miettiny honda deauville 700 laittamista mitä mieltä ootta matkapyöräksi kuume on iskeny eikä meinaa lähtiä poies.
moottoripyörä kuume
13
195
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko minkä kokoinen? Itselle nuo pienet pyörät jäi nopeaksi kokeiluksi ennekuin hankin ison. Osta kerralla iso pyörä niin olet tyytyväinen ja ei tartte jatkuvasti tähyillä uutta. Sama naisen kannsa: ottaa kerralla sen kauniin ja hyvän niin ei tartte koskaan vaihtaa.
- Anonyymi
187 ja painoa sen verran jottei tuuliheiluta
- Anonyymi
Täältä ääni myös isolle 300kg pyörälle, sellainen menee kuin juna suurista hyrrävoimista johtuen. Ison V-2 moottorin kampiakseli painaa jo lähemmäs 25 kg, raskastekoiset vanteet ym. antaa sellaisen vakauden pyöriessään ajoon, matalan painopisteen ja pitkän akselivälin kanssa, ettei vastaantulevat rekat ja tuulenpuuskat heilauttele, joskus ohituskaistalla voi olla rekka oikealla ja samaan aikaan tulla muutama vastaan. Ilmavirrat riepottelee kevyempää pyörää pahasti. Iso pyörä vaatii hieman ruista ranteisiin ja reisiin, kun paikallaan siirtelee ja moottoritienopeuksissa täytyy kantata loivassakin kaarteessa määrätietoisesti, muuten menee suoraan.
- Anonyymi
Honda Dullville on oikein hyvä matkapyörä.
Kardaaniveto, ABS-jarrut.
Honda Dullville on nimensä veroinen prätkä.
Hajuton, mauton, harmaa ja tylsä. Siis todellinen prätkämaailman Corolla.
Mutta helvetin hyvä matkapyörä, luotettava ja kestää kilometrejä.
Aina puhutaan kuutioista ja Saksan autobaanasta.
Toki jos loman tarkoitus on ajaa Saksan autobaanaa, niin silloin tarvitaan tehoa ja kuutioita.
Jso on harkistemassa 700 Dullvilleä, niin voisi olettaa, että kuutiot ei silloin ole se tärkein asia.
Eihän Dullville raketti ole jos kyydissä on matkustajan lisäksi täyteen pakatut laukut, mutta ei se koneteho ole keskenkään loppunut.
Asennoitumisesta asiat on kiinni.
Suosittelen Dullvillen koeajoa ja tutustumista aiheeseren virtuaalisesti.
Hyvin suosittu pyörä, joten aiheesta on kirjoitettu todella paljon.- Anonyymi
oon tutustunu ja miettiny
- Anonyymi
Jaa.a Itselle tullut suuntaus alkaa pienentämään noita mopoja, tosiaankaan ei mitään merkitystä sillä jumalattomalla koneteholla ole Suomen oloissa.
Nyt käytössä 750 jo iäkkääksi laskettava mutta eipä ole haitannut mitenkään helpompi liikuteltavuus ihan noin esimerkiksi. - Anonyymi
kotimaanmatkailua vauhti ei tärkein vaan luotettavuus mun mielestä katellu pikkusenpäälle 50 tuhatta rullannutta duvilleä seon tuo kuume mikä ei hellitä.
- Anonyymi
Järkevä pyörä moneen käyttöön kestopäällystetylle tielle. Liikaa tehoa tai painoa ei ole, joten tulee edullinen vakuutusmaksukin. Hondan laatu on hyvä. Laite on valmistettu Ranskassa, mutta Hondan spekseillä. Kun ajat pienempi tehoisella pyörällä, opit ajamaan oikeita linjoja. Menestystä tvpekka
- Anonyymi
jepulis hoppua ei oo mihinkään ku reissuun pääsee.
- Anonyymi
Tuommosta tuli katseltua ja kaupoille kun lähdin ja koeajolle niin pyörä jäi myyjälle , en pitäny ajotuntumasta ollenkaan , perus nelikko matkavarustein parempi vaihtoehto
- Anonyymi
Makunsa kullakin, mulla 650 V-Strom.
Tehoja riittävästi mun tarpeisiin, 216kg paino kokonaispaino 415kg, 200kg voi laittaa kuormaa kuski kamat, ei tarvitse pelästyä heikkateitä, kulutus matka-ajossa -4 litraa/100km, 20 litran tankki, luotettava.
Eräjorma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Makunsa kullakin, mulla 650 V-Strom.
Tehoja riittävästi mun tarpeisiin, 216kg paino kokonaispaino 415kg, 200kg voi laittaa kuormaa kuski kamat, ei tarvitse pelästyä heikkateitä, kulutus matka-ajossa -4 litraa/100km, 20 litran tankki, luotettava.
EräjormaMulla oli V-Strom650 kaksi kesaää. Pienin kulutus oli matka-ajossa 5 litraa,ikinä ei mennyt tuon alle, vaikka pysytteli pois motarilta.
- Anonyymi
Minne sen Hondan ajattelit laittaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631443Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on561247Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241229Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141130- 1261068
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994- 42939
- 72905
- 73899