...että naapurisi äänittävät ja kuvaavat sinusta vaikka mitä, sekä ahdistelevat ja vainoavat sinua tuttuineen joka perkeleen paikassa? (Siinä vaiheessa kaikki ymmärtävät olevan totta, kun julkaisevat nettiin materiaalinsa 1-10 vuoden päästä, kun rikos vanhentunut). Sitten joudut hyväksikäytön jälkeen maksamaan näille korvauksia uhkailuista ja hiljaiseksi maksettu virkavaltakin hyväksyy hyvätuloisen perheen toimet mukisematta, koska tienaa koko alueelta eniten ja lesoilevat sillä kaikille? Media-ala (missä tuttuja löytyy vaikka millä mitalla) niin perkeleen korruptoinutta kuten Veikkauskin.
Jos olen oikeassa ja tapahtuu:
Ilmoitan suoraan nimet kokonaisuudessaan nettiin. Sillä olit hyvätuloinen ja media-alalla duunissa, sunkin pitää noudattaa lakia. Poikkeavat (vähemmistö sekä uskovaiset) eivät ole vapaata riistaa.
Kiva, jos suomalaiset tietäisi mitä tollasten firmojenkin takana tapahtuu. Kaikki uhat yritetään hoidella itse. Vittu näitä... Yritetty tehdä duuniakin, mutta pitää nekin tiedot nyhtää irti eikä jätetä rauhaan. Poliisi puuttuu vasta kun tää porukka suorittaa vihdoinkin sen uhkauksensa hakkeri Allun ja kavereittensa kanssa.
Kuinka yleistä on...
Anonyymi
2
94
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka monta turhaa aloitusta tästä aiheesta vielä tulee?
- Anonyymi
Ei yleistä. Ilmoitan heti, että minua ei kuvata. Reaktiosta näkee onko ihminen normaali. Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysyä, sopiiko kuvata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881561
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1181444Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras711299- 301202
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1181020Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46948- 21910
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66828- 46753