moottoripyörä kuume

Anonyymi

miettiny honda deauville 700 laittamista mitä mieltä ootta matkapyöräksi kuume on iskeny eikä meinaa lähtiä poies.

13

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko minkä kokoinen? Itselle nuo pienet pyörät jäi nopeaksi kokeiluksi ennekuin hankin ison. Osta kerralla iso pyörä niin olet tyytyväinen ja ei tartte jatkuvasti tähyillä uutta. Sama naisen kannsa: ottaa kerralla sen kauniin ja hyvän niin ei tartte koskaan vaihtaa.

      • Anonyymi

        187 ja painoa sen verran jottei tuuliheiluta


      • Anonyymi

        Täältä ääni myös isolle 300kg pyörälle, sellainen menee kuin juna suurista hyrrävoimista johtuen. Ison V-2 moottorin kampiakseli painaa jo lähemmäs 25 kg, raskastekoiset vanteet ym. antaa sellaisen vakauden pyöriessään ajoon, matalan painopisteen ja pitkän akselivälin kanssa, ettei vastaantulevat rekat ja tuulenpuuskat heilauttele, joskus ohituskaistalla voi olla rekka oikealla ja samaan aikaan tulla muutama vastaan. Ilmavirrat riepottelee kevyempää pyörää pahasti. Iso pyörä vaatii hieman ruista ranteisiin ja reisiin, kun paikallaan siirtelee ja moottoritienopeuksissa täytyy kantata loivassakin kaarteessa määrätietoisesti, muuten menee suoraan.


    • Anonyymi

      Honda Dullville on oikein hyvä matkapyörä.
      Kardaaniveto, ABS-jarrut.
      Honda Dullville on nimensä veroinen prätkä.
      Hajuton, mauton, harmaa ja tylsä. Siis todellinen prätkämaailman Corolla.
      Mutta helvetin hyvä matkapyörä, luotettava ja kestää kilometrejä.

      Aina puhutaan kuutioista ja Saksan autobaanasta.
      Toki jos loman tarkoitus on ajaa Saksan autobaanaa, niin silloin tarvitaan tehoa ja kuutioita.

      Jso on harkistemassa 700 Dullvilleä, niin voisi olettaa, että kuutiot ei silloin ole se tärkein asia.
      Eihän Dullville raketti ole jos kyydissä on matkustajan lisäksi täyteen pakatut laukut, mutta ei se koneteho ole keskenkään loppunut.
      Asennoitumisesta asiat on kiinni.

      Suosittelen Dullvillen koeajoa ja tutustumista aiheeseren virtuaalisesti.
      Hyvin suosittu pyörä, joten aiheesta on kirjoitettu todella paljon.

      • Anonyymi

        oon tutustunu ja miettiny


    • Anonyymi

      Jaa.a Itselle tullut suuntaus alkaa pienentämään noita mopoja, tosiaankaan ei mitään merkitystä sillä jumalattomalla koneteholla ole Suomen oloissa.
      Nyt käytössä 750 jo iäkkääksi laskettava mutta eipä ole haitannut mitenkään helpompi liikuteltavuus ihan noin esimerkiksi.

    • Anonyymi

      kotimaanmatkailua vauhti ei tärkein vaan luotettavuus mun mielestä katellu pikkusenpäälle 50 tuhatta rullannutta duvilleä seon tuo kuume mikä ei hellitä.

    • Anonyymi

      Järkevä pyörä moneen käyttöön kestopäällystetylle tielle. Liikaa tehoa tai painoa ei ole, joten tulee edullinen vakuutusmaksukin. Hondan laatu on hyvä. Laite on valmistettu Ranskassa, mutta Hondan spekseillä. Kun ajat pienempi tehoisella pyörällä, opit ajamaan oikeita linjoja. Menestystä tvpekka

      • Anonyymi

        jepulis hoppua ei oo mihinkään ku reissuun pääsee.


    • Anonyymi

      Tuommosta tuli katseltua ja kaupoille kun lähdin ja koeajolle niin pyörä jäi myyjälle , en pitäny ajotuntumasta ollenkaan , perus nelikko matkavarustein parempi vaihtoehto

      • Anonyymi

        Makunsa kullakin, mulla 650 V-Strom.
        Tehoja riittävästi mun tarpeisiin, 216kg paino kokonaispaino 415kg, 200kg voi laittaa kuormaa kuski kamat, ei tarvitse pelästyä heikkateitä, kulutus matka-ajossa -4 litraa/100km, 20 litran tankki, luotettava.

        Eräjorma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makunsa kullakin, mulla 650 V-Strom.
        Tehoja riittävästi mun tarpeisiin, 216kg paino kokonaispaino 415kg, 200kg voi laittaa kuormaa kuski kamat, ei tarvitse pelästyä heikkateitä, kulutus matka-ajossa -4 litraa/100km, 20 litran tankki, luotettava.

        Eräjorma

        Mulla oli V-Strom650 kaksi kesaää. Pienin kulutus oli matka-ajossa 5 litraa,ikinä ei mennyt tuon alle, vaikka pysytteli pois motarilta.


    • Anonyymi

      Minne sen Hondan ajattelit laittaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      411
      4169
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      231
      2060
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1530
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1357
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1015
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      62
      1011
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      128
      969
    8. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      228
      932
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    Aihe