Poistakaa tämä palsta tarpeettomana

Anonyymi

Täällä ei ole aikoihin ollut mitään keskustelua valokuvauksesta. Jotkut kamerattomat vänkäävät aika ajoin objektiivien terävyydestä, pikseleistä ja muusta turhasta. Ketään ei kuitenkaan tunnu kiinnostavan valokuvaus joten pyydän täten ylläpitoa poistamaan tämän palstan tarpeettomana tai ainakin siirtämään sen johonkin huuha uskomukset sektorille.

9

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valokuvaus on välineurheilua ja siksi moiset kysymykset, kun ei ole mitään kokemusta.

Itse valokuvauksesta ei voi keskustella, kuka hassu nyt omia niksejään paljastaisi.
      Vain kuvista voisi keskustella, mutta niitähän ei täällä voi suoraan näyttää.

• Anonyymi

Ei ole olemassa asiaa josta ei voi keskustella. Kokonaan toinen asia on se että osaako keskustella. Ei myöskään ole itseltä pois jos kertoo muille omista kokemuksistaan ja havainnoistaan. Kysyäkkin voi jos on jokin pulma. Välillä kyllä ihmetyttää että onko hakukoneen käyttö aivan tuntematon asia. Vähän eri juttu haluaako muille paljastaa hyvän kalapaikan. Kuvaaminen kuitenkin on tekniikkalaji joten edes hyvän kuvauspaikan kertominen muille ei vaikuta omiin kuviin mitenkään. Kieltämättä on harmi ettei tänne voi suoraan kuvia laittaa, linkittää toki voi. Toinen harmi on viimeaikoina ollut automaattisensuuri joka poistaa asiallisiakin viestejä. Olen joskus laittanut palautetta ylläpidolle ja ovat palauttaneet viestejä. Uuden omistajan aikaan viestejä ei ole palautettu. Ylläpidolle kannattaa antaa palautetta jos joku asia ei toimi muutenhan luulevat kaiken olevan hyvin ja mikään ei muutu.

• Anonyymi

Omia niksejä? Internetin aikakaudella ei ole mitään omia niksejä.

• Anonyymi

Valokuvista on hankala keskustella sivustolla, jossa ei voi linkittää kuvia näkyviin. Joten kamerat ovat se keskustelun aihe täällä.

• Anonyymi

"Valokuvista on hankala keskustella sivustolla, jossa ei voi linkittää kuvia näkyviin. "

Minkätyyppisiä kommentteja arvelisit saavasi 12kpl/10 jos julkaiset anonyymifoorumilla kuviasi?

Anonyymifoorumien moskankylvämistä hiukan tuntevana, epäilisin keskustelujen asiallisuutta varsinkaan silloin, jos vielä kuvia olisi tarjolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Valokuvista on hankala keskustella sivustolla, jossa ei voi linkittää kuvia näkyviin. "

Minkätyyppisiä kommentteja arvelisit saavasi 12kpl/10 jos julkaiset anonyymifoorumilla kuviasi?

Anonyymifoorumien moskankylvämistä hiukan tuntevana, epäilisin keskustelujen asiallisuutta varsinkaan silloin, jos vielä kuvia olisi tarjolla.

Minun kuvat on hyviä. Minun kaverit on sanonut niin. Minulla on hyvä kamera. Kaverit on sanonu.

• Anonyymi

Suosittelen ettet seuraa tätä ryhmää, jos aiheet eivät kiinnosta.

• Anonyymi

No kun täällä nimenomaan ei ole mitään seurattavaa. Satunnaisesti jokin aihe nostaa jonkinmoisen älämölön mutta keskustelua ei synny juuri mistään.

• Anonyymi

Suosittelisin ettet suosittelisi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3007
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2607
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1463
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1340
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1241
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      989
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      893
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      806
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      645
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe