehtävänsä. En myöskään kutsuisi sitä läheisriippuvuudeksi koska mistään sellaisesta ei ole kysymys, pystyn kyllä elämää ilman häntä, ympärilläni on noin paljon mukavia juttuja.

        Tähän vastaan että se on enemmänkin yhteen kuuluvaisuuden tunnetta! meillä on henkinen yhteys joka vetää puoleensa! Me emme IRL puhuneet kuin niitä näitä mutta huomasin että hänellä ja minulla on se tietynlainen yhteisymmärrys kun toinen jo katseella tietää toisen ajatukset!!! Mutta on paljon asioita joita emme tiedä koska emme ole tutustunut kunnolla ja ei ollut silloin mahdollista! mutta tiedän että juuri hän on minulle se oikea jonka kanssa on yhteys vaikka kuin olisimme niin erilaisia mutta siltikin niin samanlaisia ajatuksia!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tiedän myös, mikä on omalla kohdallani suurin este hänen kanssaan. Mielestäni hän on äärimmäisen suvaitsematon ja mustavalkoinen ajattelutavaltaan. Siinä lähestytään jo sellaista pahuutta, mikä olisi minusta täysin kestämätöntä. Eli toinen puoli hänessä on sitä hyvää ja toinen sitten,... sitä jotain muuta. Hän pelkää jotain liikaa ja on jotenkin sekaisin. Täytyy vain muistuttaa itseään tästä ja hyväksyä asia vähitellen.

        Haluisin hänen tietävän että en ole ajstusmailmaltani ahdasmielinen enkä suvaitsematon!!! olen elämässäni ollut monenlaisissa tilanteissa ja ollut erilaisten ihmisten kanssa tekemisissä!! Ja kirjaimellisesti erilaisten ihmisten kanssa kuin minä itse olen!!! Enkä koskaan ole pitänyt itseäni parempana kuin muita! Ja olen kyllä nähnyt todella pahoja ihmisiä!!! Minä hyväksyn elämässä kaiken muun paitsi en lapsiin kohdistuvista törkeyksiä!!! Ja Se on ainut asia mitä en ymmärrä enkä hyväksy! Ja tiedän että ei hyväksy hänkään!!! Vaikka kuvitellaan tähän Nyt esimerkiksi tilanne jossa esimerkiksi hänen joku tuttu olisi tehnyt jotain tollasta niin miten se olisi hänen syy jos joku muu on tehnyt!!! Oli kyseessä vaikka kuka tuttu niin se ei olisi hänen vika!!! Ja jokainen meistä epäonnistuu lasten kasvatuksesta ennemmin tai myöhemmin mutta virheistä pitää oppia!! On minulla paljon tilanteita kun itse olen epäonnistunut ja varsinkin lasten asioissa täysin epäonnistunut!!! vaikka olisin halunnut olla täydellinen kasvattaja mutta elämän tilanteet ja oma masennus vaikeutti minua olemasta Se täydellinen kasvattaja!! Ja nyt on lapset isoja ja vuodet ovat menneet minulta ohi mutta jos saan vielä mahdollisuuden olla lasteni elämässä niin tekisin mitä tahansa jotta voisin edes yhden päivän näyttää kuinka paljon häntä rakastan!!!! että kyllä minä ymmärrän aika paljonkin elämää!!! Sen takia en koskaan arvostele muiden elämää kun omakin elämä on mennyt niin pieleen kuin olla ja voi!!! Mutta ymmärtäväinen kyllä olen!!!!


    • Anonyymi

      Sun ongelma on mun ongelma... mun ongelma on sun ongelma

      • Anonyymi

        Jännä.... Ei mene ihan näinkään. Eikä silläkään ole tekemistä läheisriippuvuuden tms. Kanssa.


    • Anonyymi

      Eipä oikein, hyvin olen pärjännyt yksin ilman läheisyttä.

    • Anonyymi

      Olet oikeassa niinkuin aina

    • Anonyymi

      No en mä tiiä onko mut kyll mä hänen lähellä haluisin olla.

    • Anonyymi

      Kyllä

      Olisin valmis tekemään itselleni pahaa jos joutuisin menettämään toisen puoliskoni

      En halua elää tässä väärässä maailmassa yksin aatteelleni valvoen.


      ✨✨🙂🙂

      • Anonyymi

        Toi oli kuin minun kirjoitus mutta rakkaus en kirjoittanut tuota!! En ole itse tuhoinen ollenkaan niin älä koskaan luule!!! mutta nämä tunteet oikeesti tuhoo minut täysin!! koska olen menettänyt sinut ja en koskaan saanut mitään mahdollisuutta näyttää sinulle että oikeasti rakastan sinua ja haluan sinulle vain pelkkää hyvää!!! Kyllä se menettäminen tuntuu niin pahalta että oikeasti ei ole mitään elämän iloja eikä elämän haluja!!! juurikin sen takia en enään edes vaivaudu syömään!! mulle on ihan sama olenko olemassa vai en!! ei tämä ikävän tunne häntä kohtaan ole kivaa!! tämä on erittäin tuhoavaa jo pelkästään tämä ikävän tunne!! ja vaikka en edes halua että se tunne minuun vaikuttaa tuhoavasti niin en voi sille mitään että fyysisesti reakoin!! esimerkiksi juurikin tämä syöminen on minulle asia johon reakoin kun on surua ja jos on esimerkiksi vaikeaa elämässä!!!en osaa itkeä mutta olen aina reakoinut sillä että automaattisesti lähtee nälän tunne!! ja kyllä se ihmisen tuhoo kun ei ravintoa ja se näkyy monella tavalla!! mutta en jaksa edes yrittää syödä!!! eikä ole kyseessä mikään anorektikko asenne että haluan olla hoikka!!! päinvastoin haluan sitä painoa itselleni mutta en pysty pitämään painoa yllä koska monesti jää ruokailu väliin useamman päivän!!!! En syytä siitä häntä!! minulla vain on tapana aina ollut reakoida suruun sillä että en syö!!!!


    • Anonyymi

      Alkoholistiperheen lapsilla/alkoholistin puolisolla usein on.

    • Anonyymi

      Läheisriippuvaiset ja yhteisöllisyyspellet surkeaa porukkaa.

      • Anonyymi

        Mielestäni ei ole mitenkään reilua moittii ihmisiä joilla on läheidriippuvuus!!! yleensä se on jonkun muun aiheuttaman kuin sen henkilön jolla sellainen on!!! Ja painotan että läheisrippuvaine on tunteista juurikin sen takia epävarma kun elämässä ollut vääriä ihmisiä jotka eivät ole mitenkään osoittanut rakkautta ja välittämistä!! Se tulee lapsena tai nuorena mutta juuri siksi on erittäin tärkeää jos on suhteessa ihmisen kanssa jolla on syystä tai toisesta se läheidriippuvuus niin itse olen sitä mieltä että jos olisin suhteessa esimerkiksi ihmisen kanssa jota rakastan niin jos esimerkiksi hänellä olisi läheisrippuvuus niin minä en missään nimessä halua että hän luulee että menettää minut!! ja tekisin kaikkeni jotta saisin hänet Tuntemaan että hän on arvokas ja erityisesti tärkeä ihminen ja että hän voi luottaa siihen että olen turvallinen en leiki hänen tunteilla enkä missään nimessä hylkää!!!en minkään asian takia!!! läheisyyttä annan ja huomion häntä kaikessa!!! ja kuvitellaan että esimerkiksi hänellä olisi läheisriippuvuus niin sanoisin hänelle että Se ei ole hänen vika eikä varsinkaan mikään heikkous!!se vaan kertoisi siitä että hän ei ole voinut turvallisesti tunteita luottaa elämässä jos on esimerkiksi ollut menetyksiä tai esimerkiksi arvittomuuden tunnetta!!! Aikuisiällä voi myös suhteet vaikuttaa tunne elämään niin että se aiheuttaa samoja piirteitä kuin läheisriippuvaisella juurikin sen takia jos suhteessa ei ole saanut tarpeeksi rakkautta tai jos on petetty!!!moni asia yleensä vaikuttaa ihmisen itsetunto ja tunne maailma muokkautuu juurikin ihmis suhteissa!!! ja sen takia itse ainakin haluan kaikkeni tehdä jotta en omalla käytökselläni aiheuta kenelläkään mitään mikä aiheuttaa pahaa mieltä!!!en varsinkaan hänelle jos olisin suhteessa hänen kanssaan ja tietäisin että hänen tunteita oli olisi aikasemmin joku loukannut niin en siitä häntä syylliistä vaan sanoisin että teen kaikkeni jotta hän voi luottaa minuun kaikissa!! ja annan hänen tietää joka ikisen asian jota teen jotta hän saisi minuun täydellisen luottamuksen kaikessa!!! Ihminen joka on pettynyt elämässä paljon niin sellainen tarvitsee varsinkin suhteessa varmuuden siitä että minä en ainakaan petä enkä missään nimessä jätä!!!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe