Piiskaajan motiivit

Anonyymi

Olenko ymmärtänyt oikein, että piiskaaja ei nauti kivun tuottamisesta toiselle, vaan hän yrittää nostaa omaa arvoaan alistamalla toista. Näin ollen voisi kuvitella, että piiskaaja ei paljoakaan nauttisi vapaaehtoisen piiskaamisesta. Oikea alistaminen tapahtuu vahvemman oikeudella ja karismalla.

19

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet täysin hakoteillä.

    • Anonyymi

      En tiedä nauttiiko vai ei, mutta aina välillä kysyy haluanko piiskaa ja minähän haluan ja saan.

    • Anonyymi

      Oletko piiskauksen tarpeessa?

    • Anonyymi

      Sinun omissa fantasioissa ehkä näin, ja jossain BDSM Dominan vastaanotolla, mutta ei voi yleistää.
      Minulle piiskan saaminen, antaminen ja spankingin visuaalinen matetriaali kiihottaa - kyseessä taitaa olla spanking-fetissi.. Pyllyn piiskaamnen ja siihen littyvät rituaalit. omalla kohdalla kivun ja nolouden tunteen hallitu kokeminen on se juttu.

    • Anonyymi

      Piiskaleikeissä kyse ei ole väkivallasta.

    • Anonyymi

      Jos piiskaisit mua vahvemman oikeudella ei sun arvo nousisi kenenkään silmissä vaan saisit syytteen pahoinpitelystä.
      Mies jolla on muhun käyttöoikeus jonka olen miehelle omasta tahdostani antanut piiskaa kun tahtoo. Ja nauttii kun nautin siitä kivusta ja nöyryytyksestä jonka hän nartulleen halutessaan antaa.

    • Anonyymi

      Leikistä se käy sellainenkin, jossa leikisti piiskataan joku väkisin. Ei sitä tarvitse ankarasti piiskata, vaan siten että piiskattava ei mahda tapahtumalle mitään. Kun menettää jalkojensa otteen maasta, ja alkaa vaatteet vähenemään, niin kyllä siinä leikkiä on kerrakseen. Mutta minkäs teet, kun olet leikkiin lähtenyt, niin leikin myös kestät.

      • Anonyymi

        Pätevästi sanottu.


    • Anonyymi

      On kaksi asiaa: Piiskaaminen oikeasti, ja piiskaaminen leikisti. Leikisti piiskaaminen ei ole mitään, edes leikkiä.

    • Anonyymi

      Piiskaaminen on luonnollista. olen piiskattavana säännöllisesti.
      Nais-ystäväni piiskaa minua joka viikonloppu.
      Piiskan saajana otaksun, että Piiskaaja nauttii Vallastaan ja toisen alistamisesta.
      Ylempiarvoinen piiskaa ja alempiarvoinen on piiskattavana.
      alempiarvoisena piiskan saajana minulla on nöyryytetty ja alistettu olo.
      piiskattuna tottelen käskyjä ja palvelen Ylempiarvoista paremmin.

      • Minäkin haluan sellainen naisystäväkin joka annaa minulle piiskaa joka viikonloppu!


    • Anonyymi

      Piiskattava itse haluaa tulla piiskatuksi nautinto on molemminpuolinen

    • Anonyymi

      juuri noin. Piiskaaja nauttii piiskaamisesta.
      Piiskattavalla on tarve saada piiskaa.
      Ennen piiskaamista, piiskauksen aikana ja piiskaamisen jälkeen
      molemmilla on heille sopiva tunne ja tietämys piiskaamisen tärkeydestä.

    • En usko että dominoiva ihminen halua tulla piiskattu mutta sellainen ihminen joka halua tulla alistettu ja nöyryytetty halua saada piiskaa?

    • Anonyymi

      Piiskan antaminen "paljaalle pyllylle" on symboolinen kovin mandollinen tuomio jostakin asiasta. Olen saanut nuorena aviomiehenä anopiltani edellä mainitun rangaistuksen eräästä asiasta.

    • Anonyymi

      Minulle raipan käytössä on kyse vallan käyttämisestä.
      Käytän teräksistä paistinlastaa joka ei jätä jälkiä mutta mahdollistaa seitämättömän kivun tuottamisen.
      Alistettu määrää vastustelullaan itse lastan käytön määrän ja kovuuden.

      Olen kaksineuvoinen mies. Kiihotun sekä masterin, että subin rooleista.
      Sessioon kuuluu aina jonkin asteinen sidonta.
      Vaimoni on varovainen lastan, tai enemmänkin hänen mieluummin käyttämän köyden pään kanssa. Vastapainoksi hän on taitava sitomaan käyttäen pikalukollisia tekstiilihihnoja ja köysiä. Irstailee avuottomaksi sitomansa ukon kanssa.
      Tietenkin rimpuilen mahdollisuuksien mukaan.
      Vaimoni alistamiseen riittää ( valitettavasti ) melkeinpä lastan näyttäminen.
      Myöskään häntä ei tarvitse sitoa yhtä perusteeööisesti.

      Kaikkinensa, haluaisin käyttää ja saada lastaa enemmänkin mutta nykyisiin pariin viikkokertaan on tyydyttävä.

    • Anonyymi

      En yleistäisi tässä asiassa. Vaikkakin itselläni onkin ollut sängyssä vain seuralaisia jotka eivät halua "lyödä liian kovaa ettei satu" , niin tunnen myös monia jotka eivät tästä välitä ja ihan rohkeasti läpyttelevät menemään. Meitä on moneen lähtöön! -Suski

    • Anonyymi

      Tuleeko koulukiusaajista aikuisena nautiskelevia piiskaajia. Itselläni on vain yksi havainto tällaisesta tapauksesta.

    • Anonyymi

      Eiköhän noita motiiveja ole moneen lähtöön. Itselläni syynä yksinkertaisesti se että piiskasta puhuminen ja sen käyttö kiihottaa. Kivusta en itse suuremmin pidä mutta piiskatessa samaistun piiskattavaan ja mielessäni oletan hänellä olevan samanlaisia tuntemuksia kun itselläni olisi hänen sijassaan.

      Siksi pidän roolileikestä ja kuvitteellisesista tilanteista joissa vitsaa tulee sitten niin kunnolla ja niin että tuntuu joka paikassa ja PITKÄÄN. Täysi-ikäinen nuori nainen joka on tehnyt jonkin todella pahan virheen ja on saamassa elämänsä selkäsaunan on ehdottomasti ykkösfantasiani. Siinä se sitten seisoo toruttavana housut jo valmiina kintuissa, vartalo pelosta vavisten ja perhosia vatsassa. Pimpero tietysti auttamattomasti kostuen, nännit ja klitoris kovina niin että varmasti myös nolottaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe