Mikäs meininki palstalaisilla?

Siis, kun pukkaa ihmisillä lomat piakkoin? Onko tarkoitus matkustaa vai pysyttekö kiltisti kotinurkilla?
Eikös piakkoin baaritkin avaa ovensa... Varmaankin on immeisiä, jotka laskee jo päiviä :)

Mitä olen kuullut, niin aika maltillisesti moni meinaa lomansa ottaa. Tietysti sellaiset, jotka mökille meinaavat, niin heille ei suurempaa muutosta tuo tämä aika.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille ♡

119

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitti:) Ite pysyttelen vaan kotinurkilla, ku ei oo varaa matkustaa minnekkään kauemmas. Ruotsiinkaan ei viitti lähteä ku siellä on toi korona ja hiton vaarallista noitten m a*mu jen takia. Muutenki kesä menee töitten merkeissä. Ois kyllä mahtava päästä jonnekkin eksoottiseen paikkaan ees kerran elämässään.

      Sunflower

      • Oot saanu sit kesätöitä?
        Aika monella jäi tuon kakkakoronan takia kesätyöt saamatta.

        Mihin eksoottiseen paikkaan matkustaisit, jos olis rahnaa tili pullollaan?
        Mua ei jostain syystä ole kiinnostanu ulkomaat. Mä tykkäisin, ku olis oma hirsimökki mukavuuksilla järven tai merenrannalla.
        Istuisin aamusta iltaan laiturilla kahvitermari vieressä ja kintut vedessä. Kuuntelisin ainoastaan laineiden liplatusta ja linnunlaulua ja muita luonnon ääniä.
        Ei kännykkää, eikä radiota tai telkkua. Olla ihan irti kaikesta tästä koronakakista ja muista ikävistä asioista.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Oot saanu sit kesätöitä?
        Aika monella jäi tuon kakkakoronan takia kesätyöt saamatta.

        Mihin eksoottiseen paikkaan matkustaisit, jos olis rahnaa tili pullollaan?
        Mua ei jostain syystä ole kiinnostanu ulkomaat. Mä tykkäisin, ku olis oma hirsimökki mukavuuksilla järven tai merenrannalla.
        Istuisin aamusta iltaan laiturilla kahvitermari vieressä ja kintut vedessä. Kuuntelisin ainoastaan laineiden liplatusta ja linnunlaulua ja muita luonnon ääniä.
        Ei kännykkää, eikä radiota tai telkkua. Olla ihan irti kaikesta tästä koronakakista ja muista ikävistä asioista.

        No oon jo nippanappa vajaa kolkyt että ihan on vakihomma, vaikkei hääppöinen olekkaan. Itteeni kiinnostais jonkinsortin kaupunkiloma, esim. Usassa. Ku vaan pääsis kyllin kauas ees kerran eläissään:) Oisko vaikka San Fransisco kohde tai Havaiji:)

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        No oon jo nippanappa vajaa kolkyt että ihan on vakihomma, vaikkei hääppöinen olekkaan. Itteeni kiinnostais jonkinsortin kaupunkiloma, esim. Usassa. Ku vaan pääsis kyllin kauas ees kerran eläissään:) Oisko vaikka San Fransisco kohde tai Havaiji:)

        Sunflower

        Ai..mä oon koko ajan luullu, että sä oot opiskelija vielä...sori.
        Työ ku työ...Pääasia, että on töitä, ku nykyaikana se ei ole itsestään selvää, eikä varsinkaa vakituinen paikka.

        Joskus nuorempana haaveilin kans Havaijista..Enpä haaveile enää. Palmut on vaihtunu koivuihin.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ai..mä oon koko ajan luullu, että sä oot opiskelija vielä...sori.
        Työ ku työ...Pääasia, että on töitä, ku nykyaikana se ei ole itsestään selvää, eikä varsinkaa vakituinen paikka.

        Joskus nuorempana haaveilin kans Havaijista..Enpä haaveile enää. Palmut on vaihtunu koivuihin.

        No ei kantsi pyytää anteeks ku lähisukuki on siinä luulossa, että muija on opiskelija:) Hiton vaikea on saada oman alan töitä joten hanttihommia vaan paiskin.

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei kantsi pyytää anteeks ku lähisukuki on siinä luulossa, että muija on opiskelija:) Hiton vaikea on saada oman alan töitä joten hanttihommia vaan paiskin.

        Sunflower

        No aika moni joutuu menemään muihin, kuin oman alan töihin. Et todellakaan ole ainoa.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No aika moni joutuu menemään muihin, kuin oman alan töihin. Et todellakaan ole ainoa.

        No se oiski liian mahtavaa ku sais hommia joita opiskeli. Itekki vaan luuttuan lattioita, porukat kattelee kotona kieroon ku parempaan en pysty:D

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se oiski liian mahtavaa ku sais hommia joita opiskeli. Itekki vaan luuttuan lattioita, porukat kattelee kotona kieroon ku parempaan en pysty:D

        Sunflower

        No kyllä se lattioiden putsaaminen on vaan tosi tärkeetä työtä.
        Mitä mistään tulisi, jos kukaan ei siivoaisi..


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Oot saanu sit kesätöitä?
        Aika monella jäi tuon kakkakoronan takia kesätyöt saamatta.

        Mihin eksoottiseen paikkaan matkustaisit, jos olis rahnaa tili pullollaan?
        Mua ei jostain syystä ole kiinnostanu ulkomaat. Mä tykkäisin, ku olis oma hirsimökki mukavuuksilla järven tai merenrannalla.
        Istuisin aamusta iltaan laiturilla kahvitermari vieressä ja kintut vedessä. Kuuntelisin ainoastaan laineiden liplatusta ja linnunlaulua ja muita luonnon ääniä.
        Ei kännykkää, eikä radiota tai telkkua. Olla ihan irti kaikesta tästä koronakakista ja muista ikävistä asioista.

        Itekkin tykkäisin semmoisesta mökistä meren rannalla jossa vois olla vaan itekseen. Ku se muitten passaaminen käy hermoille:(

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itekkin tykkäisin semmoisesta mökistä meren rannalla jossa vois olla vaan itekseen. Ku se muitten passaaminen käy hermoille:(

        Sunflower

        Kyllä se meri on vaa rauhoittava juttu..

        Ketäs sun pitää passata?


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä se meri on vaa rauhoittava juttu..

        Ketäs sun pitää passata?

        Velipoikia muijineen ku tulevat kyläilemään. Joka passaan heitä tai äiti passaa ja huokailee väsyneenä. Oon heittäny ilmoille ajatusta, että jos pojatki osallistuis mutta semmoista äiti ei hyväksy.

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Velipoikia muijineen ku tulevat kyläilemään. Joka passaan heitä tai äiti passaa ja huokailee väsyneenä. Oon heittäny ilmoille ajatusta, että jos pojatki osallistuis mutta semmoista äiti ei hyväksy.

        Sunflower

        No höh..olipa kinkkinen tilanne. Kai noiden kumppanit kummiski auttaa?


    • Anonyymi

      Tokko täältä mihinkään pääsee! Kruunupyyn lentokenttäkin on suljettu likimain jouluun asti. Ollaan kuin täit ruvessa.

      • On se harmi, ku nyt lopettavatnuo lennot. Varsinkin tuon teollisuusalueen takia olis tärkeetä olla nuo yhteydet.
        Monet valittaa, että tyhjät koneet, mut eihän ne tyhjänä ole lentänyt, vaan vähemmällä ku muualla.
        Toinen natina tuo, että veronmaksajien rahoilla...Kyllähän tuo teollisuusalue myös tuo paljon.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        On se harmi, ku nyt lopettavatnuo lennot. Varsinkin tuon teollisuusalueen takia olis tärkeetä olla nuo yhteydet.
        Monet valittaa, että tyhjät koneet, mut eihän ne tyhjänä ole lentänyt, vaan vähemmällä ku muualla.
        Toinen natina tuo, että veronmaksajien rahoilla...Kyllähän tuo teollisuusalue myös tuo paljon.

        En tiedä. En tiedä mitä kesä tullessaan


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        En tiedä. En tiedä mitä kesä tullessaan

        No harva tietää...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No harva tietää...

        No toivotaan että ees lämpöä riittäis:)

        Sunflower


      • tinttu-liina kirjoitti:

        On se harmi, ku nyt lopettavatnuo lennot. Varsinkin tuon teollisuusalueen takia olis tärkeetä olla nuo yhteydet.
        Monet valittaa, että tyhjät koneet, mut eihän ne tyhjänä ole lentänyt, vaan vähemmällä ku muualla.
        Toinen natina tuo, että veronmaksajien rahoilla...Kyllähän tuo teollisuusalue myös tuo paljon.

        No tota... Toi on jutska josta saavat kyl syyttää itseään. Mäki tykkäisin mennä lentäen etelään mut ku se meinaa samalla Kemin reissuu. Sit noi lennot on pääosin sitä lajii et lennetään jos lennetään. Sä voit huomata viittä vaille ennen lähtöö et tänään ei sit olekaan lentoi ja suunnitelmat tyssää siihen :(


      • artagnan kirjoitti:

        No tota... Toi on jutska josta saavat kyl syyttää itseään. Mäki tykkäisin mennä lentäen etelään mut ku se meinaa samalla Kemin reissuu. Sit noi lennot on pääosin sitä lajii et lennetään jos lennetään. Sä voit huomata viittä vaille ennen lähtöö et tänään ei sit olekaan lentoi ja suunnitelmat tyssää siihen :(

        Ai jaa...että noi epävarma systeemi :[
        Ite en ole koskaan menny, mut monet kamut on kylläki..


    • En tiedä

    • No kai mä painan tallan pohjaan ja painelen stadiin. Sit mä otan skidin messiin ku hän kaipaa landee. Parit häät on myöski luvassa mut ei kuiteskaan omat. Mä aion olla vaan avosuhtees ton Klartsun kaa ;)

      • Tosi mukavaa, että pääset näkemään perhettäsi ♡♡

        Ei toi Klartsu ole vielä kinunnu vihille?
        Vai Artsikos se määrää kaapin paikan ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tosi mukavaa, että pääset näkemään perhettäsi ♡♡

        Ei toi Klartsu ole vielä kinunnu vihille?
        Vai Artsikos se määrää kaapin paikan ;)

        No sanotaanko näin et mä määrään paikan hyllyssä mistä Klartsu sit muikistelee ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No sanotaanko näin et mä määrään paikan hyllyssä mistä Klartsu sit muikistelee ;)

        Kattelet sitä varmasti iltaisin silmiin ja toivotat rakkaalle Klartsulle hyvät yöt lentosuukkojen kera ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kattelet sitä varmasti iltaisin silmiin ja toivotat rakkaalle Klartsulle hyvät yöt lentosuukkojen kera ;)

        No jos mä vaan muistan :) Systerit kyl niiskutteli tsiigaillessaan Klartsuu et on päässy morsio sillai snadisti pölyyntymään ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No jos mä vaan muistan :) Systerit kyl niiskutteli tsiigaillessaan Klartsuu et on päässy morsio sillai snadisti pölyyntymään ;)

        Herrajee..sun pitää äkkiä viedä Klartsu vähän tuulettumaan eli kampaajalle ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Herrajee..sun pitää äkkiä viedä Klartsu vähän tuulettumaan eli kampaajalle ;)

        Mä siirrän hänet yöksi partsille nii aamulla on sellainen söde tuulitukka ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Mä siirrän hänet yöksi partsille nii aamulla on sellainen söde tuulitukka ;)

        No ei ihme, ettei Klartsu ole sua vihille mankunu. Pihtari ei raaski kampaajaa maksaa ja heittää vielä yöks ulos ;)
        Tuulitukka... hah.. :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ei ihme, ettei Klartsu ole sua vihille mankunu. Pihtari ei raaski kampaajaa maksaa ja heittää vielä yöks ulos ;)
        Tuulitukka... hah.. :))

        No tota... Klartsussakin on kyl vikaa ku kerää itseensä pölyy :( Mä oon sitäkin funtsinut et oiskos täs jo pariterapian paikka :(


      • Anonyymi
        artagnan kirjoitti:

        No tota... Klartsussakin on kyl vikaa ku kerää itseensä pölyy :( Mä oon sitäkin funtsinut et oiskos täs jo pariterapian paikka :(

        Jos täällä pyörisi enemmän sinkkunaisia, sut olisi jo viety.


      • artagnan kirjoitti:

        No tota... Klartsussakin on kyl vikaa ku kerää itseensä pölyy :( Mä oon sitäkin funtsinut et oiskos täs jo pariterapian paikka :(

        Ai jassoo...aina sitten naisen vika??! Kukas on jättäny pölyt pyyhkimättä häh? ;)

        Ja juu, on kyllä tarpeen miettiä ny vakavasti sitä pariterapiaa, ku Klartsu saattaa kuules yhtäkkiä katsoa, että naapurin aidan takana on parempi hylly ;)


    • Myös mulla on kesälomasuunnitelmia, mutta ne liittyvät kylläkin erääseen mulle rakkaaseen parrakkaaseen nikkiin. Eli kun hän tulevana kesänä torkahtelee laiturilla onkensa kanssa, aion sukeltaa vaivihkaa pinnan alle ja kiinnittää koukun mun bikinien hakasiin, haha... ♡♡♡♡(ʘ‿ʘ✿)♡♡♡♡

      • Anonyymi

        Epäasiallista nuorempien sällien härnäämistä:(((((


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäasiallista nuorempien sällien härnäämistä:(((((

        Jep, sakki kalastaa pikapuolin onget tanassa kun vaan löytyy oikea rantsu!


      • Kuulostaa hauskalta :)

        Kato sit vaa, ettei ole haukia näkyvissä, ku ne tahtoo napata kiinni vähän kaikkeen ;)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kuulostaa hauskalta :)

        Kato sit vaa, ettei ole haukia näkyvissä, ku ne tahtoo napata kiinni vähän kaikkeen ;)

        Kantsii neitosen pitää varansa kenen koukkua sovittaa;)

        Nm. Kesällä onkimaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäasiallista nuorempien sällien härnäämistä:(((((

        Selkeästi tarkoituskin saada jätkät mustiksiksi härnäämisellä;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kuulostaa hauskalta :)

        Kato sit vaa, ettei ole haukia näkyvissä, ku ne tahtoo napata kiinni vähän kaikkeen ;)

        Siis ei isoistakaan kaloista ole meille mitään vaaraa, koska Toljanter istuu laiturilla uimapöksyt jalassaan. Sitäpaitsi hauet ovat niin älykkäitä eläimiä, etteivät ne halua suuhunsa mitään sellaista, mikä saa niiden leuat nyrjähtämään paikoiltaan... (Θ‿Θ✿)


      • Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Siis ei isoistakaan kaloista ole meille mitään vaaraa, koska Toljanter istuu laiturilla uimapöksyt jalassaan. Sitäpaitsi hauet ovat niin älykkäitä eläimiä, etteivät ne halua suuhunsa mitään sellaista, mikä saa niiden leuat nyrjähtämään paikoiltaan... (Θ‿Θ✿)

        Tokko tarvii partahäiskän ruinata yläosattomissa oloa?:P


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Siis ei isoistakaan kaloista ole meille mitään vaaraa, koska Toljanter istuu laiturilla uimapöksyt jalassaan. Sitäpaitsi hauet ovat niin älykkäitä eläimiä, etteivät ne halua suuhunsa mitään sellaista, mikä saa niiden leuat nyrjähtämään paikoiltaan... (Θ‿Θ✿)

        Tarkotat siis, että ku ne luulee purevansa jotain suurta, mut saatuaan suuhun jotain pientä, nii leuat menee solmuun ;)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tarkotat siis, että ku ne luulee purevansa jotain suurta, mut saatuaan suuhun jotain pientä, nii leuat menee solmuun ;)

        Täällä oli parempi meininki ennen muinoin, ennen kuin merenneitonikki sekosi tuosta partahepusta:(


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Siis ei isoistakaan kaloista ole meille mitään vaaraa, koska Toljanter istuu laiturilla uimapöksyt jalassaan. Sitäpaitsi hauet ovat niin älykkäitä eläimiä, etteivät ne halua suuhunsa mitään sellaista, mikä saa niiden leuat nyrjähtämään paikoiltaan... (Θ‿Θ✿)

        Kandee kuiteskin varoo siellä laiturin alla et ei faijahauki nappaise kiinni pyrstöön ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä oli parempi meininki ennen muinoin, ennen kuin merenneitonikki sekosi tuosta partahepusta:(

        Oliko aikaa "ennen"...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oliko aikaa "ennen"...

        Sä taisit heittää palstahistorian parhaan kyssärin ;) No joskus mä parin bissen jälkeen funtsin et asiat voisivat olla toisinkin..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä oli parempi meininki ennen muinoin, ennen kuin merenneitonikki sekosi tuosta partahepusta:(

        Turhaa miettiä mitä oli ennen.

        Ny on ny.

        Huonomminkin vois olla.

        Suomessa on kesä alkanu


      • artagnan kirjoitti:

        Sä taisit heittää palstahistorian parhaan kyssärin ;) No joskus mä parin bissen jälkeen funtsin et asiat voisivat olla toisinkin..

        Turhaa on aikaa eilistä miettiä


      • artagnan kirjoitti:

        Sä taisit heittää palstahistorian parhaan kyssärin ;) No joskus mä parin bissen jälkeen funtsin et asiat voisivat olla toisinkin..

        Kaikella ajalla on tarkoituksensa. Joskus huomaa jälkikäteen, että näinhän sen piti mennäkki, että tuleva voi tulla. Elämä kun saattaa aina yllättää...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kaikella ajalla on tarkoituksensa. Joskus huomaa jälkikäteen, että näinhän sen piti mennäkki, että tuleva voi tulla. Elämä kun saattaa aina yllättää...

        Toi pikkupimu pitäisi kloonata jotta joka sälli saisi omansa. Toki tässä hommassa piilisi se vaara että kloonitkin olisivat partahepun perään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toi pikkupimu pitäisi kloonata jotta joka sälli saisi omansa. Toki tässä hommassa piilisi se vaara että kloonitkin olisivat partahepun perään.

        Mä menin sanattomaksi...

        Mukavaahan se varmasti on kattella kaunista ihmistä. Oletko kumminkaan ajatellut, ettei
        välttämättä kemiat toimisi keskenään? Riittäisikö silloin, että toinen on kaunis/komea? Eläisitkö ihmisen kanssa vaikka väkisin, kunhan toisen ulkonäkö miellyttää silmää?
        Elättekö te nuoret miehet jossain kuplassa, johon järkevä ajattelu ei yllä?


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mä menin sanattomaksi...

        Mukavaahan se varmasti on kattella kaunista ihmistä. Oletko kumminkaan ajatellut, ettei
        välttämättä kemiat toimisi keskenään? Riittäisikö silloin, että toinen on kaunis/komea? Eläisitkö ihmisen kanssa vaikka väkisin, kunhan toisen ulkonäkö miellyttää silmää?
        Elättekö te nuoret miehet jossain kuplassa, johon järkevä ajattelu ei yllä?

        Olipas taas hiton hyvä esimerkiksi jätkien järjenjuoksusta. Toi sama sakki arvioi muijia ylilaudalla asteikolla 0/5-5/5, ulkonäön perusteella tietty. Luonne ei merkkaa hittoakaan vaan millainen on ulkokuori:/

        Sunflower


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mä menin sanattomaksi...

        Mukavaahan se varmasti on kattella kaunista ihmistä. Oletko kumminkaan ajatellut, ettei
        välttämättä kemiat toimisi keskenään? Riittäisikö silloin, että toinen on kaunis/komea? Eläisitkö ihmisen kanssa vaikka väkisin, kunhan toisen ulkonäkö miellyttää silmää?
        Elättekö te nuoret miehet jossain kuplassa, johon järkevä ajattelu ei yllä?

        Huumorintajua hyvät naiset:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olipas taas hiton hyvä esimerkiksi jätkien järjenjuoksusta. Toi sama sakki arvioi muijia ylilaudalla asteikolla 0/5-5/5, ulkonäön perusteella tietty. Luonne ei merkkaa hittoakaan vaan millainen on ulkokuori:/

        Sunflower

        No tuohon sortuu niin naiset ku miehetki...

        Mä ymmärrän, jos tuntee toisen kunnolla muutenkin, että tietää muidenkin asioiden natsaavan yhteen. Mitään ei kannata lyödä kenenkään pelkän ulkonäön varaan..ei miehen, eikä naisen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huumorintajua hyvät naiset:)

        Vakuutatko, että olis täysin huumorilla heitetty?

        Muutes...tuosta kloonauksesta, niin jos semmonen olis mahdollista, nii tonttuha ois kovilla :))))


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Vakuutatko, että olis täysin huumorilla heitetty?

        Muutes...tuosta kloonauksesta, niin jos semmonen olis mahdollista, nii tonttuha ois kovilla :))))

        Jep, huumorilla toki. Tuommoinen juttu kun voisi mennä ns. reisille ja partahepulla olisi tusina neitoa 'riesanaan';)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep, huumorilla toki. Tuommoinen juttu kun voisi mennä ns. reisille ja partahepulla olisi tusina neitoa 'riesanaan';)

        Useamman ongen joutuis heittämää veteen, että kaikkien biksujen hakaset aukeis.. :)


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Siis ei isoistakaan kaloista ole meille mitään vaaraa, koska Toljanter istuu laiturilla uimapöksyt jalassaan. Sitäpaitsi hauet ovat niin älykkäitä eläimiä, etteivät ne halua suuhunsa mitään sellaista, mikä saa niiden leuat nyrjähtämään paikoiltaan... (Θ‿Θ✿)

        Niin juu ja olen ihan varma että tarjoat rakkaani tarvittaessa suojapaikan sille jollekkin jota hauki ehkä himoitsisi. Luotan sinuun, tässäkin asiassa...♡


      • Toljanter kirjoitti:

        Niin juu ja olen ihan varma että tarjoat rakkaani tarvittaessa suojapaikan sille jollekkin jota hauki ehkä himoitsisi. Luotan sinuun, tässäkin asiassa...♡

        Sitäpaitsi sun olisi täysin mahdotonta joutua minkäänlaiseen vaaraan, koska minä ja mun tusina kloonia emme antaisi sulle hetkenkään rauhaa, haha... (◠‿◠✿)♡

        Siis katso vaikka, rakas... ♡♡♡♡(ʘ‿ʘ✿)♡♡♡♡

        https://images.app.goo.gl/k1oLNSShnjxvkxYU6


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oliko aikaa "ennen"...

        Ehkäpä ei ollut. Ihastuin mun ihanan rakkaaseen Toljanteriin heti niin päättömän tulisesti, ettei mun sydämeen ja ajatuksiin ole mahtunut sen jälkeen mitään muuta... ♡♡♡♡(♥‿♥✿)♡♡♡♡


      • Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Ehkäpä ei ollut. Ihastuin mun ihanan rakkaaseen Toljanteriin heti niin päättömän tulisesti, ettei mun sydämeen ja ajatuksiin ole mahtunut sen jälkeen mitään muuta... ♡♡♡♡(♥‿♥✿)♡♡♡♡

        Siinä on neuvo meille sälleille: Notkutaan saitilla kypsään keski-ikään. Joku päivä paikalle ilmaantuu nuori kaunotar joka iskee mukaansa ilman että tarvii laittaa rikkaa ristiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on neuvo meille sälleille: Notkutaan saitilla kypsään keski-ikään. Joku päivä paikalle ilmaantuu nuori kaunotar joka iskee mukaansa ilman että tarvii laittaa rikkaa ristiin.

        Ja sitten heräät.


      • Anonyymi
        Toljanter kirjoitti:

        Niin juu ja olen ihan varma että tarjoat rakkaani tarvittaessa suojapaikan sille jollekkin jota hauki ehkä himoitsisi. Luotan sinuun, tässäkin asiassa...♡

        On siinä hemmetin onnekas heppu!


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Ehkäpä ei ollut. Ihastuin mun ihanan rakkaaseen Toljanteriin heti niin päättömän tulisesti, ettei mun sydämeen ja ajatuksiin ole mahtunut sen jälkeen mitään muuta... ♡♡♡♡(♥‿♥✿)♡♡♡♡

        Todella hienoa, että oot onnellinen 🌷 😊

        Onnea ei ihmisen elämässä ole koskaan liikaa.


      • Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Ehkäpä ei ollut. Ihastuin mun ihanan rakkaaseen Toljanteriin heti niin päättömän tulisesti, ettei mun sydämeen ja ajatuksiin ole mahtunut sen jälkeen mitään muuta... ♡♡♡♡(♥‿♥✿)♡♡♡♡

        Ei tuu kestämään jos sait väsyttämällä.


    • Anonyymi

      Tänään on kyllä hiton mahtava keli:) On niinku kesän alku.

      Sunflower

      • Mietin uimaan menoa


      • Anonyymi
        ilmannimiiä kirjoitti:

        Mietin uimaan menoa

        Tarkeneeko jo? Mikä on meriveden lämpötila?


      • Kannattaa nauttia, ku ainaski eilisen säätiedon mukaan huomenna sataa.
        Ihan hyvä luonnolle...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kannattaa nauttia, ku ainaski eilisen säätiedon mukaan huomenna sataa.
        Ihan hyvä luonnolle...

        Sä puhut asiaa niinku aina :) On hemmetin magee ilta istuu partsilla ja kiusii muuatta karanteenidaamii ;)


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Mietin uimaan menoa

        Lähenkös mä pitelemään pyyhettä? ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Sä puhut asiaa niinku aina :) On hemmetin magee ilta istuu partsilla ja kiusii muuatta karanteenidaamii ;)

        Varo, ettet saa harjanvarresta.. ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Varo, ettet saa harjanvarresta.. ;)

        Ny ei oo sitä vaaraa ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kannattaa nauttia, ku ainaski eilisen säätiedon mukaan huomenna sataa.
        Ihan hyvä luonnolle...

        Jooo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkeneeko jo? Mikä on meriveden lämpötila?

        Joo. Kunhan on lämpimiä vaatteita mukana. En ollu ainut rannalla.


      • artagnan kirjoitti:

        Lähenkös mä pitelemään pyyhettä? ;)

        Hih. Kävin jo uimassa


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Hih. Kävin jo uimassa

        Ai mä myöhästyin :(


      • artagnan kirjoitti:

        Ai mä myöhästyin :(

        Joo. Oli kylmä vesi mutta ihanaa


      • artagnan kirjoitti:

        Ny ei oo sitä vaaraa ;)

        Ei ollu siis harjaa näkyvillä ;)


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Joo. Oli kylmä vesi mutta ihanaa

        Ihan oikeastikko menit jo uimaan?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ihan oikeastikko menit jo uimaan?

        Joo. Oli kiva uida pitkästä aikaa ku uimahallit on kiinni ni kävin sitte uimassa meressä. Aurinko paistoi ihanasti ja lämpimät vaatteet uimisen jälkeen ja eväät ni voiko sitä enempää toivoa.

        En edes ollu ainu joka kävi uimassa.

        Ihmiset harrastaa vaikka mikä olisi.

        Kotona kökkiminen Aurinkoisena päivänä on tyhmää ku Suomessa kuitenki on kesä ni lyhyt.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ihan oikeastikko menit jo uimaan?

        Sanookoon hallitus mitä tahansa niin harrastukset pitää kansalaiset iloisena ja onnellisena.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ihan oikeastikko menit jo uimaan?

        Harvoja asioita mitä voi tehdä joten heti ku kelit sallii niin aloin uimaan meressä sitä ku ei voi hallitus sulkea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkeneeko jo? Mikä on meriveden lämpötila?

        Kerta uimahalliin ei pääse eikä mitään voi tehdä niin pitää harrastaa sitä mitä pystyy.

        En ollut ainut joka kaipaa normaali elämää ku rannalla oli muitakin.

        Virus ei lähde suomesta vielä pitkiin aikoihin mutten ala vaan kotona olemaan, sillä ei se ole elämää.

        Pakko tehdä valintoja ja ottaa riskejä ku muuten kunto huononee ja kohta ei jaksa liikkua.

        Muutenki liian suljettu suomi ei ole elämää jossa haluan elää. Jos kuolen koska liikun ja elään ni sitte kuolen. En ala olemaan kotona vankina. Ei ole mun juttu.


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Harvoja asioita mitä voi tehdä joten heti ku kelit sallii niin aloin uimaan meressä sitä ku ei voi hallitus sulkea.

        No ei voi, mutta tämmösenä vilukinttuna ihan hirvittää, että joku on jo tohtìnu mennä sinne kylmään veteen! :<


      • Anonyymi
        ilmannimiiä kirjoitti:

        Hih. Kävin jo uimassa

        Hitto soikoon, miten tarkenit?:D

        Sunflower


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ei voi, mutta tämmösenä vilukinttuna ihan hirvittää, että joku on jo tohtìnu mennä sinne kylmään veteen! :<

        Oli ihanaa ja rentouttavaa se kylmä vesi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hitto soikoon, miten tarkenit?:D

        Sunflower

        En edes ollu ainu joka kävi uimassa ja mä sentään en ollu kauan uimassa


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Oli ihanaa ja rentouttavaa se kylmä vesi

        Kyllä tuollasesta varmasti hyvät jälkifiiliksetkin tulee :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä tuollasesta varmasti hyvät jälkifiiliksetkin tulee :)

        Niin tuli.


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Kerta uimahalliin ei pääse eikä mitään voi tehdä niin pitää harrastaa sitä mitä pystyy.

        En ollut ainut joka kaipaa normaali elämää ku rannalla oli muitakin.

        Virus ei lähde suomesta vielä pitkiin aikoihin mutten ala vaan kotona olemaan, sillä ei se ole elämää.

        Pakko tehdä valintoja ja ottaa riskejä ku muuten kunto huononee ja kohta ei jaksa liikkua.

        Muutenki liian suljettu suomi ei ole elämää jossa haluan elää. Jos kuolen koska liikun ja elään ni sitte kuolen. En ala olemaan kotona vankina. Ei ole mun juttu.

        Ai ku sä Ilmannimi oot kapinallinen :) Mä keksin susta sellaisen snadin pikku runonkin et älä sit naura: 'Ilmannimi se aalloissa ui
        ja nyrkkiä koronarajoituksille pui' :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ei voi, mutta tämmösenä vilukinttuna ihan hirvittää, että joku on jo tohtìnu mennä sinne kylmään veteen! :<

        No mäki taidan tänään uskaltaa ku en tahdo olla mimmei huonompi ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No mäki taidan tänään uskaltaa ku en tahdo olla mimmei huonompi ;)

        Älä kadota tavaraa ;))


      • artagnan kirjoitti:

        Ai mä myöhästyin :(

        Kapinaruno

        . Kapinahenki mulla
        ja pyöräilee aamulla.
        Korona mua vangiksi saa ei,
        vaikka harrastukset vei.

        En koronalle valtaa anna,
        mutten muita vaaranna.

        Olen vapaa liikkumaan
        ja luonnossa onnellinen olla saan.

        On pyörä mulle tärkeä
        ja kotona homehtumisessa ei oo järkeä.


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Kapinaruno

        . Kapinahenki mulla
        ja pyöräilee aamulla.
        Korona mua vangiksi saa ei,
        vaikka harrastukset vei.

        En koronalle valtaa anna,
        mutten muita vaaranna.

        Olen vapaa liikkumaan
        ja luonnossa onnellinen olla saan.

        On pyörä mulle tärkeä
        ja kotona homehtumisessa ei oo järkeä.

        Oot sä vaan taitava riimitteleen runoi :) No mäki koetan taas... :)

        'Artsi jättää ny partsin.
        Lähtee täs uimaan,
        kylmään mereen huimaan.'


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Älä kadota tavaraa ;))

        Ai meinaatsä et hauki nappaa?;)


      • artagnan kirjoitti:

        Ai meinaatsä et hauki nappaa?;)

        Lähinnä aattelin, että kylmyys vie, mut jos tarpeeks iso mato on näkyvillä, nii saattaa se haukikin kiinnostua.. ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Lähinnä aattelin, että kylmyys vie, mut jos tarpeeks iso mato on näkyvillä, nii saattaa se haukikin kiinnostua.. ;)

        Niinku tuossa jo funtsittiin nii hauki on hemmetin fiksu kala. Matoon se voi kyl tarttuu mut ei sellaiseen faijakyyn paksuiseen ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Niinku tuossa jo funtsittiin nii hauki on hemmetin fiksu kala. Matoon se voi kyl tarttuu mut ei sellaiseen faijakyyn paksuiseen ;)

        OHHOH!! :)))))
        Meinas kaakao tursuta nenusta :}

        Pässiltä löytyy tavaraa ;)))) Hitto, mä nauran tätä koko viikonlopun!


    • Anonyymi

      Jaahas. Jospas kävis tuolla kainuussa hoitamassa mirriä. Niin, ja on hänellä kissikin.

    • Ressu reppana se yrittää saada jatkuvasti ääntään kuuluville, mut heikosti menee :))

      • No toivotaan et Ariel ei kerennyt tsiigaileen Ressun tuotoksii :D


      • artagnan kirjoitti:

        No toivotaan et Ariel ei kerennyt tsiigaileen Ressun tuotoksii :D

        Ai jaa...

        En nähny ku alun tuolta ylhäältä ja siinä pulla napisi, ettei kuulu mulle...varmaanki se, ku kyselin kesäsuunnitelmia :)


      • Turvat on kyllä kiinni, ku kirjotetaan vaan....


      • Itse joutaisit takaisin lastentarhan uudestaan ja opettelemaan tapoja ja puheita.


      • Anonyymi
        Kittiechihunen kirjoitti:

        Itse joutaisit takaisin lastentarhan uudestaan ja opettelemaan tapoja ja puheita.

        Ois siinä pentujen korvat lujilla ku äijä huutais vetämään v^^^^a päähän, ei hitto:(

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ois siinä pentujen korvat lujilla ku äijä huutais vetämään v^^^^a päähän, ei hitto:(

        Sunflower

        Hahaa! 😆 Mutta sellaisten ipanoiden suu pestään saippualla ja sitten vielä nurkkaan häpeämään. Kokemusta on, siis kun olin töissä.


    • Mä haluaisin saada yhden ihmisen kiinni ://

      Se m****u, joka teki hirveyden Friisin saarella!
      Toivon sydämestäni, että tuo persläpi löytää edestään sen, minkä taakseen jätti! ://

    • Miehelläni alkaa loma heinäkuussa, en tiedä vielä mitä voimme tehdä, toivottavasti ainakin läheisiä voitaisi mennä katsomaan?

      • Näin kerran Ressusta tosi superhauskan unen, jossa hän oli bulldoggi-rotuinen koira. Hän ärhenteli mulle vihaisena, kunnes huomasin kaulapannan olevan ihan liian kireällä. Löysäsin sitä, minkä jälkeen Ressu lipaisi mua kädestä kiitokseksi ja niin meistä tuli ystäviä... (◠‿◠✿)


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Näin kerran Ressusta tosi superhauskan unen, jossa hän oli bulldoggi-rotuinen koira. Hän ärhenteli mulle vihaisena, kunnes huomasin kaulapannan olevan ihan liian kireällä. Löysäsin sitä, minkä jälkeen Ressu lipaisi mua kädestä kiitokseksi ja niin meistä tuli ystäviä... (◠‿◠✿)

        Sit sä lähdit lenkittämään Ressuu ja hän tuli nelinkontin perässä? :D


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Näin kerran Ressusta tosi superhauskan unen, jossa hän oli bulldoggi-rotuinen koira. Hän ärhenteli mulle vihaisena, kunnes huomasin kaulapannan olevan ihan liian kireällä. Löysäsin sitä, minkä jälkeen Ressu lipaisi mua kädestä kiitokseksi ja niin meistä tuli ystäviä... (◠‿◠✿)

        Siitä vaan ressukkaa kouluttamaan, tekisi sille hyvää.


      • No eikös jokainen voi itte päättää tuon. Nythä ei sillee rajotuksia ole, vaan suosituksia :)


      • Anonyymi

        Vai mieheni. Tuohan herra näytille, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai mieheni. Tuohan herra näytille, hah hah haaa!!!...

        Sun parastas aatellen on parempi, ku et näe Kittien miestä.
        Reppana masentuisit, ku ite oot tuollanen perässä räksyttävä ruttunaama.


    • Anonyymi

      Eipä tulisi mieleenikään lähteä ainakaan minnekään ulkomaille tänä kesänä!
      Aion nauttia Suomen kesästä mökillä uiden ja grillaillen puhtaassa luonnossa.
      Kaikille luonnon rauhaa ja terveyttä!

      • Fiksu päätös. Toivottavasti ihmiset ny malttais olla, eikä viel rynnittäis ulkomaille.

        Kuulostaa tosi hyvältä toi sun kesäsuunnitelma :)


    • Anonyymi

      Laittakaas vinkkejä mitä tehä itekseen pe-iltana?:)

      Sunflower

      • Mä en keksi muuta ku perusjuttuja, eli telkku, kirja, palapelit, netti-iskut....


      • Joku hyvä leffa tai kirja on hyvää ajankulua. 🙂


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe